zapmomenten !quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
Alleen Lodewijk... dat is altijd wat minder leuk wakker worden.
Ach wat schattig!!quote:aplaus aplaus, u bent terug gekomen
ik heb de hele dag gewacht
quote:
Murgh, mijn hersenen slaan op testbeeld als hij in beeld komt, zo nu en dan pik ik wat woorden op zoals Palen, Hek, en iets over Bamboe.quote:
me me pik me!!!!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:56 schreef Excess_All het volgende:
hahah nou wie wil er trouwen
ik heb mijn bruidsjurk al klaar
oftopic:
hoi jerruhh
uh jah, ik be hier eigenlijk pas voor eerste keer, maar tuurlijk, heb mijn hele leven al gewacht hahaquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:56 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ach wat schattig!!maar ik was er vanmorgen ook al even hoor dus je hebt me niet heel leng moeten missen toch....?
![]()
vooral dat palen dan weer he....quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Murgh, mijn hersenen slaan op testbeeld als hij in beeld komt, zo nu en dan pik ik wat woorden op zoals Palen, Hek, en iets over Bamboe.
is dat een aanzoek?quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:58 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uh jah, ik be hier eigenlijk pas voor eerste keer, maar tuurlijk, heb mijn hele leven al gewacht haha
en nu gaat het topic ook nog over trouwen, kan toch geen toeval zijn![]()
uhhhh, nou jah ik heb net in userpics mezelf in bruidsjurk geplaats,quote:
Ik ga morgen of overmorgen (ligt eraan hoe ik me voel, nu kut dusquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kga strax naar de homo-huishoudbeurs..t zal me benieuwen
Foto's!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kga strax naar de homo-huishoudbeurs..t zal me benieuwen
Kwist niet dat het zo makkelijk gaat tegenwoordig.quote:
ahhhhh ik kan nog scheidenquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kwist niet dat het zo makkelijk gaat tegenwoordig.
Ik doe blijkbaar toch iets fout..
Mn batterijen zijn leeg, je hebt pechquote:
ach dan koop je toch zon wegwerp dingetjequote:Op zaterdag 23 april 2005 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mn batterijen zijn leeg, je hebt pech
quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:00 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uhhhh, nou jah ik heb net in userpics mezelf in bruidsjurk geplaats,![]()
dus jah dan kan ik net zo goed trouwen haha, uhhh stuur maar een ring en ik keur hem
Uhmm ik zie je usericoon gewoon hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:11 schreef Blond19 het volgende:
mn usericon is kapot. Zou het ooit nog goedkomen?![]()
Hmmz oh ik weet al waar het aan ligtquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhmm ik zie je usericoon gewoon hoor.
Goudquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:08 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[afbeelding]
alleen beide dan de mannelijke ring he! accoord?! of niet?
quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:08 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[afbeelding]
alleen beide dan de mannelijke ring he! accoord?! of niet?
hoiquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhmm ik zie je usericoon gewoon hoor.
Okay danquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:13 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Hmmz oh ik weet al waar het aan ligt![]()
![]()
ohhhhhhhhh je hebt al een ring, ik dacht dat ik de enigste voor je wasquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Die lijken een beetje op mijn ring.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:15 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh je hebt al een ring, ik dacht dat ik de enigste voor je was![]()
Je kan altijd langs komen, maar kheb alleen cola in huis hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:16 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik kom straks nog bij je langs he. Gewoon voor een vluggertje ofzo![]()
Dan neem ik het zelf wel mee. Je moet voor je gasten zorgenquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je kan altijd langs komen, maar kheb alleen cola in huis hoor.. Geen sinas.
Ja het weer was/is nog steeds fan-tas-tischquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goe-den-a-vond zeg!
Is het weer niet fan-tas-tisch??
you did not want to tell me that...quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:19 schreef creno het volgende:
zo effe een TVP plaatsen !
Ik ga vanavond eens een keer in de lollipop in Tilburg kijken, het zal me wel benieuwen hoor, de laatste keer dat ik er ben geweest stonden we op elkaar geprop in een smalle gang, een meter van de bar vandaan, maar wilde je wat bestellen dan was je nog een kwartier onderweg
Ik ga met je meequote:Op zaterdag 23 april 2005 19:19 schreef creno het volgende:
zo effe een TVP plaatsen !
Ik ga vanavond eens een keer in de lollipop in Tilburg kijken, het zal me wel benieuwen hoor, de laatste keer dat ik er ben geweest stonden we op elkaar geprop in een smalle gang, een meter van de bar vandaan, maar wilde je wat bestellen dan was je nog een kwartier onderweg
als je lief bent en me als prins behandeld wel! ieder jaar ééntje meerquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:10 schreef Excess_All het volgende:
ohhhh keizer, ik ben verkocht![]()
hahah leuke foto's en een goude ring
hopelijk krijg ik ook elk jaar bloemen
quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:21 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik ga met je meeKun je daar lolly's kopen?
![]()
Hallo. ik houd geen houseparty thuis joh. Zal m'n ouders ook niet fijn vinden, denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:19 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Dan neem ik het zelf wel mee. Je moet voor je gasten zorgen![]()
sweet little KUGje is coming toooooquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
you did not want to tell me that...
![]()
stuurt prive bericht,quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
als je lief bent en me als prins behandeld wel! ieder jaar ééntje meer![]()
Hmm oke. Ik blijf ook wel thuis.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hallo. ik houd geen houseparty thuis joh. Zal m'n ouders ook niet fijn vinden, denk ik![]()
. Ik wilde gewoon een rustige avond houden vandaag.
ohhhhhhhh housepartyquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hallo. ik houd geen houseparty thuis joh. Zal m'n ouders ook niet fijn vinden, denk ik![]()
. Ik wilde gewoon een rustige avond houden vandaag.
Jaaa prima man, alleen de hele tijd heel moequote:Op zaterdag 23 april 2005 19:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja het weer was/is nog steeds fan-tas-tisch.. hoe gaan de zaken daar?
oohhhhh en ik dat ik de enigste was!!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:15 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh je hebt al een ring, ik dacht dat ik de enigste voor je was![]()
ahhhhhh uhm nou we kunnen samen naar de lollypop gaanquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oohhhhh en ik dat ik de enigste was!!!![]()
zeg jij het maar ik heb de ringen al gekozen!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:23 schreef Excess_All het volgende:
[..]
stuurt prive bericht,
ps............. wanneer gaan we trouwen
Of je de enige bent weet ik niet maar je bent vast wel de enigste.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oohhhhh en ik dat ik de enigste was!!!![]()
*insert troetelbeer plaatje*quote:
Jeetje wat een ommekeer. Dan heb je weer een stabiele bioritme en opeens een ontregeld biotritme.. Maar wat een hectiekquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa prima man, alleen de hele tijd heel moeMaarja, heb een ontregeld bioritme, eergisteren om 22u naar bed, in coma gelegen, 's ochtends op tijd op, maar vanmorgen verslag gedaan van de Batavierenrace (5u opgestaan), geslapen daarna (was om 8.30u thuis), enz enz.....
Naja, hopelijk komt het weer goed.
Voor de rest gaat het behoorlijk chill![]()
Onbegonnen werk, beavquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Of je de enige bent weet ik niet maar je bent vast wel de enigste..
nou uhm ik moet wel nog ff onder het mes bij extreme make over, dus eventje paar weken uitstellen zodat ik helemaal tip top deruit zie op de bruiloft, de foto's blijven je namelijk altijd achtervolgenquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zeg jij het maar ik heb de ringen al gekozen!![]()
![]()
hmm ja ik ben er vanavond ik kan je niet tegenhouden om te komen wel?!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:25 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ahhhhhh uhm nou we kunnen samen naar de lollypop gaan
hahahh je trouwt wel de eerste de beste hhaa, mischien ben ik niet eens je typequote:Op zaterdag 23 april 2005 19:28 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hmm ja ik ben er vanavond ik kan je niet tegenhouden om te komen wel?!
kunnen we wel ff het een en het ander doornemen over ons huwelijk toch?! ben nu goed op de hoogte hoor!![]()
ja die word mee gecharterd als bob!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
komt Keizerpinguin ook?
Pyjama?? wat voor 1?quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:24 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ohhhhhhhh housepartyik neem mijn pyjama mee,
Kheb 1 met een alfred j. kwak-printquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:31 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uhm nou eentje met beertjes op, vind je dat aantrekkelijk![]()
Ik in de winter wel, maar nu gewoon een fleurige boxer + als het wat koeler wordt een sportbroek.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:33 schreef creno het volgende:
pyjama ?
ik slaap echt nooit in een pyjama...
Ik soms als ik bij iemand anders slaap. Naakt ergens logeren is niet mijn stijl ...quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:33 schreef creno het volgende:
pyjama ?
ik slaap echt nooit in een pyjama...
ah wat zullen we er schattig uit zien samenquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb 1 met een alfred j. kwak-print![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik in de winter wel, maar nu gewoon een fleurige boxer + als het wat koeler wordt een sportbroek.
Die ziet er niet fleurig uit hoor..quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:36 schreef creno het volgende:
[..]
[afbeelding]
je draagt een fleurige boxer in bed ?
de nieuwste slet van de fok[homo]'s is geboren !quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:35 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ah wat zullen we er schattig uit zien samen![]()
hehe cute jaquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:35 schreef Excess_All het volgende:
[..]
Zow erg subtiel johquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:38 schreef creno het volgende:
[..]
de nieuwste slet van de fok[homo]'s is geboren !
Hmm voel je je soms gepasseerd ofzo?quote:eerst half trouwen met keizerpinguin en nu "onderbroekenlol" gaan hebben met Wiz![]()
hahaha, dankjequote:Op zaterdag 23 april 2005 19:38 schreef creno het volgende:
[..]
de nieuwste slet van de fok[homo]'s is geboren !
eerst half trouwen met keizerpinguin en nu "onderbroekenlol" gaan hebben met Wiz![]()
Jij gaat ook iedereen hier af he?!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:35 schreef Excess_All het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb geen fleurige boxershort of een met beertjes of bloemen of disneyfiguren of etc... alleen van die strakkequote:Op zaterdag 23 april 2005 19:40 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm voel je je soms gepasseerd ofzo?![]()
haha ik wist niet dat het zo makkelijk ging, iemand af gaan, haha,quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij gaat ook iedereen hier af he?!.
Die beertjes en snoopy, etc.. heb je ook in strakke varianten hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:41 schreef creno het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb geen fleurige boxershort of een met beertjes of bloemen of disneyfiguren of etc... alleen van die strakke
dus ja veel lol valt er aan mij dan niet te beleven
ik snap nu je nickname ook ! excess_Allquote:
Ja hoi.quote:
je ziet er leuk uit das al een plus punt toch?! en gescheiden ben je ook zo hahahquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:30 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahahh je trouwt wel de eerste de beste hhaa, mischien ben ik niet eens je type
quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja hoi.
Dit is een forum.
Daar kun je berichten posten.
En daar kunnen anderen dan weer op reageren.
En zo krijg je een gesprek.
Of zelfs een discussie.
Maar meestal gaat het over niks.
Maar wees welkom.
Kijk rustig rond.
Als je vragen hebt hoor ik het wel..
Jer!quote:
ehmquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jer!
Die smaailie! Dat moet een vergissing zijn!!.
.
hahah dat bedoel ik does, ik lul ook maar gewoon wat , maarjah de nieuwe slet klinkt eigenlijk nog niet zo slechtquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar meestal gaat het over niks..
zeg ga je nu al weer mijn broer versieren hmmm zet het huwelijk maar uit je hoofd!quote:
"beter een titel dan geen titel?"quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:45 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah dat bedoel ik does, ik lul ook maar gewoon wat , maarjah de nieuwe slet klinkt eigenlijk nog niet zo slecht![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]!!!!
je hebt voor SEX gesolliciteerd!!!!!.
hahah nou moet je niet eerst getrouwd zijn om te scheidenquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
je ziet er leuk uit das al een plus punt toch?! en gescheiden ben je ook zo hahah![]()
hahah aardige broer heb je, we kunnen het vast goed met elkaar vinden :S hahaquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:46 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zeg ga je nu al weer mijn broer versieren hmmm zet het huwelijk maar uit je hoofd!![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]. Sttttttt!!
.
Dat moest achter de schermen blijven!
ik SEX mod.. De laatste keer sex is zo lang geleden dat ik me af vraag of ze de regels ondertussen verandert hebben.
.
.
hmmmm right !quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:47 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah aardige broer heb je, we kunnen het vast goed met elkaar vinden :S haha
vraag je hem toch ten huwelijk geef ik me ring wel aan iemand andersquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:47 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah aardige broer heb je, we kunnen het vast goed met elkaar vinden :S haha
die van mij wil je niet weten!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:52 schreef wonderer het volgende:
Wat noemen jullie "geen tijden"? Ik sta op januari vorig jaar...
hahah dat was sarcastisch bedoeld, omdat hij me zojuist nog de nieuwe slet noemdequote:Op zaterdag 23 april 2005 19:52 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
vraag je hem toch ten huwelijk geef ik me ring wel aan iemand anders![]()
Wat probeer je daar mee te insemineren?!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en dat voor zo'n jongen blom als ik...
vertaling:quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:50 schreef Jerruh het volgende:
ik heb ook al in geen tijden seks gehad... en dat voor zo'n jongen blom als ik...
ik denk dat hij daarmee jou probeert te insemineren Bief.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat probeer je daar mee te insemineren?!. He? Nou?! Hmm?!!!11één!1
te laat ik weet mijn plaats weer alweer mijn hart gebroken!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:54 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah dat was sarcastisch bedoeld, omdat hij me zojuist nog de nieuwe slet noemde
Zou het?quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik denk dat hij daarmee jou probeert te insemineren Bief.
oh my god!!! ben geen huisvrouw wat moet ik daar nou weer?quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:56 schreef Excess_All het volgende:
biedt een tripje naar de huishoudbeurs aan als zoen offer![]()
hahaha, sorryquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh my god!!! ben geen huisvrouw wat moet ik daar nou weer?
neem me dan mee naar the rainbow experience
i'm well known in mestreech, hubs diech tied?quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat probeer je daar mee te insemineren?!. He? Nou?! Hmm?!!!11één!1
Alleen Limburgers en homo's uit de randstad insemineren sneller dan Brabanders.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zou het?
Is dat typisch Brabants?
stel voor om naar de efteling te gaan en je hebt hemquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:01 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahaha, sorryik laat jou wel kiezen, i
efteling is leuk joh, vroeger was ik helemaal gestoord van die papier hier, ging ik daar op de grond allemaal papier op rapen, ze hadden me bijna moeten betalen daarquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:02 schreef creno het volgende:
[..]
stel voor om naar de efteling te gaan en je hebt hem![]()
Je zou toch denken dat ik daar ondertussen wel iets van gemerkt zou moeten hebben...quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Alleen Limburgers en homo's uit de randstad insemineren sneller dan Brabanders.
well known?!quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
i'm well known in mestreech, hubs diech tied?
Hey, ook al zijn ze snel en makkelijk, ze hebben nog steeds iets van smaak.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ik daar ondertussen wel iets van gemerkt zou moeten hebben....
jij kut hoer laat hem zelf eens iets verzinnen!quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:02 schreef creno het volgende:
[..]
stel voor om naar de efteling te gaan en je hebt hem![]()
uhm duinerellquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:08 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jij kut hoer laat hem zelf eens iets verzinnen!
Kut.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Hey, ook al zijn ze snel en makkelijk, ze hebben nog steeds iets van smaak.
hoi hoiquote:
en de dus NIET in dequote:Op zaterdag 23 april 2005 20:11 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hoi hoi
het gaat over insemenatie en de efteling, kun je je daar in vinden![]()
quote:
ssssttt!.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
trouwens, als toekomstige SEX-mod zijnde, moet ik je wel wat tips geven over het modden eej.
kan ik niet in dudequote:Op zaterdag 23 april 2005 20:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ssssttt!.
Niet waar de kijkbuisheaumeaux bij zijn. Doe maar in +..
ah wat leuk, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ssssttt!.
Niet waar de kijkbuisheaumeaux bij zijn. Doe maar in +..
quote:
ik heb DP nogquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
anders vraag je of boe je effe helpt.
Dan al! hoe laat zijn jullie er!?quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:45 schreef keizerpinguin het volgende:
ga me douche en dan naar Tilly town! doei doei![]()
![]()
![]()
waarschijnlijk rond een uur of tien a half elfquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dan al! hoe laat zijn jullie er!?
quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
Evil Hoshi in Star Trek Enterprise is een echt erg geil wijf.
niet iedereen hoor... ik moet de mijne nog vinden, al staat DE datum al wel vastquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:14 schreef petre86 het volgende:
gnaaaaaaaf
mag ik met rozenblaadjes en rijst gooien?
heb ik ook een leuke dag als iedereen hier zomaar gaat trouwen
ach, excess_all is tegen die tijd wel weer vrijquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:16 schreef creno het volgende:
[..]
niet iedereen hoor... ik moet de mijne nog vinden, al staat DE datum al wel vast
over 2 jaar op 7 juli
maar ja nu nog een partner
Waarom die datum? *schieuwnierig*quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:16 schreef creno het volgende:
[..]
niet iedereen hoor... ik moet de mijne nog vinden, al staat DE datum al wel vast
over 2 jaar op 7 juli
maar ja nu nog een partner
Oh ja, duh. Mijn trouwdatum wordt 15-05-05. Ook leukquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:25 schreef creno het volgende:
die datum !
das 07-07-07
hee ik ben weg, tot vannacht, of anders tot morgen
in the usa?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, duh. Mijn trouwdatum wordt 15-05-05. Ook leuk
hoe trouw je in amerika eigenlijk.. in het stadhuis of alleen kerk of wat..quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:34 schreef wonderer het volgende:
New Hampshire.
maar wel met een ambtenaar erbij toch?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:37 schreef wonderer het volgende:
Bij zijn ouders thuis. Gewoon een handtekening zetten en klaarHet feest en een "echte" ceremonie komt in Nederland tzt.
Ja, het slaat ook nergens op. Als ik een lul had gehad, zou ik niet mogen trouwen? Eh? Da's discriminatie op basis van geslacht.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar wel met een ambtenaar erbij toch?
zo'n huwelijk op papier.. tssk en dan zijn die amerikanen bang voor een homo-huwelijk omdat dat het heilige gedeelte aantast van het huwelijk
( niks tegn jullie hoor)
maar jullie gaan zsm in NL wonen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, het slaat ook nergens op. Als ik een lul had gehad, zou ik niet mogen trouwen? Eh? Da's discriminatie op basis van geslacht.
Maar wel met een ambtenaar ja. En er zit wel wat ceremonie bij natuurlijk, alleen niet een kerk vol. We trouwen sowieso niet voor de kerk. Alleen onze ouders zijn erbij en dan in Nederland komt het feest. Het was een kwestie van zo snel mogelijk, dan kan de immigratie procedure van start.
ik ben ook altijd goed met plannen.. alleen het houden aan een planning...quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:53 schreef wonderer het volgende:
Nee, ik ga zsm daar wonen. Over een paar jaar komen we terug, is de planning. Maar ja, planningen...
Een leven plannen schiet toch niet op. Er zijn zoveel dingen die je niet kunt overzien dat die planning bijna zeker de prullenbak in kan.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ben ook altijd goed met plannen.. alleen het houden aan een planning...![]()
dan kun je net zogoed niks plannenquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een leven plannen schiet toch niet op. Er zijn zoveel dingen die je niet kunt overzien dat die planning bijna zeker de prullenbak in kan.
Goed planquote:
Nee, nog niet in dit topic...quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:48 schreef Jerruh het volgende:
hehe tech, die had je toch al?
ik ga pitten.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:48 schreef Jerruh het volgende:
hehe tech, die had je toch al?
ik ga pitten.
meiden, het is zaterdag-avond!!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:49 schreef tech het volgende:
Maarre... Welterusten. Ik ga ook maar slapen... Beetje koppijn van teveel directe zon. Werk ze morgen, Jerruh
uhhhhquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
ach, excess_all is tegen die tijd wel weer vrij
uhhh gaat dat zo al tegenwoordig,, hahahquote:
uhhh ben je ook ergens niet klaar voorquote:Op zondag 24 april 2005 00:07 schreef Waxxer het volgende:
I'm ready
Ready for the laughing gas
I'm ready
Ready for what's next
Ready to duck
Ready to dive
Ready to say
I'm glad to be alive
I'm ready
Ready for the push
In the cool of the night
In the warmth of the breeze
I'll be crawling around
On my hands and knees
Maarja, als er niemand is....![]()
ahh zullen we gaan dammen, haha, ik ook geen zin om uit te gaan, beetje teveel gewerkt en te weinig geslapen deze week,quote:
Nou, ik ben ook nogquote:Op zondag 24 april 2005 00:16 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uhhh ben je ook ergens niet klaar voor![]()
Nee. Ik weet waar jij op uitbentquote:Op zondag 24 april 2005 00:21 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ahh zullen we gaan dammen, haha, ik ook geen zin om uit te gaan, beetje teveel gewerkt en te weinig geslapen deze week,
why?quote:Op zondag 24 april 2005 00:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
whahahahah de Rainbox Experience..
WAT EEN LACHERTJE!
hahahah ik heb al meteen een hele reputatiequote:Op zondag 24 april 2005 00:32 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Nee. Ik weet waar jij op uitbentGa eerst maar het hele topic af, het is spannender als ik je laatste slachtoffer ben
![]()
![]()
quote:
Ik ga maandag. Was het erg druk op de beurs zelf? Of viel het wel mee?quote:Op zondag 24 april 2005 00:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]erg gelachen..en een cutie leren kenne
VIEL HEEL ERG MEE!quote:Op zondag 24 april 2005 00:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga maandag. Was het erg druk op de beurs zelf? Of viel het wel mee?
Alleen 's avonds? Anders kunnen we misschien even meeten, als je wilquote:Op zondag 24 april 2005 00:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
VIEL HEEL ERG MEE!
T was druk bij de bars (en waar de leuke jongens[sporadisch] stonden_
Ik ga maandag ook weer voor de Gay Krant Night...
Ik vind je engquote:Op zondag 24 april 2005 00:45 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahahah ik heb al meteen een hele reputatie
kan nog niet eens onschuldig dammen
Je kont van te voren weten dat het niks was tochquote:Op zondag 24 april 2005 00:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Geen publiek, slechte stands(3 versies v/d powerplate gezien), dure stuff, marketingtrucjes die niet werken, een lelijke pornoster.
en dat feest van vanavond: 100 mensen waar er zeker 3000 i/d zaal paste!
IK HEB ERG GELACHEN haha
Naja ik kan s'middags al mn perskaart ophalen..maar om dr nou weer 10 minuten voor nix er rond te lopenquote:Op zondag 24 april 2005 00:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen 's avonds? Anders kunnen we misschien even meeten, als je wil
Ja maar daarom was t juist zo leukquote:Op zondag 24 april 2005 00:54 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Je kont van te voren weten dat het niks was toch
Oh zeker...quote:Op zondag 24 april 2005 00:57 schreef wonderer het volgende:
Als ik mijn vriendje nou kan overtuigen dat anale stimulatie ook lekker is, kan ik er misschien nog leuke kadootjes kopen
hiquote:
Heel erg ja.. al was Do weerquote:Op zondag 24 april 2005 01:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hallo
Rainbow experience was een vorm van leedvermaak dus??
Doquote:Op zondag 24 april 2005 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heel erg ja.. al was Do weer
En veel oudjes of koppeltjes..weinig leuks helaas(wel gratis wodka-jus bij de KLM haha)
Als ik zo de tv-beelden had begrepen, was doelgroep meer gericht op de homo's met een "gevulde portemonnee". Dus grote kans dat je ook koppeltjes en oudjes tegenkomt daar ja. Misschien morgen een topdrukte daar, maar ik betwijfel het.quote:Op zondag 24 april 2005 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heel erg ja.. al was Do weer
En veel oudjes of koppeltjes..weinig leuks helaas(wel gratis wodka-jus bij de KLM haha)
hoiiiiiiiiiquote:
RAI AMSTERDAMquote:Op zondag 24 april 2005 01:26 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hoiiiiiiiii
uhh mischien stomme vraag maar dit rainbow experience waar is dat eigenlijk
zou je aan CDP moeten vragenquote:Op zondag 24 april 2005 01:26 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hoiiiiiiiii
uhh mischien stomme vraag maar dit rainbow experience waar is dat eigenlijk
hahah nou ik sta helemaal op de foto's eigenlijk maar ik weet niet ze worden beetje verkleind ofzo, geef me maar je mail ofzo dan stuur ik je de hele versiequote:Op zondag 24 april 2005 01:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
zou je aan CDP moeten vragen
waarom sta jij altijd maar half op je foto?
ik wil je rechteroor ook zien!
beetje ver wegquote:Op zondag 24 april 2005 01:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
RAI AMSTERDAM
www.rainbowexperience.nl
Ik neem aan dat je gratis binnen kunt, dan is het altijd leuk meegenomen. Ik vond heel het concept al iets knulligs hebben.quote:Op zondag 24 april 2005 01:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga lekker maandag weer..t is idd erg duur gericht ja...maar wel grappig..xie t geen 2006 editie halen haha
ikke.ik [@] gmail.comquote:Op zondag 24 april 2005 01:30 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah nou ik sta helemaal op de foto's eigenlijk maar ik weet niet ze worden beetje verkleind ofzo, geef me maar je mail ofzo dan stuur ik je de hele versie
1 | ikke.ik@gmail.com |
quote:Op zondag 24 april 2005 01:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
waarom sta jij altijd maar half op je foto?
ik wil je rechteroor ook zien!
als we zo gaan beginnen... ik heb van jou ook niet alles gezienquote:Op zondag 24 april 2005 01:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]..jij wilt ook altijd alles zien
hahaha uhm nou ze zeggen altijd kijken kan geen kwaadquote:Op zondag 24 april 2005 01:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
als we zo gaan beginnen... ik heb van jou ook niet alles gezien
quote:Op zondag 24 april 2005 01:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
als we zo gaan beginnen... ik heb van jou ook niet alles gezien
oeh mannetjequote:Op zondag 24 april 2005 01:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]beter je best doen dan
![]()
Hahah gelukkig maar
Geen picca's? Ik vraag me af wat voor pics er nog moeten komen, kheb praktisch mijn collectie van jou al compleetquote:Op zondag 24 april 2005 01:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
oeh mannetjeP
ik leg je droog..
geen picca's voor jou totdat ik wat van jou zie
![]()
20 piek plus treinkaartje is wel veel ja... maar ja, maatje wil graagquote:Op zondag 24 april 2005 01:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kan gratis naar binne ja..t is t niet waard om zooooveel voor te dokken vind k!
T is leuk leedvermaak..en geen eens leuke jongens bij de standsquote:Op zondag 24 april 2005 01:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
20 piek plus treinkaartje is wel veel ja... maar ja, maatje wil graag
Have funquote:Op zondag 24 april 2005 01:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben even een stukkie Wanhopige Huisvrouwen kijken tozzo
koester het jochiequote:Op zondag 24 april 2005 01:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Geen picca's? Ik vraag me af wat voor pics er nog moeten komen, kheb praktisch mijn collectie van jou al compleet![]()
![]()
Is ie nieuwsgierig of is er een andere reden?quote:Op zondag 24 april 2005 01:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
20 piek plus treinkaartje is wel veel ja... maar ja, maatje wil graag
Hehe. ja Heb ik weleens een aantal keren gehoord..quote:Op zondag 24 april 2005 01:39 schreef Excess_All het volgende:
wizarddragon jij lijkt op die zanger van hoobastank![]()
doe eht dan eens voordat je gaat slapen.. tijd zatquote:Op zondag 24 april 2005 01:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Have fun. Ik moet alles nog inhalen van Wanhopige huisvrouwen. Kheb me telkens voorgenomen om een aflevering te volgen, maar het lukt niet echt. Druk druk druk..
ik heb 11 t/m 19 op mn PCtje staan..ik kijk nu 17..SOO MUCH HAPPENSquote:Op zondag 24 april 2005 01:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Have fun. Ik moet alles nog inhalen van Wanhopige huisvrouwen. Kheb me telkens voorgenomen om een aflevering te volgen, maar het lukt niet echt. Druk druk druk..
Ja hoor. Kheb alles virtueel ingelijst en opgehangen in mapjesquote:Op zondag 24 april 2005 01:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
koester het jochie
that's all your gonna have
mag ik je handtekening, pleaseeeeeeeee lolquote:Op zondag 24 april 2005 01:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe. ja Heb ik weleens een aantal keren gehoord..![]()
![]()
uhhh nou foto is verstuurdquote:Op zondag 24 april 2005 01:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
doe eht dan eens voordat je gaat slapen.. tijd zat
of zet je wekker eens op 15:00u heb je ene uur langer de tijd.. dus kun je DHW kijken
Neuh geen zin. Het slapen is bij mij een hectisch proces..daar neem ik tijd voor.quote:Op zondag 24 april 2005 01:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
doe eht dan eens voordat je gaat slapen.. tijd zat
of zet je wekker eens op 15:00u heb je ene uur langer de tijd.. dus kun je DHW kijken
Nah, we gaan gewoon nichten kijkenquote:Op zondag 24 april 2005 01:42 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Is ie nieuwsgierig of is er een andere reden?
* wiz deelt een handtekening uitquote:Op zondag 24 april 2005 01:44 schreef Excess_All het volgende:
[..]
mag ik je handtekening, pleaseeeeeeeee lol
ahh thxxxxxx,quote:Op zondag 24 april 2005 01:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
* wiz deelt een handtekening uit![]()
![]()
Kheb de gaypride 's avonds destijds meegemaakt, daarvoor zat ik te stampen, trancen en springen op dancevalley. Was wel lachen en behoorlijk druk op de gaypride.quote:Op zondag 24 april 2005 01:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, we gaan gewoon nichten kijkenZijn vorig jaar ook naar de gay parade geweest. Is leuk
in dat eerste berichtje staat ook een linkquote:Op zondag 24 april 2005 01:47 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ahh thxxxxxx,
ps ff oftopic
hoe moet je eigenlijk een nieuw topic openen als deze vol is zag het net op de eerste pagina staan enzo, hoe krijg je die links en plaatjes erin
quote:Op zondag 24 april 2005 01:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb de gaypride 's avonds destijds meegemaakt, daarvoor zat ik te stampen, trancen en springen op dancevalley. Was wel lachen en behoorlijk druk op de gaypride.
is dat geen aanrader?quote:Op zondag 24 april 2005 01:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook nog perongeluk in de reguliers dwars terechtgekomen...
ah ok, en jah die foto heb ik nog eens verstuurd maar mischien doe ik wat verkeerd ofzo, anders moet je me gewoon ff op msn toevoegenquote:Op zondag 24 april 2005 01:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
in dat eerste berichtje staat ook een link
als je daar op klikt kom je op een pagina waar je de tekst ( inclusief linkjes en plaatjes) kunt kopieren naar de openingspost van een nieuw topic
altijd [homo] in de topic titel en het nummer erbij
naar hier:quote:Op zondag 24 april 2005 01:47 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ahh thxxxxxx,
ps ff oftopic
hoe moet je eigenlijk een nieuw topic openen als deze vol is zag het net op de eerste pagina staan enzo, hoe krijg je die links en plaatjes erin
Oeh, misschien heb ik jou dan wel op de foto, want ik heb van alle boten foto's gemaaktquote:Op zondag 24 april 2005 01:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik sta dit jaar voor de 2e keer op een boot tijdens de gaypride..best leukwel vermoeiend!
Volgens mij komt iedereen daar per ongeluk terechtquote:Op zondag 24 april 2005 01:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook nog perongeluk in de reguliers dwars terechtgekomen...
de altijd gezellige, maar slecht georganiseerde en lelijk gedecoreerde GroenLinks bootquote:Op zondag 24 april 2005 01:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oeh, misschien heb ik jou dan wel op de foto, want ik heb van alle boten foto's gemaaktWelke was het?
hebbesquote:Op zondag 24 april 2005 01:52 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ah ok, en jah die foto heb ik nog eens verstuurd maar mischien doe ik wat verkeerd ofzo, anders moet je me gewoon ff op msn toevoegen
hahah daar moet je ook heel lief om vragenquote:Op zondag 24 april 2005 01:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
hebbes
en btw, jouw msn staat niet in je profiel
van wizarddragon moet ik jou heeeeeeeel lief om je msn vragenquote:Op zondag 24 april 2005 01:55 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah daar moet je ook heel lief om vragen
Inderdaad ik vond het ook behoorlijk lollig. Je moet ook alles met een knipoog zien.quote:Op zondag 24 april 2005 01:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
We hebben zes uur lang op de kade tegenover café Dantzig gezeten.. maar een lol dat we haddenLazerde wel bijna in het water toen ik eindelijk overeind kwam, maar dat mocht de pret niet drukken.
Ja duh.. je hoort het ook te vragen.. En niet zomaar toevoegen.. Sommige mensen hebben een neiging om zonder iets te vragen mensen toe te voegen ...quote:Op zondag 24 april 2005 01:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
van wizarddragon moet ik jou heeeeeeeel lief om je msn vragen![]()
hmm nou wizard mag mij ook best toevoegenquote:Op zondag 24 april 2005 02:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Inderdaad ik vond het ook behoorlijk lollig. Je moet ook alles met een knipoog zien.
quote:Op zondag 24 april 2005 02:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja duh.. je hoort het ook te vragen.. En niet zomaar toevoegen.. Sommige mensen hebben een neiging om zonder iets te vragen mensen toe te voegen ...met nadruk op sommige mensen
Heheh. m'n msn staat in m'n profiel, dus al je het wilt dan mag je mij toevoegenquote:Op zondag 24 april 2005 02:01 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hmm nou wizard mag mij ook best toevoegen
ja, als je dat soort dingen serieus gaat nemen... wat veel mensen blijkbaar doen, want je hoort constant "niks tegen homo's, maar waarom hebben ze nou weer zo'n parade nodig"...quote:Op zondag 24 april 2005 02:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Inderdaad ik vond het ook behoorlijk lollig. Je moet ook alles met een knipoog zien.
quote:Op zondag 24 april 2005 02:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
wie, ik?
maar bij mij is het nog wel duidelijk dat ik het ben
en als ik het hele topic moet gaan vragen...
bij deze: iedereen die ik nog niet op msn heb, die ik wel op msn wil hebben en die ik het niet persoonlijk vraag, mag ik je toevoegen? geen bericht is instemming
voila![]()
Lekker makkelijk jij, met nadruk op makkelijkquote:Op zondag 24 april 2005 02:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
wie, ik?
maar bij mij is het nog wel duidelijk dat ik het ben
en als ik het hele topic moet gaan vragen...
bij deze: iedereen die ik nog niet op msn heb, die ik wel op msn wil hebben en die ik het niet persoonlijk vraag, mag ik je toevoegen? geen bericht is instemming
voila![]()
why notquote:Op zondag 24 april 2005 02:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Lekker makkelijk jij, met nadruk op makkelijk
Nou niet alleen hetero's hoor.quote:Op zondag 24 april 2005 02:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
ja, als je dat soort dingen serieus gaat nemen... wat veel mensen blijkbaar doen, want je hoort constant "niks tegen homo's, maar waarom hebben ze nou weer zo'n parade nodig"...
Inderdaadquote:Op zondag 24 april 2005 02:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zelfspot is een van de beste punten van homo's vind k
nadeel is:quote:
True.quote:Op zondag 24 april 2005 02:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nadeel is:
Je gaat er tevaak van uit dat iedereen het heeft
Niet in mijn kringen, laat ik het zo zeggenquote:Op zondag 24 april 2005 02:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou.....
Ben benieuwd wat er daarna weer komtquote:Op zondag 24 april 2005 02:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou t tijdperk van de breezersletjes is wel over..die worden nu wel genoeg gebashed*GELUKKIG*
In elke subcultuur zitten individuen die je absoluut niet uit kan staanquote:Op zondag 24 april 2005 03:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Naja..ik heb ook een hekel aan wijven...die denken dat ze gelijk ook maar als een wijf moeten doen als ze t met een man doen
Naja...t is i/d gayscene soms moeilijk zoeken naar iemand die niet gelijk overal een drama van maakt...quote:Op zondag 24 april 2005 03:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
In elke subcultuur zitten individuen die je absoluut niet uit kan staan![]()
Met nadruk op individuen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |