quote:
Op maandag 25 april 2005 13:15 schreef PeuRac het volgende:[..]
Nee, t was 2 bochten na de Tarzan, daar waar je naar beneden duikt, de bocht in gaat en weer omhoog gas geeft.
ik heb het over precies de zelfde bocht. Rechts een zooi banden stapels het is als of je door een kuil heen rijd en het is vrij stijl omgoog. Daar ging ik met die kennis in de Ferrari op een gegeven moment driftend door heen. Heb dood angsten uit gestaan
Binnen door of buiten om inhalen als een mogol. Wist ik veel dat hij 2 dagen er voor een race keurses had gehad op zandvoort met de Ferrari club. Daar is uitgelegt hoe je wel en niet moet rijden.
Is wel een leuk verhaal ( ja ja ben ik weer met mijn verhalen
![]()
)
Op die dag hebben ze dan leren rijden over de baan allemaal heel leuk en interesant vertelde hij. Iedereen had zo iets van OEH ik ga hart. Gelukkug had de Ferrari club een leuk extratje verzonnen. Er was een 1 of andere italiaan die bij Ferrari werkte en regelmatig Ferrari,s teste in het dagelijks leven. Iedereen zat binnen om een lezing bij te houden en 1 voor 1 werd je weg geroepen. Die kennis vertelde dus dat je zo dra je die man zag de sleutel van je auto moest geven. Accort gaan dat hij er in zou rijden. En je stapte dan vervolgens als bij rijder in je eigen auto in. Ook moest je beloven dat je niks zou vertellen bij terug komst.
Goed hij geeft zijn sleutels af gaat in zijn eigen auto zitten als bijrijder. ( op dat moment wist hij niet wie er naast hem zal maar had wel een idee) De bestuurder van Ferrari stapte ook in doet gordel om rijd rustig de pitsstraat uit en rijd heel rustig over de baan en legt uit met waar je op moet letten waar je moet schakelen in zijn auto welke toeren je moet aanhouden voor een optimale rit. Op een gegeven moment zegt hij van. En als je alles doet wat ik zeg zal je merken dat je auto veel meer kan dan dat jij ooit had gedacht namelijk het volgende. Vervolgens schakeld hij terug klimt heel hoog in de toeren en gaat een vliegende ronde maken in jou Ferrari. Klinkt niet erg maar als je bedenkt dat die man later dan laat remt. Scherper dan scherp instuurd en als een gek over die baan vliegt letterlijk word je niet blij als je heel zuinig bent op je auto en banden. Wel was het een geweldige ervaring vertelde hij alleen het was wel echt op het randje rijden.
Ook vertelde hij dat er veel mensen doods angsten hebben uitgestaan in hun eigen Ferrari
Want de bestuurder vertelde onderweg ook nog even dood leuk dat je niet verzekerd bent op de baan
![]()
Hoe bedoel je mensen gek maken
![]()
En dat zegt hij wanneer je met 190+ op de tarzanbocht af gaat
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group