Welkom bij de mijn-moeder-wordt-gek-van-de-puppy clubquote:Op donderdag 28 april 2005 09:48 schreef rena het volgende:
[..]
Ze reageert af en toe heel heftig als ze chagrijnig is, maar ik weet niet in hoe verre ik dit nu weer serieus moet nemen. Maar goed, het komt niet zo ver dat hij weg gaat, dat moet ze niet wagen![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Welkom bij de mijn-moeder-wordt-gek-van-de-puppy club![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Welkom bij de mijn-moeder-wordt-gek-van-de-puppy club![]()
We hebben dit thuis ook gehad, volgens mij ook toen we Ozzie drie weken hadden. We waren allemaal hardstikke moe, maar we hakketakten meer op elkaar dan op de hond. Toen mijn moeder zogenaamd 'grappig' begon over terugbrengen etc. ben ik uitgevallen: Dan BRENG hem maar terug! en huilend naar boven gestamptUurtje later was alles weer koek en ei en dat is gebleven tot nu toe.
Inmiddels zitten we veel meer in een routine. We verschillen alleen van mening over het gebruik van de bench. Mijn vader wil die nog houden als Ozzie groot is (we hebben sinds gisteren een nieuwe grote, hij is zo gigantisch dat ik er nog makkelijk in kan!) , mijn moeder twijfelt (zo'n GROOT ding in huis, blijvend?!) en ik vind dat Ozzie eerdaags gewoon lekker in een mandje kan.
Maar Ozzie wordt helemaal platgeknufd door ons, hij kan al zitten en af op commando (met veel lekkers!) Hij komt als we roepen (oke, 80% van de keren) hij heeft geen ongelukjes meer binnen gehad, als ie moet gaat ie op de deurmat zitten en naar de deur kijken.
Als ie even wat rustiger is dan normaal vliegen er gelijk 3 man op hem af: Ozzie ben je ziek?! Nee toch?!![]()
En nu wil ik naar huis, ik wil een Ozzie knuf
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:18 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vind het vreselijk dat het grootste gedeelte van de wandeling bestaat uit hem dingen verbieden, boos doen, hem straffen, zorgen dat hij geen glas opvreet en uitkijken of hij niet iets anders giftigs naar binnen schrokt. Heel langzaamaan komt er wel verbetering in en worden de wandelingen leuker omdat hij wat meer belangstelling voor zijn omgeving krijgt en er wat rustiger mee omgaat.
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:35 schreef Uhmmie het volgende:
*mopper.. *
hierom kijk ik dus nooit op beestjes-te-koop-sites
alleen heel soms.. dan gebeurd het toch
Ozzie snapt LOS ook niet hahahaha. Hij bijt dan nog even wat fanatieker in je pyjamabroek/sloffen/schoenen/takjes/mat. Mijn moeder zegt nu altijd dan dat hij zijn Bobby maar moet pakken (zijn knuffelhondje) en dat doet hij dan ineens wel?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:15 schreef rena het volgende:
[..]
En als je even niet kijkt heeft hij een dood vogeltje in zijn mond, dat je er vervolgens uit moet wroeten omdat hij nog niet goed reageert op het los-commando![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ozzie snapt LOS ook niet hahahaha. Hij bijt dan nog even wat fanatieker in je pyjamabroek/sloffen/schoenen/takjes/mat. Mijn moeder zegt nu altijd dan dat hij zijn Bobby maar moet pakken (zijn knuffelhondje) en dat doet hij dan ineens wel?
Maar dan wil hij dus samen met Bobby op schoot![]()
Ik word er gewoon al week van als ik hem bij ons door de kamer zie draven, achter degene aan die net naar de keuken gaat. Ik wil best nog een hondje
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:53 schreef Beaker het volgende:
Dat is toch juist leuk Rena
Die poten van Bommel![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |