Je had zo mooi binnen de lijntjes gekleurd, dat ik dacht dat iemand je geholpen had.quote:
ja wie weet 1 mei is nog niet helemaal zeker.quote:Op maandag 25 april 2005 13:30 schreef hermandeperman het volgende:
wanneer ga je eigenlijk weer werken Mark?
zal het volgende keer als ik office weer op mijn pc heb staan hem eerst door de F7 funcktie halen of te wel spellings controlequote:Op maandag 25 april 2005 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
ik moet gewoon af en toe lachen om je spelvouten mark
Het is reclame voor Audi S line, en dan klopt het welquote:Op maandag 25 april 2005 13:41 schreef Spyronius het volgende:
De Audi S bocht is ook zo'n dwaze naam, want als ik zo na het plaatje kijk en kijk en nog eens kijk, dan zie ik daar toch echt geen s-bocht.
Nou ik blijf het een belachelijke naam vinden, noem het dan gewoon de audi s line bocht. Dan snap ik nog als audi leek waar het over gaat.quote:Op maandag 25 april 2005 13:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het is reclame voor Audi S line, en dan klopt het wel
ik ga voor de grolsch beugel bochtquote:Op maandag 25 april 2005 13:46 schreef Sjoewe het volgende:
Ja, en de de pampers bocht of de Nivea total revitalising night moisturing creme bocht
quote:Op maandag 25 april 2005 13:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ga voor de grolsch beugel bocht
Dat is wel heel erg metro...quote:Op maandag 25 april 2005 13:45 schreef ook_gek het volgende:
oke leuk dingetje voor jullie hebben jullie weer lol om mij.
Ik zat zaterdag bij een vriendin van me en die was druk in de weer met haar nagels. Op een gegeven moment zegt ze zal ik jou nagels eens doen? Ja jo zeg ik prima zat ondertussen iets anders te doen. Wat denk je. Heeft ze met een 1 of andere speciale vijl mijn nagels eerst glad gemaakt aan de bovenkant en toen is ze met haar super shine stukje van die vijl mijn nagels gaan doen. Gevolg is dat ik me zelf nu kan zien in mijn nagels. Die dingen doen zwaar bling bling. Gemiddelde vrouw zal nu wel jaloers zijn op mijn nagels. Echt erg man![]()
maar goed ik ben weg![]()
Weinigquote:Op maandag 25 april 2005 13:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ga voor de grolsch beugel bocht
Ik ga ff koffie tanken op de woonbootquote:
metro? ik zeg homo.quote:
ja dit is zeker een streepje te ver jaquote:
jij zult nooit wat bereiken in het levenquote:Op maandag 25 april 2005 13:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik ben zo'n lui beest man, wat gedaan moet worden kan later ook
weinig ut:rechte:rs met smaakquote:Op maandag 25 april 2005 13:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik voel me dan ook utrechter
quote:Op maandag 25 april 2005 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij zult nooit wat bereiken in het leven![]()
The truth sucks.quote:
Als je ooit wat wilt bereiken welquote:Op maandag 25 april 2005 14:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hey ik ben student, ik HOEF ook geen flikker te doen
Xtreem is daar het levende voorbeeld vanquote:Op maandag 25 april 2005 14:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hey ik ben student, ik HOEF ook geen flikker te doen
quote:
quote:Op maandag 25 april 2005 14:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Xtreem is daar het levende voorbeeld van
Klinkt spannendquote:Op maandag 25 april 2005 14:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
WIE zit er nu achter een laptop met 3 venster open?
1x fok
2x zeeeeeeer hoog aangeschreven journal
wie zit er nu achter een laptop met daarop 3 AutoCad vensters, 2 Excel vensters en 1 Rhino venster?quote:Op maandag 25 april 2005 14:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1x fok
Absoluutquote:
quote:
zelfde als ik dusquote:Op maandag 25 april 2005 14:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wie zit er nu achter een laptop met daarop 3 AutoCad vensters, 2 Excel vensters en 1 Rhino venster?
en dan nog wat firefoxbull erbij met Fok! enzo
morgen?quote:
Nee joh, mijn taakbalk is veel interessanter. Let's see.quote:
quote:Op maandag 25 april 2005 14:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1x fok
niet zo confronterend jij jaquote:Op maandag 25 april 2005 14:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
zelfde als ik dus
eigenlijk moet je bezig zijn.
je hebt de vensters aanstaan zodat je in ieder geval de indruk wekt actief te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |