ja kut manquote:
Ieuw.quote:Op maandag 25 april 2005 10:57 schreef Hugster het volgende:
maar ik heb een enorme MILF als docente
ze liep weer lekker te paraderen voor in de college zaal en ze had een enorme cameltoe![]()
ik zat 1e rij
iedereen was weer helemaal vol van d'r
cameltoe is altijd goed, helemaal bij n MILFquote:Op maandag 25 april 2005 10:57 schreef Hugster het volgende:
ze liep weer lekker te paraderen voor in de college zaal en ze had een enorme cameltoe![]()
ik zat 1e rij
GT3 is leukerquote:Op maandag 25 april 2005 10:59 schreef Xtreem het volgende:
[afbeelding]
Voor Tjabbo
Milf als docent?! pics!!
foto!quote:Op maandag 25 april 2005 10:57 schreef Hugster het volgende:
ik zat 1e rij
Heeft een GT3 462 pk?quote:
GT3 is sneller (op t circuit)quote:
Maar niet op de autobahnquote:
quote:
naam dan?quote:Op maandag 25 april 2005 11:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik wil haar niet met jullie delen
ze is ook echt enorm rijk en al helemaal binnen, ze doet dit als tijdverdijf en is de 35 nog niet gepasseerd
GT2 heeft turbomotor, ceramische remmen enz.quote:Op maandag 25 april 2005 11:05 schreef Tjabbo het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de gt2 en gt3 ?
ik ben niet zo'n porsche kenner
volgens mij is GT2 meer autobahn focus en GT3 meer circuitquote:Op maandag 25 april 2005 11:06 schreef Tjabbo het volgende:
gt2 is met turbo en gt3 zonder turbo toch?
dat weet ikquote:Op maandag 25 april 2005 11:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee de gt2 heeft 462 pk
de gt3 heeft 381 pk.
Dat had ik ook uitgevonden en gepost.quote:Op maandag 25 april 2005 11:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
GT2 heeft turbomotor, ceramische remmen enz.
Uiterlijk is ook anders, volgens mij heeft een gt3 niet van die happers aan de zijkant.quote:Op maandag 25 april 2005 11:06 schreef Tjabbo het volgende:
gt2 is met turbo en gt3 zonder turbo toch?
gt2 is racing, gt3 is weggebruik. Net gelezen op porsche.nl:quote:Op maandag 25 april 2005 11:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
volgens mij is GT2 meer autobahn focus en GT3 meer circuit
*porsche site nakijkt*
gt3:quote:Porsche bouwde de 911 GT2 niet alleen om races te winnen, maar ook om van ervaringen opgedaan uit races te leren en te verwerken in de serievoertuigen.
De 911 GT2 straalt de fascinatie uit die alle Porsches sinds heugenis uitstralen. De 911 GT2 is een loepzuivere sportwagen. De meest compromisloze Porsche 911 die er ooit was.
quote:e nieuwe 911 GT3 is onmiskenbaar een Porsche. Eigenlijk is hij het paradepaardje van Porsche: zó wordt race-ervaring omgezet in een sportwagen die geschikt is voor het wegverkeer.
Ja nogal wiedes anders was het dezelfde autoquote:Op maandag 25 april 2005 11:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Uiterlijk is ook anders, volgens mij heeft een gt3 niet van die happers aan de zijkant.
nee want dat is de inlaat voor de turboquote:Op maandag 25 april 2005 11:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Uiterlijk is ook anders, volgens mij heeft een gt3 niet van die happers aan de zijkant.
De GT2 is toch een 911 turbo ?quote:Op maandag 25 april 2005 11:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee want dat is de inlaat voor de turbo
en de GT3 is helemaal in de race spirit, compleet gestript, laag gewicht, enorm stug geveerd.
Je kan beter stellen, wat is het verschil tussen een GT2 en een 911 Turbo met ceramische remmen?
Jij doelt op nog weer een andere versie van de GT2, die ook bij topgear was, die is idd helemaal geflipt, dat is een streetlegal racer, dat zijn die witte met rode of blauwe velgenquote:Op maandag 25 april 2005 11:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee want dat is de inlaat voor de turbo
en de GT3 is helemaal in de race spirit, compleet gestript, laag gewicht, enorm stug geveerd.
Je kan beter stellen, wat is het verschil tussen een GT2 en een 911 Turbo met ceramische remmen?
Nou er is veel meer verschil, check ook de zwarte luchtinlaat in de "motorkap" dat is volgens mij voor een of ander ground effect lucht aanzuig downforce techniekjequote:Op maandag 25 april 2005 11:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
De GT2 is toch een 911 turbo ?
Tenminste, als ik dat zo op de site lees
k had nu een wijf dat voor iedere bocht remde zodat ze 10 reed, heb er een kwartier langer over gedaanquote:
Jij bedoelt nu de GT3 RSquote:Op maandag 25 april 2005 11:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij doelt op nog weer een andere versie van de GT2, die ook bij topgear was, die is idd helemaal geflipt, dat is een streetlegal racer, dat zijn die witte met rode of blauwe velgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |