Hoef je niet perse oud voor te zijn..quote:Op maandag 25 april 2005 12:43 schreef DarkElf het volgende:
heel erg leuk zware spullen sjouwen
rugje zei dat hij het niet leuk vond en als wraak is hij nu helemaal
stijf en pijnlijk
leuk zeg oud worden
Heej, ben jij mijn tweelingzusje?quote:Op maandag 25 april 2005 13:13 schreef Together-Alone het volgende:
Ik vind op mn 19e chronisch rugpatient zijn, en daar bovenop nog eens een zooi prive-problemen al erg genoeg.
*knuf* het gaat wel over ... kan je bij mij ook schoon komen maken??quote:Op maandag 25 april 2005 14:54 schreef melismay het volgende:
Ben echt onwijs onrustig, heb al schoongmaakt hier (totaal tegen mijn natuur in) Maar niks lijkt op dit moment te helpen.. Kan iemand me misschien even stevig vasthouden en zeggen dat het allemaal wel over gaat?
Dan krijg jij eenquote:Op maandag 25 april 2005 16:06 schreef Myriam7 het volgende:
Ik heb keihard gewerkt..pfff nu een beetje moe....
Ik wil ook *knuf* !! ik heb het verdiend.![]()
OT
Very..good..
heb je nog wat ruimte in je koffer?quote:Op maandag 25 april 2005 16:22 schreef Evertje het volgende:
Over paar uur naar Milaan, en heb er echt superveel zin in!
Ik wil ook een bubbelbadquote:Op maandag 25 april 2005 17:44 schreef DarkElf het volgende:
uurtje bubbelbad doet wonderen voor een stijve en pijnlijke rug, tis iig stuk minder geworden
Veel plezier, ik moet bekennen dat ik enige zenuwen voel voor morgenavond, en dat heb ik normaal nooit zo bij voetbal. Maar ze zijn nu al zo ver gekomen en het zou zo geweldig als enz enz enz.quote:Op maandag 25 april 2005 16:22 schreef Evertje het volgende:
Over paar uur naar Milaan, en heb er echt superveel zin in!
Mja, ik heb een behoorlijke scoliose (s-kromming in mn rug, zie je van buiten niet echt iets van),quote:Op maandag 25 april 2005 17:55 schreef gekke_sandra het volgende:
Echt iedereen heeft rugpijn lijkt wel! Goed op je houding letten, sporten en badderen doet wonderen!![]()
Die is nu op weg hierheenquote:Wolkje, laat je masseren door je vriendje!![]()
...verliefd zijn. Veel te lang niet gehadquote:
Kom op meisje!!! Je weet me te vinden he!?quote:Op maandag 25 april 2005 17:33 schreef Christine het volgende:
Ik ga helemaal kapot... ik dacht sterk te kunnen zijn, en het in m'n eentje te kunnen redden, maar in werkelijkheid ben ik hopeloos. Alleen en eenzaam, en het voelt of ik elke dag een beetje meer dood ga. Waarom kan ik niet mijn gevoelens uitzetten, een knop om en gewoon weer genieten van het leven? Waarom voelt elke nieuwe dag als een zware last? Ik kom er echt niet meer uit..En nu zit ik - eindelijk - weer te janken.. hoe lang gaat dit nog door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |