Die kans is onmogelijk, aangezien psv nog 8 jaar moet uitrusten van dit internationale succesje.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kutconstructie, moet je 3 keer raden wat er gebeurt als PSV Chelsea tegenkomt in de CL .
Interessantquote:Op maandag 2 mei 2005 11:29 schreef BZ het volgende:
N'Kufo van Twente naar AZ (vi.nl)
Dat gaat hij helemaal niet. Echt niet meer dan een gerucht.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:36 schreef pekel het volgende:
Vrij verrassend dat Nigel de Jong waarschijnlijk naar PSV gaat..
Volgens het AD is PSV wel in onderhandeling met de Jong.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat gaat hij helemaal niet. Echt niet meer dan een gerucht.
Klopt, eerder was hij al mislukt bij FC Utrecht en TOP Oss. Daar heeft AGOVV dus een goeie aan.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:37 schreef pekel het volgende:
Koruglu is toch die keeper die niet goed genoeg was voor Haarlem?.
Jij denkt dat Ras-Amsterdammer en Ajacied ff naar p$v gaat?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:36 schreef pekel het volgende:
Vrij verrassend dat Nigel de Jong waarschijnlijk naar PSV gaat..
Clubliefde zou hem tegen kunnen houden ja. Maar voor de rest staat hem niks in de weg.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:40 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Jij denkt dat Ras-Amsterdammer en Ajacied ff naar p$v gaat?![]()
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum2/9118.php#post9549quote:Op maandag 2 mei 2005 11:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
HIj krijgt geen respect van Ajax, aldus Nigel zelf. Dan kunnen er nog weleens rare dingen gebeuren, zoals een overstap naar PSV, aangezien het wat te vroeg is voor een overstap naar het buitenland.
http://www.nu.nl/news/520516/41/AZ_richt_vizier_op_N%27Kufo.htmlquote:Op maandag 2 mei 2005 11:29 schreef BZ het volgende:
N'Kufo van Twente naar AZ (vi.nl)
Dat gebrek van respect stamt nog uit het koeman-tijdperk waar ie van hot naar her werd geslingerd binnen het elftal. Je ziet dat Blind het duidelijk in 'm ziet zitten en hij presteert meteen beter. Ik heb er alle vertrouwend dat ie bijtekent, zoniet dan gaat ie naar het buitenland want niet alleen p$v is geinteresseerd in zon toptalent.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
HIj krijgt geen respect van Ajax, aldus Nigel zelf. Dan kunnen er nog weleens rare dingen gebeuren, zoals een overstap naar PSV, aangezien het wat te vroeg is voor een overstap naar het buitenland.
Ik zie het best gebeuren, al heeft Ajax nog 'n jaar de tijd om het vertrouwen van De Jong terug te winnen, aangezien zijn contract nog tot medio 2006 loopt.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:46 schreef JaWi het volgende:
[..]
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum2/9118.php#post9549
Hij loopt iig een stuk vrolijker rond de laatste tijd. Ik denk dat we gewoon even de gesprekken af moeten wachten. Voorlopig zie ik het echt niet gebeuren.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik zie het best gebeuren, al heeft Ajax nog 'n jaar de tijd om het vertrouwen van De Jong terug te winnen, aangezien zijn contract nog tot medio 2006 loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |