Dat heeft Casper ook! Volgens mij hoort dat zo.quote:Op zondag 24 april 2005 10:09 schreef miss_sly het volgende:
En net zag ik dat op zijn 'elleboog' (weten jullie nou wat ik bedoel?) er ook een plekje zit. Hij had daar al wel een tijdje een kaal plekje, maar ik dacht dat dat kwam van het heel eigenwijs op het laminaat blijven liggen ipv op zijn kussen/dekentje.
Aangezien we pas morgenavond naar de DA kunnen, heeft het nog even om minder erg te worden. Zo ja, dan zie ik wel.quote:Op zondag 24 april 2005 10:15 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat heeft Casper ook! Volgens mij hoort dat zo.
Die ontsteking klinkt minder jofelIs het niet een insectenbeet? Dat had Cas van de week ook. Een bult met een wondje in het midden. Zag er de eerste dag behoorlijk fel uit maar is vanzelf overgegaan
Succes bij de DA morgen.
Dat doe ik met Misu ook hoor.quote:Cas vindt ook alle honden leuk maar hij mag van mij niet meer zomaar op alle honden afdenderen. Als hij losloopt en we zien er eentje aankomen lijn ik hem aan want niet alle baasjes (en honden) vinden het leuk om steeds zo'n lomperd op hun dak te krijgen
Wat zonde!quote:Op zondag 24 april 2005 10:18 schreef miss_sly het volgende:
Alleen is het vanaf 1 mei gesloten voor honden, omdat het dan weer als natuurbad voor recreatie opengaatMisu zal zijn favo wandel- en zwemplekje gaan missen.
Goedemorgenquote:Op zondag 24 april 2005 10:01 schreef rena het volgende:
Lekker zonnetje![]()
Gaan jullie nog wat doen vandaag?
Tuurlijkquote:Op zondag 24 april 2005 10:21 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Wat zonde!
Kun je niet eens langskomen met Misu zodat hij ze eens dat zwemmen kan voordoen?![]()
We zitten hier vlakbij de Merwelanden en anders is er in het park water zatquote:Op zondag 24 april 2005 10:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
TuurlijkValt er bij jullie in de buurt te zwemmen?
Wat een geweldig gebied, die Merwelandenquote:Op zondag 24 april 2005 10:59 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
We zitten hier vlakbij de Merwelanden en anders is er in het park water zatHebben hier drie parken op loopafstand en vooral het Wantijpark heeft een leuk plompje
Waterbus? Wat klinkt dat geweldigquote:Op zondag 24 april 2005 11:09 schreef Spindizzy het volgende:
Volgens mij zijn daar wel losloopstukken. Ook hele stukken dat ze echt aan de lijn moeten wegens broedende vogels enzo. Er zijn ook van die rivierstrandjes waar eigenlijk altijd wel honden aan het plonzen zijn. Hier vlakbij mijn huis kunnen we op de waterbus stappen en dan kiepen ze je bij zo'n strandje er weer uit, nog geen 5 minuten varen hiervandaan
Ja, wanneer is die meeting nou!
*Ping*quote:Op zondag 24 april 2005 11:24 schreef Tinkerbell het volgende:
Ook wat mij betreft goed, maar Havoc zal me moeten brengen en halen. Dat wil hij wel hoor
En als Bluezz en Verbal ook komen blijft ie
Naar dat van Spin toch?quote:
We waren gister even in Maastricht, en toen we in het park liepen kwamen we eerst een Duitse mevrouw tegen (Oh, ist das ein Biegelchen?!) en bij de universiteitsbieb een Duitse studente: oooooo...so süss!!quote:Op zondag 24 april 2005 18:05 schreef Spindizzy het volgende:
[afbeelding] Ozzie! [afbeelding]
Mooie jongen
quote:Op zondag 24 april 2005 19:45 schreef Syrena het volgende:
Biegelchen
Wat bedoel je nou?quote:Op zondag 24 april 2005 19:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ozzie ligt prima in de markt![]()
Beaker>complimenten..
![]()
Nou ja daar hangt het voor ons toch gewoon van af? Als het een gewone meet was, namen we wel een trein enzo, maar met een hond bij een natuurgebied komen zonder vervoer is gewoon niet te doenquote:Op maandag 25 april 2005 09:18 schreef Spindizzy het volgende:
Als schoonmoeder wil rijden maakt het mij ook niet veel uit waar het is.
Lekker besluitvaardig weer he
Zondag 15quote:Op maandag 25 april 2005 08:55 schreef miss_sly het volgende:
Dames, zullen we eens even spijkers met koppen slaan mbt onze meet?
Wanneer: za 14 of zo 15 of ma 16 (2e Pinksterdag) mei
Wie: Spin, Tink, miss_sly, Bluezz
Waar: op een locatie die erg hondvriendelijk is, en zo centraal mogelijk gelegen voor de diverse meet-gangers
ik snap de actie niet zoquote:Op maandag 25 april 2005 10:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Het was hardstikke leuk in de dierentuin, we hebben gelijk een jaarabonnement genomen, dan hoefde je namelijk abonnement-kaartje vandaag te betalen, hele slimme actie.neerzetten
ja ik heb het gezien met die biggetjes. ik vond het wel een beetje zielig, maar niet zo zielig als die stierenrennen en stierenvechten enzo.quote:Op maandag 25 april 2005 11:32 schreef Beaker het volgende:
Hebben jullie gisteren het Jeugd journaal gezien met die biggetjes race??
Tink, heb je al frisbee en Ayla foto's
Ik heb van de heren V. en H. nog geen bericht, dus staan ze nog niet in het lijstje. Ik voeg ze natuurlijk met alle liefde toe, inclusief heer G.quote:Op maandag 25 april 2005 12:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zondag 15
En niet al te ver vanaf B'daal, dus niet in Brabant of zo
Enneh hoe zit het met de heren V. en H. ivm G.![]()
Een jaarabonnement kost 45 euro. Als je besluit na je bezoek direct een abonnement te nemen, krijg je korting op dat abonnement ten bedrage van je entreekaartje van die dag. Een kaartje kost 16,50, voor het abonnement hoef je dus nog maar 45-16,50 euro te betalenquote:
Welke dierentuin ben je geweest Miss_Dquote:Op maandag 25 april 2005 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een jaarabonnement kost 45 euro. Als je besluit na je bezoek direct een abonnement te nemen, krijg je korting op dat abonnement ten bedrage van je entreekaartje van die dag. Een kaartje kost 16,50, voor het abonnement hoef je dus nog maar 45-16,50 euro te betalen
Ouwehand, hier in Rhenen. Is nog geen half uur met de brommerquote:Op maandag 25 april 2005 14:41 schreef jolene het volgende:
[..]
Welke dierentuin ben je geweest Miss_D
quote:Op maandag 25 april 2005 22:01 schreef moussy het volgende:
dit is trouwens het glow in the dark hokje...
[afbeelding]
en dat draait nog rond ookquote:
Wat een futuristisch verblijfquote:Op maandag 25 april 2005 22:01 schreef moussy het volgende:
oeh Piper is mooi zeg!
René dr hamster heeft een ander hok gekregen, het beest loopt zich helemaal suf in zn nieuwe wiel ik heb hem er net eerst maar ff uit gerammeld![]()
dit is trouwens het glow in the dark hokje...
[afbeelding]
Fijn dat het beter met Rene gaat.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:58 schreef moussy het volgende:
René gaat weer lekkerstraks mag ze evene en uurtje naar school
Gister begon ze weer te plassen en een uur daarna is er weer een broodje in gegaan en nog ff later kreeg ik de eerste grote mond weer
Ik weet niet of de hamster wel zo blij is met zijn hok. Hij heeft vannacht al zn eten in het loopwiel gelegd, maar ging net ff wandelen, zie je al die graantjes en dingetjes om zn oren vliegen![]()
![]()
![]()
Wooowquote:Op maandag 25 april 2005 21:19 schreef Tinkerbell het volgende:
Mini foto-spammetje van Piper
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 april 2005 21:19 schreef Tinkerbell het volgende:
Mini foto-spammetje van Piper
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:58 schreef Tinkerbell het volgende:
Kennen jullie die reclame, ik geloof van de wehkamp, dat die op de mat valt en dan dat ene hondje dat dat nog niet weet en hem bovenop zijn kop kreeg?
Nou, Ayla is dat ene hondje
't was alleen de Otto
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:58 schreef Tinkerbell het volgende:
Kennen jullie die reclame, ik geloof van de wehkamp, dat die op de mat valt en dan dat ene hondje dat dat nog niet weet en hem bovenop zijn kop kreeg?
Nou, Ayla is dat ene hondje
't was alleen de Otto
Yup, Yian is geen fan meer van bolquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:09 schreef jolene het volgende:
Hadden we laatst niet ook een Yian met bol.com
Nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:48 schreef Tinkerbell het volgende:
Maar ik vraag me af (sorryniet boos worden) hoe jij dat toch allemaal doet met 2 honden en een clicker en 1 hand.
Oooh ok! Wel fijn dat je ze nu af en toe apart kan meenemen!quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:53 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
NietIk heb met 1 hand al grote moeite om ze allebei dezelfde richting uit te krijgen, laat staan dat ik daarbij kan clickeren
Clickertraining heeft een poosje stilgelegen. Nu ik wat vaker met de honden apart wegkan komt ook de clicker zo zoetjesaan weer tevoorschijn. Dan gaat de hond aan de korte riem (die kan ik met stomp vasthouden) en klik ik met mijn hand. Voordeel van de clicker is ook dat je het snoepje even kan uitstellen zodat ik die op mijn gemak uit mijn jaszak kan uitgraven.
Ja dat heb ik met Ayla ook wel, zo vroeg en/of zo laat mogelijk. Zeker nu ze loops is natuurlijk, maar normaal ook wel. Alhoewel ze minder angstig is en beter met andere honden kan omgaan, blijven er soms situaties waarin ze raar kan reageren. Ik vermijd dat liever ook (ook een beetje voor mezelf, ik heb een lichte terugval met meer pijn en dan kost het soms moeite om de lijn vast te houden. Vandaar dat ik nu zo train met d'r dat ze wat er ook gebeurt naar me luistert, zeker na dat gevalletje 'pittbull').quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:00 schreef Spindizzy het volgende:
Hou 's op met dat ge-sorry
Gister waren Taak en een vriendin van ons even mee de honden uitlaten. Taak moest de rolstoel van vriendin duwen dus ik liep met allebei de honden. Taak zag nu voor het eerst hoe ingewikkeld het is voor me om ze uit te laten... En maar lachen he, die rotzak
Geloof dat hij nu ook doorheeft waarom ik tegenwoordig liever zo vroeg en zo laat mogelijk de honden uitlaat. Nu ik ook nog een Smekje in toom moet houden vermijd ik het liefst zoveel mogelijk eventuele stress en angstsituaties voor Casper.
Ja, snap ik helemaal.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:03 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik vermijd dat liever ook
Jaaaaa ik had hem goedquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:07 schreef Spindizzy het volgende:
Je kunt toch slagroom of worst/smeerkaas in de kitty-kong doen? Iets dat blijft plakken.
Even een kwisje tussendoor?
Situatie:
Onze buurman heeft in zijn tuin een eik staan. Daarin hangt een vogelhuisje. Nu heeft de buurman vorige week gaas om de boomstam gedaan zodat katten niet meer in die boom kunnen klimmen om het vogelhuisje leeg te roven.
Vraag:
Zou deze methode werken en inderdaad katten uit de boom houden?
Antwoorden:
1) Ja natuurlijk is dat dé oplossing
2) Nee, dat is niet dé oplossing
Taak heeft wel een beetje gelijk, maar jij hebt ook een punt inderdaad. Ik probeer in elk geval voor mezelf te zorgen dat ik Ayla niet expres weg hou van andere honden, zeker niet nu het zo goed met d'r gaat. Alleen zijn er situaties waarmee ikzelf, denk ik, moet omgaan en het maar een beetje moet laten gaan gewoon. Meer mijn probleem dan dat van Aylaquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:10 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ja, snap ik helemaal.
Taak zegt dat ik dat eigenlijk niet moet doen. Dat Casper anders nooit zal leren zich rustig te gedragen met veel mensen om zich heen maar ik ben ondertussen wel zover dat dat voor mij ook helemaal niet meer hoeft. Dan maar de gemakkelijke weg. Beest heeft recht op een angstvrij leven en als dat inhoudt dat ik nog wat meer aan huis gebonden ben dan moet dat maar...
Hoe pak jij het aan met Ayla dat ze beter gaat luisteren naar "hierkomen"? Kan wel wat hulp gebruiken daarbij
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:23 schreef Tinkerbell het volgende:
Maar alles spelenderwijs met veel beloning. Maar dat doe je al geloof ik he?
oud???????kquote:Op woensdag 27 april 2005 09:37 schreef Spindizzy het volgende:
Eventjes een keer een poezenspam
Mijn Ukkepuk: nu 12 jaar oud en eigenlijk zijn hele leven wat aan het sukkelen geweest met zijn gezondheid. Is nu echt een dagje ouder aan het worden, hij slaapt wat meer en wat langer. Hij sjokt iets meer. Zijn vacht wordt wat voddiger. Taak en ik hebben altijd gedacht dat het geen kat is die de 18 -20 jaar zou halen en de laatste tijd zijn we daar wat meer van overtuigd helaas. Maar wat ben ik blij dat hij de laatste jaren lekker buiten door kan brengen ipv op een flatje of bovenwoning zoals hij de eerste jaren van zijn leven deed. Hij heeft het zo naar zijn zin in het zonnetje (ook al zou je dat niet zeggen aan de hand van dat boze koppie
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn oude mopperkont
Toen we hem als kitten kregen hadden we wel een echte naam voor hem maar het bleef zo'n klein en mager scharminkeltje dat we hem als straf Ukkie zijn gaan noemen. Had het maar een lekkere dikzak moeten worden zoals dat hoort bij rooie kattenquote:
Hahaha, tis een wonder dat Casper nog Casper heet bij julliequote:Op woensdag 27 april 2005 09:50 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Toen we hem als kitten kregen hadden we wel een echte naam voor hem maar het bleef zo'n klein en mager scharminkeltje dat we hem als straf Ukkie zijn gaan noemen. Had het maar een lekkere dikzak moeten worden zoals dat hoort bij rooie katten
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:54 schreef Tinkerbell het volgende:
'Tar, ik dis je'
Denk jequote:Op woensdag 27 april 2005 10:14 schreef miss_sly het volgende:
De 25e ben ik op vakantie.
En misschien ben ik nog een keer binnenkort op vakantie; ik heb gisteren denk ik een reis naar New York gewonnen bij YoinFM
Nee hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 10:30 schreef miss_sly het volgende:
hahaha
Jullie zouden toch raar staan te kijken als ik inderdaad Misu bij iemand van jullie wil laten logeren, denk ik
Koningin of koning zijnquote:Op woensdag 27 april 2005 10:37 schreef miss_sly het volgende:
Wat kun je daar winnen dan?
hmm was dat toevallig maandag?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:14 schreef miss_sly het volgende:
De 25e ben ik op vakantie.
En misschien ben ik nog een keer binnenkort op vakantie; ik heb gisteren denk ik een reis naar New York gewonnen bij YoinFM
Klinkt ook zekers niet slechtquote:Op woensdag 27 april 2005 11:43 schreef Beaker het volgende:
een staatsbezoek aan Mexico geloof ikfeestje op een kasteel etc.
mja ik verbaas me iedere keer weer over die prijzenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:41 schreef miss_sly het volgende:
Ze hebben bij Yorin vaak leuke prijzen
Laatst ook die wereldreis met 10.000 euro zakgeld! Wow, wat had ik die graag gewonnen!
Het was net maandag, Uhmmie, het was gisteren. Mijn vriendje heeft alleen het laatste deel gehoord, maar hij herkende mij wel, dus het zal toch wel
Beaker, wat win je dan precies als je Koningin wordt?Behalve 84 miljoen, want dat kost het koningshuis per jaar all in
Meen je dat heel serieus?quote:
Soms gaat dat niet en zeker met schizofrene mensen niet vanwege diverse mazen in de wet. Om daar op in te gaan voert te ver in dit topic verder.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:03 schreef Beaker het volgende:
Zo heeft ze 3 honden die ze uitlaat op de gallerij!! dat mens is knettergek, iedereen weet ervan, maar er iets aan doen ho maar!
Ja hoor, dat is een serieuze post hoor. Als je tenminste geen weken wegblijftquote:
Dan moet je Havoc dat ook laten tekenen, want toen ik zei 'Misu' zei hij gelijk 'dasgoe'quote:Op woensdag 27 april 2005 14:55 schreef Spindizzy het volgende:
ik zou die Tink wel eerst zwart op wit laten zetten dat ze Misu weer dient in te leveren als je terugbent van vakantie hoor![]()
quote:Tink, als jij op Misu past mag ik hem dan ook een paar dagen lenenzeggen we niks tegen miss-s want die is er toch niet
![]()
![]()
't topic werd geopend toen de zon nog scheen. En de zon gaat weer schijnen als het vol is waarschijnlijkquote:
Moussy, gefeliciteerd.quote:Op donderdag 28 april 2005 08:08 schreef moussy het volgende:
nee nee nee ik moet vandaag zon hoor..... dan kunnen de troepen met visite buiten zittenPeet is vandaag jarig
Het is denk ik inderdaad wel mopperen en loze dreigementen, ze zegt wel vaker zulke dingen, maar ik schrik er elke keer weer heel erg van. We hebben ook heel veel informatie gezocht over honden en zo hoor, maar ze doet af en toe zo achterlijk als er een keer iets niet goed gaat, waar ik overstuur van raakquote:Op donderdag 28 april 2005 00:20 schreef moussy het volgende:
Had je meoder een stuk of tig boeken gelezen dan had ze geweten waar ze aan begon, tot de pubertijd moet je er op rekenen dat een hond niet zindelijk is. Alles wat eerder zindelijk is is mooi meegenomen.
Renahet komt vast wel goed ik heb ook altijd lopen mopperen op pups en zo mopper ik nog wel eens op Rock als ie aan het verharen is en ik denk dat ik mijn bank moet gaan scheren..... komt vast allemaal wel goed
quote:Op donderdag 28 april 2005 08:52 schreef miss_sly het volgende:
Wegdoen omdat hij niet zo ongelofelijk snel al zindelijk is, daarmee krijgt Bommel geen kans om te laten zien wat een geweldige hond hij is!
Ze reageert af en toe heel heftig als ze chagrijnig is, maar ik weet niet in hoe verre ik dit nu weer serieus moet nemen. Maar goed, het komt niet zo ver dat hij weg gaat, dat moet ze niet wagenquote:Op donderdag 28 april 2005 09:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Rena, ik schrik wel een beetje van je moeder hoorKun je geen mooi boek over puppen meenemen uit de bieb voor haar?
Welkom bij de mijn-moeder-wordt-gek-van-de-puppy clubquote:Op donderdag 28 april 2005 09:48 schreef rena het volgende:
[..]
Ze reageert af en toe heel heftig als ze chagrijnig is, maar ik weet niet in hoe verre ik dit nu weer serieus moet nemen. Maar goed, het komt niet zo ver dat hij weg gaat, dat moet ze niet wagen![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Welkom bij de mijn-moeder-wordt-gek-van-de-puppy club![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Welkom bij de mijn-moeder-wordt-gek-van-de-puppy club![]()
We hebben dit thuis ook gehad, volgens mij ook toen we Ozzie drie weken hadden. We waren allemaal hardstikke moe, maar we hakketakten meer op elkaar dan op de hond. Toen mijn moeder zogenaamd 'grappig' begon over terugbrengen etc. ben ik uitgevallen: Dan BRENG hem maar terug! en huilend naar boven gestamptUurtje later was alles weer koek en ei en dat is gebleven tot nu toe.
Inmiddels zitten we veel meer in een routine. We verschillen alleen van mening over het gebruik van de bench. Mijn vader wil die nog houden als Ozzie groot is (we hebben sinds gisteren een nieuwe grote, hij is zo gigantisch dat ik er nog makkelijk in kan!) , mijn moeder twijfelt (zo'n GROOT ding in huis, blijvend?!) en ik vind dat Ozzie eerdaags gewoon lekker in een mandje kan.
Maar Ozzie wordt helemaal platgeknufd door ons, hij kan al zitten en af op commando (met veel lekkers!) Hij komt als we roepen (oke, 80% van de keren) hij heeft geen ongelukjes meer binnen gehad, als ie moet gaat ie op de deurmat zitten en naar de deur kijken.
Als ie even wat rustiger is dan normaal vliegen er gelijk 3 man op hem af: Ozzie ben je ziek?! Nee toch?!![]()
En nu wil ik naar huis, ik wil een Ozzie knuf
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:18 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vind het vreselijk dat het grootste gedeelte van de wandeling bestaat uit hem dingen verbieden, boos doen, hem straffen, zorgen dat hij geen glas opvreet en uitkijken of hij niet iets anders giftigs naar binnen schrokt. Heel langzaamaan komt er wel verbetering in en worden de wandelingen leuker omdat hij wat meer belangstelling voor zijn omgeving krijgt en er wat rustiger mee omgaat.
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:35 schreef Uhmmie het volgende:
*mopper.. *
hierom kijk ik dus nooit op beestjes-te-koop-sites
alleen heel soms.. dan gebeurd het toch
Ozzie snapt LOS ook niet hahahaha. Hij bijt dan nog even wat fanatieker in je pyjamabroek/sloffen/schoenen/takjes/mat. Mijn moeder zegt nu altijd dan dat hij zijn Bobby maar moet pakken (zijn knuffelhondje) en dat doet hij dan ineens wel?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:15 schreef rena het volgende:
[..]
En als je even niet kijkt heeft hij een dood vogeltje in zijn mond, dat je er vervolgens uit moet wroeten omdat hij nog niet goed reageert op het los-commando![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ozzie snapt LOS ook niet hahahaha. Hij bijt dan nog even wat fanatieker in je pyjamabroek/sloffen/schoenen/takjes/mat. Mijn moeder zegt nu altijd dan dat hij zijn Bobby maar moet pakken (zijn knuffelhondje) en dat doet hij dan ineens wel?
Maar dan wil hij dus samen met Bobby op schoot![]()
Ik word er gewoon al week van als ik hem bij ons door de kamer zie draven, achter degene aan die net naar de keuken gaat. Ik wil best nog een hondje
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:53 schreef Beaker het volgende:
Dat is toch juist leuk Rena
Die poten van Bommel![]()
quote:
MSN me maar even voor verdere afspraakquote:
Hier thuis is niet handig. Ik woon nogal klein en dat trekt Cas helemaal niet. Maar afspreken bij de Merwelanden is wat mij betreft helemaal oke! ^O6 Er is daar ook een bezoekerscentrum met een terrasje waar we af zouden kunnen spreken enzo.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:33 schreef miss_sly het volgende:
Waar: bij Spindizzy zei iemand, maar wat vindt Spin daar zelf van?
Mijn voorkeur gaat uit naar de 14e, de 17e moet ik naar het ziekenhuis voor een vervelend onderzoek en dan ben ik liever fit. Maar eventueel kan het wel. Havoc gaat mee want hij moet me brengenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:33 schreef miss_sly het volgende:
Ook wederhelften zijn welkom, uiteraard
OK, nieuwe post ivm de meet:
Wanneer: 14 of 16 mei (zaterdag voor Pinksteren of 2e Pinksterdag)
Waar: bij Spindizzy zei iemand, maar wat vindt Spin daar zelf van?
Wie: Spin, Beaker en wederhelft, Tink en Havoc, Bluezz en golfer, miss_sly, Verbal
Wat: wandelen met de honden!
OK, definitieve aanmeldingen enzo please
quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:57 schreef Spindizzy het volgende:
Ik zou het ook mooi laten liggen, Rena. Als het nou 1 drol of een plasje is zou ik het wel even opruimen maar dit...
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Yian was buiten.
Ik ging even Carlijntje aaien.
Yian werd jaloers.
Yian wil erop af rennen.
Yian dondert in de vijver.
Nou ja, d'r kan een mooie vlinder uitgroeienquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:16 schreef miss_sly het volgende:
Tink, wat liefEn misschien een beetje over the top
Hij is heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg beledigdquote:
Nou, tis voor mij een behoorlijk eind reizen naar spin....quote:Ga jij niet mee wandelen?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:19 schreef Spindizzy het volgende:
Ik snap T wel hoor. Hij kent ons helemaal niet en om dan tussen een hele kudde van die wilde wieven geplempt te worden die alleen maar over hun KEIschattige hondjes en katjes aan het kirren zijn...
Hoe ver is het met de auto dan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:22 schreef Tinkerbell het volgende:
Maar niet naar A'foort en dan kan je meerijden achterin naast Ayla
Zou ook kunnen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:23 schreef Spindizzy het volgende:
Je kunt er ook een weekendje Spin van maken Miss D
Volgens mij mogen honden in onze gemeente bijna nergens los. Ze hadden het in de raadsvergadering al over het aanstellen van een BOA (bijzonder opsporingsambtenaar) die dat allemaal maar eens in de gaten moest gaan houdenquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:14 schreef Tinkerbell het volgende:
De vorige eigenaresse fietste altijd met Ayla. Maar die woonde in the middle of nowhere. Ik kan net pas weer lopen en fietsen gaat nog maar mondjesmaat en het is hier drukker dan waar ze eerst woonde, dus ik durf het gewoon niet, alhoewel het voor Ayla geweldig zou zijn
Syrena, beagles hebben veel beweging nodig dus joggen zou een prima optie zijn als Ozzie pup-af is. Je hoeft toch niet perse aan zo'n ding? Als Ozzie goed leert luisteren kan dat ook wel los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |