Ik vergis me een nummertje iddquote:Op maandag 25 april 2005 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bedoelt nu de GT3 RS![]()
De GT2 is een 911 Turbo met ceramische remmen en zonder AWD.
Een GT3 is meer een Carrera 2S helemaal gestript.
Ik kom donderdag naar Rotterdamquote:
morgen pcies hetzelfdequote:
Dat is de GT3 RS, gewoon een Porsche Carrera Cup auto met een ander in en uitlaat systeem om hem door de emissietest te krijgenquote:Op maandag 25 april 2005 11:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij doelt op nog weer een andere versie van de GT2, die ook bij topgear was, die is idd helemaal geflipt, dat is een streetlegal racer, dat zijn die witte met rode of blauwe velgen![]()
eindelijk een opmerking over het hoogstaande onderwerpquote:
quote:Op maandag 25 april 2005 11:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
eindelijk een opmerking over het hoogstaande onderwerp
quote:
Nah, een computer bouwen voor een vriend van me, en natuurlijk 's avonds goudgele rakkers soldaat makenquote:
waar ga je die soldaat maken ?quote:Op maandag 25 april 2005 11:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nah, een computer bouwen voor een vriend van me, en natuurlijk 's avonds goudgele rakkers soldaat maken![]()
Waarom is de GT3 dan gewilder?quote:Op maandag 25 april 2005 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bedoelt nu de GT3 RS![]()
De GT2 is een 911 Turbo met ceramische remmen en zonder AWD.
Een GT3 is meer een Carrera 2S helemaal gestript.
Nee man, heeft iets rustgevends... 2 witte blokken op de snelweg naast elkaar. Een rijdt 80, de ander 83. Daar wordt je rustig vanquote:
jij hebt duidelijk teveel tijd, ik wordt er nl. bloedchagerijnig vanquote:Op maandag 25 april 2005 11:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee man, heeft iets rustgevends... 2 witte blokken op de snelweg naast elkaar. Een rijdt 80, de ander 83. Daar wordt je rustig van
Omdat het nogal veel scheelt kwa prijs, maar nauwelijks kwa performancequote:Op maandag 25 april 2005 11:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Waarom is de GT3 dan gewilder?
Ik zou persoonlijk liever de auto met turbo hebben.
Moet ik nog even zien.quote:Op maandag 25 april 2005 11:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waar ga je die soldaat maken ?
Ah maar de gt2 is veel geilerquote:Op maandag 25 april 2005 11:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Omdat het nogal veel scheelt kwa prijs, maar nauwelijks kwa performance
duh.quote:Op maandag 25 april 2005 11:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk teveel tijd, ik wordt er nl. bloedchagerijnig van
62 k duurder.quote:
GT3 is puurder, de GT2 is nog vrij luxe, meer een GT als echte supersport auto, een GT3 (RS) heeft weinig luxe meer, dus rijden zoals het bedoeld is, puur en zonder hulpmiddelen, plus dat een GT3 op een circuit met een GT2 de baan veegt.quote:Op maandag 25 april 2005 11:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Waarom is de GT3 dan gewilder?
Ik zou persoonlijk liever de auto met turbo hebben.
Ik wil een Lotus Exige met turboquote:Op maandag 25 april 2005 11:26 schreef Sjoewe het volgende:
Zonda is toch nog steeds geiler dan ze allemaal
Terwijl de GT2 volgens de Porsche site meer de racer isquote:Op maandag 25 april 2005 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
GT3 is puurder, de GT2 is nog vrij luxe, meer een GT als echte supersport auto, een GT3 (RS) heeft weinig luxe meer, dus rijden zoals het bedoeld is, puur en zonder hulpmiddelen, plus dat een GT3 op een circuit met een GT2 de baan veegt.
Ik eigenlijk een Aston Martin DB9quote:
Moet je maar even de topgear aflevering kijken van allebei, de GT3 droogt de GT2 echt af, met meer dan een seconde geloof ik.quote:Op maandag 25 april 2005 11:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Terwijl de GT2 volgens de Porsche site meer de racer is
quote:Op maandag 25 april 2005 11:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik eigenlijk een Aston Martin DB9![]()
Zit er niet in dit jaar ben ik bang
Denk eens na:quote:Op maandag 25 april 2005 11:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Terwijl de GT2 volgens de Porsche site meer de racer is
GT2 is comfortabeler geveerd dan een GT3quote:Op maandag 25 april 2005 11:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
62 k duurder.
NOG harder afgesteld.
'iets' sneller.
Geef mij maar een GT3
quote:Op maandag 25 april 2005 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk eens na:
Gt2: Luxe zware auto, met zware trage turbo motor (turbo's moeten op gang komen)
GT3: Kale, 'lichte' auto, nauwelijks luxe (RS zelfs geen bekleding), geen electronica, met snelle NA motor.
Welke zal dan meer voor t racen zijnBij Porsche op de site hebben ze het over snelwegrijden, de meeste van die auto's zien het circuit toch nooit. En tov de gewone turbo is een GT2 wel meer racer, ik geloof dat het al 200kilo scheelt.
hugster, over de GT2 tov van de 911 Turbo.quote:véél minder electronische hulpjes dan 911 Turbo
ik heb dit uit een topic waar 911 Turbo en GT2 eigenaren een user helpen welke hij moet kopen want hij wist de verschiillen ook nietquote:Op maandag 25 april 2005 11:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
[..]
hugster, over de GT2 tov van de 911 Turbo.
Kan iemand ze even alledrie op een rij zetten? want ik snap er geen ruk meer van
Turbo: Luxe GTquote:Op maandag 25 april 2005 11:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
[..]
hugster, over de GT2 tov van de 911 Turbo.
Kan iemand ze even alledrie op een rij zetten? want ik snap er geen ruk meer van
Zo kun je het ook omschrijven jaquote:Op maandag 25 april 2005 11:45 schreef Sjoewe het volgende:
GT3
Een NA auto, oorspronkelijk ontworpen voor racen in de GT klasse. De GT3 is min of meer een tuned down versie van de circuit auto. Heel simpel uitgevoerd, RWD
Heeft nog een een gestoordere variant de GT3 RS.
GT2
Was een poging tot een supercar van porsche is min of meer geflopt. Te duur, te weinig performance tov de concurrenten.
ESP is voor watjes, je kunt rijden of je kunt het nietquote:Op maandag 25 april 2005 11:47 schreef Sjoewe het volgende:
Een porsche met 520 pk, dan bouw je volgens mij de ESP ook gelijk maar in
Iedereen is tenslotte een beetje schumiquote:Op maandag 25 april 2005 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ESP is voor watjes, je kunt rijden of je kunt het niet![]()
Ik zit te xboxenquote:Op maandag 25 april 2005 11:50 schreef Hugster het volgende:
ik zit belspelletjes te kijken [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |