MCU is geen opleidingsinstituut, op dat niveau moet je er gelijk staan. Het krediet wat je bij zo een club hebt is minimaal.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:14 schreef BZ het volgende:
[..]
Zeg toch ook dat hij een topper is in spe, een talent dus, die nog veel moet leren....
Sumialaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:13 schreef Spideyman het volgende:
[..]
terug op z'n oude nest
Hij was mede verantwoordelijk voor de bijna promotie van Emmen naar de eredivisie. Destijds verving hij de onvervangbaar geachte Antti Sumiala. En met verveDenk dat hij nog behoorlijk populair is op de Meerdijk.
Bron?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Galasek terug naar Willem II
Gezien met zijn zaakwaarnemer in het stadion gister. Dus het lijkt me dat ze wel een goed gesprek hebben gevoerd, anders kom je er niet met je zaakwaarnemer.quote:
Maar waar komt de link met Willem 2 dan opeens vandaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gezien met zijn zaakwaarnemer in het stadion gister. Dus het lijkt me dat ze wel een goed gesprek hebben gevoerd, anders kom je er niet met je zaakwaarnemer.
Jammer dat de transferperiode voorbij is en dat Co volgend seizoen geen trainer meer van AZ is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar waar komt de link met Willem 2 dan opeens vandaan?
Misschien gaat ie wel naar AZ om weer onder Cootje te spelen..
Stom, ik ben niet helemaal wakker.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:43 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Jammer dat de transferperiode voorbij is en dat Co volgend seizoen geen trainer meer van AZ is..
Talent? Dat was ie in 2001 toch ook al?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:14 schreef BZ het volgende:
[..]
Zeg toch ook dat hij een topper is in spe, een talent dus, die nog veel moet leren....
Oude club, hij woont volgens mij nog steeds in Tilburg of in de buurt ervan. Hij wil nog minimaal twee jaar voetballen, dat kan bij Willem II eerder dan bij Ajax.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar waar komt de link met Willem 2 dan opeens vandaan?
Misschien gaat ie wel naar AZ om weer onder Cootje te spelen..
Klopt, was enige dagen geleden al sprake van. Ging over verhuur toen, heb ik gepost.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:35 schreef stevengerrard het volgende:
Oliveri Kapo (Juventus): Volgens Italiaanse media hebben zowel Monaco als Liverpool onderzocht of de middenvelder beschikbaar is
Tuurlijk, nog een keeper erbijquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:38 schreef methodmich het volgende:
Jurek Dudek naar Feyenoord (Daily Express)
In godsnaam waarom?quote:
Wel leuk, 4 keepers in het doel bij F'noord, gaan ze elkaar in de weg lopen.....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je bedoelt nog een matige keeper erbij
Babos is zelfs in staat zichzelf in de weg te lopenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wel leuk, 4 keepers in het doel bij F'noord, gaan ze elkaar in de weg lopen.....
Voor de breedte lijkt Kaladze me wel geschikt, verder lijkt hij me weinig geschikt eigenlijk. Bij AC is hij al een van de zwakkere schakels.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:38 schreef methodmich het volgende:
Kakha Kaladze van Milan naar Chelsea, dat een linksback zoekt.
Deed Ajax ook een paar jaar geleden met Winter, Verlaat en Menzo. Liep toen niet goed af......quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Feyenoord wilt veel oude spelers nu gaan terug halen.
Inderdaad, dat werd tegen psv ook pijnlijk duidelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Voor de breedte lijkt Kaladze me wel geschikt, verder lijkt hij me weinig geschikt eigenlijk. Bij AC is hij al een van de zwakkere schakels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |