uhm wij doen niet aan downloaden, waar heb je vandaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:45 schreef Molluck het volgende:
Aantal nieuwe tracks gedownload vandaag...
Marco V - More Than a Life Away, eindelijk the vinylversie
Ton TB - Static Bullet/The Word (ik hoorde Static Bullet een paar maanden geleden in een set van Marco V, ik heb me tot vandaag afgevraagd welk nummer dat was)
Ron van den Beuken - Sunset (inclusief RvdB remix)
die nieuwe Markus Schultz is ook lekker idd
Vind je dat echt zon goede track? Die vocals worden echt strontvervelend na een tijdje vind ikquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:27 schreef Xantra het volgende:
schulz' first time woeii, lange tijd geleden dat ik weer een keer gecharmeerd ben van een productie van hem
ik vond hem bij ISOS4 party in HMH echt geweldig !!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:29 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Vind je dat echt zon goede track? Die vocals worden echt strontvervelend na een tijdje vind ik
Nee, ik heb wel beter gehoord van Markus..
De B-side 'Electro Hairspray' is ook wel leuk, heel origineel zonder de MS sound the verliezenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:42 schreef Xantra het volgende:
[..]
ik vond hem bij ISOS4 party in HMH echt geweldig !!!!
en nog steeds
origineel?? lolquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
De B-side 'Electro Hairspray' is ook wel leuk, heel origineel zonder de MS sound the verliezen
Uiteraard heb je daar netjes voor betaald enzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:45 schreef Molluck het volgende:
Aantal nieuwe tracks gedownload vandaag...
Marco V - More Than a Life Away, eindelijk the vinylversie
Ton TB - Static Bullet/The Word (ik hoorde Static Bullet een paar maanden geleden in een set van Marco V, ik heb me tot vandaag afgevraagd welk nummer dat was)
Ron van den Beuken - Sunset (inclusief RvdB remix)
die nieuwe Markus Schultz is ook lekker idd
Niet mee eens.... Maar ik begrijp wel wat je bedoelt hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:14 schreef Agrafes het volgende:
[..]
origineel?? lol![]()
Markus is gewoon zwaar op zn retour, 2003/begin 2004 was zn hoogtepunt maar tegenwoordig kan ie weinig meer verrassen, alhoewel Without You Near wel weer vet is, maarja de invloed van Markus daarin is dan ook weer miniem![]()
Miami komt niet in de buurt van Coldharbour vind ikquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet mee eens.... Maar ik begrijp wel wat je bedoelt hoor
Vind je zijn album een beetje te pruimen ? (ik snap dat dat geen eigen producties zijn heur)
Ik ben nooit echt fan van Markus Schultz geweest, maar ik vind Electro Hairspray wel een keer wat anders dan die eeuwige progressivetrancezooi (die mij nooit heeft kunnen bekoren)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:14 schreef Agrafes het volgende:
[..]
origineel?? lol![]()
Markus is gewoon zwaar op zn retour, 2003/begin 2004 was zn hoogtepunt maar tegenwoordig kan ie weinig meer verrassen, alhoewel Without You Near wel weer vet is, maarja de invloed van Markus daarin is dan ook weer miniem![]()
Ik vind Electro Hairspray echt vreselijk, krijg er hoofdpijn vanquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:58 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt fan van Markus Schultz geweest, maar ik vind Electro Hairspray wel een keer wat anders dan die eeuwige progressivetrancezooi (die mij nooit heeft kunnen bekoren)
Digital Blues = Gareth Emeryquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:34 schreef Xantra het volgende:
[..]
Miami komt niet in de buurt van Coldharbour vind ik
Digital blues aan het afspelen, heeft wel wat, lekkere trancerouderwetse sound
Disorded reality en daar de Markus Schulz remix van... die blijft ook zooo geilquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:37 schreef swopfile het volgende:
Telepopmusik - Breathe (Markus Schulz remix)
Het publiek was niet super, maar ik heb er niet aan gestoord. Maar mensen die voor de DJ-booth blijven hangen en niet uit hun dak gaanquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:02 schreef hp22 het volgende:
Hoe was het publiek? Ik hoorde dat de laatste keer (eind 2003 ofzo) het in The Palace erg saai was..
Is te hopen ja !quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:53 schreef Tomaz het volgende:
Eindelijk Sensation Anthem op de nederlandse radio! En ik ben er blij mee, krijg zoveel zin in de 2e juli, niet te zuinig!!
Sensation White Germany line-up:
Sven Väth
Carl Cox
Armin van Buuren
Eric Morillo
Moguai
John Aquaviva
Monika Kruse
Tom Novy
Moonbootica
The Disco Boys
Boris Dlugosch
Plastic Funk
Raphael Marionneau
Laten we hopen dat de Nederlandse in de buurt komt!
Waar is Beatquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:01 schreef MarkzMan_X het volgende:
5 DJ's in a Row line-up bekend!
Namen:
Armin van Buuren (3 hour solo)
Ferry Corsten back 2 back with Tiesto
Paul van Dyk
M.I.K.E. (Live)
en als hoofdact DJ Tom-S
Dit alles onder voorbehoud natuurlijk.
Wie wat waar is 5 DJ's in a row?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:01 schreef MarkzMan_X het volgende:
5 DJ's in a Row line-up bekend!
Namen:
Armin van Buuren (3 hour solo)
Ferry Corsten back 2 back with Tiesto
Paul van Dyk
M.I.K.E. (Live)
en als hoofdact DJ Tom-S
Dit alles onder voorbehoud natuurlijk.
UDC doet goeie zaken hoor ik netquote:
Jij gaat teleurgesteld raken.... denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wie wat waar is 5 DJ's in a row?
Wat is het dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij gaat teleurgesteld raken.... denk ik
http://www.5djsinarow.info/quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:02 schreef m-kay het volgende:
Zeg, loopt die ex-mod soms dit topic vol te spammen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |