Acht ik net zo waarschijnlijk als Robinho naar PSVquote:Op zondag 1 mei 2005 19:01 schreef JaWi het volgende:
Davids naar Ajax. Kan ik me aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen.
Alleen is Robinho een miljoentje of 15 duurder.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Acht ik net zo waarschijnlijk als Robinho naar PSV
Hou nou op met dromen, Davids komt niet naar ajax.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Alleen is Robinho een miljoentje of 15 duurder.
Hoezo?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Robinho naar PSV begint toch waarheid te worden....
Wil ik ook wel weten eigenlijk.quote:
Leuk, maar hoe komen die brazilianen aan de info?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De bron die ik heb zijn een drietal Brazilianen. Chelsea zou zich er overigens wel mee hebben bemoeid. Anders was Robinho nooit haalbaar voor PSV.
Uit Braziliaanse kranten en nieuwsuitzendingen en dergelijke. Net zoals het allang bekend was dat Tevez naar Corinthians zou gaan en niet naar PSV, Bayern of Spanje.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leuk, maar hoe komen die brazilianen aan de info?
als Chelsea alles betaald vind ik dat primaquote:Op maandag 2 mei 2005 00:17 schreef pekel het volgende:
Robinho zou idd naar PSV gaan, Chelsea zou Robinho gelijk over mogen nemen van PSV, mochten ze dat willen.
Hoezo trouwens?quote:Op zondag 1 mei 2005 19:01 schreef JaWi het volgende:
Davids naar Ajax. Kan ik me aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen.
Kutconstructie, moet je 3 keer raden wat er gebeurt als PSV Chelsea tegenkomt in de CL .quote:Op maandag 2 mei 2005 00:17 schreef pekel het volgende:
Robinho zou idd naar PSV gaan, Chelsea zou Robinho gelijk over mogen nemen van PSV, mochten ze dat willen.
Dan heb je nog altijd serieus de mogelijkheid dat die spelers in kwestie als ze graag naar Chelsea willen zich die match laten opmerken door een wereldprestatie neer te zetten ... Iets wat je wel meer ziet met uitgeleende spelers, die willen zich tegen hun (ex/toekomstige) club net méér laten opmerken.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kutconstructie, moet je 3 keer raden wat er gebeurt als PSV Chelsea tegenkomt in de CL .
Morientes als mooiste voorbeeldquote:Op maandag 2 mei 2005 00:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dan heb je nog altijd serieus de mogelijkheid dat die spelers in kwestie als ze graag naar Chelsea willen zich die match laten opmerken door een wereldprestatie neer te zetten ... Iets wat je wel meer ziet met uitgeleende spelers, die willen zich tegen hun (ex/toekomstige) club net méér laten opmerken.
En straks in de finale ongetwijfeld Crespo ... (ook uitgeleend door Chelsea aan Milan)quote:
Idd, en Kompany meldt zelf dat Barcelona hem zei dat Heitinga, van Bommel en Trabelsi ook gaan tekenen.(zie boven)quote:Op maandag 2 mei 2005 00:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De Belgische pers spreekt dan weer ervan dat Barca een bod op Kompany gedaan zou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |