abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26565640
quote:
Op donderdag 28 april 2005 09:48 schreef rena het volgende:

[..]

Ze reageert af en toe heel heftig als ze chagrijnig is, maar ik weet niet in hoe verre ik dit nu weer serieus moet nemen. Maar goed, het komt niet zo ver dat hij weg gaat, dat moet ze niet wagen
Welkom bij de mijn-moeder-wordt-gek-van-de-puppy club
We hebben dit thuis ook gehad, volgens mij ook toen we Ozzie drie weken hadden. We waren allemaal hardstikke moe, maar we hakketakten meer op elkaar dan op de hond. Toen mijn moeder zogenaamd 'grappig' begon over terugbrengen etc. ben ik uitgevallen: Dan BRENG hem maar terug! en huilend naar boven gestampt Uurtje later was alles weer koek en ei en dat is gebleven tot nu toe.

Inmiddels zitten we veel meer in een routine. We verschillen alleen van mening over het gebruik van de bench. Mijn vader wil die nog houden als Ozzie groot is (we hebben sinds gisteren een nieuwe grote, hij is zo gigantisch dat ik er nog makkelijk in kan!) , mijn moeder twijfelt (zo'n GROOT ding in huis, blijvend?!) en ik vind dat Ozzie eerdaags gewoon lekker in een mandje kan.

Maar Ozzie wordt helemaal platgeknufd door ons, hij kan al zitten en af op commando (met veel lekkers!) Hij komt als we roepen (oke, 80% van de keren ) hij heeft geen ongelukjes meer binnen gehad, als ie moet gaat ie op de deurmat zitten en naar de deur kijken.

Als ie even wat rustiger is dan normaal vliegen er gelijk 3 man op hem af: Ozzie ben je ziek?! Nee toch?!

En nu wil ik naar huis, ik wil een Ozzie knuf
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_26565922
Vanavond ga ik ff een kale-Bas spam hier plaatsen!
Ben benieuwd wat jullie van hem vinden erg kaal waarschijnlijk

Kissa

Alvast bedankt voor het duimen draaien ik laat jullie natuurlijk weten hoe het afloopt
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_26568345
Heb Bas net opgehaald bij de kapper
We dachten dat hij behoorlijk dik zou zijn, maar hij is best slank

Vanavond foto's
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  donderdag 28 april 2005 @ 13:25:02 #204
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26568534
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:36 schreef Syrena het volgende:

[..]

Het blijft goed te weten dat ik echt niet de enige ben

Basfoto's!
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_26569021
Ben ik dan misschien de enige die een puppy niet als erg of vervelend ervaart!?
Vond het heerlijk, tutten met die beesten Zou het zo weer doen, zo'n puppy
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 14:06:02 #206
7074 moussy
kuttekop
pi_26569620
ik haat dat gepis en geschijt in mn huis, ook al kunnen ze er niks aan doe'n. Ik krijg er een schijthekel aan als er wéér iets kapot gevreten is.. das het enige wat ik niet leuk vind aan pupjes, net zoals het consequent zijn.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 28 april 2005 @ 14:18:08 #207
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26569905
Ik heb er de schurft aan dat je ze constant in de gaten moet houden of ze niet iets dodelijks aan het doen zijn Met kittens heb ik dat ook.

Ik vind het vreselijk dat het grootste gedeelte van de wandeling bestaat uit hem dingen verbieden, boos doen, hem straffen, zorgen dat hij geen glas opvreet en uitkijken of hij niet iets anders giftigs naar binnen schrokt. Heel langzaamaan komt er wel verbetering in en worden de wandelingen leuker omdat hij wat meer belangstelling voor zijn omgeving krijgt en er wat rustiger mee omgaat.
pi_26569933
Echt Moussy Naja, heb er echt geen last van en niet gehad ook!

Hoe is het bij jullie met de feestvreugde?? Partypix zou wel leuk zijn

"Beakers Puppy centrale voor de opvoeding van uw pup " pups weer af te halen bij goed gedrag en zindelijkheid mits goedbevonden door de eigenaren!

[ Bericht 7% gewijzigd door Beaker op 28-04-2005 14:25:09 ]
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26571329
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:36 schreef Syrena het volgende:

[..]

We hebben dit thuis ook gehad, volgens mij ook toen we Ozzie drie weken hadden. We waren allemaal hardstikke moe, maar we hakketakten meer op elkaar dan op de hond. Toen mijn moeder zogenaamd 'grappig' begon over terugbrengen etc. ben ik uitgevallen: Dan BRENG hem maar terug! en huilend naar boven gestampt Uurtje later was alles weer koek en ei en dat is gebleven tot nu toe.

Inmiddels zitten we veel meer in een routine. We verschillen alleen van mening over het gebruik van de bench. Mijn vader wil die nog houden als Ozzie groot is (we hebben sinds gisteren een nieuwe grote, hij is zo gigantisch dat ik er nog makkelijk in kan!) , mijn moeder twijfelt (zo'n GROOT ding in huis, blijvend?!) en ik vind dat Ozzie eerdaags gewoon lekker in een mandje kan.

Maar Ozzie wordt helemaal platgeknufd door ons, hij kan al zitten en af op commando (met veel lekkers!) Hij komt als we roepen (oke, 80% van de keren ) hij heeft geen ongelukjes meer binnen gehad, als ie moet gaat ie op de deurmat zitten en naar de deur kijken.

Als ie even wat rustiger is dan normaal vliegen er gelijk 3 man op hem af: Ozzie ben je ziek?! Nee toch?!

En nu wil ik naar huis, ik wil een Ozzie knuf

Dank je wel voor deze reactie Heel herkenbaar en ik zal het er eens over hebben
Wij hebben ook een bench, maar we doen nooit het deurtje dicht. Alleen als we langer weg zouden gaan, maar dat gebeurt bijna nooit, dus hij zit nooit dicht.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_26571360
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:18 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vind het vreselijk dat het grootste gedeelte van de wandeling bestaat uit hem dingen verbieden, boos doen, hem straffen, zorgen dat hij geen glas opvreet en uitkijken of hij niet iets anders giftigs naar binnen schrokt. Heel langzaamaan komt er wel verbetering in en worden de wandelingen leuker omdat hij wat meer belangstelling voor zijn omgeving krijgt en er wat rustiger mee omgaat.

En als je even niet kijkt heeft hij een dood vogeltje in zijn mond, dat je er vervolgens uit moet wroeten omdat hij nog niet goed reageert op het los-commando
And you know I might
pi_26571891
hmm zag net nog een stukje online van iemand die wilde wel een 3 jarige mechelse herder van iemand overnemen
maar ze zei er ook bij dat ze nie tstreng kon zijn
wel consequent tho

maarja.. consequent niet streng zijn.. is volgens mij nogal slecht voor je herdertje
althans.. als je wil dat het een leuk beestje blijft

*mopper.. *
hierom kijk ik dus nooit op beestjes-te-koop-sites
alleen heel soms.. dan gebeurd het toch
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_26572184
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:35 schreef Uhmmie het volgende:
*mopper.. *
hierom kijk ik dus nooit op beestjes-te-koop-sites
alleen heel soms.. dan gebeurd het toch

Ik vind het altijd verschrikkelijk zielig die sites, ik kan er geen minuut naar kijken zonder buikpijn te krijgen. Sommige mensen hebben de stomste excuses.
And you know I might
pi_26573512
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:15 schreef rena het volgende:

[..]

En als je even niet kijkt heeft hij een dood vogeltje in zijn mond, dat je er vervolgens uit moet wroeten omdat hij nog niet goed reageert op het los-commando
Ozzie snapt LOS ook niet hahahaha. Hij bijt dan nog even wat fanatieker in je pyjamabroek/sloffen/schoenen/takjes/mat. Mijn moeder zegt nu altijd dan dat hij zijn Bobby maar moet pakken (zijn knuffelhondje) en dat doet hij dan ineens wel?

Maar dan wil hij dus samen met Bobby op schoot

Ik word er gewoon al week van als ik hem bij ons door de kamer zie draven, achter degene aan die net naar de keuken gaat. Ik wil best nog een hondje
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_26575160
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:38 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ozzie snapt LOS ook niet hahahaha. Hij bijt dan nog even wat fanatieker in je pyjamabroek/sloffen/schoenen/takjes/mat. Mijn moeder zegt nu altijd dan dat hij zijn Bobby maar moet pakken (zijn knuffelhondje) en dat doet hij dan ineens wel?

Maar dan wil hij dus samen met Bobby op schoot

Ik word er gewoon al week van als ik hem bij ons door de kamer zie draven, achter degene aan die net naar de keuken gaat. Ik wil best nog een hondje

Bommel probeert zijn knuffelbeer te berijden

Heb het er met mijn moeder over gehad en ze meende het niet zo. Moet ze het maar niet meer zeggen, want gisteravond klonk het toch echt serieus

Ik ben ook helemaal verliefd op rommeldeBommel.

Zeg nou zelf, hoe kun je zo'n lief snoetje nou weerstaan?

Hij komt altijd gezellig bij mijn moeder liggen als ze aan het koken is
And you know I might
pi_26575293
Tadaaaaaaa Bas

Bas voordat hij naar de kapper ging

Bas geknipt!! Ik heb een andere hond

Ziet er goed uit voor een bijna twaalf jarige hond dacht ik zo
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26575352
Bas ziet er heel goed uit Knappe jongen!

Heel gek, hiervoor had ik nooit zoveel met honden, vond ze wel lief, maar daar bleef het wel bij. Nu vind ik ze helemaal te gek
And you know I might
pi_26575507
Dat is toch juist leuk Rena

Die poten van Bommel
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26575539
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:53 schreef Beaker het volgende:
Dat is toch juist leuk Rena

Die poten van Bommel

Vind het ook geweldig

Je ziet wel dat Bommel een flinke Bommel wordt aan zijn poten Volgens mij wordt hij best wel groot Genoeg Bommel om van te houden dus
And you know I might
  Moderator donderdag 28 april 2005 @ 17:58:29 #219
5428 crew  miss_sly
pi_26575627
Kale-Bas is een mooie Bas Lijkt echt een andere hond zo, he?

Bommeltje, kom jij bij tante sly wonen? Is ook leuk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_26575752
Wat heeft Bommel een forse poten! En wat een lief koppie

KaleBas wat zie je er mooi uit
pi_26576016
Het is echt een heel andere hond maar nu kun je wel goed zijn twee "rassen"zien
En hij is niet zo dik als dat we dachten!!!! de kapster gilde het uit toen ze Bas zag Bas wat ben je diiiiiiiik

KaleBas

Rena, er is inderdaad genoeg Bommel om van te houden
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 21:41:03 #222
43556 miss_dynastie
pi_26581377
Bas
Errug netjes hoor
  donderdag 28 april 2005 @ 21:44:15 #223
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_26581463
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 22:26:14 #224
7074 moussy
kuttekop
pi_26582816
Bas wat ben je mooi man!
  donderdag 28 april 2005 @ 22:48:28 #225
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26583536
Volgens mij hebben ze je gewoon een andere hond mee teruggegeven
  vrijdag 29 april 2005 @ 08:33:09 #226
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26588944
Het apporteren met Smekje gaat steeds beter! De stokken beginnen een beetje schaars te worden omdat Cas ze steeds van Smekje afpakt en kapotbijt Dus ik had de Air Kong meegenomen:

En dat was een groot succes! Hij kwam hem steeds keurig terugbrengen alleen het afgeven was nog wat tegen zijn principes Maar met wat lekkers is hij wel over te halen. Cas deed ook nog eventjes mee en alsof het niet opkon dook er een nieuwe mevrouw op op het losloopveldje met een heus nieuw pupje! we waren niet zo goed aan het opletten (meestal lijnen we Cas gelijk aan als we een andere hond zien) dus we konden niet voorkomen dat hij het pupje gelijk ging begroeten. Wat was hij liefffff En dapper Terwijl het toch een wildvreemde vrouw was die aan het pupje vastzat ging hij toch lekker aan het pupje snuffen en spelbuigingen maken

De dag is goed begonnen (ook al gaat mijn lief straks voor zowat een week weg)
  Moderator vrijdag 29 april 2005 @ 08:38:03 #227
5428 crew  miss_sly
pi_26588980
Spin, wat is Casper dapper
En Smek goed bezig met apporteren!
Pupjes zijn altijd lief he?
Ben je dan de hele week alleen? Vind je dat vervelend, of amuseer je je op zich wel en mis je alleen je lief uiteraard
  vrijdag 29 april 2005 @ 08:45:48 #228
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26589050
Andermans pupjes zijn zooooooooooooooooooo schattig

Ja ben helemaal alleen... Er is een conferentie in Polen waar we elk jaar heen gaan. Niet echt voor de conferentie maar meer voor het blokhutje in het bos waar we dan logeren, de poolse mensen en het kampvuur elke avond. Dit jaar hebben we de honden dus nu gaat Taak alleen en gaat hij zowaar ook voor de conferentie
Vind het niet vervelend om alleen te zijn. Zeker niet nu ik de honden heb. Ze zijn extra waaks als Taak weg is, dat was me vorige keer al opgevallen toen Taak op conferentie was. Ze passen heel goed op me Ik heb gister bij de bieb een hoop nieuw leesvoer gescoord en ik ga lekker op de bank hangen met boek, honden en katten en heel veel potten thee. Veel filmpjes kijken en games spelen... Goh, net als altijd dus Ik vermaak me dus prima maar mis mijn lief wel heel erg. Maar af en toe even bij elkar wegzijn zorgt er juist weer voor dat je weer even weet dat je elkaar mist als ze er niet zijn

We zijn vandaag trouwens 12 jaar getrouwd
  Moderator vrijdag 29 april 2005 @ 08:51:05 #229
5428 crew  miss_sly
pi_26589097
Gefeliciteerd!!
12 jaar al, dat is lang
Ik zou me ook prima amuseren hoor, vind alleen zijn niet erg, maar inderdaad zou ik hem wel missen
Ik ben over 3 weken een weekje weg en dan blijft mijn lief alleen achter. Dat is voor het eerst weer in 2,5 jaar dat we een hele week zonder elkaar zijn. In het begin (de eerste 3 jaar) waren we alleen in de weekenden samen, maar 2,5 jaar geleden zijn we gaan samenwonen
pi_26589119
Spin van harte!!! Casper ik ben zo trots

Leuk dat jullie Bas zo mooi vinden! Nu zie je ook die gekke dunne lange poten van hem Joop was gisteren heel de dag boos op Bas, omdat hij weg was geweest! Waarom doet ze dat? Iemand enig idee??
Nu lijkt Bas overigens helemaal niet meer op Rock, heb je nog ff een foto van Rock kan ik nog even vergelijken
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  vrijdag 29 april 2005 @ 09:08:52 #231
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26589337
Misschien omdat Bas nu vreemd ruikt?
pi_26589409
Ja dat denk ik wel! Hij ruikt inderdaad fris en fruitig als hij daar vandaan komt, maar ze kent bas toch?? een ander luchtje zou dat toch moeten veranderen? een hond gaat natuurlijk wel op geur af.
Het duurt een middag Bas mag niet eten niet in zijn mand helemaal niks dus eigenlijk en op een gegeven moment draaid ze helemaal bij en liggen ze samen in 1 mand te snurken

Ben op mijn werk en er is niets te doen, kan ook geen vrij nemen want die neem ik al op om eerder bij mijn andere baas te kunnen beginnen! Gatver, heb helemaal geen zin meer om hier te zijn
Gisteren is er vergadering geweest en daar hebben een aantal collega's me helemaal zwart gemaakt, en dus heb iknu zo iets van bekijk het maar allemaal hiero!!
Zo lullig en gemeen, snap niet dat iemand dat doet!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 09:28:02 #233
7074 moussy
kuttekop
pi_26589679
Beaker, buikgriep heerst

Zal straks even een foto van rock maken, hij is nu met zijn ochtenddutje bezit en ik moet ook ff de kapper bellen, vergeet dat steeds
pi_26589900
Sly: heb je nou nog die reis gewonnen?
vandaag is de dag van de uitslag toch?

trouwens gister onwijze lol in huis
kwam thuis.. poesjes eten... (wup weer kotsen.. net nu het weer beter ging denk dat hij toch nog steeds erg makkelijk in de stress raakt.. want was gister paar uur later thuis dan normaal.. en toen was het meteen weer raak)
maar zat even achter de pc nog..
hoor ik heeeel zielig mauwtje uit de gang komen
en de mauwtjes zijn vrij herkenbaar
je hebt de "ey ik wil aandacht klaag mauwtjes"
en de "ey je hebt me opgesloten!! je bent me toch niet vergeeeeten? mauwtjes"
en dit was toch duidelijk de hele zielige mauw
ga ik kijken.. is mevrouw in de wc pot gevallen

u begrijpt dat dit de nodige lachstuipen uit mij lokte
helaas geen fotoos alleen.. want ze was er al weer uitgesprongen
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_26590043
Moussy wellicht een goed idee

Uhmmie
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  Moderator vrijdag 29 april 2005 @ 10:05:35 #236
5428 crew  miss_sly
pi_26590422
Uhmmie, de reis naar New York zou ik al gewonnen hebben, maar ik heb nog niets gehoord. Misschien iets via de post ofzo?
Vandaag kun je nog de reis naar Las Vegas, Miami en New York winnen en een nieuwe auto...en iedereen die heeft gesmst afgelopen week, maakt kans, ook al heb je al iets gewonnen
Dus ik blijf luisteren

Ow Spin, ik ben waarschijnlijk maandag in Dordrecht En misschien de komende weken wat vaker, ivm een opdracht.
pi_26590494
Meet in Dordrecht
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:08:57 #238
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26590495
Leuk! Kom je dan een keer bij me eten?

Bent maandag ook van harte welkom
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:09:24 #239
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26590501
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 10:08 schreef Beaker het volgende:
Meet in Dordrecht
  Moderator vrijdag 29 april 2005 @ 10:10:57 #240
5428 crew  miss_sly
pi_26590535
Als ik de klus krijg, lijkt me dat erg leuk
Maandag moet ik nog even kijken; ik weet nog niet hoe laat enzo
Ow, ik heb dan Misu niet bij me uiteraard
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:13:56 #241
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26590601
Kom je maar een keertje terug met Misu
  Moderator vrijdag 29 april 2005 @ 10:17:38 #242
5428 crew  miss_sly
pi_26590689
Dat is geen enkel probleem
pi_26590768
Spindizzy gaat Misu ontmoeten
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:21:32 #244
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26590805
En Bas en Joop toch Moeten binnenkort ook maar 's afspreken
pi_26590928
Mag dat graag!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  Moderator vrijdag 29 april 2005 @ 10:26:02 #246
5428 crew  miss_sly
pi_26590931
Beaker, jij kunt niet de 15e, maar wel de 14e of de 16e?
Ik kan alle3 de dagen, en ik weet niet hoe het met de anderen zit. Ik geloof dat de 15e een voorstel van Bluezz was En neem je dan Bas en Joop mee als je komt?
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 10:26:12 #247
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26590939
de kippetjes hebben hun eerste nacht in het kippenhok doorgebracht.
ik geloof niet dat ze het er erg mee eens waren, want ze zaten zowel gisteren als vanochtend behoorlijk te piepen. en ik miste ze bij het opstaan
het eerste wat ze deden toen ze uit hun hok kwamen, was een enorme run het huis in, de kattenvoerbak leegroven en likkebaardend weer naar buiten stuiven, om vervolgens het weinige onkruid dat we hebben, nog even verder te millimeteren
pi_26591000
De 14e en 16e kan ik hoor en natuurlijk neem ik bas en Joop mee en mijn wederhelft als dat mag
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:29:09 #249
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26591015
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 10:25 schreef Beaker het volgende:
Mag dat graag!!
MSN me maar even voor verdere afspraak

[ Bericht 5% gewijzigd door Spindizzy op 29-04-2005 10:36:59 ]
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 10:31:14 #250
43556 miss_dynastie
pi_26591064
15e, is dat dé meet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')