quote:Op zondag 24 april 2005 00:27 schreef melismay het volgende:
Zoals ik al zei... Goed, want ik had gelijk.....Wiehoe!!!
Ik vertel lekker nihinks... is mijn plannetjequote:Op zondag 24 april 2005 00:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig
Met mij gaat het ook goed trouwens
nog nietquote:Op zondag 24 april 2005 00:36 schreef DuchessX het volgende:
Sara, wanneer ga je een huwelijksaanzoekdoen?
open een topic eroverquote:Op zondag 24 april 2005 01:03 schreef QyRoZ het volgende:
Elke keer als ik denk dat het goed gaat komt er weer een terugval.
voor de allerlaatste keer:quote:Op zondag 24 april 2005 01:47 schreef Heliospan het volgende:
Jezus, wat een irritante kutkloon ben je toch. Donder even op naar onzin, of doe eens wat meer moeite om je polsen doormidden te zagen..
niet doen die huilbui, tis maar internetquote:Op zondag 24 april 2005 02:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
voor de allerlaatste keer:
ik heb hier maar 1 account
vraag het aan Yvonne
ontopic: ik sta op het hoogtepunt van een huilbui
wat moet ik doen met die bedreigingen?quote:Op zondag 24 april 2005 02:04 schreef mother-mother het volgende:
[..]
niet doen die huilbui, tis maar internet![]()
hoef je geen sorry voor te zeggen ,en die "bedreigingen"?quote:Op zondag 24 april 2005 02:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
wat moet ik doen met die bedreigingen?
ik ben verliefd en zal het blijven ook
en nogmaals: sorry voor het happen
daarom heb ik het ook aangepastquote:Op zondag 24 april 2005 02:11 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hoef je geen sorry voor te zeggen ,en die "bedreigingen"?
wat ik al zei tis internet maar
maar ik zou niet zeggen waar je woont ofzo das niet echt handig
weet psies wat er allemaal gezegd is maar als iemand er n huilbui van zou krijgen vind ik t iig niet echt leuk meer toch?quote:Op zondag 24 april 2005 02:21 schreef Heliospan het volgende:
Lees aub wat postgeschiedenis door voor alle knuffelkroel-reacties.
maar als ik het goed begrepen heb, zouden mijn gevoelens voor Lucille niet echt zijnquote:Op zondag 24 april 2005 02:26 schreef mother-mother het volgende:
[..]
weet psies wat er allemaal gezegd is maar als iemand er n huilbui van zou krijgen vind ik t iig niet echt leuk meer toch?
neehee dat bedoel ik dus niet, ik dacht dat je n bijna n huilbui kreeg van t gene wat er allemaal tegen je gezegd isquote:Op zondag 24 april 2005 02:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
maar als ik het goed begrepen heb, zouden mijn gevoelens voor Lucille niet echt zijn
ik moet jullie teleurstellen, ze zijn oprecht. ik heb zelfs de mail bewaard waarin ik mijn gevoelens bekend maakte aan haar.
Jij denkt dat dit allemaal echt is? Een ziekelijke obscessie voor een lesbische bodybuilder en voor een forum admin die ze niet eens kent?quote:Op zondag 24 april 2005 02:26 schreef mother-mother het volgende:
[..]
weet psies wat er allemaal gezegd is maar als iemand er n huilbui van zou krijgen vind ik t iig niet echt leuk meer toch?
als t niet echt is ben ik er goed ingetrapt , maar als t wel echt is , dan is t wel zielig nu allemaalquote:Op zondag 24 april 2005 02:41 schreef Heliospan het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit allemaal echt is? Een ziekelijke obscessie voor een lesbische bodybuilder en voor een forum admin die ze niet eens kent?
Maar goed, ik zal wijs zijn en er over ophouden.
It's real !!quote:Op zondag 24 april 2005 02:42 schreef mother-mother het volgende:
[..]
als t niet echt is ben ik er goed ingetrapt , maar als t wel echt is , dan is t wel zielig nu allemaal![]()
sluit ik mij bij aanquote:Op zondag 24 april 2005 12:09 schreef Sylvana het volgende:
ik voel me prima, lekker uitgeslapen, mooi weer en vanmiddag formule1 kijken
Wat een hoerig kind! Kapot trappen !quote:Op zondag 24 april 2005 13:58 schreef Mirjamke het volgende:
Mijn zusje (12) is zo leuk geweest om m`n zwitsal t-shirt te bekladden
met zwarte verf. Je kunt wel nagaan dat ik een pest humeur heb
Tja..quote:Op zondag 24 april 2005 14:11 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wat een hoerig kind! Kapot trappen !
En gewoon het geld voor het t-shirt op haar verhalen.
Als ze het niet express deed zou ik ook niet begrijpen dat je kwaad op haar bent, kan gebeuren.quote:Op zondag 24 april 2005 14:26 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
Tja..
Ze haalt maar een nieuw shirt en textielverf.
Snapt ze vrrdmme nog niet dat ik kwaad op d`r ben..![]()
Maar ze pakte een verfkwast die van haarzelf was, en zei dat ie schoon was.. wat dus achteraf niet zo bleek te zijn.quote:Op zondag 24 april 2005 14:41 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Als ze het niet express deed zou ik ook niet begrijpen dat je kwaad op haar bent, kan gebeuren.
daar heb ik ook wel zin in hahaquote:Op zondag 24 april 2005 15:03 schreef sararaats het volgende:
ik ga een bananenmilkshake maken
Das leuk....have fun!!quote:Op zondag 24 april 2005 18:37 schreef Evertje het volgende:
OT:
relaxed!
vanavond mn tas inpakken voor mn reisje naar Milaan
Idem ditoquote:Op zondag 24 april 2005 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gaar.
Don't worry, be happyquote:Op zondag 24 april 2005 21:32 schreef melismay het volgende:
Ik heb eigenlijk een fijne dag gehad, maar ik maak me nog steeds te veel zorgen![]()
Wat hebben die brabo's toch een schattig taaltjequote:Op zondag 24 april 2005 22:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kapotmoe
Meissiequote:Op zondag 24 april 2005 23:07 schreef Twisted_fok het volgende:Was het allemaal maar nooit gebeurd. Het was te mooi om over te zijn
Hoef je niet perse oud voor te zijn..quote:Op maandag 25 april 2005 12:43 schreef DarkElf het volgende:
heel erg leuk zware spullen sjouwen
rugje zei dat hij het niet leuk vond en als wraak is hij nu helemaal
stijf en pijnlijk
leuk zeg oud worden
Heej, ben jij mijn tweelingzusje?quote:Op maandag 25 april 2005 13:13 schreef Together-Alone het volgende:
Ik vind op mn 19e chronisch rugpatient zijn, en daar bovenop nog eens een zooi prive-problemen al erg genoeg.
*knuf* het gaat wel over ... kan je bij mij ook schoon komen maken??quote:Op maandag 25 april 2005 14:54 schreef melismay het volgende:
Ben echt onwijs onrustig, heb al schoongmaakt hier (totaal tegen mijn natuur in) Maar niks lijkt op dit moment te helpen.. Kan iemand me misschien even stevig vasthouden en zeggen dat het allemaal wel over gaat?
Dan krijg jij eenquote:Op maandag 25 april 2005 16:06 schreef Myriam7 het volgende:
Ik heb keihard gewerkt..pfff nu een beetje moe....
Ik wil ook *knuf* !! ik heb het verdiend.![]()
OT
Very..good..
heb je nog wat ruimte in je koffer?quote:Op maandag 25 april 2005 16:22 schreef Evertje het volgende:
Over paar uur naar Milaan, en heb er echt superveel zin in!
Ik wil ook een bubbelbadquote:Op maandag 25 april 2005 17:44 schreef DarkElf het volgende:
uurtje bubbelbad doet wonderen voor een stijve en pijnlijke rug, tis iig stuk minder geworden
Veel plezier, ik moet bekennen dat ik enige zenuwen voel voor morgenavond, en dat heb ik normaal nooit zo bij voetbal. Maar ze zijn nu al zo ver gekomen en het zou zo geweldig als enz enz enz.quote:Op maandag 25 april 2005 16:22 schreef Evertje het volgende:
Over paar uur naar Milaan, en heb er echt superveel zin in!
Mja, ik heb een behoorlijke scoliose (s-kromming in mn rug, zie je van buiten niet echt iets van),quote:Op maandag 25 april 2005 17:55 schreef gekke_sandra het volgende:
Echt iedereen heeft rugpijn lijkt wel! Goed op je houding letten, sporten en badderen doet wonderen!![]()
Die is nu op weg hierheenquote:Wolkje, laat je masseren door je vriendje!![]()
...verliefd zijn. Veel te lang niet gehadquote:
Kom op meisje!!! Je weet me te vinden he!?quote:Op maandag 25 april 2005 17:33 schreef Christine het volgende:
Ik ga helemaal kapot... ik dacht sterk te kunnen zijn, en het in m'n eentje te kunnen redden, maar in werkelijkheid ben ik hopeloos. Alleen en eenzaam, en het voelt of ik elke dag een beetje meer dood ga. Waarom kan ik niet mijn gevoelens uitzetten, een knop om en gewoon weer genieten van het leven? Waarom voelt elke nieuwe dag als een zware last? Ik kom er echt niet meer uit..En nu zit ik - eindelijk - weer te janken.. hoe lang gaat dit nog door?
Wat een sukkelsquote:Op maandag 25 april 2005 20:54 schreef Esto het volgende:
Klote! Wat een kutdag zeg
Ging op school niet zo lekker... En toen ik daarnet naar training fietste kwam ik een jochie uit m'n straat tegen, hij wou oversteken en ik fietste over de weg, en hij zeg: 'Hey Esther!' Ik zeg: 'Hee!' terug... Maar hij was met nog 2 jochies, zullen wel vrienden van hem zijn. En die hoorde ik nog net zeggen op zo'n rot toon van: 'Ken je haar?? Zo'n lelijk wijf' ; Ze kennen me gvd niet eens, hoe durven ze!! Moeten ze vooral tegen mij zeggen hé, ik ben weer zo labiel als de pest de laatste tijdEn dan op training, ging het ook niet lekker, het lukte niet om een achterwaarste gesprongen hielkick te geven tegen de kussen, en dan moet ik het gewoon net zo lang over doen totdat het wel lukt, stond lekker voor lul zeg. Als ik zeg dat ik het niet kan, dan kan ik het ook niet
En ik kreeg net een sms van m'n vriend dat ik hem dus gewoon bijna heel de week niet zal zien, ivm z'n werk...
Op dit moment zou ik willen dat ik niet meer leef. *![]()
Leuke meid ben je hoor.. irritante kutjochies... volgende keer gewoon een kick gevenquote:Op maandag 25 april 2005 20:54 schreef Esto het volgende:
Klote! Wat een kutdag zeg
Ging op school niet zo lekker... En toen ik daarnet naar training fietste kwam ik een jochie uit m'n straat tegen, hij wou oversteken en ik fietste over de weg, en hij zeg: 'Hey Esther!' Ik zeg: 'Hee!' terug... Maar hij was met nog 2 jochies, zullen wel vrienden van hem zijn. En die hoorde ik nog net zeggen op zo'n rot toon van: 'Ken je haar?? Zo'n lelijk wijf' ; Ze kennen me gvd niet eens, hoe durven ze!! Moeten ze vooral tegen mij zeggen hé, ik ben weer zo labiel als de pest de laatste tijd![]()
Vind je jezelf nu niet ernstig een stuudje?quote:Op maandag 25 april 2005 21:01 schreef Ilsjuhh het volgende:
jahaa ik voel me goed....cijfers van mn toetsweek terugallemaal boven de 8!!
stuudjequote:Op maandag 25 april 2005 21:01 schreef Ilsjuhh het volgende:
jahaa ik voel me goed....cijfers van mn toetsweek terugallemaal boven de 8!!
'k Herken je gevoel wel en het voelt onwijs klote. Zit daar momenteel ook regelmatig mee te dealen en dan zie je er ff geen gat meer in. Maar goed, ergens zal het wel een keer weer beter gaan, toch? Al kan je daar op dit moment misschien weinig mee, ik wilde je gewoon even sterkte wensen.quote:Op maandag 25 april 2005 17:33 schreef Christine het volgende:
Ik ga helemaal kapot... ik dacht sterk te kunnen zijn, en het in m'n eentje te kunnen redden, maar in werkelijkheid ben ik hopeloos. Alleen en eenzaam, en het voelt of ik elke dag een beetje meer dood ga. Waarom kan ik niet mijn gevoelens uitzetten, een knop om en gewoon weer genieten van het leven? Waarom voelt elke nieuwe dag als een zware last? Ik kom er echt niet meer uit..En nu zit ik - eindelijk - weer te janken.. hoe lang gaat dit nog door?
owja ik wist al dat ik vergeten was iets dr bij te zettenquote:Op maandag 25 april 2005 21:14 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu niet ernstig een stuudje?wel super goed hoor
![]()
Ot: Goed
Wat zij zegt.... ik ben echt helemaal op. Wat een zware dag zegquote:Op maandag 25 april 2005 23:08 schreef melismay het volgende:
Ik ga slapen.... heb t gehad voor vandaag...
Jamaar, jij hebt tenminste een bubbelbadquote:
Komop bellen!quote:Op maandag 25 april 2005 22:17 schreef JeroenV het volgende:
Tsja, wel goed.
Ik wil alleen dat iemand online komt.. Ben te verlegen of te onzeker om zelf contact op te nemen.
Je wordt vannacht wakker om een uur of 4 en schrijft het mooiste gedicht van je leven.quote:Op maandag 25 april 2005 23:44 schreef JeroenV het volgende:
Als je geen nummer hebt?
Ik mail wel als ik er binnenkort nog niks van hoor.
Foto!!!quote:Op maandag 25 april 2005 17:55 schreef gekke_sandra het volgende:
Echt iedereen heeft rugpijn lijkt wel! Goed op je houding letten, sporten en badderen doet wonderen!Wolkje, laat je masseren door je vriendje!
![]()
Evertje, veel plezier in Milaan! Neem je voor ons een mooie (hetero) Italiaan en yoghurt ijs mee?
Ot: Haar geverfd, maar ik moet er echt eventjes aan wennen. Als ik het over een week nog niet leuker vind dan nu, dan tover ik het donkerbruinVerder voel ik me goed!! Heb zin om bij Nighttown te werken!
Ken het wel een beetje...quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:25 schreef DuchessX het volgende:
Nog steeds niet in bed. Voel me zó klote, maak me zoveel zorgen, het is een warboel in mijn hoofd en ik slaap al een hele periode bijna niet. DAMN!
Dank je!quote:Op maandag 25 april 2005 20:57 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Wat een sukkels
Volgende keer haal je je waterpistool gewoon tevoorschijn en geef je ze de volle laag of je oefent je hielkick op hun uit, dat kan ook
!
en een-je, achter de wolken schijnt de zon * zingt voor Esto..
Welke post?quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:09 schreef mother-mother het volgende:
[..]
heeft dat iets met je vorige post te maken?
in andere topic bedoel ik dan he!
![]()
y??quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:29 schreef Twisted_fok het volgende:boodschappen doen kan soms best grappig zijn
ow okequote:
Alsof ik dat wil weten.quote:
Is wel zo, het is niet tegen jou. In de verste verte nog niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:53 schreef Christine het volgende:
maar je had het ook ff netjes kunnen zeggen
Weet ik, maar je had me zo lief zitten troosten gisteren... en nu voelt dit als een flinke natrap.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:02 schreef Tranceptor het volgende:
Is wel zo, het is niet tegen jou. In de verste verte nog niet.
Ga jij doen morgen dan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:07 schreef Christine het volgende:
Had ik "in de war" vandaag al gehad?
Nou, dat dus.
Maar wel heel veel zin in morgen![]()
![]()
Wat is er morgen dan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:07 schreef Christine het volgende:
Had ik "in de war" vandaag al gehad?
Nou, dat dus.
Maar wel heel veel zin in morgen![]()
![]()
Ah! De perfecte remediequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |