In het begin deed ze dat, totdat ik zei dat ik dat niet cool vond.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:31 schreef Phenomenom het volgende:
Nou wel andersom. Ze heeft al een aantal maal in mijn telefoon zitten wroeten. En me broekzakken etc...![]()
heeft ze in je zak liggen wroeten,quote:Op woensdag 27 april 2005 14:31 schreef Phenomenom het volgende:
Nou wel andersom. Ze heeft al een aantal maal in mijn telefoon zitten wroeten. En me broekzakken etc...![]()
Jah dat heb ik haar de eerste keer ook gezegt, maar de volgende keer vond ze sms-jes die niet echt voor haar waren. En dat is blijkbaar een vrijbrief om het te blijven doen.....quote:Op woensdag 27 april 2005 14:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In het begin deed ze dat, totdat ik zei dat ik dat niet cool vond.
Nope nooit gedaan. Nooit de behoefte gehad. Nu zijn er ook niet veel dingen die ik zou kunnen checken.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:28 schreef Ruis het volgende:
TS begint.
Jah het ligt er maar net aan, welke draai je eraan geeft.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:37 schreef Black_Tulip het volgende:
Mailbox en MSN-gesprekken die hij open had laten staan, postgeschiedenis op FokMeer niet eigenlijk. Ook niet omdat ik hem niet vertrouw of zo, maar ik ga uit interesse soms wel eens kijken waar hij liever niet heeft dat ik kijk
En ja, schending van privacy is slecht en zo, ik weet het
Het is nou ook weer niet zo dat ik stalk.
Mja de engelsen zeggen wel eens: If I could be a fly on the wall... om aan te geven dat het best vaak voorkomt. Wees ergens blij dat je niks spannends vond. Nu keur ik het niet goed nee.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:37 schreef Black_Tulip het volgende:
Mailbox en MSN-gesprekken die hij open had laten staan, postgeschiedenis op FokMeer niet eigenlijk. Ook niet omdat ik hem niet vertrouw of zo, maar ik ga uit interesse soms wel eens kijken waar hij liever niet heeft dat ik kijk
Voor de broekzakken is: 'even kijken of er niets in zit voor ik het in de was gooi' nog wel een goed excuusquote:Op woensdag 27 april 2005 14:31 schreef Phenomenom het volgende:
Mjaaah dat verschilt neem ik aan, maar ook al heb je geen geheimen, dan heeft ze toch niet het recht om door al je spullen te gaan?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:42 schreef pooier het volgende:
Voor je partner heb je toch geen geheimen?
ook al checkt ze mijn onderbroek op remsporen... moet zij weten
Lijkt mij ook dat je voor je partner geen geheimen hebt. Ik ben zelf erg voor openheid enzo ook. Maar soms kan iemand behoefte hebben aan wat privacy. Wanneer iemand hem iets in vertrouwen vertelt en hem vraagt dat voor zich te houden. Daar heb ik geen problemen mee, mits het informatie is die niks met mij te maken heeft. En dan bedoel ik niet een persoonlijke mening, maar informatie die mogelijk negatieve gevolgen kan hebben en voorkomen kan worden als iemand bijtijds geïnformeerd wordt.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:42 schreef pooier het volgende:
Ik was niet op zoek. Ik heb ook geen moment verwacht iets aan te zullen treffen wat me zou schokken.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja de engelsen zeggen wel eens: If I could be a fly on the wall... om aan te geven dat het best vaak voorkomt. Wees ergens blij dat je niks spannends vond. Nu keur ik het niet goed nee.
En de gedachte dat ze je controleert en dus blijkbaar niet vertrouwd zou je geen moeite mee hebben?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:42 schreef pooier het volgende:
daar zou ik echt niet mee kunnen lachen. Dat vind ik de grootste rotstreek die mijn partner zou kunnen doen, in mijn mailbox zitten en mails van exen lezen ( wie doet dat nuquote:Op woensdag 27 april 2005 15:59 schreef innovative het volgende:
Tja, hij was ook mailtjes van exen en dergelijken tegengekomen, en dat was niet wat hij had willen lezen. Ik moest er vooral om lachen. Ik
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Nou, ik vind het echt niet okee.
Ik heb heus geen duistere geheimen ofzo, maar als hij ongevraagd mijn mails gaat lezen of chatlogs kan ik dat echt niet accepteren. Daarvoor zou hij mijn account moeten hacken. Dat gaat echt te ver.
Ik zou dat bij hem ook NOOIT doen. Ik verwacht dan ook dat hij van mijn mailaccounts afblijft.
Als ik erachter zou komen dat hij me had gehackt zou ik er serieus over denken om het uit te maken...
een moderator staat niet gelijk aan god ofzo hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 17:26 schreef djmurcielago het volgende:
[..]
Als zelfs een moderator het doet, zucht![]()
Manipuleren is okay.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:05 schreef kastanova het volgende:
manipuleer ik
Tegenwoordig doet ze het stiekem..quote:Op woensdag 27 april 2005 14:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In het begin deed ze dat, totdat ik zei dat ik dat niet cool vond.
'wat jij nu al doet, doe ik ook'quote:Op woensdag 27 april 2005 18:18 schreef Sambijbal het volgende:
Ik kijk trouwens niet, vind niet dat het mijn zaken zijn, het interesseert me vrij weinig en zonder vertrouwen heb ik er geen relatie mee. Lijkt me logisch.
En dan nog, wat niet weet, wat niet deert.
Kom ik ergens achter, dan geldt: Wat jij mag, mag ik ook..
Ik vind het prima dat m'n vriend achter m'n pc gaat zitten, maar ik ga er dan wel vanuit dat m'n mail niet doorgespit wordt. Ik zou er niet aan durven denken om dat bij hem te doen. Als ik ergens nieuwsgierig naar ben, dan vraag ik ernaar.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:06 schreef Marije het volgende:
Van mij mag mijn vriend mijn mails lezen hoor, ik heb niets voor hem te verbergen. Wij hebben elkaars wachtwoord etc alleen doen er beiden niks mee. Ik vind het verder prima als hij achter mijn computer gaat zitten, mijn mail bekijkt enzo. Doe ik ook bij hem en helemaal niet omdat ik hem niet vertrouw, maar gewoon uit nieuwsgierigheid over wat hij allemaal op zijn computer heeft staan.
Mwah, hij heeft voornamelijk mails over het verleden gelezen, om te beginnen. Daarnaast heb ik hem dat wachtwoord destijds gegeven omdat ik lange tijd op reis zou gaan, niet wist hoe vaak ik mijn email kon bekijken en het me toch wel handig leek dat er iemand was die in de gaten kon houden dat mijn mailbox niet over liep. Hij heeft toen zelf direct gezegd dat hij zichzelf niet vertrouwde, dat hij bang was om mijn mails te lezen. Nou, ik vond het prima. Ten eerste had ik slechts mails van één ex, ééntje die ik absoluut niet mag, daarnaast, zoals gezegd, ik deel mijn leven met hem, en dus mijn héle leven.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
daar zou ik echt niet mee kunnen lachen. Dat vind ik de grootste rotstreek die mijn partner zou kunnen doen, in mijn mailbox zitten en mails van exen lezen ( wie doet dat nu)
ik heb het paswoord van mijn vriend niet, en hij het mijne niet. En dat vind ik maar schitterend ook. De vrienden van mijn partner hebben ook het recht om iets in vertrouwen tegen mijn partner te zeggen, zonder dat ik die mails kan lezen.
Ja dat ken ik wel een beetje , zo ben ik ook ... maar geen msn gesprekken ofzo daar bemoei ik me niet mee, wat zou het zijn en hoe kan je het het beste noemen ? ik vertrouw hem, het is gewoon nieuwschierigheid/intresse ofzoquote:Op woensdag 27 april 2005 14:37 schreef Black_Tulip het volgende:
Naief om te denken dat je je hele leven met hem deelt... Maar goed, dat euvel hebben vrouwen standaard.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:33 schreef innovative het volgende:
[..]
ik deel mijn leven met hem, en dus mijn héle leven.
freakyquote:Op woensdag 27 april 2005 18:33 schreef innovative het volgende:
daarnaast, zoals gezegd, ik deel mijn leven met hem, en dus mijn héle leven.
Mijn Godquote:Op woensdag 27 april 2005 18:05 schreef kastanova het volgende:
Ben er achteraf regelmatig achtergekomen dat m'n complete msnlogs e.d. doorgenomen waren.
2 weken geleden kwam ik er zelfs achter dat m'n neukertje van toen zelfs m'n gehele fotoarchief van 6 jaar gekopieerd had naar haar laptop.
Maar hij weet hier wel vanaf neem ik aan?quote:Op woensdag 27 april 2005 18:36 schreef MOBO666 het volgende:
Ja dat ken ik wel een beetje , zo ben ik ook ... maar geen msn gesprekken ofzo daar bemoei ik me niet mee, wat zou het zijn en hoe kan je het het beste noemen ? ik vertrouw hem, het is gewoon nieuwschierigheid/intresse ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |