Ik denk dat me ouders dat niet lollig vindenquote:Op maandag 25 april 2005 14:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Andere oor dichtstoppen tijdens de sex. kan je nog lachen
wat voor 'n werk doe jij eigenlijkquote:Op maandag 25 april 2005 14:54 schreef t0n het volgende:
Me lease auto
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=26313&cache=no
Mocht niet kiezen, was afdankertje.
Ehm wat?quote:Op maandag 25 april 2005 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Whehe.
Dat doet me aan iets denken t0n. Weet je nog? De zomerfeesten?![]()
Jou ouders schreeuwen net zo hard als ik het me juist herinner.quote:Op maandag 25 april 2005 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk dat me ouders dat niet lollig vinden.
Ik dacht dat je bij een incassobureau werkte? Of was dat tijdelijk?quote:Op maandag 25 april 2005 15:09 schreef t0n het volgende:
[..]
Ehm wat?
MAarehm Ik ben netwerk/server/systeem/telecom beheerder op meerdere locaties binnen NL.
Mijn vriendin vroeg dat ook aan jequote:Op maandag 25 april 2005 15:09 schreef t0n het volgende:
[..]
Ehm wat?
MAarehm Ik ben netwerk/server/systeem/telecom beheerder op meerdere locaties binnen NL.
Nu alleen nog een baanquote:Op maandag 25 april 2005 15:10 schreef ook_gek het volgende:
zo ik zit weer lekker in de tuin met een lekker drankje laptopje volle zon. En natuurlijk lekker muziekje. wat is het leven dan toch best mooi he![]()
Geil hequote:Op maandag 25 april 2005 15:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
@ Tjabbo,
Begin je daar nou weer over }:O .
Ja, die tunnel is geweldig manquote:Op maandag 25 april 2005 15:13 schreef ook_gek het volgende:
t0n is elke woensdag vrij dicht bij mij in de buurt toch t0n![]()
Heb je nou al die tunnel gevonden? Is geweldig leuk voor je civic![]()
He s,avonds laat met een Ferrari vol gas hoog in de toeren er door heen rijden is goddelijk. Jammer dat het al zo lang geleden is dat ik dat heb mogen mee makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |