Hier thuis is niet handig. Ik woon nogal klein en dat trekt Cas helemaal niet. Maar afspreken bij de Merwelanden is wat mij betreft helemaal oke! ^O6 Er is daar ook een bezoekerscentrum met een terrasje waar we af zouden kunnen spreken enzo.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:33 schreef miss_sly het volgende:
Waar: bij Spindizzy zei iemand, maar wat vindt Spin daar zelf van?
Mijn voorkeur gaat uit naar de 14e, de 17e moet ik naar het ziekenhuis voor een vervelend onderzoek en dan ben ik liever fit. Maar eventueel kan het wel. Havoc gaat mee want hij moet me brengenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:33 schreef miss_sly het volgende:
Ook wederhelften zijn welkom, uiteraard
OK, nieuwe post ivm de meet:
Wanneer: 14 of 16 mei (zaterdag voor Pinksteren of 2e Pinksterdag)
Waar: bij Spindizzy zei iemand, maar wat vindt Spin daar zelf van?
Wie: Spin, Beaker en wederhelft, Tink en Havoc, Bluezz en golfer, miss_sly, Verbal
Wat: wandelen met de honden!
OK, definitieve aanmeldingen enzo please
quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:57 schreef Spindizzy het volgende:
Ik zou het ook mooi laten liggen, Rena. Als het nou 1 drol of een plasje is zou ik het wel even opruimen maar dit...
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Yian was buiten.
Ik ging even Carlijntje aaien.
Yian werd jaloers.
Yian wil erop af rennen.
Yian dondert in de vijver.
Nou ja, d'r kan een mooie vlinder uitgroeienquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:16 schreef miss_sly het volgende:
Tink, wat liefEn misschien een beetje over the top
Hij is heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg beledigdquote:
Nou, tis voor mij een behoorlijk eind reizen naar spin....quote:Ga jij niet mee wandelen?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:19 schreef Spindizzy het volgende:
Ik snap T wel hoor. Hij kent ons helemaal niet en om dan tussen een hele kudde van die wilde wieven geplempt te worden die alleen maar over hun KEIschattige hondjes en katjes aan het kirren zijn...
Hoe ver is het met de auto dan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:22 schreef Tinkerbell het volgende:
Maar niet naar A'foort en dan kan je meerijden achterin naast Ayla
Zou ook kunnen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:23 schreef Spindizzy het volgende:
Je kunt er ook een weekendje Spin van maken Miss D
Volgens mij mogen honden in onze gemeente bijna nergens los. Ze hadden het in de raadsvergadering al over het aanstellen van een BOA (bijzonder opsporingsambtenaar) die dat allemaal maar eens in de gaten moest gaan houdenquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:14 schreef Tinkerbell het volgende:
De vorige eigenaresse fietste altijd met Ayla. Maar die woonde in the middle of nowhere. Ik kan net pas weer lopen en fietsen gaat nog maar mondjesmaat en het is hier drukker dan waar ze eerst woonde, dus ik durf het gewoon niet, alhoewel het voor Ayla geweldig zou zijn
Syrena, beagles hebben veel beweging nodig dus joggen zou een prima optie zijn als Ozzie pup-af is. Je hoeft toch niet perse aan zo'n ding? Als Ozzie goed leert luisteren kan dat ook wel los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |