Nee hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 10:30 schreef miss_sly het volgende:
hahaha
Jullie zouden toch raar staan te kijken als ik inderdaad Misu bij iemand van jullie wil laten logeren, denk ik
Koningin of koning zijnquote:Op woensdag 27 april 2005 10:37 schreef miss_sly het volgende:
Wat kun je daar winnen dan?
hmm was dat toevallig maandag?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:14 schreef miss_sly het volgende:
De 25e ben ik op vakantie.
En misschien ben ik nog een keer binnenkort op vakantie; ik heb gisteren denk ik een reis naar New York gewonnen bij YoinFM
Klinkt ook zekers niet slechtquote:Op woensdag 27 april 2005 11:43 schreef Beaker het volgende:
een staatsbezoek aan Mexico geloof ikfeestje op een kasteel etc.
mja ik verbaas me iedere keer weer over die prijzenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:41 schreef miss_sly het volgende:
Ze hebben bij Yorin vaak leuke prijzen
Laatst ook die wereldreis met 10.000 euro zakgeld! Wow, wat had ik die graag gewonnen!
Het was net maandag, Uhmmie, het was gisteren. Mijn vriendje heeft alleen het laatste deel gehoord, maar hij herkende mij wel, dus het zal toch wel
Beaker, wat win je dan precies als je Koningin wordt?Behalve 84 miljoen, want dat kost het koningshuis per jaar all in
Meen je dat heel serieus?quote:
Soms gaat dat niet en zeker met schizofrene mensen niet vanwege diverse mazen in de wet. Om daar op in te gaan voert te ver in dit topic verder.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:03 schreef Beaker het volgende:
Zo heeft ze 3 honden die ze uitlaat op de gallerij!! dat mens is knettergek, iedereen weet ervan, maar er iets aan doen ho maar!
Ja hoor, dat is een serieuze post hoor. Als je tenminste geen weken wegblijftquote:
Dan moet je Havoc dat ook laten tekenen, want toen ik zei 'Misu' zei hij gelijk 'dasgoe'quote:Op woensdag 27 april 2005 14:55 schreef Spindizzy het volgende:
ik zou die Tink wel eerst zwart op wit laten zetten dat ze Misu weer dient in te leveren als je terugbent van vakantie hoor![]()
quote:Tink, als jij op Misu past mag ik hem dan ook een paar dagen lenenzeggen we niks tegen miss-s want die is er toch niet
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |