haha ik wist niet dat het zo makkelijk ging, iemand af gaan, haha,quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij gaat ook iedereen hier af he?!.
Die beertjes en snoopy, etc.. heb je ook in strakke varianten hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:41 schreef creno het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb geen fleurige boxershort of een met beertjes of bloemen of disneyfiguren of etc... alleen van die strakke
dus ja veel lol valt er aan mij dan niet te beleven
ik snap nu je nickname ook ! excess_Allquote:
Ja hoi.quote:
je ziet er leuk uit das al een plus punt toch?! en gescheiden ben je ook zo hahahquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:30 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahahh je trouwt wel de eerste de beste hhaa, mischien ben ik niet eens je type
quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja hoi.
Dit is een forum.
Daar kun je berichten posten.
En daar kunnen anderen dan weer op reageren.
En zo krijg je een gesprek.
Of zelfs een discussie.
Maar meestal gaat het over niks.
Maar wees welkom.
Kijk rustig rond.
Als je vragen hebt hoor ik het wel..
Jer!quote:
ehmquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jer!
Die smaailie! Dat moet een vergissing zijn!!.
.
hahah dat bedoel ik does, ik lul ook maar gewoon wat , maarjah de nieuwe slet klinkt eigenlijk nog niet zo slechtquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar meestal gaat het over niks..
zeg ga je nu al weer mijn broer versieren hmmm zet het huwelijk maar uit je hoofd!quote:
"beter een titel dan geen titel?"quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:45 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah dat bedoel ik does, ik lul ook maar gewoon wat , maarjah de nieuwe slet klinkt eigenlijk nog niet zo slecht![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]!!!!
je hebt voor SEX gesolliciteerd!!!!!.
hahah nou moet je niet eerst getrouwd zijn om te scheidenquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
je ziet er leuk uit das al een plus punt toch?! en gescheiden ben je ook zo hahah![]()
hahah aardige broer heb je, we kunnen het vast goed met elkaar vinden :S hahaquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:46 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zeg ga je nu al weer mijn broer versieren hmmm zet het huwelijk maar uit je hoofd!![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]. Sttttttt!!
.
Dat moest achter de schermen blijven!
ik SEX mod.. De laatste keer sex is zo lang geleden dat ik me af vraag of ze de regels ondertussen verandert hebben.
.
.
hmmmm right !quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:47 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah aardige broer heb je, we kunnen het vast goed met elkaar vinden :S haha
vraag je hem toch ten huwelijk geef ik me ring wel aan iemand andersquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:47 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah aardige broer heb je, we kunnen het vast goed met elkaar vinden :S haha
die van mij wil je niet weten!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:52 schreef wonderer het volgende:
Wat noemen jullie "geen tijden"? Ik sta op januari vorig jaar...
hahah dat was sarcastisch bedoeld, omdat hij me zojuist nog de nieuwe slet noemdequote:Op zaterdag 23 april 2005 19:52 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
vraag je hem toch ten huwelijk geef ik me ring wel aan iemand anders![]()
Wat probeer je daar mee te insemineren?!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en dat voor zo'n jongen blom als ik...
vertaling:quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:50 schreef Jerruh het volgende:
ik heb ook al in geen tijden seks gehad... en dat voor zo'n jongen blom als ik...
ik denk dat hij daarmee jou probeert te insemineren Bief.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat probeer je daar mee te insemineren?!. He? Nou?! Hmm?!!!11één!1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |