Dat nieuws is zooo 12 hours agoquote:Op donderdag 28 april 2005 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Needless to say dat ISOS 4 uit is?
Toch netjes dat je 't even komt zeggenquote:Op donderdag 28 april 2005 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Needless to say dat ISOS 4 uit is?
en terecht ja, heb het ook een beetje gevolgd enzoquote:Op donderdag 28 april 2005 16:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
http://forum.clubcharts.nl/topic/post/1602043
Phynn is - terecht - boos op Black Hole. Wat een aapjes zeg, eerst z'n tune promoten als (gratis) download, en dan snel de deal afkappen.
Daar hoef je geen rechtenstudent voor te zijn om te begrijpen dat dat dus niet mag.
Als ik dat zo lees is dat niet echt netjes neequote:Op donderdag 28 april 2005 16:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
http://forum.clubcharts.nl/topic/post/1602043
Phynn is - terecht - boos op Black Hole. Wat een aapjes zeg, eerst z'n tune promoten als (gratis) download, en dan snel de deal afkappen.
Daar hoef je geen rechtenstudent voor te zijn om te begrijpen dat dat dus niet mag.
idd echt latin gevoel bij coca & vilaquote:Op donderdag 28 april 2005 18:50 schreef Veersesmurf het volgende:
Van ISOS 4: Coca & Vila - La Noche. Laat nou de zomer maar komen![]()
Er staan naar mijn idee wel redelijk veel tracks op ISOS 4 en dit komt het mixen van de nummers niet te goede vind ik. Zijn meer mensen het hier mee eens?
Ik bedoel: op ASOT 2005 staan minder nummers, maar ze zijn wel veel vloeiender op elkaar aangesloten, dit mis ik wel in deze CD.
en de Universal Religion's van Armin, waar je het soms een klein beetje kunt horen dat ze live zijn.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik denk ook dat het live is, net zoals Nyana. Als je dat weet, is het best wel gaaf eigenlijk.
Dus ook al is het live, er wordt toch vaag wel wat aan gesleuteld.quote:Je zag altijd dat dj’s hun compilaties gewoon met vinyl mixten. Wat de luisteraar dan eigenlijk niet merkte, was dat alle foutjes achteraf nog even met de computer werden gecorrigeerd
bron: Clubcharts
Oh mên als dat het laatste uur wordtquote:1 Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
2 Cass & Slide - Perception (New Vocal Mix)
3 Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiësto remix)
4 Kamaya Painters - Far From Over
5 Billie Ray Martin - Honey (Chicane Club Mix)
6 BT- Mercery and Solace (BT 12'' Mastermix)
7 Salt Tank - Eugina (Michael Woods Remix)
8 Dj Hooligan - Hear Your Now (Grand Chillas Mix)
9 Nalin & Kane - Open Your Eyes
10 Ballroom - 4AM (Marc O' Tool Remix)
Dan gelieve thuis te blijven als je de HEINEKEN Music Hall kapot stampt als er geen Grolsch isquote:Op donderdag 28 april 2005 21:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
Over kapotmaken gesproken: als ze geen Grolsch hebben in de HMH, gaat alsnog die toko eraan.
quote:Op donderdag 28 april 2005 22:02 schreef da_rippah het volgende:
Waarom zit daar geen Billy Ray Martin bij? Toch een van de meest geniale tracks van ISOS naar mijn mening
daarom zit ie er dus wél bijquote:5 Billie Ray Martin - Honey (Chicane Club Mix)
Mën! No kidding!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:59 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Dan gelieve thuis te blijven als je de HEINEKEN Music Hall kapot stampt als er geen Grolsch is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |