abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 april 2005 @ 14:27:29 #1
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26544912
Ik lees hier soms dat mensen een log of dagboek van hun partner checken omdat ze degene niet vertrouwen. Vaak vinden ze dan ook niet al te leuke dingen. Wie heeft ooit lopen neuzen omdat ie zijn partner niet vertrouwde maar vond niks! Hoe voel je je nu daardoor?

Please press the issue
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 27 april 2005 @ 14:28:10 #2
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
  woensdag 27 april 2005 @ 14:31:30 #3
55086 Phenomenom
Met spelvout :{
pi_26545025
Nou wel andersom. Ze heeft al een aantal maal in mijn telefoon zitten wroeten. En me broekzakken etc...
pi_26545095
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:31 schreef Phenomenom het volgende:
Nou wel andersom. Ze heeft al een aantal maal in mijn telefoon zitten wroeten. En me broekzakken etc...
In het begin deed ze dat, totdat ik zei dat ik dat niet cool vond.
pi_26545126
quote:
heeft ze in je zak liggen wroeten,

klinkt niet gek
  woensdag 27 april 2005 @ 14:35:30 #6
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26545137
tvp
  woensdag 27 april 2005 @ 14:35:40 #7
55086 Phenomenom
pi_26545140
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jah dat heb ik haar de eerste keer ook gezegt, maar de volgende keer vond ze sms-jes die niet echt voor haar waren. En dat is blijkbaar een vrijbrief om het te blijven doen.....
  woensdag 27 april 2005 @ 14:36:59 #8
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_26545179
keyloggers zijn ok
[<knip Censuur op Fok!>]
pi_26545186
Ik heb dat in het verleden wel eens gedaan. En wel na een onfris verhaal waarin mijn vertrouwen geschonden werd en mijn intuïtie me zei dat dat verhaal an sich ook niet klopte. Uiteindelijk bleek dat het verhaal inderdaad niet klopte en mijn gevoel wel.

Ik wil wel duidelijk stellen dat ik van mening ben dat je privacy behoort te respecteren en dat doe ik absoluut. Mits mijn vertrouwen niet beschaamd wordt. Dan voel ik wel de behoefte om te laten merken: "Wie denk je nou eigenlijk wie je voor je hebt om mij in de zeik te kunnen nemen" en wil ik laten weten dat ik die persoon wel doorzie op zo'n moment. Ik wil me niet laten piepelen en laat dan ook weten dat ik verre van achterlijk ben. Maar als de relatie gezond en op basis en van respect is, is dat hele privacyding geen issue, dan respecteer je die vanzelfsprekend. Zoals het hoort imho.
Through twilight, darkness and moonrise
My scarlet tears will run
As stolen blood and whispered love
Of fantasies undone
  woensdag 27 april 2005 @ 14:37:22 #10
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26545187
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:28 schreef Ruis het volgende:
TS begint.
Nope nooit gedaan. Nooit de behoefte gehad. Nu zijn er ook niet veel dingen die ik zou kunnen checken.
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_26545190
Mailbox en MSN-gesprekken die hij open had laten staan, postgeschiedenis op Fok Meer niet eigenlijk. Ook niet omdat ik hem niet vertrouw of zo, maar ik ga uit interesse soms wel eens kijken waar hij liever niet heeft dat ik kijk En ja, schending van privacy is slecht en zo, ik weet het Het is nou ook weer niet zo dat ik stalk.
  woensdag 27 april 2005 @ 14:39:57 #12
55086 Phenomenom
pi_26545267
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:37 schreef Black_Tulip het volgende:
Mailbox en MSN-gesprekken die hij open had laten staan, postgeschiedenis op Fok Meer niet eigenlijk. Ook niet omdat ik hem niet vertrouw of zo, maar ik ga uit interesse soms wel eens kijken waar hij liever niet heeft dat ik kijk En ja, schending van privacy is slecht en zo, ik weet het Het is nou ook weer niet zo dat ik stalk.
Jah het ligt er maar net aan, welke draai je eraan geeft.
  woensdag 27 april 2005 @ 14:41:02 #13
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26545299
quote:
Mja de engelsen zeggen wel eens: If I could be a fly on the wall... om aan te geven dat het best vaak voorkomt. Wees ergens blij dat je niks spannends vond. Nu keur ik het niet goed nee.
  Moderator woensdag 27 april 2005 @ 14:41:09 #14
5428 crew  miss_sly
pi_26545301
quote:
Voor de broekzakken is: 'even kijken of er niets in zit voor ik het in de was gooi' nog wel een goed excuus

tevens tvp
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 27 april 2005 @ 14:42:09 #15
84309 pooier
bling bling
pi_26545322
Voor je partner heb je toch geen geheimen?
ook al checkt ze mijn onderbroek op remsporen... moet zij weten
copyright 2006
  woensdag 27 april 2005 @ 14:44:12 #16
55086 Phenomenom
pi_26545380
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:42 schreef pooier het volgende:
Mjaaah dat verschilt neem ik aan, maar ook al heb je geen geheimen, dan heeft ze toch niet het recht om door al je spullen te gaan?
  woensdag 27 april 2005 @ 14:47:36 #17
111150 -Redhead-
SixSixSix!!!
pi_26545466
quote:
Lijkt mij ook dat je voor je partner geen geheimen hebt. Ik ben zelf erg voor openheid enzo ook. Maar soms kan iemand behoefte hebben aan wat privacy. Wanneer iemand hem iets in vertrouwen vertelt en hem vraagt dat voor zich te houden. Daar heb ik geen problemen mee, mits het informatie is die niks met mij te maken heeft. En dan bedoel ik niet een persoonlijke mening, maar informatie die mogelijk negatieve gevolgen kan hebben en voorkomen kan worden als iemand bijtijds geïnformeerd wordt.
Through twilight, darkness and moonrise
My scarlet tears will run
As stolen blood and whispered love
Of fantasies undone
pi_26545475
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:41 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Mja de engelsen zeggen wel eens: If I could be a fly on the wall... om aan te geven dat het best vaak voorkomt. Wees ergens blij dat je niks spannends vond. Nu keur ik het niet goed nee.
Ik was niet op zoek. Ik heb ook geen moment verwacht iets aan te zullen treffen wat me zou schokken.

Als hij de kamer uitloopt en hij laat MSN open staan, gesprekken incluis, en ik ga achter de computer, ga ik niet heel angstvallig die gesprekken minimaliseren met de gedachte dat het allemaal verboden terrein is en zo. Als hij niet wil dat ik die dingen zie, kan hij toch ook wel die boxjes sluiten? Als ik aan het 'spieken' ben, maak ik er ook geen geheim van of zo: het is vaak zat gebeurd dat hij weer binnenliep en lachend zei 'ben je nou mijn gesprekken aan het lezen?' of iets dergelijks. Hoogstens voel ik me ondeugend omdat ik weet dat het eigenlijk niet zo hoort, dat hij het niet op prijs stelt en dat ik het ook niet op prijs stel als hij het bij mij doet, maar zo'n schande is het nou ook weer niet. Dat ik er zo over denk, weet hij ook.
  woensdag 27 april 2005 @ 14:48:09 #19
82456 teig
oh my gow
pi_26545485
ik heb wel eens wat gescheiedenis op msn eleen en wat logs op irc...

maar heel stom, want soms lees je dingen die je gewoon niet wilt weten. En wat kan je ermee? helemaal niks, ik ga natuurlijk niet zeggen dat ik izijn irc logs gelezen heb...
pi_26545511
Uhmm, tja, mijn vriendin en ik hebben wachtwoorden uitgewisseld. Dus dan is er niet zo veel geheimen zoeken meer aan he....dus geen problemen mee. Valt ook niks te vinden beiderzijds
1. En zet die zuiger op je fontanelletje!
  woensdag 27 april 2005 @ 14:53:05 #21
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26545606
quote:
En de gedachte dat ze je controleert en dus blijkbaar niet vertrouwd zou je geen moeite mee hebben?
pi_26545622
Nee. Dat vind ik echt not done!
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 27 april 2005 @ 14:55:23 #23
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_26545665
mijn partner heeft geen privacy..dat verdiendt ze niet
.

.

.

.

Ok, grapje. Iedereen verdiend een beetje privacy, iedereen heeft zijn/haar eigen leven en heeft er recht op, ook al is zij/hij je partner. Indien je haar/hem niet vertrouwt dan moet je het zeggen of vragen en niet stiekum gaan lopen doen. Geen tijdverspil
zo goed..?
pi_26546328
Mwah, ik ben er zelf nooit zo moeilijk mee. Mijn vriend mag alles van me weten, ik heb voor hem gekozen, wil mijn leven met hem delen, en dan ook mijn héle leven. Hij heeft dan ook al mijn wachtwoorden, mag overal in lezen als hij dat noodzakelijk vindt. De eerste keer dat hij het deed, heeft hij het direct opgebiecht. Hij voelde zich zo vreselijk! Tja, hij was ook mailtjes van exen en dergelijken tegengekomen, en dat was niet wat hij had willen lezen. Ik moest er vooral om lachen. Ik weet dat hij die berichten niet gelezen heeft omdat hij last had van het groene monstertje, maar omdat hij nieuwsgierig was en er zo ontzettend veel dingen waren die hij nog niet wist van mij, die hij wel graag wilde weten...

Ik heb ook zijn wachtwoorden, kan zo zijn mailboxen in, en daar heeft hij geen problemen mee. Ik gebruik ze vooral om te lezen of hij mijn mailtjes al gelezen heeft. Het interesseert me niet wat hij verder mailt. Wat ik niet kan hebben, is dat hij loopt te smsen als ik bij hem ben. Als ik dan -uit nieuwsgierigheid- vraag naar wie hij smst, dan gaat hij geheimzinnig doen. En dat kan ik niet hebben.
pi_26546571
quote:
Op woensdag 27 april 2005 15:59 schreef innovative het volgende:
Tja, hij was ook mailtjes van exen en dergelijken tegengekomen, en dat was niet wat hij had willen lezen. Ik moest er vooral om lachen. Ik
daar zou ik echt niet mee kunnen lachen. Dat vind ik de grootste rotstreek die mijn partner zou kunnen doen, in mijn mailbox zitten en mails van exen lezen ( wie doet dat nu )

ik heb het paswoord van mijn vriend niet, en hij het mijne niet. En dat vind ik maar schitterend ook. De vrienden van mijn partner hebben ook het recht om iets in vertrouwen tegen mijn partner te zeggen, zonder dat ik die mails kan lezen.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26548024
Van mij mag mijn vriend mijn mails lezen hoor, ik heb niets voor hem te verbergen. Wij hebben elkaars wachtwoord etc alleen doen er beiden niks mee. Ik vind het verder prima als hij achter mijn computer gaat zitten, mijn mail bekijkt enzo. Doe ik ook bij hem en helemaal niet omdat ik hem niet vertrouw, maar gewoon uit nieuwsgierigheid over wat hij allemaal op zijn computer heeft staan.
pi_26548392
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:35 schreef Alicey het volgende:
tvp
Als zelfs een moderator het doet, zucht
pi_26548515
Nou, ik vind het echt niet okee.
Ik heb heus geen duistere geheimen ofzo, maar als hij ongevraagd mijn mails gaat lezen of chatlogs kan ik dat echt niet accepteren. Daarvoor zou hij mijn account moeten hacken. Dat gaat echt te ver.
Ik zou dat bij hem ook NOOIT doen. Ik verwacht dan ook dat hij van mijn mailaccounts afblijft.
Als ik erachter zou komen dat hij me had gehackt zou ik er serieus over denken om het uit te maken...
pi_26548590
Doe ik nooit. Ik zou het niet erg vinden als mijn vriend in mijn telefoon zou kijken of mijn sms of e-mail zou lezen, ik heb toch niks te verbergen.
  woensdag 27 april 2005 @ 17:40:43 #30
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26548682
Nee, nooit gedaan. Als iets me dwars zit of als ik me ergens zorgen over maak bespreek ik het direct met mijn vriendje, ik ga niet zijn dingen door zitten spitten of zo.

Ook binnen een relatie heb je mijns inziens recht op privacy: hij zal misschien best wel eens iets over mij bespreken met een vriend, die mogelijkheid moet er zijn. Ik vertrouw hem en zijn sms-jes, brieven, e-mails en chatlogs etc. zijn prive voor hem.

Als het een eikel zou blijken te zijn die tegen me liegt, dan is ie dat toch wel: of ik hem nu check of niet. Maar goed, ik ga dus uit van het tegendeel
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 27 april 2005 @ 17:59:28 #31
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26549030
Allemaal nette mensen hier

Toch moeten er ook luitjes zijn die wel stiekem logs of dagboeken checken en niks vinden alhoewel ze dat wel dachten aan te treffen.
  woensdag 27 april 2005 @ 18:04:12 #32
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_26549122
quote:
Op woensdag 27 april 2005 17:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Nou, ik vind het echt niet okee.
Ik heb heus geen duistere geheimen ofzo, maar als hij ongevraagd mijn mails gaat lezen of chatlogs kan ik dat echt niet accepteren. Daarvoor zou hij mijn account moeten hacken. Dat gaat echt te ver.
Ik zou dat bij hem ook NOOIT doen. Ik verwacht dan ook dat hij van mijn mailaccounts afblijft.
Als ik erachter zou komen dat hij me had gehackt zou ik er serieus over denken om het uit te maken...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_26549152
Ik ben zo'n sneue kutnerd dat ik altijd mijn computer meeneem naar m'n vriendinnen, al is het maar voor een paar dagen.

Ben er achteraf regelmatig achtergekomen dat m'n complete msnlogs e.d. doorgenomen waren.
2 weken geleden kwam ik er zelfs achter dat m'n neukertje van toen zelfs m'n gehele fotoarchief van 6 jaar gekopieerd had naar haar laptop .

Zelf lees ik ook wel eens een logje, maar echt wroeten ga ik niet...
Als ik het vermoeden heb dat er iets niet klopt, manipuleer ik gewoon dusdanig dat ze zichzelf wel verluld .
I was an atheist until I realized I was God
pi_26549187
quote:
Op woensdag 27 april 2005 17:26 schreef djmurcielago het volgende:

[..]

Als zelfs een moderator het doet, zucht
een moderator staat niet gelijk aan god ofzo hoor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_26549292
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:05 schreef kastanova het volgende:
manipuleer ik
Manipuleren is okay.

Paranoide kutwijven zijn minder. Zeker als ze gestoord zijn.
Kus mijn kloten. Mijn bijballen incluis.
  woensdag 27 april 2005 @ 18:13:52 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26549334
nee nooit. dat is haar leven.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26549356
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tegenwoordig doet ze het stiekem..
pi_26549424
Ik kijk trouwens niet, vind niet dat het mijn zaken zijn, het interesseert me vrij weinig en zonder vertrouwen heb ik er geen relatie mee. Lijkt me logisch.

En dan nog, wat niet weet, wat niet deert.

Kom ik ergens achter, dan geldt: Wat jij mag, mag ik ook. .
  woensdag 27 april 2005 @ 18:20:39 #39
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26549475
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:18 schreef Sambijbal het volgende:
Ik kijk trouwens niet, vind niet dat het mijn zaken zijn, het interesseert me vrij weinig en zonder vertrouwen heb ik er geen relatie mee. Lijkt me logisch.

En dan nog, wat niet weet, wat niet deert.

Kom ik ergens achter, dan geldt: Wat jij mag, mag ik ook. .
'wat jij nu al doet, doe ik ook'
  woensdag 27 april 2005 @ 18:22:49 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26549515
In een van mijn relaties was het vertrouwen wederzijds ver te zoeken. Bij mij met reden, bij hem projectie .
Zakken doorzoeken op bewijzen van leugens werd bijna compulsief .

Nee, dat was geen gezonde relatie .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26549558
quote:
Op woensdag 27 april 2005 17:59 schreef livEliveD het volgende:
Allemaal nette mensen hier
Ik dacht dat je mij niet zo net vond
pi_26549587
quote:
Op woensdag 27 april 2005 17:06 schreef Marije het volgende:
Van mij mag mijn vriend mijn mails lezen hoor, ik heb niets voor hem te verbergen. Wij hebben elkaars wachtwoord etc alleen doen er beiden niks mee. Ik vind het verder prima als hij achter mijn computer gaat zitten, mijn mail bekijkt enzo. Doe ik ook bij hem en helemaal niet omdat ik hem niet vertrouw, maar gewoon uit nieuwsgierigheid over wat hij allemaal op zijn computer heeft staan.
Ik vind het prima dat m'n vriend achter m'n pc gaat zitten, maar ik ga er dan wel vanuit dat m'n mail niet doorgespit wordt. Ik zou er niet aan durven denken om dat bij hem te doen. Als ik ergens nieuwsgierig naar ben, dan vraag ik ernaar.

Ook in een relatie zijn er dingen die je voor jezelf wilt houden, zonder dat er sprake is van een duister geheim. Het belangrijkste van mezelf vind ik dat ik een individu ben, onafhankelijk van 'de ander', en pas in die hoedanigheid kan ik een volwaardige relatie aangaan. Dat is niet altijd makkelijk, maar wel belangrijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_26549730
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:08 schreef petitlapin het volgende:

[..]

daar zou ik echt niet mee kunnen lachen. Dat vind ik de grootste rotstreek die mijn partner zou kunnen doen, in mijn mailbox zitten en mails van exen lezen ( wie doet dat nu )

ik heb het paswoord van mijn vriend niet, en hij het mijne niet. En dat vind ik maar schitterend ook. De vrienden van mijn partner hebben ook het recht om iets in vertrouwen tegen mijn partner te zeggen, zonder dat ik die mails kan lezen.
Mwah, hij heeft voornamelijk mails over het verleden gelezen, om te beginnen. Daarnaast heb ik hem dat wachtwoord destijds gegeven omdat ik lange tijd op reis zou gaan, niet wist hoe vaak ik mijn email kon bekijken en het me toch wel handig leek dat er iemand was die in de gaten kon houden dat mijn mailbox niet over liep. Hij heeft toen zelf direct gezegd dat hij zichzelf niet vertrouwde, dat hij bang was om mijn mails te lezen. Nou, ik vond het prima. Ten eerste had ik slechts mails van één ex, ééntje die ik absoluut niet mag, daarnaast, zoals gezegd, ik deel mijn leven met hem, en dus mijn héle leven.

Dingen die zó belangrijk en vertrouwelijk zijn van vrienden vind ik uberhaupt geen dingen die over de mail gaan, de rest is meer uitnodigingen en mailtjes als "hé, hoe is het" en that's all... Daar ga ik me niet druk om maken...
pi_26549791
quote:
Ja dat ken ik wel een beetje , zo ben ik ook ... maar geen msn gesprekken ofzo daar bemoei ik me niet mee, wat zou het zijn en hoe kan je het het beste noemen ? ik vertrouw hem, het is gewoon nieuwschierigheid/intresse ofzo
de mensheid zorgt voor zn eigen ondergang.
pi_26549822
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:33 schreef innovative het volgende:

[..]

ik deel mijn leven met hem, en dus mijn héle leven.
Naief om te denken dat je je hele leven met hem deelt... Maar goed, dat euvel hebben vrouwen standaard.
pi_26549849
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:33 schreef innovative het volgende:

daarnaast, zoals gezegd, ik deel mijn leven met hem, en dus mijn héle leven.
freaky

nee, ik deel niet mijn heel leven, ik wens nog een individu te blijven. Ik heb echt wel dromen en gedachten die van mij zijn, en van niemand anders. En mijn partner gelukkig ook. Ik ben blij dat hij niet zijn "hele leven" met mij deelt, dat lijkt mij een heel angstwekkende gedachte

Als dan de relatie jammerlijk genoeg ooit eindigt, heb je gewoon heel je leven op je partner gebouwd, ik kan er niet aan denken
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  woensdag 27 april 2005 @ 18:40:42 #47
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26549861
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:05 schreef kastanova het volgende:
Ben er achteraf regelmatig achtergekomen dat m'n complete msnlogs e.d. doorgenomen waren.
2 weken geleden kwam ik er zelfs achter dat m'n neukertje van toen zelfs m'n gehele fotoarchief van 6 jaar gekopieerd had naar haar laptop .
Mijn God . Hoe kwam je achter dit soort dingen? Of gooide ze het daarna direct online?
  woensdag 27 april 2005 @ 18:42:06 #48
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26549886
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:36 schreef MOBO666 het volgende:
Ja dat ken ik wel een beetje , zo ben ik ook ... maar geen msn gesprekken ofzo daar bemoei ik me niet mee, wat zou het zijn en hoe kan je het het beste noemen ? ik vertrouw hem, het is gewoon nieuwschierigheid/intresse ofzo
Maar hij weet hier wel vanaf neem ik aan?
  woensdag 27 april 2005 @ 18:43:24 #49
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26549915
als ik ruk denk ik ook zelden aan mijn vriendin van dan. er zijn bepaalde dingen voor mij, er zijn bepaalde dingen voor haar en er zijn bepaalde dingen samen. anders is het na een week al caput.
pi_26549945
Ja, de welbekende: "Aan wie denk je als je rukt?" of "Waarom heb je allemaal van die porno op je computer? Je hebt mij toch?".

Wijf, sodemieter op en laat me met rust, je hebt daar geen flikker mee te maken. Sterker nog, je _WIL_ het niet weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')