quote:Op zaterdag 30 april 2005 15:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En in de Belgische pers sluit Timmy Simons een transfer naar Feyenoord uit, met zijn huidige contract bij Club Brugge zou hij meer dan 1/3de meer verdienen dan de huidige grootverdiener bij Feyenoord. Dus het lijkt uitgesloten dat Feyenoord hem kan betalen.
Hoogstrate komt uit het noorden van het land, dat zal zeker meespelen in de beslissing om hem te verhuren aan Emmen, eventueel.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:16 schreef XAVI het volgende:
Het lijkt me wel leuk voor Emmen daar niet van, alleen psv probeert FC Eindhoven een stuk succesvoller te laten zijn volgend seizoen. Als ze dan hoogstrate verhuren aan een eerste divisie club dan lijkt het mij slimmer om hem dan aan een club te verhuren waar je een samenwerkingscontract mee hebt.
Alleen mischien is het voor hem beter om naar emmen te gaan en als dat zo is dan moet dat ook gebeuren.
belopen of niet, deze kerel heeft een brok ervaring waar je u tegen zegt.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Frank de Boer kan het niveau van Ajax echt niet meer aan. Niet dat Escude een wereldverdediger is, maar de Boer kon het in Turkije allemaal al niet meer belopen.....
een turkse competitie is anders als de nederlandse. bovendien zijn er dan andere spelers binnen ajax die het wel kunnen belopen, en daarom hoeft de boer daar niet in uit te blinken.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Klopt, maar iemand die het niet meer kan belopen is ongeschikt als verdediger. In Turkije werd al pijnlijk duidelijk dat het erg verstandig was van De Boer om in Qatar geld te gaan scheppen in plaats van terug te gaan naar Ajax.
Iemand die het in Turkije niet meer kan belopen, kan dat in Nederland wel dus?quote:Op zondag 1 mei 2005 11:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
een turkse competitie is anders als de nederlandse. bovendien zijn er dan andere spelers binnen ajax die het wel kunnen belopen, en daarom hoeft de boer daar niet in uit te blinken.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:28 schreef methodmich het volgende:
Robbie Keane van Spurs naar Aston Villa
Andrew Johnson van Crystal P naar Newcastle
Zou echt extreem cool zijn. Top middenveld met Sneijder.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:01 schreef JaWi het volgende:
Davids naar Ajax. Kan ik me aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |