Dat nieuws is zooo 12 hours agoquote:Op donderdag 28 april 2005 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Needless to say dat ISOS 4 uit is?
Toch netjes dat je 't even komt zeggenquote:Op donderdag 28 april 2005 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Needless to say dat ISOS 4 uit is?
en terecht ja, heb het ook een beetje gevolgd enzoquote:Op donderdag 28 april 2005 16:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
http://forum.clubcharts.nl/topic/post/1602043
Phynn is - terecht - boos op Black Hole. Wat een aapjes zeg, eerst z'n tune promoten als (gratis) download, en dan snel de deal afkappen.
Daar hoef je geen rechtenstudent voor te zijn om te begrijpen dat dat dus niet mag.
Als ik dat zo lees is dat niet echt netjes neequote:Op donderdag 28 april 2005 16:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
http://forum.clubcharts.nl/topic/post/1602043
Phynn is - terecht - boos op Black Hole. Wat een aapjes zeg, eerst z'n tune promoten als (gratis) download, en dan snel de deal afkappen.
Daar hoef je geen rechtenstudent voor te zijn om te begrijpen dat dat dus niet mag.
idd echt latin gevoel bij coca & vilaquote:Op donderdag 28 april 2005 18:50 schreef Veersesmurf het volgende:
Van ISOS 4: Coca & Vila - La Noche. Laat nou de zomer maar komen![]()
Er staan naar mijn idee wel redelijk veel tracks op ISOS 4 en dit komt het mixen van de nummers niet te goede vind ik. Zijn meer mensen het hier mee eens?
Ik bedoel: op ASOT 2005 staan minder nummers, maar ze zijn wel veel vloeiender op elkaar aangesloten, dit mis ik wel in deze CD.
en de Universal Religion's van Armin, waar je het soms een klein beetje kunt horen dat ze live zijn.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik denk ook dat het live is, net zoals Nyana. Als je dat weet, is het best wel gaaf eigenlijk.
Dus ook al is het live, er wordt toch vaag wel wat aan gesleuteld.quote:Je zag altijd dat dj’s hun compilaties gewoon met vinyl mixten. Wat de luisteraar dan eigenlijk niet merkte, was dat alle foutjes achteraf nog even met de computer werden gecorrigeerd
bron: Clubcharts
Oh mên als dat het laatste uur wordtquote:1 Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
2 Cass & Slide - Perception (New Vocal Mix)
3 Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiësto remix)
4 Kamaya Painters - Far From Over
5 Billie Ray Martin - Honey (Chicane Club Mix)
6 BT- Mercery and Solace (BT 12'' Mastermix)
7 Salt Tank - Eugina (Michael Woods Remix)
8 Dj Hooligan - Hear Your Now (Grand Chillas Mix)
9 Nalin & Kane - Open Your Eyes
10 Ballroom - 4AM (Marc O' Tool Remix)
Dan gelieve thuis te blijven als je de HEINEKEN Music Hall kapot stampt als er geen Grolsch isquote:Op donderdag 28 april 2005 21:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
Over kapotmaken gesproken: als ze geen Grolsch hebben in de HMH, gaat alsnog die toko eraan.
quote:Op donderdag 28 april 2005 22:02 schreef da_rippah het volgende:
Waarom zit daar geen Billy Ray Martin bij? Toch een van de meest geniale tracks van ISOS naar mijn mening
daarom zit ie er dus wél bijquote:5 Billie Ray Martin - Honey (Chicane Club Mix)
Mën! No kidding!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:59 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Dan gelieve thuis te blijven als je de HEINEKEN Music Hall kapot stampt als er geen Grolsch is![]()
Mark Norman draait de laatste 2 uur. Dus na het zweven wordt iedereen weer stevig op de grond gezet voor wat steviger werkquote:Op donderdag 28 april 2005 21:44 schreef Malebolgia het volgende:
............
Oh mên als dat het laatste uur wordt![]()
Bij dat nummer waan ik me echt op een tropisch eiland onder palmboom, met een cocktail en wat lokale schonenquote:Op donderdag 28 april 2005 18:50 schreef Veersesmurf het volgende:
Van ISOS 4: Coca & Vila - La Noche. Laat nou de zomer maar komen![]()
Als die twee boeven wel hun remix draaien van The Freak pres. Exo. Dat zou wel stoer zijn.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:21 schreef Joppy het volgende:
[..]
Mark Norman draait de laatste 2 uur. Dus na het zweven wordt iedereen weer stevig op de grond gezet voor wat steviger werk
dat zou geweldig zijn als laatste uurquote:Op donderdag 28 april 2005 21:44 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
en de Universal Religion's van Armin, waar je het soms een klein beetje kunt horen dat ze live zijn.
Armin:
[..]
Dus ook al is het live, er wordt toch vaag wel wat aan gesleuteld.
Sowieso vind ik dat als je de vorige ISOS kritisch naar het mixen luistert, dat ook niet altijd even geniaal / vloeiend is, maar het klinkt wel gewoon lekker.
Ben echt benieuwd naar de set die hij morgen gaat draaien; kwam op PF deze 10 van ISOS classics tegen:
[..]
Oh mên als dat het laatste uur wordt![]()
maar zoals eerder opgemerkt sluiten mark & norman af de laatste 2 uurquote:Op donderdag 28 april 2005 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zou geweldig zijn als laatste uurdoet een beetje denken aan t laatste uur van TIC2
Hier ook vrijdag @ TIC2. Was suf he?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:28 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
maar zoals eerder opgemerkt sluiten mark & norman af de laatste 2 uur
en het laatste uurtje TiC2 heb ik helaas niet mee mogen maken; ik was er namelijk op vrijdag met-publiek
de laatste vracht kaarten zijn gewoon via de normale ticketservicekanalen verkochtquote:Op donderdag 28 april 2005 23:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Hier ook vrijdag @ TIC2. Was suf he?. Baal er wel van dat ik vrijdag was, tussen de breezers en annabolen-dudes.
Morgen gaat dat reuze meevallen: want hoe weet je als breezer/annabolendude dat je via het forum ("internet, zit dat op MSN?") kaarten kan bestellen.
hehe, blinde!quote:Op donderdag 28 april 2005 22:08 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
[..]
daarom zit ie er dus wél bij
op dat mixen na zijn er toch ook geen negatieve reacties?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:18 schreef Malebolgia het volgende:
En de negatieve reacties op de CD's snap ik (nog) niet zo. De meeste nummers zijn toch wel weer erg chill en in 'stijl' zeg maar, al vind ik de mixes niet heel bijzonder; beetje kort en soms wat abrupt naar mijn smaak.
Maar geen grootscheepse campagne op TMF e.d. dat scheelt natuurlijk ookquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de laatste vracht kaarten zijn gewoon via de normale ticketservicekanalen verkocht
Ja die mixen zijn naar mijn idee ook het enige minpuntje. Ik krijg een beetje de indruk dat Tijs te druk is met al zijn gigs om een compilatie-cd als deze echt goed in elkaar te mixen en daar ook uitgebreid de tijd voor te nemen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:53 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
op dat mixen na zijn er toch ook geen negatieve reacties?Zeer lekkere cd met erg goeie/chille platen. Zeker de moeite waard om te kopen/downkopen!
Ja ik heb zoiets: zolang Tiësto niet afwijkt van de opzet van ISOS qua platenkeuze en zich gewoon laat leiden door zijn eigen smaak op dat gebied en niet wat 'de meeste mensen' zouden willen, dan maakt het toch geen reet uit of uiteindelijk veel mensen de CD kunnen waarderen en de CD dus 'commercieel' is? Het is wat anders als hij ten koste van de kwaliteit de CD's toegankelijker maakt met meer mainstreamhitjes om er zo meer te verkopen. Maar die indruk krijg ik toch niet echt bij deze CD.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:41 schreef Veersesmurf het volgende:
als meer dan 1 mens iets mooi vind is het bij voorbaad commercieel geworden, omdat het in de mens zit overal profijt uit te halen. zo gaat het met alles: muziek, feesten, enz. enz.
teminste, dat denk ik.
neej toch, ik moet rond 6 weg...quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:06 schreef hp22 het volgende:
Het is trouwens nog niet zeker of MN afsluit, ik las dat er misschien nog een kans is dat Tijs het 'ISOS' uurtje als laatste doet
Eensquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:25 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Ja ik heb zoiets: zolang Tiësto niet afwijkt van de opzet van ISOS qua platenkeuze en zich gewoon laat leiden door zijn eigen smaak op dat gebied en niet wat 'de meeste mensen' zouden willen, dan maakt het toch geen reet uit of uiteindelijk veel mensen de CD kunnen waarderen en de CD dus 'commercieel' is? Het is wat anders als hij ten koste van de kwaliteit de CD's toegankelijker maakt met meer mainstreamhitjes om er zo meer te verkopen. Maar die indruk krijg ik toch niet echt bij deze CD.
Volgens mij vinden die commercieel-schreeuwers het gewoon jammer dat hun smaak niet 'uniek' (meer) is![]()
en terecht, ik had één goede cd veel beter gevonden, ik vind cd 2 gewoon stukken minder, er staan 5 platen op waar ik gecharmeerd van ben, de rest vind ik niet zo boeiend en die 5 hadden gemakkelijk bij cd 1 gekunt, want daar hadden ook wel een paar plaatjes geschrapt mogen worden, maar dit gezeik hou je altijd, ik vind het ook een goede cd, maar deel 1 en 3 vind ik stukken beter.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:43 schreef Joppy het volgende:
[..]
Er zitten ook nog wat mensen te zeiken over het feit dat het een dubbel-cd is, maar ik vind dat wel positief. Er is niks mis met meer goede muziek![]()
Je bent niet de enige!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:20 schreef Tomaz het volgende:
MMMéééééééééééééNNNN, wat heb ik een zin in vanavond!!!
Oh fuck nee!quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de laatste vracht kaarten zijn gewoon via de normale ticketservicekanalen verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |