Gave fotos en filmpjes trouwensquote:Op zondag 1 mei 2005 11:17 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ha! Een TA-user, welkom.
Oh en trouwens: wie kan zich nog herinneren dat we op het eind (buiten) een vaag doch amusant gesprek hadden met een of andere knaap.
Dat was Piet-Hein Geeris, oranje hockey international.![]()
![]()
Op een of andere manier vond ik de sfeer in het begin een beetje tam. Later werd dit uiteraard beter. Maar wat een heerlijke setquote:Op zondag 1 mei 2005 10:33 schreef Esrem het volgende:
Ik vond Tijs echt super vrijdag! Alleen maar goeie nummers. T duurde ff voordat ik echt goed in de sfeer kwam, maar tijdens Perception, Southern Sun en Mindcircus ging ik echt bijna dood! Kippenvel gewoon!
....
Ik ben tijdens die set van Mark Norman helemaal los gegaan op het podium vlak voor zijn neus, wat een ruimte om te stuiteren zegquote:Op zondag 1 mei 2005 13:53 schreef Joppy het volgende:
[..]
Op een of andere manier vond ik de sfeer in het begin een beetje tam. Later werd dit uiteraard beter. Maar wat een heerlijke setzonder zijn eigen doodgedraaide hitjes, maar wel met andere grote klappers
![]()
Wel jammer dat iedereen weg ging nadat Tiesto klaar was, misschien had het feit dat de dag erna koninginnedag was er nog mee te maken. Maar aan de andere kant, het was nog erg gezellig met de mensen die overbleven vooraan bij Mark Norman![]()
Jij mag nooit meer denkenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tiesto is niet uitgezonden op de radio denk ik he?![]()
Is dat een "Nee Roy, Tiesto's ISOS4 party is niet uitgezonden" of een "Jawel joh piemel, je moet gewoon beter kijken?"quote:
Antwoord Aquote:Op maandag 2 mei 2005 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat een "Nee Roy, Tiesto's ISOS4 party is niet uitgezonden" of een "Jawel joh piemel, je moet gewoon beter kijken?"
dr is wel een rip van vanaf de vloer, zal wel bagger kwaliteit zijn maar achquote:Op maandag 2 mei 2005 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tiesto is niet uitgezonden op de radio denk ik he?![]()
Het had mij ook wel wat geleken, maar ik was dronken aan het zijn in Alkmaarquote:Op maandag 2 mei 2005 16:33 schreef MarkzMan_X het volgende:
Aardige impressies van Armin! ... had er bij willen zijn, maar ik lag toen in m'n bedje te slapfen.![]()
link?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:33 schreef kreischer2000 het volgende:
Of ik kijk hier nu een 42 min durende footage van de ISOS 4 release party, met prachtige kippevel beelden en aanhoorbaar geluid
Kan je er een torrent van maken? Zal wel flink groot zijn..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:33 schreef kreischer2000 het volgende:
Of ik kijk hier nu een 42 min durende footage van de ISOS 4 release party, met prachtige kippevel beelden en aanhoorbaar geluid
Je kan em altijd even bij mij dumpen... dan verspreid ik em wel onder de fok!kersquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:33 schreef kreischer2000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |