abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 27 april 2005 @ 10:32:53 #151
5428 crew  miss_sly
pi_26539453
Ik zal zeker aan je denken Beaker, maar dat heeft niets te maken met geen zin hebben
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_26539525
Ik ben heel de week al naar 538 aan het bellen, omdat je daar oko zo'n leuke prijs kan winnen! Maar dat lukt nog niet helemaal
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  Moderator woensdag 27 april 2005 @ 10:37:30 #153
5428 crew  miss_sly
pi_26539540
Wat kun je daar winnen dan?
pi_26539565
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:30 schreef miss_sly het volgende:
hahaha
Jullie zouden toch raar staan te kijken als ik inderdaad Misu bij iemand van jullie wil laten logeren, denk ik
Nee hoor !
pi_26539613
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:37 schreef miss_sly het volgende:
Wat kun je daar winnen dan?
Koningin of koning zijn echt met alles erop en eraan!! zodra je Bea voorbij hoort komen moet je bellen, maar ja dan belt gelijk heel nederland! op 1 uitzondering na, want die belt en wint gewoon ff naar Yorin fm
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26540855
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:14 schreef miss_sly het volgende:
De 25e ben ik op vakantie.
En misschien ben ik nog een keer binnenkort op vakantie; ik heb gisteren denk ik een reis naar New York gewonnen bij YoinFM
hmm was dat toevallig maandag?
toen was ik thuis

vond trouwens die reis met de transiberie express die ze laatst weggaven ook uberstoer

hoop voor je dat je wint
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  Moderator woensdag 27 april 2005 @ 11:41:48 #157
5428 crew  miss_sly
pi_26540908
Ze hebben bij Yorin vaak leuke prijzen
Laatst ook die wereldreis met 10.000 euro zakgeld! Wow, wat had ik die graag gewonnen!
Het was net maandag, Uhmmie, het was gisteren. Mijn vriendje heeft alleen het laatste deel gehoord, maar hij herkende mij wel, dus het zal toch wel

Beaker, wat win je dan precies als je Koningin wordt? Behalve 84 miljoen, want dat kost het koningshuis per jaar all in
pi_26540946
een staatsbezoek aan Mexico geloof ik feestje op een kasteel etc.
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  Moderator woensdag 27 april 2005 @ 11:48:14 #159
5428 crew  miss_sly
pi_26541042
quote:
Op woensdag 27 april 2005 11:43 schreef Beaker het volgende:
een staatsbezoek aan Mexico geloof ik feestje op een kasteel etc.
Klinkt ook zekers niet slecht

Ik luister altijd naar Yorin, omdat ik Stenders vroeg (op) met stip het leukste programma vind en dat in de auto luister. En dan staat de radio toch op Yorin, en daar blijft ie dan op staan
pi_26541048
quote:
Op woensdag 27 april 2005 11:41 schreef miss_sly het volgende:
Ze hebben bij Yorin vaak leuke prijzen
Laatst ook die wereldreis met 10.000 euro zakgeld! Wow, wat had ik die graag gewonnen!
Het was net maandag, Uhmmie, het was gisteren. Mijn vriendje heeft alleen het laatste deel gehoord, maar hij herkende mij wel, dus het zal toch wel

Beaker, wat win je dan precies als je Koningin wordt? Behalve 84 miljoen, want dat kost het koningshuis per jaar all in
mja ik verbaas me iedere keer weer over die prijzen
en ik waag er inderdaad zelfs af en toe wel een smsje aan
ben daar normaal echt geen fan van.. maar voor bijv. die wereldreis durfde ik er wel smsje aan te wagen
jobensaskia.nl
  Moderator woensdag 27 april 2005 @ 11:51:52 #161
5428 crew  miss_sly
pi_26541109
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:38 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Nee hoor !
Meen je dat heel serieus?
pi_26541122
Ik heb hem nooit op radio staan, ik zit alleen dus heel vaak stop ik er ff een cd'tje in Ik kan je zeggen dat word hier door mijn andere collega's niet op prijs gesteld

Per ongeluk kwam ik achter deze prijs en dus zit ik aan de radio gekluisterd nu
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26543637

Mijn moeder heeft gisteren een telefoontje gehad van haar zus met de mededeling dat oma in haar flat in elkaar gemept is door haar buurvrouw!!??
Heel haar gezicht blauw, haren uit haar hoofd en haar bril kapot! En Aagje de hond, die ging al bibberent onder het bed liggen!

Naja, moet niet gekker worden! 73 jaar en dan nog in elkaar geslagen worden!!?? en het erge is dat dat mens de hele buur terroriseert! is zelfs bekend bij de politie! echt te erg gewoon!!

Gatver!

sorry, maar vind dit echt heel erg!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  Moderator woensdag 27 april 2005 @ 13:43:29 #164
5428 crew  miss_sly
pi_26543726
Beaker, wat erg
Dat geloof je toch niet, dat zoiets gebeurt
pi_26544086
nee de dame in kwestie in alcholiste en sysofreen (hoe schrijf je dat??) ze belde aan bij oma en die deed niets vermoedend de deur open en toen begon het gevecht!

Vandaag is ze naar slachtofferhulp.
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  Moderator woensdag 27 april 2005 @ 13:57:50 #166
5428 crew  miss_sly
pi_26544116
schizofreen bedoel je denk ik?
heeft die buurvrouw geen begeleiding van thuiszorg/maatschappelijk werk ofzo?
pi_26544249
ja dat bedoel ik inderdaad
Nee dat heeft ze niet, daar is geen geld voor
er lopen al wat procedures tegen haar, maar dat gaat gewoon erg lang duren! Ze kunnen haar bijvoorbeeld niet de flat uitzetten en dat soort dingen
Zo heeft ze 3 honden die ze uitlaat op de gallerij!! dat mens is knettergek, iedereen weet ervan, maar er iets aan doen ho maar!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26545353
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:03 schreef Beaker het volgende:

Zo heeft ze 3 honden die ze uitlaat op de gallerij!! dat mens is knettergek, iedereen weet ervan, maar er iets aan doen ho maar!
Soms gaat dat niet en zeker met schizofrene mensen niet vanwege diverse mazen in de wet. Om daar op in te gaan voert te ver in dit topic verder.

Naar voor je oma, bah
pi_26545395
quote:
Op woensdag 27 april 2005 11:51 schreef miss_sly het volgende:
Meen je dat heel serieus?
Ja hoor, dat is een serieuze post hoor. Als je tenminste geen weken wegblijft . En als het klikt tussen Ayla en Misu. Maar dat denk ik wel. Ayla is veeeeel beter met reuen dan met teven. En ze zouden wel plezier aan elkaar hebben. Misu is goed met andere honden, dat kan Ayla mooi afkijken en Ayla is weer van de energie en spelletjes, daar kan Misu weer plezier van hebben.

En de katten, dat zal wel loslopen, als het mooi weer is, is er sowieso geen kat te bekennen hier en dan kunnen Misu en Ayla ook in de tuin samen.

Havoc vindt het ook goed
pi_26545544
meestal kunnen ze niets doen tot degene daadwerkelijk iets raars uithaald

bij neef van mij vader was dat ook zo
zijn benedenbuurman had altijd hele huis in alu-folie want de bovenbuurman (neef van mn vader dus)
straalde hem verkeerd in (lees: hij at eigenlijk gewoon altijd uit de magnetron)
ook liep de man altijd vooral zomers met grote sjaals want dan werd hij verkeerd ingestraald door de zon
oftewel.. overduidelijk toch iets mis met die man dacht ik dan?
maar niemand kon er wat aan doen
en op zich had je niet verschrikkelijk last van hem.. min of meer de dorpsgek
tot hij op een avond.. zo gestresst raakte van de magnetron.. dat hij een pistool pakte en boven 4 mensen neer schoot

tja toen konden ze ineens wel wat doen
kon hij ineens wel in een inrichting.. dan dan ben je een gevaar voor de maatschappij...

neem aan dat je oma wel aangifte gaat doen?
trieste situatie zo.. en nie talleen voor je oma.. ook voor de vrouw zelf waarschijnlijk
jobensaskia.nl
pi_26545657
Ik heb helemaal geen verstand van dat soort zaken vind het gewoon heel erg en zo iets verwacht je gewoon niet!
Oma heeft aangifte gedaan.

Tink, als jij op Misu past mag ik hem dan ook een paar dagen lenen zeggen we niks tegen miss-s want die is er toch niet
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 27 april 2005 @ 14:55:40 #172
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26545671
Arme oma En ook arme buurvrouw. Het is aan alle kanten een heel triest verhaal...

ik zou die Tink wel eerst zwart op wit laten zetten dat ze Misu weer dient in te leveren als je terugbent van vakantie hoor
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_26545707
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:55 schreef Spindizzy het volgende:

ik zou die Tink wel eerst zwart op wit laten zetten dat ze Misu weer dient in te leveren als je terugbent van vakantie hoor
Dan moet je Havoc dat ook laten tekenen, want toen ik zei 'Misu' zei hij gelijk 'dasgoe'
quote:
Tink, als jij op Misu past mag ik hem dan ook een paar dagen lenen zeggen we niks tegen miss-s want die is er toch niet

En die aangifte is verstandig.
  Moderator woensdag 27 april 2005 @ 14:59:29 #174
5428 crew  miss_sly
pi_26545770
Beaker, stiekemerd

Tink, ik vind het een heel lief aanbod
Ik moet het natuurlijk even met T bespreken, maar ik kan je vertellen dat ik (ook al ken ik je nog niet IRL) alle vertrouwen in je heb, en Misu echt veel liever bij jou zou laten logeren dan naar een dierenhotel te doen, hoe goed hij het daar ook zou hebben.
Ik denk dat mijn ouders en zusje/schoonzusje het niet willen doen, dus dan zou het een hotel worden. Wat kosten betreft heb ik dat er zonder meer voor over hoor, dat is het probleem niet!

Ik ga het straks zeker even met T bespreken
Ow, en we blijven geen weken weg, vermoed ik. Ik denk een paar dagen, maar ik heb nog geen details
pi_26545824
Jij snapt natuurlijk wel dat wij rete jaloers zijn als Misu bij jullie komt logeren

Miss_Sly sorry
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')