quote:Op zondag 24 april 2005 00:27 schreef melismay het volgende:
Zoals ik al zei... Goed, want ik had gelijk.....Wiehoe!!!
Ik vertel lekker nihinks... is mijn plannetjequote:Op zondag 24 april 2005 00:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig
Met mij gaat het ook goed trouwens
nog nietquote:Op zondag 24 april 2005 00:36 schreef DuchessX het volgende:
Sara, wanneer ga je een huwelijksaanzoekdoen?
open een topic eroverquote:Op zondag 24 april 2005 01:03 schreef QyRoZ het volgende:
Elke keer als ik denk dat het goed gaat komt er weer een terugval.
voor de allerlaatste keer:quote:Op zondag 24 april 2005 01:47 schreef Heliospan het volgende:
Jezus, wat een irritante kutkloon ben je toch. Donder even op naar onzin, of doe eens wat meer moeite om je polsen doormidden te zagen..
niet doen die huilbui, tis maar internetquote:Op zondag 24 april 2005 02:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
voor de allerlaatste keer:
ik heb hier maar 1 account
vraag het aan Yvonne
ontopic: ik sta op het hoogtepunt van een huilbui
wat moet ik doen met die bedreigingen?quote:Op zondag 24 april 2005 02:04 schreef mother-mother het volgende:
[..]
niet doen die huilbui, tis maar internet![]()
hoef je geen sorry voor te zeggen ,en die "bedreigingen"?quote:Op zondag 24 april 2005 02:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
wat moet ik doen met die bedreigingen?
ik ben verliefd en zal het blijven ook
en nogmaals: sorry voor het happen
daarom heb ik het ook aangepastquote:Op zondag 24 april 2005 02:11 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hoef je geen sorry voor te zeggen ,en die "bedreigingen"?
wat ik al zei tis internet maar
maar ik zou niet zeggen waar je woont ofzo das niet echt handig
weet psies wat er allemaal gezegd is maar als iemand er n huilbui van zou krijgen vind ik t iig niet echt leuk meer toch?quote:Op zondag 24 april 2005 02:21 schreef Heliospan het volgende:
Lees aub wat postgeschiedenis door voor alle knuffelkroel-reacties.
maar als ik het goed begrepen heb, zouden mijn gevoelens voor Lucille niet echt zijnquote:Op zondag 24 april 2005 02:26 schreef mother-mother het volgende:
[..]
weet psies wat er allemaal gezegd is maar als iemand er n huilbui van zou krijgen vind ik t iig niet echt leuk meer toch?
neehee dat bedoel ik dus niet, ik dacht dat je n bijna n huilbui kreeg van t gene wat er allemaal tegen je gezegd isquote:Op zondag 24 april 2005 02:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
maar als ik het goed begrepen heb, zouden mijn gevoelens voor Lucille niet echt zijn
ik moet jullie teleurstellen, ze zijn oprecht. ik heb zelfs de mail bewaard waarin ik mijn gevoelens bekend maakte aan haar.
Jij denkt dat dit allemaal echt is? Een ziekelijke obscessie voor een lesbische bodybuilder en voor een forum admin die ze niet eens kent?quote:Op zondag 24 april 2005 02:26 schreef mother-mother het volgende:
[..]
weet psies wat er allemaal gezegd is maar als iemand er n huilbui van zou krijgen vind ik t iig niet echt leuk meer toch?
als t niet echt is ben ik er goed ingetrapt , maar als t wel echt is , dan is t wel zielig nu allemaalquote:Op zondag 24 april 2005 02:41 schreef Heliospan het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit allemaal echt is? Een ziekelijke obscessie voor een lesbische bodybuilder en voor een forum admin die ze niet eens kent?
Maar goed, ik zal wijs zijn en er over ophouden.
It's real !!quote:Op zondag 24 april 2005 02:42 schreef mother-mother het volgende:
[..]
als t niet echt is ben ik er goed ingetrapt , maar als t wel echt is , dan is t wel zielig nu allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |