Neequote:
Ja klopt... Tomaz en ik kennen haar persoonlijk vandaarquote:Op zondag 8 mei 2005 19:38 schreef Veersesmurf het volgende:
ik heb het over haar
hebben we het over dezelfde vriendin van de vriendin van Misja?![]()
wat is Jacques toch goed bezig de laatste tijd, een van de grote ontdekkingen van 2005 tot nu toequote:Op zondag 8 mei 2005 19:50 schreef Esrem het volgende:
the_killers-mr_brightside_thin_white_duke_remix
http://photo.partyflock.nl/images/36166/main/143876.jpgquote:Op zondag 8 mei 2005 19:38 schreef Veersesmurf het volgende:
ik heb het over haar
hebben we het over dezelfde vriendin van de vriendin van Misja?![]()
Die kop van die gast af en toe!quote:Op maandag 9 mei 2005 00:29 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
http://photo.partyflock.nl/images/36166/main/143876.jpg
Misja staat er ook op!de held...
Ik heb ook een TA Accountquote:Op zondag 8 mei 2005 00:20 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Nog een TA'er hier, moet niet gekker worden
ik heb een hekel aan TAquote:
Dat magquote:
Hey, niks over Fok! he!quote:Op maandag 9 mei 2005 17:11 schreef MarkzMan_X het volgende:
TA is wel aardig hoor, als je alle elitists en dergelijke maar omzeilt, dan is het prima te doen.
Lopen wel wat contactgestoorden rond, maar da's hier op FOK ook.
Sorry, ik ben contactgestoordquote:
Er is nog nix rond .... jah mijn buikquote:Op maandag 9 mei 2005 17:29 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hey even ONTOPIC: ga jij 's even heel snel de 5djs in a row line-up lekken! Anders moeten marco en ik wéér inbreken in je huis om erachter te komen...
Jaquote:Op maandag 9 mei 2005 18:07 schreef Veersesmurf het volgende:
en een tipje van die ideeën...kan die opgelicht worden?![]()
dat kanquote:
Zat ik goftedomme in de auto naar dat gat, ga je ons plan lekken! Lul!quote:Op maandag 9 mei 2005 17:29 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Sorry, ik ben contactgestoord.
Hey even ONTOPIC: ga jij 's even heel snel de 5djs in a row line-up lekken! Anders moeten marco en ik wéér inbreken in je huis om erachter te komen...
Nee tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |