quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:15 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh je hebt al een ring, ik dacht dat ik de enigste voor je was![]()
Je kan altijd langs komen, maar kheb alleen cola in huis hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:16 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik kom straks nog bij je langs he. Gewoon voor een vluggertje ofzo![]()
Dan neem ik het zelf wel mee. Je moet voor je gasten zorgenquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je kan altijd langs komen, maar kheb alleen cola in huis hoor.. Geen sinas.
Ja het weer was/is nog steeds fan-tas-tischquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goe-den-a-vond zeg!
Is het weer niet fan-tas-tisch??
you did not want to tell me that...quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:19 schreef creno het volgende:
zo effe een TVP plaatsen !
Ik ga vanavond eens een keer in de lollipop in Tilburg kijken, het zal me wel benieuwen hoor, de laatste keer dat ik er ben geweest stonden we op elkaar geprop in een smalle gang, een meter van de bar vandaan, maar wilde je wat bestellen dan was je nog een kwartier onderweg
Ik ga met je meequote:Op zaterdag 23 april 2005 19:19 schreef creno het volgende:
zo effe een TVP plaatsen !
Ik ga vanavond eens een keer in de lollipop in Tilburg kijken, het zal me wel benieuwen hoor, de laatste keer dat ik er ben geweest stonden we op elkaar geprop in een smalle gang, een meter van de bar vandaan, maar wilde je wat bestellen dan was je nog een kwartier onderweg
als je lief bent en me als prins behandeld wel! ieder jaar ééntje meerquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:10 schreef Excess_All het volgende:
ohhhh keizer, ik ben verkocht![]()
hahah leuke foto's en een goude ring
hopelijk krijg ik ook elk jaar bloemen
quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:21 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik ga met je meeKun je daar lolly's kopen?
![]()
Hallo. ik houd geen houseparty thuis joh. Zal m'n ouders ook niet fijn vinden, denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:19 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Dan neem ik het zelf wel mee. Je moet voor je gasten zorgen![]()
sweet little KUGje is coming toooooquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
you did not want to tell me that...
![]()
stuurt prive bericht,quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
als je lief bent en me als prins behandeld wel! ieder jaar ééntje meer![]()
Hmm oke. Ik blijf ook wel thuis.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hallo. ik houd geen houseparty thuis joh. Zal m'n ouders ook niet fijn vinden, denk ik![]()
. Ik wilde gewoon een rustige avond houden vandaag.
ohhhhhhhh housepartyquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hallo. ik houd geen houseparty thuis joh. Zal m'n ouders ook niet fijn vinden, denk ik![]()
. Ik wilde gewoon een rustige avond houden vandaag.
Jaaa prima man, alleen de hele tijd heel moequote:Op zaterdag 23 april 2005 19:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja het weer was/is nog steeds fan-tas-tisch.. hoe gaan de zaken daar?
oohhhhh en ik dat ik de enigste was!!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:15 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh je hebt al een ring, ik dacht dat ik de enigste voor je was![]()
ahhhhhh uhm nou we kunnen samen naar de lollypop gaanquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oohhhhh en ik dat ik de enigste was!!!![]()
zeg jij het maar ik heb de ringen al gekozen!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:23 schreef Excess_All het volgende:
[..]
stuurt prive bericht,
ps............. wanneer gaan we trouwen
Of je de enige bent weet ik niet maar je bent vast wel de enigste.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oohhhhh en ik dat ik de enigste was!!!![]()
*insert troetelbeer plaatje*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |