oud???????kquote:Op woensdag 27 april 2005 09:37 schreef Spindizzy het volgende:
Eventjes een keer een poezenspam
Mijn Ukkepuk: nu 12 jaar oud en eigenlijk zijn hele leven wat aan het sukkelen geweest met zijn gezondheid. Is nu echt een dagje ouder aan het worden, hij slaapt wat meer en wat langer. Hij sjokt iets meer. Zijn vacht wordt wat voddiger. Taak en ik hebben altijd gedacht dat het geen kat is die de 18 -20 jaar zou halen en de laatste tijd zijn we daar wat meer van overtuigd helaas. Maar wat ben ik blij dat hij de laatste jaren lekker buiten door kan brengen ipv op een flatje of bovenwoning zoals hij de eerste jaren van zijn leven deed. Hij heeft het zo naar zijn zin in het zonnetje (ook al zou je dat niet zeggen aan de hand van dat boze koppie
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn oude mopperkont
Toen we hem als kitten kregen hadden we wel een echte naam voor hem maar het bleef zo'n klein en mager scharminkeltje dat we hem als straf Ukkie zijn gaan noemen. Had het maar een lekkere dikzak moeten worden zoals dat hoort bij rooie kattenquote:
Hahaha, tis een wonder dat Casper nog Casper heet bij julliequote:Op woensdag 27 april 2005 09:50 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Toen we hem als kitten kregen hadden we wel een echte naam voor hem maar het bleef zo'n klein en mager scharminkeltje dat we hem als straf Ukkie zijn gaan noemen. Had het maar een lekkere dikzak moeten worden zoals dat hoort bij rooie katten
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:54 schreef Tinkerbell het volgende:
'Tar, ik dis je'
Denk jequote:Op woensdag 27 april 2005 10:14 schreef miss_sly het volgende:
De 25e ben ik op vakantie.
En misschien ben ik nog een keer binnenkort op vakantie; ik heb gisteren denk ik een reis naar New York gewonnen bij YoinFM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |