te laat ik weet mijn plaats weer alweer mijn hart gebroken!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:54 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah dat was sarcastisch bedoeld, omdat hij me zojuist nog de nieuwe slet noemde
Zou het?quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik denk dat hij daarmee jou probeert te insemineren Bief.
oh my god!!! ben geen huisvrouw wat moet ik daar nou weer?quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:56 schreef Excess_All het volgende:
biedt een tripje naar de huishoudbeurs aan als zoen offer![]()
hahaha, sorryquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh my god!!! ben geen huisvrouw wat moet ik daar nou weer?
neem me dan mee naar the rainbow experience
i'm well known in mestreech, hubs diech tied?quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat probeer je daar mee te insemineren?!. He? Nou?! Hmm?!!!11één!1
Alleen Limburgers en homo's uit de randstad insemineren sneller dan Brabanders.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zou het?
Is dat typisch Brabants?
stel voor om naar de efteling te gaan en je hebt hemquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:01 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahaha, sorryik laat jou wel kiezen, i
efteling is leuk joh, vroeger was ik helemaal gestoord van die papier hier, ging ik daar op de grond allemaal papier op rapen, ze hadden me bijna moeten betalen daarquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:02 schreef creno het volgende:
[..]
stel voor om naar de efteling te gaan en je hebt hem![]()
Je zou toch denken dat ik daar ondertussen wel iets van gemerkt zou moeten hebben...quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Alleen Limburgers en homo's uit de randstad insemineren sneller dan Brabanders.
well known?!quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
i'm well known in mestreech, hubs diech tied?
Hey, ook al zijn ze snel en makkelijk, ze hebben nog steeds iets van smaak.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ik daar ondertussen wel iets van gemerkt zou moeten hebben....
jij kut hoer laat hem zelf eens iets verzinnen!quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:02 schreef creno het volgende:
[..]
stel voor om naar de efteling te gaan en je hebt hem![]()
uhm duinerellquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:08 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jij kut hoer laat hem zelf eens iets verzinnen!
Kut.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Hey, ook al zijn ze snel en makkelijk, ze hebben nog steeds iets van smaak.
hoi hoiquote:
en de dus NIET in dequote:Op zaterdag 23 april 2005 20:11 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hoi hoi
het gaat over insemenatie en de efteling, kun je je daar in vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |