Jamaar, jij hebt tenminste een bubbelbadquote:
Komop bellen!quote:Op maandag 25 april 2005 22:17 schreef JeroenV het volgende:
Tsja, wel goed.
Ik wil alleen dat iemand online komt.. Ben te verlegen of te onzeker om zelf contact op te nemen.
Je wordt vannacht wakker om een uur of 4 en schrijft het mooiste gedicht van je leven.quote:Op maandag 25 april 2005 23:44 schreef JeroenV het volgende:
Als je geen nummer hebt?
Ik mail wel als ik er binnenkort nog niks van hoor.
Foto!!!quote:Op maandag 25 april 2005 17:55 schreef gekke_sandra het volgende:
Echt iedereen heeft rugpijn lijkt wel! Goed op je houding letten, sporten en badderen doet wonderen!Wolkje, laat je masseren door je vriendje!
![]()
Evertje, veel plezier in Milaan! Neem je voor ons een mooie (hetero) Italiaan en yoghurt ijs mee?
Ot: Haar geverfd, maar ik moet er echt eventjes aan wennen. Als ik het over een week nog niet leuker vind dan nu, dan tover ik het donkerbruinVerder voel ik me goed!! Heb zin om bij Nighttown te werken!
Ken het wel een beetje...quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:25 schreef DuchessX het volgende:
Nog steeds niet in bed. Voel me zó klote, maak me zoveel zorgen, het is een warboel in mijn hoofd en ik slaap al een hele periode bijna niet. DAMN!
Dank je!quote:Op maandag 25 april 2005 20:57 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Wat een sukkels
Volgende keer haal je je waterpistool gewoon tevoorschijn en geef je ze de volle laag of je oefent je hielkick op hun uit, dat kan ook
!
en een-je, achter de wolken schijnt de zon * zingt voor Esto..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |