Wat een sukkelsquote:Op maandag 25 april 2005 20:54 schreef Esto het volgende:
Klote! Wat een kutdag zeg
Ging op school niet zo lekker... En toen ik daarnet naar training fietste kwam ik een jochie uit m'n straat tegen, hij wou oversteken en ik fietste over de weg, en hij zeg: 'Hey Esther!' Ik zeg: 'Hee!' terug... Maar hij was met nog 2 jochies, zullen wel vrienden van hem zijn. En die hoorde ik nog net zeggen op zo'n rot toon van: 'Ken je haar?? Zo'n lelijk wijf' ; Ze kennen me gvd niet eens, hoe durven ze!! Moeten ze vooral tegen mij zeggen hé, ik ben weer zo labiel als de pest de laatste tijdEn dan op training, ging het ook niet lekker, het lukte niet om een achterwaarste gesprongen hielkick te geven tegen de kussen, en dan moet ik het gewoon net zo lang over doen totdat het wel lukt, stond lekker voor lul zeg. Als ik zeg dat ik het niet kan, dan kan ik het ook niet
En ik kreeg net een sms van m'n vriend dat ik hem dus gewoon bijna heel de week niet zal zien, ivm z'n werk...
Op dit moment zou ik willen dat ik niet meer leef. *![]()
Leuke meid ben je hoor.. irritante kutjochies... volgende keer gewoon een kick gevenquote:Op maandag 25 april 2005 20:54 schreef Esto het volgende:
Klote! Wat een kutdag zeg
Ging op school niet zo lekker... En toen ik daarnet naar training fietste kwam ik een jochie uit m'n straat tegen, hij wou oversteken en ik fietste over de weg, en hij zeg: 'Hey Esther!' Ik zeg: 'Hee!' terug... Maar hij was met nog 2 jochies, zullen wel vrienden van hem zijn. En die hoorde ik nog net zeggen op zo'n rot toon van: 'Ken je haar?? Zo'n lelijk wijf' ; Ze kennen me gvd niet eens, hoe durven ze!! Moeten ze vooral tegen mij zeggen hé, ik ben weer zo labiel als de pest de laatste tijd![]()
Vind je jezelf nu niet ernstig een stuudje?quote:Op maandag 25 april 2005 21:01 schreef Ilsjuhh het volgende:
jahaa ik voel me goed....cijfers van mn toetsweek terugallemaal boven de 8!!
stuudjequote:Op maandag 25 april 2005 21:01 schreef Ilsjuhh het volgende:
jahaa ik voel me goed....cijfers van mn toetsweek terugallemaal boven de 8!!
'k Herken je gevoel wel en het voelt onwijs klote. Zit daar momenteel ook regelmatig mee te dealen en dan zie je er ff geen gat meer in. Maar goed, ergens zal het wel een keer weer beter gaan, toch? Al kan je daar op dit moment misschien weinig mee, ik wilde je gewoon even sterkte wensen.quote:Op maandag 25 april 2005 17:33 schreef Christine het volgende:
Ik ga helemaal kapot... ik dacht sterk te kunnen zijn, en het in m'n eentje te kunnen redden, maar in werkelijkheid ben ik hopeloos. Alleen en eenzaam, en het voelt of ik elke dag een beetje meer dood ga. Waarom kan ik niet mijn gevoelens uitzetten, een knop om en gewoon weer genieten van het leven? Waarom voelt elke nieuwe dag als een zware last? Ik kom er echt niet meer uit..En nu zit ik - eindelijk - weer te janken.. hoe lang gaat dit nog door?
owja ik wist al dat ik vergeten was iets dr bij te zettenquote:Op maandag 25 april 2005 21:14 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu niet ernstig een stuudje?wel super goed hoor
![]()
Ot: Goed
Wat zij zegt.... ik ben echt helemaal op. Wat een zware dag zegquote:Op maandag 25 april 2005 23:08 schreef melismay het volgende:
Ik ga slapen.... heb t gehad voor vandaag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |