quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:15 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh je hebt al een ring, ik dacht dat ik de enigste voor je was![]()

Je kan altijd langs komen, maar kheb alleen cola in huis hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:16 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik kom straks nog bij je langs he. Gewoon voor een vluggertje ofzo![]()

Dan neem ik het zelf wel mee. Je moet voor je gasten zorgenquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je kan altijd langs komen, maar kheb alleen cola in huis hoor.. Geen sinas.

Ja het weer was/is nog steeds fan-tas-tischquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goe-den-a-vond zeg!
Is het weer niet fan-tas-tisch??

you did not want to tell me that...quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:19 schreef creno het volgende:
zo effe een TVP plaatsen !
Ik ga vanavond eens een keer in de lollipop in Tilburg kijken, het zal me wel benieuwen hoor, de laatste keer dat ik er ben geweest stonden we op elkaar geprop in een smalle gang, een meter van de bar vandaan, maar wilde je wat bestellen dan was je nog een kwartier onderweg

Ik ga met je meequote:Op zaterdag 23 april 2005 19:19 schreef creno het volgende:
zo effe een TVP plaatsen !
Ik ga vanavond eens een keer in de lollipop in Tilburg kijken, het zal me wel benieuwen hoor, de laatste keer dat ik er ben geweest stonden we op elkaar geprop in een smalle gang, een meter van de bar vandaan, maar wilde je wat bestellen dan was je nog een kwartier onderweg

als je lief bent en me als prins behandeld wel! ieder jaar ééntje meerquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:10 schreef Excess_All het volgende:
ohhhh keizer, ik ben verkocht![]()
hahah leuke foto's en een goude ring
hopelijk krijg ik ook elk jaar bloemen

quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:21 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik ga met je meeKun je daar lolly's kopen?
![]()

Hallo. ik houd geen houseparty thuis joh. Zal m'n ouders ook niet fijn vinden, denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:19 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Dan neem ik het zelf wel mee. Je moet voor je gasten zorgen![]()

sweet little KUGje is coming toooooquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
you did not want to tell me that...
![]()

stuurt prive bericht,quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
als je lief bent en me als prins behandeld wel! ieder jaar ééntje meer![]()

Hmm oke. Ik blijf ook wel thuis.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hallo. ik houd geen houseparty thuis joh. Zal m'n ouders ook niet fijn vinden, denk ik![]()
. Ik wilde gewoon een rustige avond houden vandaag.

ohhhhhhhh housepartyquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hallo. ik houd geen houseparty thuis joh. Zal m'n ouders ook niet fijn vinden, denk ik![]()
. Ik wilde gewoon een rustige avond houden vandaag.

Jaaa prima man, alleen de hele tijd heel moequote:Op zaterdag 23 april 2005 19:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja het weer was/is nog steeds fan-tas-tisch.. hoe gaan de zaken daar?

oohhhhh en ik dat ik de enigste was!!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:15 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh je hebt al een ring, ik dacht dat ik de enigste voor je was![]()

ahhhhhh uhm nou we kunnen samen naar de lollypop gaanquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oohhhhh en ik dat ik de enigste was!!!![]()

zeg jij het maar ik heb de ringen al gekozen!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:23 schreef Excess_All het volgende:
[..]
stuurt prive bericht,
ps............. wanneer gaan we trouwen

Of je de enige bent weet ik niet maar je bent vast wel de enigste.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oohhhhh en ik dat ik de enigste was!!!![]()

*insert troetelbeer plaatje*quote:

Jeetje wat een ommekeer. Dan heb je weer een stabiele bioritme en opeens een ontregeld biotritme.. Maar wat een hectiekquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa prima man, alleen de hele tijd heel moeMaarja, heb een ontregeld bioritme, eergisteren om 22u naar bed, in coma gelegen, 's ochtends op tijd op, maar vanmorgen verslag gedaan van de Batavierenrace (5u opgestaan), geslapen daarna (was om 8.30u thuis), enz enz.....
Naja, hopelijk komt het weer goed.
Voor de rest gaat het behoorlijk chill![]()

Onbegonnen werk, beavquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Of je de enige bent weet ik niet maar je bent vast wel de enigste..

nou uhm ik moet wel nog ff onder het mes bij extreme make over, dus eventje paar weken uitstellen zodat ik helemaal tip top deruit zie op de bruiloft, de foto's blijven je namelijk altijd achtervolgenquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zeg jij het maar ik heb de ringen al gekozen!![]()
![]()

hmm ja ik ben er vanavond ik kan je niet tegenhouden om te komen wel?!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:25 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ahhhhhh uhm nou we kunnen samen naar de lollypop gaan

hahahh je trouwt wel de eerste de beste hhaa, mischien ben ik niet eens je typequote:Op zaterdag 23 april 2005 19:28 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hmm ja ik ben er vanavond ik kan je niet tegenhouden om te komen wel?!
kunnen we wel ff het een en het ander doornemen over ons huwelijk toch?! ben nu goed op de hoogte hoor!![]()

ja die word mee gecharterd als bob!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
komt Keizerpinguin ook?

Pyjama?? wat voor 1?quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:24 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ohhhhhhhh housepartyik neem mijn pyjama mee,

Kheb 1 met een alfred j. kwak-printquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:31 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uhm nou eentje met beertjes op, vind je dat aantrekkelijk![]()

Ik in de winter wel, maar nu gewoon een fleurige boxer + als het wat koeler wordt een sportbroek.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:33 schreef creno het volgende:
pyjama ?
ik slaap echt nooit in een pyjama...

Ik soms als ik bij iemand anders slaap. Naakt ergens logeren is niet mijn stijl ...quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:33 schreef creno het volgende:
pyjama ?
ik slaap echt nooit in een pyjama...

ah wat zullen we er schattig uit zien samenquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb 1 met een alfred j. kwak-print![]()

quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik in de winter wel, maar nu gewoon een fleurige boxer + als het wat koeler wordt een sportbroek.

Die ziet er niet fleurig uit hoor..quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:36 schreef creno het volgende:
[..]
[afbeelding]
je draagt een fleurige boxer in bed ?

de nieuwste slet van de fok[homo]'s is geboren !quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:35 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ah wat zullen we er schattig uit zien samen![]()

hehe cute jaquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:35 schreef Excess_All het volgende:
[..]

Zow erg subtiel johquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:38 schreef creno het volgende:
[..]
de nieuwste slet van de fok[homo]'s is geboren !
Hmm voel je je soms gepasseerd ofzo?quote:eerst half trouwen met keizerpinguin en nu "onderbroekenlol" gaan hebben met Wiz![]()

hahaha, dankjequote:Op zaterdag 23 april 2005 19:38 schreef creno het volgende:
[..]
de nieuwste slet van de fok[homo]'s is geboren !
eerst half trouwen met keizerpinguin en nu "onderbroekenlol" gaan hebben met Wiz![]()

Jij gaat ook iedereen hier af he?!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:35 schreef Excess_All het volgende:
[..]

nee hoor, ik heb geen fleurige boxershort of een met beertjes of bloemen of disneyfiguren of etc... alleen van die strakkequote:Op zaterdag 23 april 2005 19:40 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm voel je je soms gepasseerd ofzo?![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |