quote:
ssssttt!.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
trouwens, als toekomstige SEX-mod zijnde, moet ik je wel wat tips geven over het modden eej.
kan ik niet in dudequote:Op zaterdag 23 april 2005 20:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ssssttt!.
Niet waar de kijkbuisheaumeaux bij zijn. Doe maar in +..
ah wat leuk, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ssssttt!.
Niet waar de kijkbuisheaumeaux bij zijn. Doe maar in +..
quote:
ik heb DP nogquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
anders vraag je of boe je effe helpt.
Dan al! hoe laat zijn jullie er!?quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:45 schreef keizerpinguin het volgende:
ga me douche en dan naar Tilly town! doei doei![]()
![]()
![]()
waarschijnlijk rond een uur of tien a half elfquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dan al! hoe laat zijn jullie er!?
quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
Evil Hoshi in Star Trek Enterprise is een echt erg geil wijf.
niet iedereen hoor... ik moet de mijne nog vinden, al staat DE datum al wel vastquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:14 schreef petre86 het volgende:
gnaaaaaaaf
mag ik met rozenblaadjes en rijst gooien?
heb ik ook een leuke dag als iedereen hier zomaar gaat trouwen
ach, excess_all is tegen die tijd wel weer vrijquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:16 schreef creno het volgende:
[..]
niet iedereen hoor... ik moet de mijne nog vinden, al staat DE datum al wel vast
over 2 jaar op 7 juli
maar ja nu nog een partner
Waarom die datum? *schieuwnierig*quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:16 schreef creno het volgende:
[..]
niet iedereen hoor... ik moet de mijne nog vinden, al staat DE datum al wel vast
over 2 jaar op 7 juli
maar ja nu nog een partner
Oh ja, duh. Mijn trouwdatum wordt 15-05-05. Ook leukquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:25 schreef creno het volgende:
die datum !
das 07-07-07
hee ik ben weg, tot vannacht, of anders tot morgen
in the usa?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, duh. Mijn trouwdatum wordt 15-05-05. Ook leuk
hoe trouw je in amerika eigenlijk.. in het stadhuis of alleen kerk of wat..quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:34 schreef wonderer het volgende:
New Hampshire.
maar wel met een ambtenaar erbij toch?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:37 schreef wonderer het volgende:
Bij zijn ouders thuis. Gewoon een handtekening zetten en klaarHet feest en een "echte" ceremonie komt in Nederland tzt.
Ja, het slaat ook nergens op. Als ik een lul had gehad, zou ik niet mogen trouwen? Eh? Da's discriminatie op basis van geslacht.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar wel met een ambtenaar erbij toch?
zo'n huwelijk op papier.. tssk en dan zijn die amerikanen bang voor een homo-huwelijk omdat dat het heilige gedeelte aantast van het huwelijk
( niks tegn jullie hoor)
maar jullie gaan zsm in NL wonen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, het slaat ook nergens op. Als ik een lul had gehad, zou ik niet mogen trouwen? Eh? Da's discriminatie op basis van geslacht.
Maar wel met een ambtenaar ja. En er zit wel wat ceremonie bij natuurlijk, alleen niet een kerk vol. We trouwen sowieso niet voor de kerk. Alleen onze ouders zijn erbij en dan in Nederland komt het feest. Het was een kwestie van zo snel mogelijk, dan kan de immigratie procedure van start.
ik ben ook altijd goed met plannen.. alleen het houden aan een planning...quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:53 schreef wonderer het volgende:
Nee, ik ga zsm daar wonen. Over een paar jaar komen we terug, is de planning. Maar ja, planningen...
Een leven plannen schiet toch niet op. Er zijn zoveel dingen die je niet kunt overzien dat die planning bijna zeker de prullenbak in kan.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ben ook altijd goed met plannen.. alleen het houden aan een planning...![]()
dan kun je net zogoed niks plannenquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een leven plannen schiet toch niet op. Er zijn zoveel dingen die je niet kunt overzien dat die planning bijna zeker de prullenbak in kan.
Goed planquote:
Nee, nog niet in dit topic...quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:48 schreef Jerruh het volgende:
hehe tech, die had je toch al?
ik ga pitten.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:48 schreef Jerruh het volgende:
hehe tech, die had je toch al?
ik ga pitten.
meiden, het is zaterdag-avond!!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:49 schreef tech het volgende:
Maarre... Welterusten. Ik ga ook maar slapen... Beetje koppijn van teveel directe zon. Werk ze morgen, Jerruh
uhhhhquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
ach, excess_all is tegen die tijd wel weer vrij
uhhh gaat dat zo al tegenwoordig,, hahahquote:
uhhh ben je ook ergens niet klaar voorquote:Op zondag 24 april 2005 00:07 schreef Waxxer het volgende:
I'm ready
Ready for the laughing gas
I'm ready
Ready for what's next
Ready to duck
Ready to dive
Ready to say
I'm glad to be alive
I'm ready
Ready for the push
In the cool of the night
In the warmth of the breeze
I'll be crawling around
On my hands and knees
Maarja, als er niemand is....![]()
ahh zullen we gaan dammen, haha, ik ook geen zin om uit te gaan, beetje teveel gewerkt en te weinig geslapen deze week,quote:
Nou, ik ben ook nogquote:Op zondag 24 april 2005 00:16 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uhhh ben je ook ergens niet klaar voor![]()
Nee. Ik weet waar jij op uitbentquote:Op zondag 24 april 2005 00:21 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ahh zullen we gaan dammen, haha, ik ook geen zin om uit te gaan, beetje teveel gewerkt en te weinig geslapen deze week,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |