Acht ik net zo waarschijnlijk als Robinho naar PSVquote:Op zondag 1 mei 2005 19:01 schreef JaWi het volgende:
Davids naar Ajax. Kan ik me aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen.
Alleen is Robinho een miljoentje of 15 duurder.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Acht ik net zo waarschijnlijk als Robinho naar PSV
Hou nou op met dromen, Davids komt niet naar ajax.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Alleen is Robinho een miljoentje of 15 duurder.
Hoezo?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Robinho naar PSV begint toch waarheid te worden....
Wil ik ook wel weten eigenlijk.quote:
Leuk, maar hoe komen die brazilianen aan de info?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De bron die ik heb zijn een drietal Brazilianen. Chelsea zou zich er overigens wel mee hebben bemoeid. Anders was Robinho nooit haalbaar voor PSV.
Uit Braziliaanse kranten en nieuwsuitzendingen en dergelijke. Net zoals het allang bekend was dat Tevez naar Corinthians zou gaan en niet naar PSV, Bayern of Spanje.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leuk, maar hoe komen die brazilianen aan de info?
als Chelsea alles betaald vind ik dat primaquote:Op maandag 2 mei 2005 00:17 schreef pekel het volgende:
Robinho zou idd naar PSV gaan, Chelsea zou Robinho gelijk over mogen nemen van PSV, mochten ze dat willen.
Hoezo trouwens?quote:Op zondag 1 mei 2005 19:01 schreef JaWi het volgende:
Davids naar Ajax. Kan ik me aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen.
Kutconstructie, moet je 3 keer raden wat er gebeurt als PSV Chelsea tegenkomt in de CL .quote:Op maandag 2 mei 2005 00:17 schreef pekel het volgende:
Robinho zou idd naar PSV gaan, Chelsea zou Robinho gelijk over mogen nemen van PSV, mochten ze dat willen.
Dan heb je nog altijd serieus de mogelijkheid dat die spelers in kwestie als ze graag naar Chelsea willen zich die match laten opmerken door een wereldprestatie neer te zetten ... Iets wat je wel meer ziet met uitgeleende spelers, die willen zich tegen hun (ex/toekomstige) club net méér laten opmerken.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kutconstructie, moet je 3 keer raden wat er gebeurt als PSV Chelsea tegenkomt in de CL .
Morientes als mooiste voorbeeldquote:Op maandag 2 mei 2005 00:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dan heb je nog altijd serieus de mogelijkheid dat die spelers in kwestie als ze graag naar Chelsea willen zich die match laten opmerken door een wereldprestatie neer te zetten ... Iets wat je wel meer ziet met uitgeleende spelers, die willen zich tegen hun (ex/toekomstige) club net méér laten opmerken.
En straks in de finale ongetwijfeld Crespo ... (ook uitgeleend door Chelsea aan Milan)quote:
Idd, en Kompany meldt zelf dat Barcelona hem zei dat Heitinga, van Bommel en Trabelsi ook gaan tekenen.(zie boven)quote:Op maandag 2 mei 2005 00:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De Belgische pers spreekt dan weer ervan dat Barca een bod op Kompany gedaan zou hebben.
Alleen dan?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:41 schreef pekel het volgende:
Trouwens, mochten Heitinga en Trabelsi weggaan, dan neemt Ajax Michael Jansen van Vitesse over.
Volgens mijn gelezen info wel.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:43 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Alleen dan?
Vraag me trouwens af wat Heitinga bij Barca moet op het moment..
quote:Op maandag 2 mei 2005 00:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik vraag mij daar toch alleen af of Van Bommel daar in Barca niet gaat botsen met de andere spelverdelers. Zou wel eens kunnen als hij niet telkens de bal kan opeisen dat die een heel stukje minder gaat renderen.
Je bedoelt Rosenborg die Zweed van Malmo?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Volgens mijn gelezen info wel..
Ajax nl. ook geld besteden aan die speler van Rosenborg (kom niet meer op z'n naam) en een Joegoslavische spits.
Die kans is onmogelijk, aangezien psv nog 8 jaar moet uitrusten van dit internationale succesje.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kutconstructie, moet je 3 keer raden wat er gebeurt als PSV Chelsea tegenkomt in de CL .
Interessantquote:Op maandag 2 mei 2005 11:29 schreef BZ het volgende:
N'Kufo van Twente naar AZ (vi.nl)
Dat gaat hij helemaal niet. Echt niet meer dan een gerucht.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:36 schreef pekel het volgende:
Vrij verrassend dat Nigel de Jong waarschijnlijk naar PSV gaat..
Volgens het AD is PSV wel in onderhandeling met de Jong.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat gaat hij helemaal niet. Echt niet meer dan een gerucht.
Klopt, eerder was hij al mislukt bij FC Utrecht en TOP Oss. Daar heeft AGOVV dus een goeie aan.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:37 schreef pekel het volgende:
Koruglu is toch die keeper die niet goed genoeg was voor Haarlem?.
Jij denkt dat Ras-Amsterdammer en Ajacied ff naar p$v gaat?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:36 schreef pekel het volgende:
Vrij verrassend dat Nigel de Jong waarschijnlijk naar PSV gaat..
Clubliefde zou hem tegen kunnen houden ja. Maar voor de rest staat hem niks in de weg.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:40 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Jij denkt dat Ras-Amsterdammer en Ajacied ff naar p$v gaat?![]()
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum2/9118.php#post9549quote:Op maandag 2 mei 2005 11:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
HIj krijgt geen respect van Ajax, aldus Nigel zelf. Dan kunnen er nog weleens rare dingen gebeuren, zoals een overstap naar PSV, aangezien het wat te vroeg is voor een overstap naar het buitenland.
http://www.nu.nl/news/520516/41/AZ_richt_vizier_op_N%27Kufo.htmlquote:Op maandag 2 mei 2005 11:29 schreef BZ het volgende:
N'Kufo van Twente naar AZ (vi.nl)
Dat gebrek van respect stamt nog uit het koeman-tijdperk waar ie van hot naar her werd geslingerd binnen het elftal. Je ziet dat Blind het duidelijk in 'm ziet zitten en hij presteert meteen beter. Ik heb er alle vertrouwend dat ie bijtekent, zoniet dan gaat ie naar het buitenland want niet alleen p$v is geinteresseerd in zon toptalent.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
HIj krijgt geen respect van Ajax, aldus Nigel zelf. Dan kunnen er nog weleens rare dingen gebeuren, zoals een overstap naar PSV, aangezien het wat te vroeg is voor een overstap naar het buitenland.
Ik zie het best gebeuren, al heeft Ajax nog 'n jaar de tijd om het vertrouwen van De Jong terug te winnen, aangezien zijn contract nog tot medio 2006 loopt.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:46 schreef JaWi het volgende:
[..]
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum2/9118.php#post9549
Hij loopt iig een stuk vrolijker rond de laatste tijd. Ik denk dat we gewoon even de gesprekken af moeten wachten. Voorlopig zie ik het echt niet gebeuren.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik zie het best gebeuren, al heeft Ajax nog 'n jaar de tijd om het vertrouwen van De Jong terug te winnen, aangezien zijn contract nog tot medio 2006 loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |