ja kut manquote:
Ieuw.quote:Op maandag 25 april 2005 10:57 schreef Hugster het volgende:
maar ik heb een enorme MILF als docente
ze liep weer lekker te paraderen voor in de college zaal en ze had een enorme cameltoe![]()
ik zat 1e rij
iedereen was weer helemaal vol van d'r
cameltoe is altijd goed, helemaal bij n MILFquote:Op maandag 25 april 2005 10:57 schreef Hugster het volgende:
ze liep weer lekker te paraderen voor in de college zaal en ze had een enorme cameltoe![]()
ik zat 1e rij
GT3 is leukerquote:Op maandag 25 april 2005 10:59 schreef Xtreem het volgende:
[afbeelding]
Voor Tjabbo
Milf als docent?! pics!!
foto!quote:Op maandag 25 april 2005 10:57 schreef Hugster het volgende:
ik zat 1e rij
Heeft een GT3 462 pk?quote:
GT3 is sneller (op t circuit)quote:
Maar niet op de autobahnquote:
quote:
naam dan?quote:Op maandag 25 april 2005 11:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik wil haar niet met jullie delen
ze is ook echt enorm rijk en al helemaal binnen, ze doet dit als tijdverdijf en is de 35 nog niet gepasseerd
GT2 heeft turbomotor, ceramische remmen enz.quote:Op maandag 25 april 2005 11:05 schreef Tjabbo het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de gt2 en gt3 ?
ik ben niet zo'n porsche kenner
volgens mij is GT2 meer autobahn focus en GT3 meer circuitquote:Op maandag 25 april 2005 11:06 schreef Tjabbo het volgende:
gt2 is met turbo en gt3 zonder turbo toch?
dat weet ikquote:Op maandag 25 april 2005 11:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee de gt2 heeft 462 pk
de gt3 heeft 381 pk.
Dat had ik ook uitgevonden en gepost.quote:Op maandag 25 april 2005 11:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
GT2 heeft turbomotor, ceramische remmen enz.
Uiterlijk is ook anders, volgens mij heeft een gt3 niet van die happers aan de zijkant.quote:Op maandag 25 april 2005 11:06 schreef Tjabbo het volgende:
gt2 is met turbo en gt3 zonder turbo toch?
gt2 is racing, gt3 is weggebruik. Net gelezen op porsche.nl:quote:Op maandag 25 april 2005 11:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
volgens mij is GT2 meer autobahn focus en GT3 meer circuit
*porsche site nakijkt*
gt3:quote:Porsche bouwde de 911 GT2 niet alleen om races te winnen, maar ook om van ervaringen opgedaan uit races te leren en te verwerken in de serievoertuigen.
De 911 GT2 straalt de fascinatie uit die alle Porsches sinds heugenis uitstralen. De 911 GT2 is een loepzuivere sportwagen. De meest compromisloze Porsche 911 die er ooit was.
quote:e nieuwe 911 GT3 is onmiskenbaar een Porsche. Eigenlijk is hij het paradepaardje van Porsche: zó wordt race-ervaring omgezet in een sportwagen die geschikt is voor het wegverkeer.
Ja nogal wiedes anders was het dezelfde autoquote:Op maandag 25 april 2005 11:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Uiterlijk is ook anders, volgens mij heeft een gt3 niet van die happers aan de zijkant.
nee want dat is de inlaat voor de turboquote:Op maandag 25 april 2005 11:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Uiterlijk is ook anders, volgens mij heeft een gt3 niet van die happers aan de zijkant.
De GT2 is toch een 911 turbo ?quote:Op maandag 25 april 2005 11:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee want dat is de inlaat voor de turbo
en de GT3 is helemaal in de race spirit, compleet gestript, laag gewicht, enorm stug geveerd.
Je kan beter stellen, wat is het verschil tussen een GT2 en een 911 Turbo met ceramische remmen?
Jij doelt op nog weer een andere versie van de GT2, die ook bij topgear was, die is idd helemaal geflipt, dat is een streetlegal racer, dat zijn die witte met rode of blauwe velgenquote:Op maandag 25 april 2005 11:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee want dat is de inlaat voor de turbo
en de GT3 is helemaal in de race spirit, compleet gestript, laag gewicht, enorm stug geveerd.
Je kan beter stellen, wat is het verschil tussen een GT2 en een 911 Turbo met ceramische remmen?
Nou er is veel meer verschil, check ook de zwarte luchtinlaat in de "motorkap" dat is volgens mij voor een of ander ground effect lucht aanzuig downforce techniekjequote:Op maandag 25 april 2005 11:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
De GT2 is toch een 911 turbo ?
Tenminste, als ik dat zo op de site lees
k had nu een wijf dat voor iedere bocht remde zodat ze 10 reed, heb er een kwartier langer over gedaanquote:
Jij bedoelt nu de GT3 RSquote:Op maandag 25 april 2005 11:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij doelt op nog weer een andere versie van de GT2, die ook bij topgear was, die is idd helemaal geflipt, dat is een streetlegal racer, dat zijn die witte met rode of blauwe velgen![]()
Ik vergis me een nummertje iddquote:Op maandag 25 april 2005 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bedoelt nu de GT3 RS![]()
De GT2 is een 911 Turbo met ceramische remmen en zonder AWD.
Een GT3 is meer een Carrera 2S helemaal gestript.
Ik kom donderdag naar Rotterdamquote:
morgen pcies hetzelfdequote:
Dat is de GT3 RS, gewoon een Porsche Carrera Cup auto met een ander in en uitlaat systeem om hem door de emissietest te krijgenquote:Op maandag 25 april 2005 11:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij doelt op nog weer een andere versie van de GT2, die ook bij topgear was, die is idd helemaal geflipt, dat is een streetlegal racer, dat zijn die witte met rode of blauwe velgen![]()
eindelijk een opmerking over het hoogstaande onderwerpquote:
quote:Op maandag 25 april 2005 11:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
eindelijk een opmerking over het hoogstaande onderwerp
quote:
Nah, een computer bouwen voor een vriend van me, en natuurlijk 's avonds goudgele rakkers soldaat makenquote:
waar ga je die soldaat maken ?quote:Op maandag 25 april 2005 11:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nah, een computer bouwen voor een vriend van me, en natuurlijk 's avonds goudgele rakkers soldaat maken![]()
Waarom is de GT3 dan gewilder?quote:Op maandag 25 april 2005 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bedoelt nu de GT3 RS![]()
De GT2 is een 911 Turbo met ceramische remmen en zonder AWD.
Een GT3 is meer een Carrera 2S helemaal gestript.
Nee man, heeft iets rustgevends... 2 witte blokken op de snelweg naast elkaar. Een rijdt 80, de ander 83. Daar wordt je rustig vanquote:
jij hebt duidelijk teveel tijd, ik wordt er nl. bloedchagerijnig vanquote:Op maandag 25 april 2005 11:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee man, heeft iets rustgevends... 2 witte blokken op de snelweg naast elkaar. Een rijdt 80, de ander 83. Daar wordt je rustig van
Omdat het nogal veel scheelt kwa prijs, maar nauwelijks kwa performancequote:Op maandag 25 april 2005 11:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Waarom is de GT3 dan gewilder?
Ik zou persoonlijk liever de auto met turbo hebben.
Moet ik nog even zien.quote:Op maandag 25 april 2005 11:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waar ga je die soldaat maken ?
Ah maar de gt2 is veel geilerquote:Op maandag 25 april 2005 11:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Omdat het nogal veel scheelt kwa prijs, maar nauwelijks kwa performance
duh.quote:Op maandag 25 april 2005 11:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk teveel tijd, ik wordt er nl. bloedchagerijnig van
62 k duurder.quote:
GT3 is puurder, de GT2 is nog vrij luxe, meer een GT als echte supersport auto, een GT3 (RS) heeft weinig luxe meer, dus rijden zoals het bedoeld is, puur en zonder hulpmiddelen, plus dat een GT3 op een circuit met een GT2 de baan veegt.quote:Op maandag 25 april 2005 11:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Waarom is de GT3 dan gewilder?
Ik zou persoonlijk liever de auto met turbo hebben.
Ik wil een Lotus Exige met turboquote:Op maandag 25 april 2005 11:26 schreef Sjoewe het volgende:
Zonda is toch nog steeds geiler dan ze allemaal
Terwijl de GT2 volgens de Porsche site meer de racer isquote:Op maandag 25 april 2005 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
GT3 is puurder, de GT2 is nog vrij luxe, meer een GT als echte supersport auto, een GT3 (RS) heeft weinig luxe meer, dus rijden zoals het bedoeld is, puur en zonder hulpmiddelen, plus dat een GT3 op een circuit met een GT2 de baan veegt.
Ik eigenlijk een Aston Martin DB9quote:
Moet je maar even de topgear aflevering kijken van allebei, de GT3 droogt de GT2 echt af, met meer dan een seconde geloof ik.quote:Op maandag 25 april 2005 11:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Terwijl de GT2 volgens de Porsche site meer de racer is
quote:Op maandag 25 april 2005 11:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik eigenlijk een Aston Martin DB9![]()
Zit er niet in dit jaar ben ik bang
Denk eens na:quote:Op maandag 25 april 2005 11:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Terwijl de GT2 volgens de Porsche site meer de racer is
GT2 is comfortabeler geveerd dan een GT3quote:Op maandag 25 april 2005 11:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
62 k duurder.
NOG harder afgesteld.
'iets' sneller.
Geef mij maar een GT3
quote:Op maandag 25 april 2005 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk eens na:
Gt2: Luxe zware auto, met zware trage turbo motor (turbo's moeten op gang komen)
GT3: Kale, 'lichte' auto, nauwelijks luxe (RS zelfs geen bekleding), geen electronica, met snelle NA motor.
Welke zal dan meer voor t racen zijnBij Porsche op de site hebben ze het over snelwegrijden, de meeste van die auto's zien het circuit toch nooit. En tov de gewone turbo is een GT2 wel meer racer, ik geloof dat het al 200kilo scheelt.
hugster, over de GT2 tov van de 911 Turbo.quote:véél minder electronische hulpjes dan 911 Turbo
ik heb dit uit een topic waar 911 Turbo en GT2 eigenaren een user helpen welke hij moet kopen want hij wist de verschiillen ook nietquote:Op maandag 25 april 2005 11:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
[..]
hugster, over de GT2 tov van de 911 Turbo.
Kan iemand ze even alledrie op een rij zetten? want ik snap er geen ruk meer van
Turbo: Luxe GTquote:Op maandag 25 april 2005 11:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
[..]
hugster, over de GT2 tov van de 911 Turbo.
Kan iemand ze even alledrie op een rij zetten? want ik snap er geen ruk meer van
Zo kun je het ook omschrijven jaquote:Op maandag 25 april 2005 11:45 schreef Sjoewe het volgende:
GT3
Een NA auto, oorspronkelijk ontworpen voor racen in de GT klasse. De GT3 is min of meer een tuned down versie van de circuit auto. Heel simpel uitgevoerd, RWD
Heeft nog een een gestoordere variant de GT3 RS.
GT2
Was een poging tot een supercar van porsche is min of meer geflopt. Te duur, te weinig performance tov de concurrenten.
ESP is voor watjes, je kunt rijden of je kunt het nietquote:Op maandag 25 april 2005 11:47 schreef Sjoewe het volgende:
Een porsche met 520 pk, dan bouw je volgens mij de ESP ook gelijk maar in
Iedereen is tenslotte een beetje schumiquote:Op maandag 25 april 2005 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ESP is voor watjes, je kunt rijden of je kunt het niet![]()
Ik zit te xboxenquote:Op maandag 25 april 2005 11:50 schreef Hugster het volgende:
ik zit belspelletjes te kijken [afbeelding]
Ik kan me nog wat incidentjes met een 50 pk autootje herinneeren waar jij ook esp nodig hadquote:Op maandag 25 april 2005 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ESP is voor watjes, je kunt rijden of je kunt het niet![]()
heb ik geen zin inquote:
Er gingen er gisteren wel een paar de grindbak in jaquote:Op maandag 25 april 2005 11:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Iedereen is tenslotte een beetje schumi![]()
Sorry ik moest het ff kwijtquote:Op maandag 25 april 2005 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ook was er iemand die t nodig vond zijn olie op de baan te gooien.
jouw 155?quote:Op maandag 25 april 2005 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er gingen er gisteren wel een paar de grindbak in jaook was er iemand die t nodig vond zijn olie op de baan te gooien.
gladde weg, kale 145 banden, plus te hoge snelheidquote:Op maandag 25 april 2005 11:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik kan me nog wat incidentjes met een 50 pk autootje herinneeren waar jij ook esp nodig had
Ja, euh, als je zo'n hokje niet eens kunt controleren, hoe wil je dan een GT3 op hoge snelheid controlerenquote:Op maandag 25 april 2005 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gladde weg, kale 145 banden, plus te hoge snelheid![]()
Plus dat ik niet in een 520pk auto zou gaan rijden als ik t niet kan.
Ik ben de baan niet op geweest, er was wel een ARTC'r met een grote bek, wou ff stoer doen, inhalen waar t niet kon, remmetjes iets te heet en toen kon hij grindhappenquote:
quote:
ik ken het gevoel maar toen in die Ferrari. Op een gegeven moment dacht ik dat ik dood gingquote:Op maandag 25 april 2005 12:03 schreef PeuRac het volgende:
Ik dacht trouwens in die Maserati wel af en toe dat t in de grindbak zou eindigen, maar dan wel 180 graden gedraait, hij reed zo op de limiet dat de auto bij t uitaccelereren zich echt moest zetten![]()
Ik ook hoorquote:Op maandag 25 april 2005 12:19 schreef PeuRac het volgende:
Ik zou echt helemaal uit mn dak gaan op zo'n dag gek, dat zou een de mooiste dag van t jaar zijn waarschijnlijk![]()
@Sjoewe, ik zou ook zo'n man zijn als ik t geld had hoor![]()
Bos uit = Arie Luyendijk bocht = de allerlaatste bocht voor het rechte stukquote:Op maandag 25 april 2005 12:30 schreef PeuRac het volgende:
We werden ook alleen maar in gehaald door van die Radicals, terwijl zo'n Quattroporte echt niet voor t circuit geschikt iszelfs Delta Integrale's waren geen parij voor hem. Die bocht die jij bedoelt (Bos uit meende ik) daar haalde hij gewoon aan de buitenkant auto's in
![]()
Kan je eindelijk eens gassen met je 360, doe je het nietquote:Op maandag 25 april 2005 12:48 schreef ook_gek het volgende:
We hebben ook op een gegeven moment die 360 aardig zoek gereden Die kon ons pas op het rechte stuk weer inhalen![]()
Zandvoort club dag, waren een aantal auto clubs aanwezig waaronder, Lambo club, Maserati, Alfa155, BMW, Fiat Abarth, en nog anderen.quote:Op maandag 25 april 2005 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waar zijn Peu en Bojo geweest? Toch niet weer een trackday gemist eh?
Merkenclub dag, Ferrari club, Maserati club, Alfa club enzquote:Op maandag 25 april 2005 12:49 schreef Sjoewe het volgende:
Alfa 155 clubdag dacht ik.
op rechte stukken wel hij kroop echt door de bochtenquote:Op maandag 25 april 2005 12:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan je eindelijk eens gassen met je 360, doe je het niet
Nee, t was 2 bochten na de Tarzan, daar waar je naar beneden duikt, de bocht in gaat en weer omhoog gas geeft.quote:Op maandag 25 april 2005 12:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bos uit = Arie Luyendijk bocht = de allerlaatste bocht voor het rechte stukWas dat em?
Die bedoel ik jaquote:
ik heb het over precies de zelfde bocht. Rechts een zooi banden stapels het is als of je door een kuil heen rijd en het is vrij stijl omgoog. Daar ging ik met die kennis in de Ferrari op een gegeven moment driftend door heen. Heb dood angsten uit gestaanquote:Op maandag 25 april 2005 13:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, t was 2 bochten na de Tarzan, daar waar je naar beneden duikt, de bocht in gaat en weer omhoog gas geeft.
Klikquote:Op maandag 25 april 2005 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die bedoel ik ja![]()
ik moet toch maar eens gaan studeren op die bochten, k ben er nu al zovaak overheen gereden![]()
Ik houd het bij Hollandia bochtquote:
toppie hoorquote:Op maandag 25 april 2005 13:32 schreef Spyronius het volgende:
Woohoo, morgen nog 1 dag(naja dag, meer halve middag) school en dan vakantie
Helemaal zelf gemaakt?quote:Op maandag 25 april 2005 13:32 schreef Spyronius het volgende:
Woohoo, morgen nog 1 dag(naja dag, meer halve middag) school en dan vakantie
Je had zo mooi binnen de lijntjes gekleurd, dat ik dacht dat iemand je geholpen had.quote:
ja wie weet 1 mei is nog niet helemaal zeker.quote:Op maandag 25 april 2005 13:30 schreef hermandeperman het volgende:
wanneer ga je eigenlijk weer werken Mark?
zal het volgende keer als ik office weer op mijn pc heb staan hem eerst door de F7 funcktie halen of te wel spellings controlequote:Op maandag 25 april 2005 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
ik moet gewoon af en toe lachen om je spelvouten mark
Het is reclame voor Audi S line, en dan klopt het welquote:Op maandag 25 april 2005 13:41 schreef Spyronius het volgende:
De Audi S bocht is ook zo'n dwaze naam, want als ik zo na het plaatje kijk en kijk en nog eens kijk, dan zie ik daar toch echt geen s-bocht.
Nou ik blijf het een belachelijke naam vinden, noem het dan gewoon de audi s line bocht. Dan snap ik nog als audi leek waar het over gaat.quote:Op maandag 25 april 2005 13:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het is reclame voor Audi S line, en dan klopt het wel
ik ga voor de grolsch beugel bochtquote:Op maandag 25 april 2005 13:46 schreef Sjoewe het volgende:
Ja, en de de pampers bocht of de Nivea total revitalising night moisturing creme bocht
quote:Op maandag 25 april 2005 13:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ga voor de grolsch beugel bocht
Dat is wel heel erg metro...quote:Op maandag 25 april 2005 13:45 schreef ook_gek het volgende:
oke leuk dingetje voor jullie hebben jullie weer lol om mij.
Ik zat zaterdag bij een vriendin van me en die was druk in de weer met haar nagels. Op een gegeven moment zegt ze zal ik jou nagels eens doen? Ja jo zeg ik prima zat ondertussen iets anders te doen. Wat denk je. Heeft ze met een 1 of andere speciale vijl mijn nagels eerst glad gemaakt aan de bovenkant en toen is ze met haar super shine stukje van die vijl mijn nagels gaan doen. Gevolg is dat ik me zelf nu kan zien in mijn nagels. Die dingen doen zwaar bling bling. Gemiddelde vrouw zal nu wel jaloers zijn op mijn nagels. Echt erg man![]()
maar goed ik ben weg![]()
Weinigquote:Op maandag 25 april 2005 13:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ga voor de grolsch beugel bocht
Ik ga ff koffie tanken op de woonbootquote:
metro? ik zeg homo.quote:
ja dit is zeker een streepje te ver jaquote:
jij zult nooit wat bereiken in het levenquote:Op maandag 25 april 2005 13:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik ben zo'n lui beest man, wat gedaan moet worden kan later ook
weinig ut:rechte:rs met smaakquote:Op maandag 25 april 2005 13:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik voel me dan ook utrechter
quote:Op maandag 25 april 2005 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij zult nooit wat bereiken in het leven![]()
The truth sucks.quote:
Als je ooit wat wilt bereiken welquote:Op maandag 25 april 2005 14:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hey ik ben student, ik HOEF ook geen flikker te doen
Xtreem is daar het levende voorbeeld vanquote:Op maandag 25 april 2005 14:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hey ik ben student, ik HOEF ook geen flikker te doen
quote:
quote:Op maandag 25 april 2005 14:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Xtreem is daar het levende voorbeeld van
Klinkt spannendquote:Op maandag 25 april 2005 14:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
WIE zit er nu achter een laptop met 3 venster open?
1x fok
2x zeeeeeeer hoog aangeschreven journal
wie zit er nu achter een laptop met daarop 3 AutoCad vensters, 2 Excel vensters en 1 Rhino venster?quote:Op maandag 25 april 2005 14:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1x fok
Absoluutquote:
quote:
zelfde als ik dusquote:Op maandag 25 april 2005 14:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wie zit er nu achter een laptop met daarop 3 AutoCad vensters, 2 Excel vensters en 1 Rhino venster?
en dan nog wat firefoxbull erbij met Fok! enzo
morgen?quote:
Nee joh, mijn taakbalk is veel interessanter. Let's see.quote:
quote:Op maandag 25 april 2005 14:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1x fok
niet zo confronterend jij jaquote:Op maandag 25 april 2005 14:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
zelfde als ik dus
eigenlijk moet je bezig zijn.
je hebt de vensters aanstaan zodat je in ieder geval de indruk wekt actief te zijn
jepsquote:Op maandag 25 april 2005 14:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
weer even in de hoek geramd?
metro2005 of mark?quote:Op maandag 25 april 2005 14:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Echt. dat postte hij in een SEX topique.![]()
* Spyronius komt niet meer bij.quote:Op maandag 25 april 2005 14:32 schreef Tjabbo het volgende:
OMG Dove vriendin schreeuwt te hard tijdens seks![]()
Erg he.quote:Op maandag 25 april 2005 14:40 schreef Spyronius het volgende:
[..]
* Spyronius komt niet meer bij.
Hoe zielig dit mss ok mag zijn eigenlijk.
quote:Op maandag 25 april 2005 14:32 schreef Tjabbo het volgende:
eigen schuld. Had je maar duidelijk moeten zeggen welk gat je vriend moest gebruikenquote:Op maandag 25 april 2005 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
!
Ik ben ook nog steeds doof aan 1 oor.
quote:Op maandag 25 april 2005 14:32 schreef Tjabbo het volgende:
Andere oor dichtstoppen tijdens de sex. kan je nog lachenquote:Op maandag 25 april 2005 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
!
Ik ben ook nog steeds doof aan 1 oor.
okay, je trekt er de klinkers niet mee uit de straat, maar behalve het vermogen, prima autoquote:Op maandag 25 april 2005 14:54 schreef t0n het volgende:
Me lease auto
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=26313&cache=no
Mocht niet kiezen, was afdankertje.
Ik denk dat me ouders dat niet lollig vindenquote:Op maandag 25 april 2005 14:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Andere oor dichtstoppen tijdens de sex. kan je nog lachen
wat voor 'n werk doe jij eigenlijkquote:Op maandag 25 april 2005 14:54 schreef t0n het volgende:
Me lease auto
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=26313&cache=no
Mocht niet kiezen, was afdankertje.
Ehm wat?quote:Op maandag 25 april 2005 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Whehe.
Dat doet me aan iets denken t0n. Weet je nog? De zomerfeesten?![]()
Jou ouders schreeuwen net zo hard als ik het me juist herinner.quote:Op maandag 25 april 2005 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk dat me ouders dat niet lollig vinden.
Ik dacht dat je bij een incassobureau werkte? Of was dat tijdelijk?quote:Op maandag 25 april 2005 15:09 schreef t0n het volgende:
[..]
Ehm wat?
MAarehm Ik ben netwerk/server/systeem/telecom beheerder op meerdere locaties binnen NL.
Mijn vriendin vroeg dat ook aan jequote:Op maandag 25 april 2005 15:09 schreef t0n het volgende:
[..]
Ehm wat?
MAarehm Ik ben netwerk/server/systeem/telecom beheerder op meerdere locaties binnen NL.
Nu alleen nog een baanquote:Op maandag 25 april 2005 15:10 schreef ook_gek het volgende:
zo ik zit weer lekker in de tuin met een lekker drankje laptopje volle zon. En natuurlijk lekker muziekje. wat is het leven dan toch best mooi he![]()
Geil hequote:Op maandag 25 april 2005 15:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
@ Tjabbo,
Begin je daar nou weer over }:O .
Ja, die tunnel is geweldig manquote:Op maandag 25 april 2005 15:13 schreef ook_gek het volgende:
t0n is elke woensdag vrij dicht bij mij in de buurt toch t0n![]()
Heb je nou al die tunnel gevonden? Is geweldig leuk voor je civic![]()
He s,avonds laat met een Ferrari vol gas hoog in de toeren er door heen rijden is goddelijk. Jammer dat het al zo lang geleden is dat ik dat heb mogen mee makenquote:
Kinky is okay.quote:Op maandag 25 april 2005 15:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja, op jouw leeftijd mag dat wel!
Geen palen, en flitsen valt mee. Er rijden wel politiemotoren of KLPD auto's rond met enige regelmaat. Ff raggen kan wel weet ik uit ervaring, maar het is uitkijken geblazen.quote:Op maandag 25 april 2005 15:16 schreef Xtreem het volgende:
Tjabbo, wordt er op de A1 tussen Deventer en Holten veel geflitst? daar staan geen palen toch?
Wat ben je toch een viezerikquote:Op maandag 25 april 2005 15:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Kinky is okay.
En op 'mijn leeftijd' kunnen we strakke spleetjes als jou genoeg bijbrengen.![]()
Kom maar op dan zou ik zeggen.quote:Op maandag 25 april 2005 15:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou... bij +18'ers en -25'ers die er goed uit zien.
jij hebt echt nog nooit een wijf gehad dat is zooo overduidelijkquote:Op maandag 25 april 2005 15:23 schreef ook_gek het volgende:
kinky is OK.
Hoe harder hoe beter.
rekt het niet dan scheurt het wel.
bloed is goed
jeuk is leuk
pijn is fijn.
Zo hard kapot neuken dat bij de slet een straal zeik langs haar benen loopt van genot
he ik zou zo iets nooit doen bij een vrouwquote:Op maandag 25 april 2005 15:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij hebt echt nog nooit een wijf gehad dat is zooo overduidelijk![]()
![]()
Elastisch is fantastisch.quote:Op maandag 25 april 2005 15:23 schreef ook_gek het volgende:
kinky is OK.
Hoe harder hoe beter.
bloed is goed
jeuk is leuk
pijn is fijn.
Zo hard kapot neuken dat bij de slet een straal zeik langs haar benen loopt van genot
Maar ik ben er ook nogquote:Op maandag 25 april 2005 15:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he ik zou zo iets nooit doen bij een vrouw
Is grote mannen praat natuurlijk. Wij als mannen onder elkaar![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 15:23 schreef ook_gek het volgende:
kinky is OK.
Hoe harder hoe beter.
bloed is goed
jeuk is leuk
pijn is fijn.
ja koekie man!!quote:Op maandag 25 april 2005 15:29 schreef ThaFreak het volgende:
vraagje...
een pc met pentium 2 300mhz met 128mb geheugen....
draait win98 daar fatsoenlijk op???
geen probleemquote:Op maandag 25 april 2005 15:29 schreef ThaFreak het volgende:
vraagje...
een pc met pentium 2 300mhz met 128mb geheugen....
draait win98 daar fatsoenlijk op???
Als ik zo door ga glij jij van je stoel boefje geef maar toequote:
ze heeft een stoffen bureaustoelquote:Op maandag 25 april 2005 15:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik zo door ga glij jij van je stoel boefje geef maar toe
quote:Op maandag 25 april 2005 15:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja koekie man!!
XP al zowat fatsoenlijk
XP is te doen vanaf P2 450 / P3 500 met 128mb.quote:
squirter?!?quote:Op maandag 25 april 2005 15:37 schreef ook_gek het volgende:
dweilen met de kraan open man bij haar heb ik gehoord
Ja duh, moet ze maar na het badderen de stop eruit halen..quote:Op maandag 25 april 2005 15:37 schreef ook_gek het volgende:
Golden Showersquote:Op maandag 25 april 2005 15:37 schreef ook_gek het volgende:
pc is niet mezelf, ga gewoon eerst voor win98 en dan zien we wel weer.....quote:Op maandag 25 april 2005 15:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
XP is te doen vanaf P2 450 / P3 500 met 128mb.
Heb je niet wat extra ram liggen? P2 300 met 256mb wil misch ook wel lukken
Weet niet vraag het haarquote:
Kuipstoelquote:Op maandag 25 april 2005 15:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fotoboek... Staan welliswaar foto's in!
jij hebt daar hele foute muziek aanstaan, gezien je vinger en je gezichtquote:
Echt, ga naar huis, je vrouw vervelenquote:
Huh? Die snap ik nietquote:Op maandag 25 april 2005 15:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
jij hebt daar hele foute muziek aanstaan, gezien je vinger en je gezicht
Sjeempiequote:
Je trekt een hoofd als of de muziek goed is, helemaal met je vinger zoquote:
quote:Op maandag 25 april 2005 15:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je trekt een hoofd als of de muziek goed is, helemaal met je vinger zo
verkapt zo'n kop trek ik als ik goede muziek aan heb post
quote:Op maandag 25 april 2005 15:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je trekt een hoofd als of de muziek goed is, helemaal met je vinger zo
verkapt zo'n kop trek ik als ik goede muziek aan heb post
Showde je maar eens wat meerquote:Op maandag 25 april 2005 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Oké, ik was alleen maar me stoel aan het showen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |