Ex-ajaciedquote:Op maandag 2 mei 2005 12:04 schreef Robar het volgende:
Queens Park Rangers schijnt afgelopen weekend op de tribune gezeten te hebben bij MVV - Heracles. Mogelijk voor Serge van den Ban, de uitblinker bij MVV dit seizoen.
Idd, wat hij wilt doen als hij transfervrij is moet hij zelf maar weten maar zolang hij een contract bij Ajax heeft verkopen ze hem niet aan PSV, heel simpel.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hij loopt iig een stuk vrolijker rond de laatste tijd. Ik denk dat we gewoon even de gesprekken af moeten wachten. Voorlopig zie ik het echt niet gebeuren.
Ik zou het überhaupt geen toffe zet vinden van hemquote:Op maandag 2 mei 2005 12:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Idd, wat hij wilt doen als hij transfervrij is moet hij zelf maar weten maar zolang hij een contract bij Ajax heeft verkopen ze hem niet aan PSV, heel simpel.
dan moeten ze rap zijn want hij staat op t punt om zn contractverlenging te tekenenquote:Op maandag 2 mei 2005 00:41 schreef pekel het volgende:
Trouwens, mochten Heitinga en Trabelsi weggaan, dan neemt Ajax Michael Jansen van Vitesse over.
ik zou t oko niet tof van m vinden als hij naar PSV komtquote:Op maandag 2 mei 2005 12:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zou het überhaupt geen toffe zet vinden van hem.
Dat ook niet nee maar dat is dan voor z'n eigen rekening als hij leuk vindt om naar de concurrent te gaan. Ajax zelf moet er niet aan meewerken en dat zullen ze ook zeker doen.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zou het überhaupt geen toffe zet vinden van hem.
Godverdomme niks der vanquote:Op maandag 2 mei 2005 11:29 schreef BZ het volgende:
N'Kufo van Twente naar AZ (vi.nl)
Heitinga, laat me niet lachen, nog niet eens een volwaardige basisplaats bij Ajax, en een middelmatige speler in de nederlande competitie. Mist snelheid, conditie en voetbal inzicht. Ze beste punt, de lange bal heb ik overigens het hele seizoen nog niet gezien.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:31 schreef pekel het volgende:
Heitinga en Trabelsi ook naar Barcelona.
Voorlopig geen ene reet neequote:Op maandag 2 mei 2005 12:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heitinga blinkt bij Ajax niet eens uit, wat moet die gast in hemelsnaam bij Barça doen....
Lijkt me niet dat ze hem alleen dan overnemen, Heitinga en Trabelsie zijn centrale verdediger en rechtsback. Jansen linksback. Alleen heeft hij al bijna een nieuw contract op zak bij Vitessen, dit zal wel niet door gaan dus.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:41 schreef pekel het volgende:
Trouwens, mochten Heitinga en Trabelsi weggaan, dan neemt Ajax Michael Jansen van Vitesse over.
Jansen kan ook prima in het centrym uit de voeten daarom staat ie ook bij PSV op het lijstje als stand in voor Bouma en Leequote:Op maandag 2 mei 2005 12:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze hem alleen dan overnemen, Heitinga en Trabelsie zijn centrale verdediger en rechtsback. Jansen linksback. Alleen heeft hij al bijna een nieuw contract op zak bij Vitessen, dit zal wel niet door gaan dus.
klopt die jongen is eigenlijk bedroevend slecht.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heitinga blinkt bij Ajax niet eens uit, wat moet die gast in hemelsnaam bij Barça doen....
Bron: The Guardian.quote:Chelsea will pursue River Plate's 21-year-old goalscoring midfielder Javier Mascherano instead, with the Argentine international reported to be available for Ł8m
Arsenal are set to sign French starlet Sidney Govou for Ł7m this summer.
Heel oud nieuws. Zie: Transfergeruchten topic # 44.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:29 schreef BZ het volgende:
N'Kufo van Twente naar AZ (vi.nl)
Chelsea iets teveel geld vinden ? Een beetje de wereld op zijn kopquote:Op maandag 2 mei 2005 16:23 schreef tong80 het volgende:
Gerrard definitief niet naar Chelsea. 30 miljoen vinden ze te veel.
Vd Laak in de belangstelling van Heerenveen.
quote:Maandag 2 mei - Danny Blind bekeek Vermaelen en Jansen
Ajax-trainer Danny Blind heeft dit weekend volgens Het Parool de linksbenige verdedigers Thomas Vermaelen en Michael Jansen bekeken. Dit maakte de Amsterdamse krant vandaag openbaar.
De 43-jarige oefenmeester was gisteren aanwezig bij Vitesse-RKC (3-1). Vermaelen is momenteel verhuurd door Ajax aan RKC en linksback Jansen staat nadrukkelijk in de belangstelling van Ajax. Blind zoekt een vervanger voor de zwaar geblesseerde Maxwell, die zijn kruisband scheurde.
Niet naar de lange Leegte ?quote:Op maandag 2 mei 2005 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Van der Leegte naar NAC.
Ja ik hoorde het ook. Voor een bult geld mag die wel vertrekkenquote:Op maandag 2 mei 2005 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Majstorovic naar Newcastle United
Gelukkig van een baggersite: http://www.football-rumours.com/dodgy.htmquote:Kluivert set to leave Newcastle this summer for Dutch Champions PSV. PSV have accumilated enough finance from this seasons Champions leauge to offer Kluivert a reasonable deal, though he will oof course, have to take a massive pay cut.
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:22 schreef Spideyman het volgende:
Mag ik even kotsen?
[..]
Gelukkig van een baggersite: http://www.football-rumours.com/dodgy.htm
Zeker een baggersite , volgens hun gaat Bergkamp toch naar ajax an gaat Adirano naar Arsenal , Steven Gerrard alsnog naar Chelsea voor 30m + Robbenquote:Op maandag 2 mei 2005 23:22 schreef Spideyman het volgende:
Mag ik even kotsen?
[..]
Alles valt in elkaar....quote:Op maandag 2 mei 2005 23:22 schreef Spideyman het volgende:
Mag ik even kotsen?
[..]
Bergkamp naar Ajax is nog helemaal niet zo gek.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:37 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zeker een baggersite , volgens hun gaat Bergkamp toch naar ajax an gaat Adirano naar Arsenal , Steven Gerrard alsnog naar Chelsea voor 30m + Robben![]()
mooi.. opzoutenquote:Op maandag 2 mei 2005 21:11 schreef Moody het volgende:
Gerucht: Majstro naar Newcastle voor 6 miljoen.
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:11 schreef Moody het volgende:
Gerucht: Majstro naar Newcastle voor 6 miljoen.
quote:Chelsea swoop for Ł30m Barcelona striker
By D Ferguson
1 May 2005
Chelsea are targeting a summer move for Barcelona striker Samuel Eto’o.
According to The Mirror, the Premiership champions are preparing a massive Ł30m bid for the Cameroon ace.
However, I know that Chelsea have loads of money and all that but they and Barcelona aren’t exactly the best of friends are they?
Could you imaging Barca doing business with the club that seemed to agitate them so much earlier in the season?
Eto’o is one of Barca’s best players and IF Chelsea managed to prise him away from the Catalonian giants then it would be one of the biggest transfer coups since Real Madrid signed Figo from the Spanish league leaders.
quote:'Man United meldt zich voor De Jong'
Manchester United heeft zich bij Ajax gemeld voor Nigel de Jong, zo meldt het Algemeen Dagblad. De Amsterdammers zeggen niet van plan te zijn de vijfvoudig international te laten gaan.
'We laten hem niet gaan', reageert algemeen directeur Arie van Eijden op de belangstelling van Man United. 'Nigel de Jong heeft nog een contract tot 2006 en in de visie van Danny Blind is hij een zeer belangrijke speler voor Ajax. Daarom hangen wij ook geen prijskaartje om zijn nek. Wij willen hem houden, simpel.'
Sinds Blind de rol van coach heeft overgenomen van Ronald Koeman, is De Jong verzekerd van een basisplaats. De twintigjarige Amsterdammer speelt voornamelijk als rechtshalf.
Toch heeft De Jong de clubleiding onlangs laten weten dat hij niet van plan is een nieuw contract te ondertekenen. Hij vindt dat in de periode onder Koeman er een aantal beloften niet is nagekomen door de clubleiding.
God neequote:
De Jong is een wereldtopper in spe. Denk dat Ferguson hem wil halen als opvolger van Keane.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
God nee![]()
united moet is wereldtoppers gaan kopen in plaats van die middelmatige spelers
Laat me niet lachen. Is een aardige speler, maar niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:47 schreef BZ het volgende:
[..]
De Jong is een wereldtopper in spe. Denk dat Ferguson hem wil halen als opvolger van Keane.
Ha, hoe oud is hij? jaartje of 35? leuke aankoop iigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:53 schreef pekel het volgende:
Geloof het of niet. Emmen gaat flink inkopen.
Mika Nurmela (Kaiserslautern) is transfervrij. Emmen wil hem overnemen en Mika zou het zelf ook wel willen.
Daarnaast zoekt Emmen nog een aanvallende speler en nog 2 á 3 verdedigers.
Keane is niet te vervangenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:47 schreef BZ het volgende:
[..]
De Jong is een wereldtopper in spe. Denk dat Ferguson hem wil halen als opvolger van Keane.
Lol, leer hem eerst eens de basis principes van het verdedigen, zoals het aan de binnenkant dekken van de man en het meegaan met de diepste speler op een eentwee.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:47 schreef BZ het volgende:
[..]
terug op z'n oude nestquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:04 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
Ha, hoe oud is hij? jaartje of 35? leuke aankoop iig
Zeg toch ook dat hij een topper is in spe, een talent dus, die nog veel moet leren....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lol, leer hem eerst eens de basis principes van het verdedigen, zoals het aan de binnenkant dekken van de man en het meegaan met de diepste speler op een eentwee.
MCU is geen opleidingsinstituut, op dat niveau moet je er gelijk staan. Het krediet wat je bij zo een club hebt is minimaal.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:14 schreef BZ het volgende:
[..]
Zeg toch ook dat hij een topper is in spe, een talent dus, die nog veel moet leren....
Sumialaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:13 schreef Spideyman het volgende:
[..]
terug op z'n oude nest
Hij was mede verantwoordelijk voor de bijna promotie van Emmen naar de eredivisie. Destijds verving hij de onvervangbaar geachte Antti Sumiala. En met verveDenk dat hij nog behoorlijk populair is op de Meerdijk.
Bron?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Galasek terug naar Willem II
Gezien met zijn zaakwaarnemer in het stadion gister. Dus het lijkt me dat ze wel een goed gesprek hebben gevoerd, anders kom je er niet met je zaakwaarnemer.quote:
Sumialalalalalalaaaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:20 schreef pekel het volgende:
[..]
Sumiala
Zal hij ook weer terug kunnen komen?.
Maar waar komt de link met Willem 2 dan opeens vandaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gezien met zijn zaakwaarnemer in het stadion gister. Dus het lijkt me dat ze wel een goed gesprek hebben gevoerd, anders kom je er niet met je zaakwaarnemer.
Jammer dat de transferperiode voorbij is en dat Co volgend seizoen geen trainer meer van AZ is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar waar komt de link met Willem 2 dan opeens vandaan?
Misschien gaat ie wel naar AZ om weer onder Cootje te spelen..
Stom, ik ben niet helemaal wakker.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:43 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Jammer dat de transferperiode voorbij is en dat Co volgend seizoen geen trainer meer van AZ is..
Talent? Dat was ie in 2001 toch ook al?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:14 schreef BZ het volgende:
[..]
Zeg toch ook dat hij een topper is in spe, een talent dus, die nog veel moet leren....
Oude club, hij woont volgens mij nog steeds in Tilburg of in de buurt ervan. Hij wil nog minimaal twee jaar voetballen, dat kan bij Willem II eerder dan bij Ajax.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar waar komt de link met Willem 2 dan opeens vandaan?
Misschien gaat ie wel naar AZ om weer onder Cootje te spelen..
Klopt, was enige dagen geleden al sprake van. Ging over verhuur toen, heb ik gepost.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:35 schreef stevengerrard het volgende:
Oliveri Kapo (Juventus): Volgens Italiaanse media hebben zowel Monaco als Liverpool onderzocht of de middenvelder beschikbaar is
Tuurlijk, nog een keeper erbijquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:38 schreef methodmich het volgende:
Jurek Dudek naar Feyenoord (Daily Express)
In godsnaam waarom?quote:
Wel leuk, 4 keepers in het doel bij F'noord, gaan ze elkaar in de weg lopen.....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je bedoelt nog een matige keeper erbij
Babos is zelfs in staat zichzelf in de weg te lopenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wel leuk, 4 keepers in het doel bij F'noord, gaan ze elkaar in de weg lopen.....
Voor de breedte lijkt Kaladze me wel geschikt, verder lijkt hij me weinig geschikt eigenlijk. Bij AC is hij al een van de zwakkere schakels.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:38 schreef methodmich het volgende:
Kakha Kaladze van Milan naar Chelsea, dat een linksback zoekt.
Deed Ajax ook een paar jaar geleden met Winter, Verlaat en Menzo. Liep toen niet goed af......quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Feyenoord wilt veel oude spelers nu gaan terug halen.
Inderdaad, dat werd tegen psv ook pijnlijk duidelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Voor de breedte lijkt Kaladze me wel geschikt, verder lijkt hij me weinig geschikt eigenlijk. Bij AC is hij al een van de zwakkere schakels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |