Nou ja daar hangt het voor ons toch gewoon van af? Als het een gewone meet was, namen we wel een trein enzo, maar met een hond bij een natuurgebied komen zonder vervoer is gewoon niet te doenquote:Op maandag 25 april 2005 09:18 schreef Spindizzy het volgende:
Als schoonmoeder wil rijden maakt het mij ook niet veel uit waar het is.
Lekker besluitvaardig weer he
Zondag 15quote:Op maandag 25 april 2005 08:55 schreef miss_sly het volgende:
Dames, zullen we eens even spijkers met koppen slaan mbt onze meet?
Wanneer: za 14 of zo 15 of ma 16 (2e Pinksterdag) mei
Wie: Spin, Tink, miss_sly, Bluezz
Waar: op een locatie die erg hondvriendelijk is, en zo centraal mogelijk gelegen voor de diverse meet-gangers
ik snap de actie niet zoquote:Op maandag 25 april 2005 10:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Het was hardstikke leuk in de dierentuin, we hebben gelijk een jaarabonnement genomen, dan hoefde je namelijk abonnement-kaartje vandaag te betalen, hele slimme actie.neerzetten
ja ik heb het gezien met die biggetjes. ik vond het wel een beetje zielig, maar niet zo zielig als die stierenrennen en stierenvechten enzo.quote:Op maandag 25 april 2005 11:32 schreef Beaker het volgende:
Hebben jullie gisteren het Jeugd journaal gezien met die biggetjes race??
Tink, heb je al frisbee en Ayla foto's
Ik heb van de heren V. en H. nog geen bericht, dus staan ze nog niet in het lijstje. Ik voeg ze natuurlijk met alle liefde toe, inclusief heer G.quote:Op maandag 25 april 2005 12:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zondag 15
En niet al te ver vanaf B'daal, dus niet in Brabant of zo
Enneh hoe zit het met de heren V. en H. ivm G.![]()
Een jaarabonnement kost 45 euro. Als je besluit na je bezoek direct een abonnement te nemen, krijg je korting op dat abonnement ten bedrage van je entreekaartje van die dag. Een kaartje kost 16,50, voor het abonnement hoef je dus nog maar 45-16,50 euro te betalenquote:
Welke dierentuin ben je geweest Miss_Dquote:Op maandag 25 april 2005 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een jaarabonnement kost 45 euro. Als je besluit na je bezoek direct een abonnement te nemen, krijg je korting op dat abonnement ten bedrage van je entreekaartje van die dag. Een kaartje kost 16,50, voor het abonnement hoef je dus nog maar 45-16,50 euro te betalen
Ouwehand, hier in Rhenen. Is nog geen half uur met de brommerquote:Op maandag 25 april 2005 14:41 schreef jolene het volgende:
[..]
Welke dierentuin ben je geweest Miss_D
quote:Op maandag 25 april 2005 22:01 schreef moussy het volgende:
dit is trouwens het glow in the dark hokje...
[afbeelding]
en dat draait nog rond ookquote:
Wat een futuristisch verblijfquote:Op maandag 25 april 2005 22:01 schreef moussy het volgende:
oeh Piper is mooi zeg!
René dr hamster heeft een ander hok gekregen, het beest loopt zich helemaal suf in zn nieuwe wiel ik heb hem er net eerst maar ff uit gerammeld![]()
dit is trouwens het glow in the dark hokje...
[afbeelding]
Fijn dat het beter met Rene gaat.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:58 schreef moussy het volgende:
René gaat weer lekkerstraks mag ze evene en uurtje naar school
Gister begon ze weer te plassen en een uur daarna is er weer een broodje in gegaan en nog ff later kreeg ik de eerste grote mond weer
Ik weet niet of de hamster wel zo blij is met zijn hok. Hij heeft vannacht al zn eten in het loopwiel gelegd, maar ging net ff wandelen, zie je al die graantjes en dingetjes om zn oren vliegen![]()
![]()
![]()
Wooowquote:Op maandag 25 april 2005 21:19 schreef Tinkerbell het volgende:
Mini foto-spammetje van Piper
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 april 2005 21:19 schreef Tinkerbell het volgende:
Mini foto-spammetje van Piper
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:58 schreef Tinkerbell het volgende:
Kennen jullie die reclame, ik geloof van de wehkamp, dat die op de mat valt en dan dat ene hondje dat dat nog niet weet en hem bovenop zijn kop kreeg?
Nou, Ayla is dat ene hondje
't was alleen de Otto
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:58 schreef Tinkerbell het volgende:
Kennen jullie die reclame, ik geloof van de wehkamp, dat die op de mat valt en dan dat ene hondje dat dat nog niet weet en hem bovenop zijn kop kreeg?
Nou, Ayla is dat ene hondje
't was alleen de Otto
Yup, Yian is geen fan meer van bolquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:09 schreef jolene het volgende:
Hadden we laatst niet ook een Yian met bol.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |