Radioshowsquote:Galen Behr, better known as Passiva (and his aliases such as Ava Mea and Syndique), was born on the 19th of September 1986 in Rotterdam , The Netherlands. At the age of 10 he started to play the violin, and learnt the basics of music. A year later he stopped and started listening to electronic dance music and in a short while after he was producing. His first serious track, named 'Glamorize', gained support from Marc West & Jon O'Bir, but the track never got signed.
A few months later Galen made a radio remix of Ferry Corsten's legendary 'Indigo'. He sent it to the Tsunami label for fun without realizing it would be released. Galen immediately got a request from the label to make an extended version. The result; Ferry Corsten - 'Indigo' (Passiva Remix) has been hammered by Graham Gold (UK) in the kickin' cut of his radio show and has also received airplay in The Netherlands on Radio 538.
His original release 'Glamorize' has now been reworked into a massive trancer under the new title 'Clouds Like Heaven’, released on Captured Music in March 2004 with an uplifting Faraway Project Remix on the flip. The track got massive support by the likes of Armin van Buuren, Ferry Corsten, The Thrillseekers, Lange, Above & Beyond, Ronski Speed, DJ Danjo & Rob Styles, Paul van Dyk, Phynn, Mesh, Shane 54, Mind One, DJ Precision, Sonicvibe and many more. It got voted Future Favourite in Armin’s radio show ‘A State of Trance’ in episode 139 and it‘s featured on some compilations like Trance The Ultimate Collection and A Trip Into Trance 3, mixed by Lange!
Apart from that, Galen has remixed a few tracks, which include a remix for Envio’s track ‘Time To Say Goodbye’, released on A State Of Trance. It got massive support in Armin van Buuren’s show and it also appeared on his mixalbum A State Of Trance 2004. His remix from 'St John vs Locust - Mind Circles' got massive support by Johan Gielen and Mike Shiver. And then there is Bobina – Russian Dream (Passiva Remix), an uplifting trancer which is featured on Bobina’s artist album!
Latest news about this talent: Arizona vs Passiva - Halo (Including a Danjo & Styles Remix) which has been released on the Dedicated imprint of United Recordings is in stores now! It has already got massive support by the likes of Armin van Buuren, Ferry Corsten, Above & Beyond, Precision, M.I.K.E., Thrillseekers, Jon 'O Bir, Blank & Jones, Ron vd Beuken, Signum, Mark Norman and many many more. Galen has also finished his remix for the guys from Varian Music. They signed their track 'Lucas & Beltram - Trust Me' to Anjunabeats, and Galen has made a stunning remix under his Ava Mea alias for the flipside of the vinyl. The remix has already won the webvoting of the favourite track being played on 'Trance Around The World', presented by Above & Beyond. And it looks like it's heading for the first place again in the webvoting of episode #57! The vinyl with the original mix and the Ava Mea Remix will be out in May!
Galen is working on a new track for the summer, with stunning vocals by Elisabeth. They have been working on the track for quite some months now and with great pleasure they can announce that the result is almost there. If you will be checking out Galen live somewhere during this summer, the word 'weak' might just pass by in one of his tracks. Besides this vocal project other tracks and remixes are in the making. And last but not least; Passiva - Don't Leave Us Alone will probably be signed to an UK label.
quote:Armin van Buuren wekelijks met A State Of Trance op Fresh FM
Armin van Buuren is vanaf deze week iedere donderdag van 21:00 tot 23:00 uur te beluisteren op Fresh FM met zijn programma ‘A State Of Trance’. De show was eerder te horen bij ID&T Radio en is op diverse radiostations over de hele wereld te beluisteren. Zijn programma geniet via het internet wereldwijde bekendheid en is het best beluisterde trance radioprogramma ter wereld. Vorige maand won Armin van Buuren de 'International Dance Music Award' voor ‘Best Dance Radio Mixshow’ tijdens de 'Winter Music Conference in Miami'.
Armin van Buuren: "Ik ben zwaar verheugd over het feit dat A State of Trance weer terugkomt op de Nederlandse radio. Speciaal voor Fresh FM maken we een Nederlandse versie van het programma, want ik blijf toch Nederlander."
Raoul Wedel, directeur van Fresh FM: "We zijn natuurlijk ontzettend trots dat Fresh FM Armin van Buuren mag verwelkomen. Het is niet alleen een aanwinst voor ons station én voor dance liefhebbers die een kwalitatief hoog 12'' programma weten te waarderen; ook voor radio in het algemeen is het goed dat één van Nederlands grootste deejays/producers nu weer wekelijks in eigen land te beluisteren is op de radio."
Armin van Buuren was al verbonden aan Fresh FM, door zijn wekelijkse column die bij het programma ‘De Flitsende 50’ op zaterdagavond te horen is.
bron: http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1114443071
Ach tief toch op, zijn muziek is betoverend! Jij hebt geen smaak!quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:10 schreef Xantra het volgende:
hahaha passiva, wist het... (tja, wie niet...)
ik kan eigenlijk weinig zeggen over passiva, clouds like heaven vind ik cool, maar de rest heeft mij nooit echt geboeid eigenlijk.
Het was misschien beter geweest om volgend jaar pas een topic over passiva te maken...
(ja sorry, moet toch wat te zeiken hebben)
haha grappenmakerquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:16 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ach tief toch op, zijn muziek is betoverend! Jij hebt geen smaak!
Pole Folder - Faith in me, echt super de super!quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:05 schreef Xantra het volgende:
ik zoek een goede en nieuwe vocale progressive plaat, iemand een tip?
Portisheads - roadsquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:38 schreef Veersesmurf het volgende:
aj aj aj, zit net die set van Tiesto @ 538 te luisteren (eerste half uur van ISOS 4) en wat hoor ik daar als 2de nummer:
TITLE "Moments"
PERFORMER "Tonedepth & Soultan"
INDEX 01 06:57:20
kippevel!echt zo enorm mooi
deze plaat is toch al wat ouder? klinkt me vrij bekend eigenlijk. trouwens wel een echte ISOS plaat vind ik
![]()
heb hem al 2 jaar op plaatquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:38 schreef Veersesmurf het volgende:
aj aj aj, zit net die set van Tiesto @ 538 te luisteren (eerste half uur van ISOS 4) en wat hoor ik daar als 2de nummer:
TITLE "Moments"
PERFORMER "Tonedepth & Soultan"
INDEX 01 06:57:20
kippevel!echt zo enorm mooi
deze plaat is toch al wat ouder? klinkt me vrij bekend eigenlijk. trouwens wel een echte ISOS plaat vind ik
![]()
kirsty is altijd wel goed ja, heb nog steeds het album van pole folder niet binnen...quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:18 schreef Esrem het volgende:
[..]
Pole Folder - Faith in me, echt super de super!
Die andere titel zal wel te maken hebben met rechten ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:07 schreef Veersesmurf het volgende:
ah ok, maar waarom heet te plaat dan anders? (sorry, ben nog niet zo heel lang into-trance)
misschien jammer dat er een 2 jaar oude plaat op ISOS 4 staat, maar vind je hem niet in de ISOS-serie thuishoren Xantra?
idd met rechten denk ik...quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:07 schreef Veersesmurf het volgende:
ah ok, maar waarom heet te plaat dan anders? (sorry, ben nog niet zo heel lang into-trance)
misschien jammer dat er een 2 jaar oude plaat op ISOS 4 staat, maar vind je hem niet in de ISOS-serie thuishoren Xantra?
haha, bij mij is't net andersom. Ik vind die Portisheads - Roads dus echt vele malen zomerser/beter passender enz. dan Do What You Want van Jase From Outta Space. maar goed, smaken verschillen nu eenmaalquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:23 schreef Xantra het volgende:
[..]
die andere ISOS'en waren vaak de eerste platen heel zwoel en warm, deze plaat heeft dat niet vind ik en ik wil graag exclusiviteit,
jase from outta space staat er ook op, ik vind het persoonlijk een wereldplaat
iddquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:32 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
haha, bij mij is't net andersom. Ik vind die Portisheads - Roads dus echt vele malen zomerser/beter passender enz. dan Do What You Want van Jase From Outta Space. maar goed, smaken verschillen nu eenmaal![]()
quote:"Later dit jaar is Armin het middelunt van een groot Solo-evenement, georganiseerd door UDC."
'Het wordt een solo-optreden waar ik een aantal mensen uitnodig om met mij samen te werken. Het wordt geen kopie van Tiësto in Concert of Carl Cox and Friends, maar een nieuw idee. Het is bovendien de start van een wereldtoernee. In 2006 ga ik met dit concept de hele wereld over.'
quote:
kan iemand hem even over msn sturen, heb hem nl nog steeds niet binnen...quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:00 schreef Xantra het volgende:
[..]
kirsty is altijd wel goed ja, heb nog steeds het album van pole folder niet binnen...![]()
18 jaar geleden bij me lessen was de laatste keer dat ik 100 heb gereden, daarna nooit meerquote:Op woensdag 27 april 2005 20:26 schreef m-kay het volgende:
Fuck it! Ik kan alles achter een draaitafel! Mixuh, scratchuh, i'm the master of the wheels of steel! Respect the skillzzz.
HELD!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:06 schreef MarkzMan_X het volgende:
np: tiesto - isos 4 cd1 "in search of sunrise 4 2cd"
Hier, naar Joost z'n FTP voor ISOS deel VIER!
Hij is onderwegquote:Op donderdag 28 april 2005 15:20 schreef Veersesmurf het volgende:
*heeft zojuist ook ISOS 4 binnen geslurpt.
wat is internet toch ideaal![]()
Thanks! Maar er komen nog genoeg gelegenheden hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 15:56 schreef Tomaz het volgende:
Man, lekker tracklistje Joost! Beetje jammer dat het op een dinsdag was anders had ik zeker m'n best gedaan om er te zijn.
*herkent*quote:Op donderdag 28 april 2005 08:50 schreef Xantra het volgende:
[..]
18 jaar geleden bij me lessen was de laatste keer dat ik 100 heb gereden, daarna nooit meer
Dat nieuws is zooo 12 hours agoquote:Op donderdag 28 april 2005 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Needless to say dat ISOS 4 uit is?
Toch netjes dat je 't even komt zeggenquote:Op donderdag 28 april 2005 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Needless to say dat ISOS 4 uit is?
en terecht ja, heb het ook een beetje gevolgd enzoquote:Op donderdag 28 april 2005 16:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
http://forum.clubcharts.nl/topic/post/1602043
Phynn is - terecht - boos op Black Hole. Wat een aapjes zeg, eerst z'n tune promoten als (gratis) download, en dan snel de deal afkappen.
Daar hoef je geen rechtenstudent voor te zijn om te begrijpen dat dat dus niet mag.
Als ik dat zo lees is dat niet echt netjes neequote:Op donderdag 28 april 2005 16:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
http://forum.clubcharts.nl/topic/post/1602043
Phynn is - terecht - boos op Black Hole. Wat een aapjes zeg, eerst z'n tune promoten als (gratis) download, en dan snel de deal afkappen.
Daar hoef je geen rechtenstudent voor te zijn om te begrijpen dat dat dus niet mag.
idd echt latin gevoel bij coca & vilaquote:Op donderdag 28 april 2005 18:50 schreef Veersesmurf het volgende:
Van ISOS 4: Coca & Vila - La Noche. Laat nou de zomer maar komen![]()
Er staan naar mijn idee wel redelijk veel tracks op ISOS 4 en dit komt het mixen van de nummers niet te goede vind ik. Zijn meer mensen het hier mee eens?
Ik bedoel: op ASOT 2005 staan minder nummers, maar ze zijn wel veel vloeiender op elkaar aangesloten, dit mis ik wel in deze CD.
en de Universal Religion's van Armin, waar je het soms een klein beetje kunt horen dat ze live zijn.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik denk ook dat het live is, net zoals Nyana. Als je dat weet, is het best wel gaaf eigenlijk.
Dus ook al is het live, er wordt toch vaag wel wat aan gesleuteld.quote:Je zag altijd dat dj’s hun compilaties gewoon met vinyl mixten. Wat de luisteraar dan eigenlijk niet merkte, was dat alle foutjes achteraf nog even met de computer werden gecorrigeerd
bron: Clubcharts
Oh mên als dat het laatste uur wordtquote:1 Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
2 Cass & Slide - Perception (New Vocal Mix)
3 Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiësto remix)
4 Kamaya Painters - Far From Over
5 Billie Ray Martin - Honey (Chicane Club Mix)
6 BT- Mercery and Solace (BT 12'' Mastermix)
7 Salt Tank - Eugina (Michael Woods Remix)
8 Dj Hooligan - Hear Your Now (Grand Chillas Mix)
9 Nalin & Kane - Open Your Eyes
10 Ballroom - 4AM (Marc O' Tool Remix)
Dan gelieve thuis te blijven als je de HEINEKEN Music Hall kapot stampt als er geen Grolsch isquote:Op donderdag 28 april 2005 21:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
Over kapotmaken gesproken: als ze geen Grolsch hebben in de HMH, gaat alsnog die toko eraan.
quote:Op donderdag 28 april 2005 22:02 schreef da_rippah het volgende:
Waarom zit daar geen Billy Ray Martin bij? Toch een van de meest geniale tracks van ISOS naar mijn mening
daarom zit ie er dus wél bijquote:5 Billie Ray Martin - Honey (Chicane Club Mix)
Mën! No kidding!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:59 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Dan gelieve thuis te blijven als je de HEINEKEN Music Hall kapot stampt als er geen Grolsch is![]()
Mark Norman draait de laatste 2 uur. Dus na het zweven wordt iedereen weer stevig op de grond gezet voor wat steviger werkquote:Op donderdag 28 april 2005 21:44 schreef Malebolgia het volgende:
............
Oh mên als dat het laatste uur wordt![]()
Bij dat nummer waan ik me echt op een tropisch eiland onder palmboom, met een cocktail en wat lokale schonenquote:Op donderdag 28 april 2005 18:50 schreef Veersesmurf het volgende:
Van ISOS 4: Coca & Vila - La Noche. Laat nou de zomer maar komen![]()
Als die twee boeven wel hun remix draaien van The Freak pres. Exo. Dat zou wel stoer zijn.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:21 schreef Joppy het volgende:
[..]
Mark Norman draait de laatste 2 uur. Dus na het zweven wordt iedereen weer stevig op de grond gezet voor wat steviger werk
dat zou geweldig zijn als laatste uurquote:Op donderdag 28 april 2005 21:44 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
en de Universal Religion's van Armin, waar je het soms een klein beetje kunt horen dat ze live zijn.
Armin:
[..]
Dus ook al is het live, er wordt toch vaag wel wat aan gesleuteld.
Sowieso vind ik dat als je de vorige ISOS kritisch naar het mixen luistert, dat ook niet altijd even geniaal / vloeiend is, maar het klinkt wel gewoon lekker.
Ben echt benieuwd naar de set die hij morgen gaat draaien; kwam op PF deze 10 van ISOS classics tegen:
[..]
Oh mên als dat het laatste uur wordt![]()
maar zoals eerder opgemerkt sluiten mark & norman af de laatste 2 uurquote:Op donderdag 28 april 2005 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zou geweldig zijn als laatste uurdoet een beetje denken aan t laatste uur van TIC2
Hier ook vrijdag @ TIC2. Was suf he?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:28 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
maar zoals eerder opgemerkt sluiten mark & norman af de laatste 2 uur
en het laatste uurtje TiC2 heb ik helaas niet mee mogen maken; ik was er namelijk op vrijdag met-publiek
de laatste vracht kaarten zijn gewoon via de normale ticketservicekanalen verkochtquote:Op donderdag 28 april 2005 23:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Hier ook vrijdag @ TIC2. Was suf he?. Baal er wel van dat ik vrijdag was, tussen de breezers en annabolen-dudes.
Morgen gaat dat reuze meevallen: want hoe weet je als breezer/annabolendude dat je via het forum ("internet, zit dat op MSN?") kaarten kan bestellen.
hehe, blinde!quote:Op donderdag 28 april 2005 22:08 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
[..]
daarom zit ie er dus wél bij
op dat mixen na zijn er toch ook geen negatieve reacties?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:18 schreef Malebolgia het volgende:
En de negatieve reacties op de CD's snap ik (nog) niet zo. De meeste nummers zijn toch wel weer erg chill en in 'stijl' zeg maar, al vind ik de mixes niet heel bijzonder; beetje kort en soms wat abrupt naar mijn smaak.
Maar geen grootscheepse campagne op TMF e.d. dat scheelt natuurlijk ookquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de laatste vracht kaarten zijn gewoon via de normale ticketservicekanalen verkocht
Ja die mixen zijn naar mijn idee ook het enige minpuntje. Ik krijg een beetje de indruk dat Tijs te druk is met al zijn gigs om een compilatie-cd als deze echt goed in elkaar te mixen en daar ook uitgebreid de tijd voor te nemen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:53 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
op dat mixen na zijn er toch ook geen negatieve reacties?Zeer lekkere cd met erg goeie/chille platen. Zeker de moeite waard om te kopen/downkopen!
Ja ik heb zoiets: zolang Tiësto niet afwijkt van de opzet van ISOS qua platenkeuze en zich gewoon laat leiden door zijn eigen smaak op dat gebied en niet wat 'de meeste mensen' zouden willen, dan maakt het toch geen reet uit of uiteindelijk veel mensen de CD kunnen waarderen en de CD dus 'commercieel' is? Het is wat anders als hij ten koste van de kwaliteit de CD's toegankelijker maakt met meer mainstreamhitjes om er zo meer te verkopen. Maar die indruk krijg ik toch niet echt bij deze CD.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:41 schreef Veersesmurf het volgende:
als meer dan 1 mens iets mooi vind is het bij voorbaad commercieel geworden, omdat het in de mens zit overal profijt uit te halen. zo gaat het met alles: muziek, feesten, enz. enz.
teminste, dat denk ik.
neej toch, ik moet rond 6 weg...quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:06 schreef hp22 het volgende:
Het is trouwens nog niet zeker of MN afsluit, ik las dat er misschien nog een kans is dat Tijs het 'ISOS' uurtje als laatste doet
Eensquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:25 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Ja ik heb zoiets: zolang Tiësto niet afwijkt van de opzet van ISOS qua platenkeuze en zich gewoon laat leiden door zijn eigen smaak op dat gebied en niet wat 'de meeste mensen' zouden willen, dan maakt het toch geen reet uit of uiteindelijk veel mensen de CD kunnen waarderen en de CD dus 'commercieel' is? Het is wat anders als hij ten koste van de kwaliteit de CD's toegankelijker maakt met meer mainstreamhitjes om er zo meer te verkopen. Maar die indruk krijg ik toch niet echt bij deze CD.
Volgens mij vinden die commercieel-schreeuwers het gewoon jammer dat hun smaak niet 'uniek' (meer) is![]()
en terecht, ik had één goede cd veel beter gevonden, ik vind cd 2 gewoon stukken minder, er staan 5 platen op waar ik gecharmeerd van ben, de rest vind ik niet zo boeiend en die 5 hadden gemakkelijk bij cd 1 gekunt, want daar hadden ook wel een paar plaatjes geschrapt mogen worden, maar dit gezeik hou je altijd, ik vind het ook een goede cd, maar deel 1 en 3 vind ik stukken beter.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:43 schreef Joppy het volgende:
[..]
Er zitten ook nog wat mensen te zeiken over het feit dat het een dubbel-cd is, maar ik vind dat wel positief. Er is niks mis met meer goede muziek![]()
Je bent niet de enige!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:20 schreef Tomaz het volgende:
MMMéééééééééééééNNNN, wat heb ik een zin in vanavond!!!
Oh fuck nee!quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de laatste vracht kaarten zijn gewoon via de normale ticketservicekanalen verkocht
Eensquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:24 schreef Xantra het volgende:
OOOOOOOOHHHHHHHH wat een feest, sfeer, muziek alles was perfect, Tiësto draaide als een gekgeweldig zeg, stukken beter dan TIC2, wat een heerlijke sounds
![]()
ik dacht al, wat ziet ie witjesquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:22 schreef jackson het volgende:
Een ultra DIK feest!
- Ik was KAPOT om 5:45... zurig dus
quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:22 schreef jackson het volgende:
- Smorgens wakker worden en dan blikjes bier voor je deur zien staan die je eigenlijk bij je overbuurjongen op zijn dak van de auto had gezet
ow wat klonken deze heerlijk in de HMH zeg, vooral F.E.A.R was erg vetjes dat hij die draaidequote:Op zaterdag 30 april 2005 16:05 schreef Tomaz het volgende:
Tracklist Tiësto @ HMH 29-04-2005
05 Billie Ray Martin - Honey (Chicane Club Mix)
09 Coca & Villa - La Noche
10 Rui Da Silva - Touch Me
32 Tiesto - UR (Junkie XL's Air Guitar Mix)
36 Nalin & Kane - Open Your Eyes (Reworked Club Mix)
38 Ian Brown - F.E.A.R. (U.N.K.L.E. Remix)
hahaha sterk!quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:36 schreef da_rippah het volgende:
Trouwens jongens, dit is echt te grappig:
http://members.chello.nl/~a.skiczuk/Fucktheskills.mp3
Gave fotos en filmpjes trouwensquote:Op zondag 1 mei 2005 11:17 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ha! Een TA-user, welkom.
Oh en trouwens: wie kan zich nog herinneren dat we op het eind (buiten) een vaag doch amusant gesprek hadden met een of andere knaap.
Dat was Piet-Hein Geeris, oranje hockey international.![]()
![]()
Op een of andere manier vond ik de sfeer in het begin een beetje tam. Later werd dit uiteraard beter. Maar wat een heerlijke setquote:Op zondag 1 mei 2005 10:33 schreef Esrem het volgende:
Ik vond Tijs echt super vrijdag! Alleen maar goeie nummers. T duurde ff voordat ik echt goed in de sfeer kwam, maar tijdens Perception, Southern Sun en Mindcircus ging ik echt bijna dood! Kippenvel gewoon!
....
Ik ben tijdens die set van Mark Norman helemaal los gegaan op het podium vlak voor zijn neus, wat een ruimte om te stuiteren zegquote:Op zondag 1 mei 2005 13:53 schreef Joppy het volgende:
[..]
Op een of andere manier vond ik de sfeer in het begin een beetje tam. Later werd dit uiteraard beter. Maar wat een heerlijke setzonder zijn eigen doodgedraaide hitjes, maar wel met andere grote klappers
![]()
Wel jammer dat iedereen weg ging nadat Tiesto klaar was, misschien had het feit dat de dag erna koninginnedag was er nog mee te maken. Maar aan de andere kant, het was nog erg gezellig met de mensen die overbleven vooraan bij Mark Norman![]()
Jij mag nooit meer denkenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tiesto is niet uitgezonden op de radio denk ik he?![]()
Is dat een "Nee Roy, Tiesto's ISOS4 party is niet uitgezonden" of een "Jawel joh piemel, je moet gewoon beter kijken?"quote:
Antwoord Aquote:Op maandag 2 mei 2005 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat een "Nee Roy, Tiesto's ISOS4 party is niet uitgezonden" of een "Jawel joh piemel, je moet gewoon beter kijken?"
dr is wel een rip van vanaf de vloer, zal wel bagger kwaliteit zijn maar achquote:Op maandag 2 mei 2005 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tiesto is niet uitgezonden op de radio denk ik he?![]()
Het had mij ook wel wat geleken, maar ik was dronken aan het zijn in Alkmaarquote:Op maandag 2 mei 2005 16:33 schreef MarkzMan_X het volgende:
Aardige impressies van Armin! ... had er bij willen zijn, maar ik lag toen in m'n bedje te slapfen.![]()
link?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:33 schreef kreischer2000 het volgende:
Of ik kijk hier nu een 42 min durende footage van de ISOS 4 release party, met prachtige kippevel beelden en aanhoorbaar geluid
Kan je er een torrent van maken? Zal wel flink groot zijn..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:33 schreef kreischer2000 het volgende:
Of ik kijk hier nu een 42 min durende footage van de ISOS 4 release party, met prachtige kippevel beelden en aanhoorbaar geluid
Je kan em altijd even bij mij dumpen... dan verspreid ik em wel onder de fok!kersquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:33 schreef kreischer2000 het volgende:
19e!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:35 schreef kreischer2000 het volgende:
17e dacht ik uit mijn hoofd...
Ik vond dat nirvana stukje juist erg goed... alsmede de meerderheid van het publiek, hence filmpje nummer 2quote:Op zondag 1 mei 2005 23:32 schreef -MOX- het volgende:
Armin van Buuren op de Garenmarkt was. Lekker weer, niet te druk, aardige muziek. Alleen een beetje jammer dat hij nirvana - smells like teen spirit draaide
![]()
Been there ... done thatquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:16 schreef da_rippah het volgende:
jonges, check deze plaat eens:
Matthew Adams presents "Stratosphere" - Sunscape
en dan vooral de "Alucards Eagle in the rain mix"Goeie shit!
vind hem niet boeiend...quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:16 schreef da_rippah het volgende:
jonges, check deze plaat eens:
Matthew Adams presents "Stratosphere" - Sunscape
en dan vooral de "Alucards Eagle in the rain mix"Goeie shit!
Digifruitella manquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:27 schreef MarkzMan_X het volgende:
Digifruitella? The Deep Show knaap!
Haha, ik lees net dat hij vandaag jarig isquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:14 schreef Xantra het volgende:
[..]
vind hem niet boeiend...
Digifruitella daarentegen![]()
ow ik bedoelde dat digifruitella een vette plaat is, was hem toevallig aan het luisteren, heeft verder niks met die andere plaat te makenquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:35 schreef marciemarcs het volgende:
Matthew Adams en Matthew Dekay zijn 2 verschillende producers
Of snap ik de grap niet??
en niet spotten met Matthew Dekay (een van Neerlandse beste producer)
quote:In January 2003 "DeeKay" changed his name to Matthew Adams because of several complications with his name within Germany.
NEE! Brakheid dus... ik had al gezegt dattie het bij mij kwijt kon....quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:03 schreef MarkzMan_X het volgende:
He, hoe zit het met dat ISOS filmpje van +40 min? Heeft iemand die al?
.quote:01. Way Out West - Don`t Forget Me (Way Out West Dustbiter Remix)
02. Parham & Ilsoe - Raw Sequence
03. Hidden Logic pres Luminary - Wasting (Andy Moor Remix)
04. Niklas Harding pres Arcane - Ice Beach [FUTURE FAVOURITE]
05. Perry O'Neil - Myst (Santiago Nino and Hydroid Remix)
06. Mike Foyle pres Statica vs Signalrunners - Space Guitar vs Love Theme Dusk
07. Icone - The Way Home [TUNE OF THE WEEK]
08. Underwater - Water Planet
09. Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Dub)
10. Union Jack - Two Full Moons And A Trout (Fred Baker Remix)
11. Kyle Emerson - ID (M.I.K.E. Remix)
12. Scott Mac - Damager 02 (Mac Zimms Remix)
13. Agnelli & Nelson - Shiver
14. Misja Helsloot - Blue Monkey (Pierre Hiver Remix)
15. Motorcycle - Around You (Gabriel & Dresden Mix)
16. Inertia - The Chamber
17. John O'Callaghan - Stormy Clouds (Greg Downey Remix)
18. Armin van Buuren - Serenity (Dutch Sensation White Anthem 2005)
19. Clear and Present - Elevate
20. Armin Van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H. Dub)
Die vind ik zo lekker!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:00 schreef da_rippah het volgende:
Niet gehoord, ik tunede pas in bij 09. Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Dub).
Mac Zimms.... ik mag die remixen altijd wel van em...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:39 schreef da_rippah het volgende:
12. Scott Mac - Damager 02 (Mac Zimms Remix)
Vond ik een van de besten van de show
Ja.... en ik sta bij een kansloos hardcore gedoe in Buren...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:13 schreef hp22 het volgende:
Zo, vanavond Misja Helsloot, Tiësto en Montana in de Asta
uhm dan ga je nietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja.... en ik sta bij een kansloos hardcore gedoe in Buren...
De eerste woorden die me zo te binnen schieten:
kut
graf-herrie
21-2 is best lang in die herrie
gelukkig hebben we veel bier voor weinig geld
Tom S begint de party het eerste uur... wellicht is dat nog om te houden
helllllllll fuck ass bitch... zeg maar
Pak de auto en kom naar den haag, er zijn nog 300 kaarten aan de deurquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:24 schreef jackson het volgende:
[..]
kut
graf-herrie
Vergeet het kansloze volk wat er doorgaans op hardcorefeesten afkomt vooral nietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:24 schreef jackson het volgende:
[..]
kut
graf-herrie
Cheapo usb geluidskaart should do the trick.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:16 schreef Joppy het volgende:
Hey, ff een vraagje. Ik zit laatste tijd een beetje te spelen met Traktor (dj-programma), het werkt met best prettig moet ik zeggen. Maar omdat ik maar 1 audio-uitgang heb, zit voorluisteren er niet in. Nu heeft het programma wel de mogelijkheid om verschillende geluidskaarten aan te sturen, maar het betreft dus een laptop, dus een extra geluidskaart inbouwen zal ook lastig wordenNu zijn er ook van die USB-hoofdtelefoons, weet iemand hier toevallig of dat ook kan?
Mén! Tiesto @ ISOS film... waar is die??quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:21 schreef kreischer2000 het volgende:
Tiesto @ Nightlive foto's staan op www.appics.tk
'Heej! Jij bent helemaal geen Bas & Ram.'quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:24 schreef jackson het volgende:
[..]
kut
graf-herrie
Als iemand ruimte heeft wil ik hem wel uploaden...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Mén! Tiesto @ ISOS film... waar is die??
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:23 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Als iemand ruimte heeft wil ik hem wel uploaden...
dus....quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:16 schreef jackson het volgende:
[He, hoe zit het met dat ISOS filmpje van +40 min? Heeft iemand die al?]
NEE! Brakheid dus... ik had al gezegt dattie het bij mij kwijt kon....
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:45 schreef m-kay het volgende:
[..]
'Heej! Jij bent helemaal geen Bas & Ram.'.
Mooi feestje was dat, 5dj's in den soos.
jackson heeft wel ruimte, heeft ie al verschillende keren gemeldquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:23 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Of upload hier...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:23 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:34 schreef swopfile het volgende:
[..]
Cheapo usb geluidskaart should do the trick.
Jups kwam ff voorbijspringen tijdens Momentsquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:10 schreef MarkzMan_X het volgende:
ISOS filmpje is vet, als je die baggerfans met hun ID-notitieboekjes wegdenkt.
... geldt natuurlijk niet Kreischer2000, die zag ik er net ook even tussen staan![]()
.
Belooft veel goeds voor a.s. Dinsdagquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:01 schreef hp22 het volgende:
......
Zoals verwacht was het heel erg druk en warm tijdens Tiësto maar meer naar voren was het nog best goed te doen. Tijs draaide in dezelfde stijl als vorige week in de HMH, weinig hitjes en veel ISOS platen. La Noche, White Noise, Arcadia, Palma Solane, Force Of Gravity, Just Be, Suburban Train, Olympic Flame, The Love We Lost zijn enkele platen die ik me kan herinneren.
............
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:04 schreef Tomaz het volgende:
[..]
[afbeelding] hou de partyflock agenda in de gaten deze zomer!
Lol, in de HMH heb ik niet staan ID-en hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:16 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik zag je nog net je ID-boekje wegstoppen.
Het gaat niet om de moeite maar om het "kneusheidsgehalte" dat ernstig hoog isquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:06 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Lol, in de HMH heb ik niet staan ID-en hoorDaar was het feest te vet voor
Dat was serieus TIesto zijn beste set sinds Dutch Dimension 2002.
In Nightlive wel, maarja wat is nu de moeite om om de 6-7 platen ff je telefoon te pakken en per plaat 1 steekwoord neer te zetten
ik weet niet hoor, maar uhh dat wedstrijdje van wie het snelst ID 't komt er ook wel een beetje bij in de buurtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Het gaat niet om de moeite maar om het "kneusheidsgehalte" dat ernstig hoog is
Ja hé, dat is dus wel heel tof he.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:37 schreef Xantra het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar uhh dat wedstrijdje van wie het snelst ID 't komt er ook wel een beetje bij in de buurt![]()
Je wil daar mee zeggen dat ik me daar schuldig aan maak?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:37 schreef Xantra het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar uhh dat wedstrijdje van wie het snelst ID 't komt er ook wel een beetje bij in de buurt![]()
Ach joh, de helft van de mensen die veel naar trance luisteren zijn toch al computer nerds, dus beetje kneusheid erbij is ook niet ergquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:37 schreef Xantra het volgende:
[..]
Nog een TA'er hier, moet niet gekker wordenquote:Op zondag 8 mei 2005 00:18 schreef Esrem het volgende:
[..]
Ach joh, de helft van de mensen die veel naar trance luisteren zijn toch al computer nerds, dus beetje kneusheid erbij is ook niet erg![]()
![]()
Idd! Zo'n groep van 4 nerds die aan het noteren waren wat er gedraaid werdquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:10 schreef MarkzMan_X het volgende:
ISOS filmpje is vet, als je die baggerfans met hun ID-notitieboekjes wegdenkt.
... geldt natuurlijk niet Kreischer2000, die zag ik er net ook even tussen staan![]()
.
stttt... niemand weet dat van mijquote:Op zondag 8 mei 2005 00:18 schreef Esrem het volgende:
[..]
Ach joh, de helft van de mensen die veel naar trance luisteren zijn toch al computer nerds, dus beetje kneusheid erbij is ook niet erg![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:06 schreef jackson het volgende:
Vriendin van Helsloot staat weer vooraan alsie draait zie ik!
quote:Op zondag 8 mei 2005 02:49 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ja![]()
Jammer dat de vriendin van de vriendin van Helsloot er niet op staat![]()
![]()
Idd... *kerm*quote:Op zondag 8 mei 2005 02:49 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ja![]()
Jammer dat de vriendin van de vriendin van Helsloot er niet op staat![]()
![]()
Foei! Nien enzoquote:
Alstuquote:Op zondag 8 mei 2005 00:31 schreef WebForce het volgende:
[..]
Idd! Zo'n groep van 4 nerds die aan het noteren waren wat er gedraaid werdWho gives a fuck, dance
Neequote:
Ja klopt... Tomaz en ik kennen haar persoonlijk vandaarquote:Op zondag 8 mei 2005 19:38 schreef Veersesmurf het volgende:
ik heb het over haar
hebben we het over dezelfde vriendin van de vriendin van Misja?![]()
wat is Jacques toch goed bezig de laatste tijd, een van de grote ontdekkingen van 2005 tot nu toequote:Op zondag 8 mei 2005 19:50 schreef Esrem het volgende:
the_killers-mr_brightside_thin_white_duke_remix
http://photo.partyflock.nl/images/36166/main/143876.jpgquote:Op zondag 8 mei 2005 19:38 schreef Veersesmurf het volgende:
ik heb het over haar
hebben we het over dezelfde vriendin van de vriendin van Misja?![]()
Die kop van die gast af en toe!quote:Op maandag 9 mei 2005 00:29 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
http://photo.partyflock.nl/images/36166/main/143876.jpg
Misja staat er ook op!de held...
Ik heb ook een TA Accountquote:Op zondag 8 mei 2005 00:20 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Nog een TA'er hier, moet niet gekker worden
ik heb een hekel aan TAquote:
Dat magquote:
Hey, niks over Fok! he!quote:Op maandag 9 mei 2005 17:11 schreef MarkzMan_X het volgende:
TA is wel aardig hoor, als je alle elitists en dergelijke maar omzeilt, dan is het prima te doen.
Lopen wel wat contactgestoorden rond, maar da's hier op FOK ook.
Sorry, ik ben contactgestoordquote:
Er is nog nix rond .... jah mijn buikquote:Op maandag 9 mei 2005 17:29 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hey even ONTOPIC: ga jij 's even heel snel de 5djs in a row line-up lekken! Anders moeten marco en ik wéér inbreken in je huis om erachter te komen...
Jaquote:Op maandag 9 mei 2005 18:07 schreef Veersesmurf het volgende:
en een tipje van die ideeën...kan die opgelicht worden?![]()
dat kanquote:
Zat ik goftedomme in de auto naar dat gat, ga je ons plan lekken! Lul!quote:Op maandag 9 mei 2005 17:29 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Sorry, ik ben contactgestoord.
Hey even ONTOPIC: ga jij 's even heel snel de 5djs in a row line-up lekken! Anders moeten marco en ik wéér inbreken in je huis om erachter te komen...
Nee tochquote:
uhm wij doen niet aan downloaden, waar heb je vandaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:45 schreef Molluck het volgende:
Aantal nieuwe tracks gedownload vandaag...
Marco V - More Than a Life Away, eindelijk the vinylversie
Ton TB - Static Bullet/The Word (ik hoorde Static Bullet een paar maanden geleden in een set van Marco V, ik heb me tot vandaag afgevraagd welk nummer dat was)
Ron van den Beuken - Sunset (inclusief RvdB remix)
die nieuwe Markus Schultz is ook lekker idd
Vind je dat echt zon goede track? Die vocals worden echt strontvervelend na een tijdje vind ikquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:27 schreef Xantra het volgende:
schulz' first time woeii, lange tijd geleden dat ik weer een keer gecharmeerd ben van een productie van hem
ik vond hem bij ISOS4 party in HMH echt geweldig !!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:29 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Vind je dat echt zon goede track? Die vocals worden echt strontvervelend na een tijdje vind ik
Nee, ik heb wel beter gehoord van Markus..
De B-side 'Electro Hairspray' is ook wel leuk, heel origineel zonder de MS sound the verliezenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:42 schreef Xantra het volgende:
[..]
ik vond hem bij ISOS4 party in HMH echt geweldig !!!!
en nog steeds
origineel?? lolquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
De B-side 'Electro Hairspray' is ook wel leuk, heel origineel zonder de MS sound the verliezen
Uiteraard heb je daar netjes voor betaald enzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:45 schreef Molluck het volgende:
Aantal nieuwe tracks gedownload vandaag...
Marco V - More Than a Life Away, eindelijk the vinylversie
Ton TB - Static Bullet/The Word (ik hoorde Static Bullet een paar maanden geleden in een set van Marco V, ik heb me tot vandaag afgevraagd welk nummer dat was)
Ron van den Beuken - Sunset (inclusief RvdB remix)
die nieuwe Markus Schultz is ook lekker idd
Niet mee eens.... Maar ik begrijp wel wat je bedoelt hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:14 schreef Agrafes het volgende:
[..]
origineel?? lol![]()
Markus is gewoon zwaar op zn retour, 2003/begin 2004 was zn hoogtepunt maar tegenwoordig kan ie weinig meer verrassen, alhoewel Without You Near wel weer vet is, maarja de invloed van Markus daarin is dan ook weer miniem![]()
Miami komt niet in de buurt van Coldharbour vind ikquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet mee eens.... Maar ik begrijp wel wat je bedoelt hoor
Vind je zijn album een beetje te pruimen ? (ik snap dat dat geen eigen producties zijn heur)
Ik ben nooit echt fan van Markus Schultz geweest, maar ik vind Electro Hairspray wel een keer wat anders dan die eeuwige progressivetrancezooi (die mij nooit heeft kunnen bekoren)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:14 schreef Agrafes het volgende:
[..]
origineel?? lol![]()
Markus is gewoon zwaar op zn retour, 2003/begin 2004 was zn hoogtepunt maar tegenwoordig kan ie weinig meer verrassen, alhoewel Without You Near wel weer vet is, maarja de invloed van Markus daarin is dan ook weer miniem![]()
Ik vind Electro Hairspray echt vreselijk, krijg er hoofdpijn vanquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:58 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt fan van Markus Schultz geweest, maar ik vind Electro Hairspray wel een keer wat anders dan die eeuwige progressivetrancezooi (die mij nooit heeft kunnen bekoren)
Digital Blues = Gareth Emeryquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:34 schreef Xantra het volgende:
[..]
Miami komt niet in de buurt van Coldharbour vind ik
Digital blues aan het afspelen, heeft wel wat, lekkere trancerouderwetse sound
Disorded reality en daar de Markus Schulz remix van... die blijft ook zooo geilquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:37 schreef swopfile het volgende:
Telepopmusik - Breathe (Markus Schulz remix)
Het publiek was niet super, maar ik heb er niet aan gestoord. Maar mensen die voor de DJ-booth blijven hangen en niet uit hun dak gaanquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:02 schreef hp22 het volgende:
Hoe was het publiek? Ik hoorde dat de laatste keer (eind 2003 ofzo) het in The Palace erg saai was..
Is te hopen ja !quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:53 schreef Tomaz het volgende:
Eindelijk Sensation Anthem op de nederlandse radio! En ik ben er blij mee, krijg zoveel zin in de 2e juli, niet te zuinig!!
Sensation White Germany line-up:
Sven Väth
Carl Cox
Armin van Buuren
Eric Morillo
Moguai
John Aquaviva
Monika Kruse
Tom Novy
Moonbootica
The Disco Boys
Boris Dlugosch
Plastic Funk
Raphael Marionneau
Laten we hopen dat de Nederlandse in de buurt komt!
Waar is Beatquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:01 schreef MarkzMan_X het volgende:
5 DJ's in a Row line-up bekend!
Namen:
Armin van Buuren (3 hour solo)
Ferry Corsten back 2 back with Tiesto
Paul van Dyk
M.I.K.E. (Live)
en als hoofdact DJ Tom-S
Dit alles onder voorbehoud natuurlijk.
Wie wat waar is 5 DJ's in a row?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:01 schreef MarkzMan_X het volgende:
5 DJ's in a Row line-up bekend!
Namen:
Armin van Buuren (3 hour solo)
Ferry Corsten back 2 back with Tiesto
Paul van Dyk
M.I.K.E. (Live)
en als hoofdact DJ Tom-S
Dit alles onder voorbehoud natuurlijk.
UDC doet goeie zaken hoor ik netquote:
Jij gaat teleurgesteld raken.... denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wie wat waar is 5 DJ's in a row?
Wat is het dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij gaat teleurgesteld raken.... denk ik
http://www.5djsinarow.info/quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:02 schreef m-kay het volgende:
Zeg, loopt die ex-mod soms dit topic vol te spammen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |