abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26572862
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Needless to say dat ISOS 4 uit is?
Dat nieuws is zooo 12 hours ago .
pi_26573008
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Needless to say dat ISOS 4 uit is?
Toch netjes dat je 't even komt zeggen
pi_26573304
jep, maar toch bedankt
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_26573618
http://forum.clubcharts.nl/topic/post/1602043

Phynn is - terecht - boos op Black Hole. Wat een aapjes zeg, eerst z'n tune promoten als (gratis ) download, en dan snel de deal afkappen.

Daar hoef je geen rechtenstudent voor te zijn om te begrijpen dat dat dus niet mag.
pi_26573879
Inderdaad schandalig... ben benieuwd hoe dat afloopt voor Phynn....
  donderdag 28 april 2005 @ 16:54:04 #56
105311 Xantra
Cinematographer
pi_26573917
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:42 schreef MarkzMan_X het volgende:

Phynn is - terecht - boos op Black Hole. Wat een aapjes zeg, eerst z'n tune promoten als (gratis ) download, en dan snel de deal afkappen.

Daar hoef je geen rechtenstudent voor te zijn om te begrijpen dat dat dus niet mag.
en terecht ja, heb het ook een beetje gevolgd enzo

is idd lullig voor hem
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  donderdag 28 april 2005 @ 16:56:13 #57
105311 Xantra
Cinematographer
pi_26573972
oh jezus wat ben ik blij dat ik die jfos heb, wat een dikke vette plaat

zat in een mixie van me driekwart jaar geleden, maar wat blijft ie verdomd vet

moest het even kwijt
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_26574077
Ja, dan voel je je echt genaaid! Arme knaap.
  donderdag 28 april 2005 @ 17:44:02 #59
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_26575234
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:42 schreef MarkzMan_X het volgende:

Als ik dat zo lees is dat niet echt netjes nee
Ergggg taai voor die jongen.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_26576755
Van ISOS 4: Coca & Vila - La Noche. Laat nou de zomer maar komen

Er staan naar mijn idee wel redelijk veel tracks op ISOS 4 en dit komt het mixen van de nummers niet te goede vind ik. Zijn meer mensen het hier mee eens?
Ik bedoel: op ASOT 2005 staan minder nummers, maar ze zijn wel veel vloeiender op elkaar aangesloten, dit mis ik wel in deze CD.
  donderdag 28 april 2005 @ 18:53:58 #61
105311 Xantra
Cinematographer
pi_26576813
quote:
Op donderdag 28 april 2005 18:50 schreef Veersesmurf het volgende:
Van ISOS 4: Coca & Vila - La Noche. Laat nou de zomer maar komen

Er staan naar mijn idee wel redelijk veel tracks op ISOS 4 en dit komt het mixen van de nummers niet te goede vind ik. Zijn meer mensen het hier mee eens?
Ik bedoel: op ASOT 2005 staan minder nummers, maar ze zijn wel veel vloeiender op elkaar aangesloten, dit mis ik wel in deze CD.
idd echt latin gevoel bij coca & vila

ik weet niet hoe tijs het heeft gedaan, maar armin heeft het op de pc gemixt hé, met een programma. misschien heeft tijs dit ook gedaan, maar ik denk van niet, aangezien soms de volume-verschillen
pi_26577041
ow vandaar. ik kan zelf helemaal niet mixen, dus mag niet klagen eigenlijk, maar het viel me op
pi_26577126
Ik denk ook dat het live is, net zoals Nyana. Als je dat weet, is het best wel gaaf eigenlijk .
pi_26577240
ja, dan is dat zeker kick! zoals ik al zei: ik draai zelf niet, dus weet niet hoe moeilijk het is, maar het lijkt me niet al te gemakkelijk zo'n CD live te mixen

*gaat deze cd nog heel wat keertjes beluisteren!
pi_26579491
Luister naar Magik 6... Voor een liveset is die wel erg strak gemixt hoor En dan heb je nog Live at innercity 99 Dáárom is die gast nr. 1 denk ik
pi_26581464
quote:
Op donderdag 28 april 2005 19:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik denk ook dat het live is, net zoals Nyana. Als je dat weet, is het best wel gaaf eigenlijk .
en de Universal Religion's van Armin, waar je het soms een klein beetje kunt horen dat ze live zijn.
Armin:
quote:
Je zag altijd dat dj’s hun compilaties gewoon met vinyl mixten. Wat de luisteraar dan eigenlijk niet merkte, was dat alle foutjes achteraf nog even met de computer werden gecorrigeerd

bron: Clubcharts
Dus ook al is het live, er wordt toch vaag wel wat aan gesleuteld.
Sowieso vind ik dat als je de vorige ISOS kritisch naar het mixen luistert, dat ook niet altijd even geniaal / vloeiend is, maar het klinkt wel gewoon lekker.

Ben echt benieuwd naar de set die hij morgen gaat draaien; kwam op PF deze 10 van ISOS classics tegen:
quote:
1 Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
2 Cass & Slide - Perception (New Vocal Mix)
3 Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiësto remix)
4 Kamaya Painters - Far From Over
5 Billie Ray Martin - Honey (Chicane Club Mix)
6 BT- Mercery and Solace (BT 12'' Mastermix)
7 Salt Tank - Eugina (Michael Woods Remix)
8 Dj Hooligan - Hear Your Now (Grand Chillas Mix)
9 Nalin & Kane - Open Your Eyes
10 Ballroom - 4AM (Marc O' Tool Remix)
Oh mên als dat het laatste uur wordt
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_26581593
Ik ben helemaal Mercury & Solace fan . Als die komt, spring ik de HMH kapot.
pi_26581764
Over kapotmaken gesproken: als ze geen Grolsch hebben in de HMH, gaat alsnog die toko eraan.
pi_26581996
quote:
Op donderdag 28 april 2005 21:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
Over kapotmaken gesproken: als ze geen Grolsch hebben in de HMH, gaat alsnog die toko eraan.
Dan gelieve thuis te blijven als je de HEINEKEN Music Hall kapot stampt als er geen Grolsch is
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_26582103
Waarom zit daar geen Billy Ray Martin bij? Toch een van de meest geniale tracks van ISOS naar mijn mening
pi_26582293
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:02 schreef da_rippah het volgende:
Waarom zit daar geen Billy Ray Martin bij? Toch een van de meest geniale tracks van ISOS naar mijn mening
quote:
5 Billie Ray Martin - Honey (Chicane Club Mix)
daarom zit ie er dus wél bij
pi_26582347
[quote]Op donderdag 28 april 2005 21:59 schreef Malebolgia het volgende:

Zweven ja; eerst het dak eraf en dan aan het eind van de avond naar buiten zweven, de frisse lenteochtend in, in search of sunrise

[ Bericht 35% gewijzigd door Malebolgia op 28-04-2005 22:19:06 (foutje) ]
  donderdag 28 april 2005 @ 22:11:35 #73
105311 Xantra
Cinematographer
pi_26582375
Nalin & Kane - Open Your Eyes, geil geil geil geil geil, vet als die hem draait, dan gaan we zweven
pi_26582675
quote:
Op donderdag 28 april 2005 21:59 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

Dan gelieve thuis te blijven als je de HEINEKEN Music Hall kapot stampt als er geen Grolsch is
Mën! No kidding!
pi_26584506
nee is écht waar

maar goed; ik vind een ISOS feestje eigenlijk wel heel geschikt om exotische cocktails te schenken(was bij ferry in de HMH ook een cocktail-standje, alleen gruwlijk duur).
En de negatieve reacties op de CD's snap ik (nog) niet zo. De meeste nummers zijn toch wel weer erg chill en in 'stijl' zeg maar, al vind ik de mixes niet heel bijzonder; beetje kort en soms wat abrupt naar mijn smaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')