Bij deze mijn nieuwe schoentjes:quote:Op donderdag 21 april 2005 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
Al een tijdje volg ik dit topic, maar nooit kon ik iets toevoegen. Nu heb ik eindelijk nieuwe schoenen gekocht (vorige week al), dus even een tvp. Morgen maak en post ik een foto!
footlockerquote:Op donderdag 21 april 2005 22:01 schreef oncrea het volgende:
waar koop ik Jordans en Adidas 35th serie in Brabant?
Zulk schoeisel vond ik leuk op de kleuterschool...quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:57 schreef P.U.N.T het volgende:
Vanmiddag gekocht, nieuwe Floris van Bommeltjes![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Oke je haar footlocker maar er is wel een footlocker in tilburgquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:41 schreef oncrea het volgende:
Sjimz ik haat footlocker en die hebben ze zeker niet in Tilburg
Leuke dames schoenen!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:19 schreef Kiki het volgende:
Ik was in 1x verliefd:
[afbeelding]
Ik heb de versie met het witte strikje.
Vet cool gaaf hip manquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:46 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
Deze vandaag gehaald
[afbeelding]
ik heb ze ook in het wit
gers he..quote:
Ik moet altijd hard lachen als ik meisje op die dingen zie lopenquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:30 schreef Adurothiel het volgende:
[afbeelding]
Vandaag gekocht bij van Haren
(ja, brakke kwaliteit foto, ik weet het)
ik moest ook lachen toen ik ze zag, daarom kocht ik ze ook, lekker foutquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:25 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
Ik moet altijd hard lachen als ik meisje op die dingen zie lopen![]()
Weet niet waar hij ze vandaan heeft, maar ik heb ze bij de Bijenkorf gezienquote:Op zondag 24 april 2005 18:11 schreef itsontoday het volgende:
[..]
die converse zijn dope, waar heb je die gehaald?
Beetje schoenwinkel heeft dat wel toch? Hier in elk geval wel.quote:Op maandag 25 april 2005 00:27 schreef Jim.Beam het volgende:
Weet iemand waar "cowboy" laarzen te krijgen zijn? Bijvoorbeeld laarzen zoals Mr. Blonde in Reservoir Dogs?
Ik zal eens kijken vanmiddagquote:Op maandag 25 april 2005 10:31 schreef dunc het volgende:
[..]
Beetje schoenwinkel heeft dat wel toch? Hier in elk geval wel.
Ik kijk wel uit.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:26 schreef Avani het volgende:
Dus ga hier verder met pimpen van je schoenen!
Ik snap wat je bedoelt, zelfverzekerd met een ruige kop, in dat geval.....checkquote:Op maandag 25 april 2005 13:07 schreef schatje het volgende:
Cowboylaarzen zijn wel gedurfd. In de meeste gevallen vind ik het niet mooi staan bij een man. Je moet er imo net die ene lichaamsbouw en stoere uitstraling voor hebben.
yeah, sexy schoenenquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:19 schreef Kiki het volgende:
Ik was in 1x verliefd:
[afbeelding]
exactly the same, Pumaquote:Op maandag 25 april 2005 13:15 schreef its_me_ het volgende:
Vorige week gekocht bij de Coach in Veenendaal:
[afbeelding]
Woah! Hoe duur waren ze? Zijn ze er nog?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:30 schreef Adurothiel het volgende:
[afbeelding]
Vandaag gekocht bij van Haren
(ja, brakke kwaliteit foto, ik weet het)
Grease lightningquote:Op maandag 25 april 2005 14:59 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Woah! Hoe duur waren ze? Zijn ze er nog?
-edit- Ik zie nu pas dat de neus erg groot is. Ligt dat aan de foto of is dat model zo? Zo ja, vind ik jammer!
Ja, dan kan ik lekker ongegeneerd een petticoat en een jurkje met kersjes aandoen!quote:Op maandag 25 april 2005 15:02 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Grease lightninghaha
, doet me denken aan de Rock 'n Roll tijd
De neus is niet zo groot, dat ligt aan de foto omdat de neus het dichtst bij de lens stond.quote:Op maandag 25 april 2005 14:59 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Woah! Hoe duur waren ze? Zijn ze er nog?
-edit- Ik zie nu pas dat de neus erg groot is. Ligt dat aan de foto of is dat model zo? Zo ja, vind ik jammer!
Oeee sexy...quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:19 schreef Kiki het volgende:
Ik was in 1x verliefd:
[afbeelding]
Fotoboek gecheckt: klopt wel.quote:Op maandag 25 april 2005 13:42 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, zelfverzekerd met een ruige kop, in dat geval.....check![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:56 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
wel geile hoerenschoenenkort rokje en je kan zo op de theemsweg
waar heb je die gehaald en hoe duur.. ik zoek de blauwe versiequote:Op dinsdag 26 april 2005 11:51 schreef kultivate het volgende:
[[url=http://img243.echo.cx/img243/271/afbeelding82lc8fk.jpg]afbeelding][/URL]
Hier dan mijn nieuwe schoenen. Munich
Work in progressquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Fotoboek gecheckt: klopt wel.
Stevig gebouwd? Of wordt daar nog aan gewerkt?
Hoe kom je eraan!?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:51 schreef jeloo het volgende:
[afbeelding]
adidas chile 62
bruind oud leer
mooi he
\quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:41 schreef Slofsky het volgende:
[afbeelding]
Bedankt JaWi. Leuke aanvulling op de collectie
.
Broederquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
\
Asics!!![]()
Ik heb ze in het zwart-wit.
Bij Perry, voor 89.99.quote:Op zaterdag 30 april 2005 09:53 schreef IareWeasel het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht? en wat kost me dat?
Ik heb ze ook. Maar dan de half-hoge met gebroken leer.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:41 schreef Slofsky het volgende:
[afbeelding]
.
Hé mooi schoentjequote:Op zaterdag 30 april 2005 20:50 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Nu met zelfgemaakte foto
Lacoste winkel in PC Hooftstraat. Prijs weet ik niet precies meerquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hé mooi schoentje.
Waar gekocht, hoe duur?
Hmm.... tis klitteband he?quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:50 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Nu met zelfgemaakte foto
SportXtra in amsterdam opde haarlemmerdijk 119 euroquote:Op donderdag 28 april 2005 16:32 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
waar heb je die gehaald en hoe duur.. ik zoek de blauwe versie
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:21 schreef Mastroianni het volgende:
Ziet er op zich wel leuk uit alleen ben ik nooit zo gek op klitteband.
iddquote:Op zondag 1 mei 2005 20:55 schreef AnnekeM het volgende:
deze vandaag gekocht bij Intersport Megastore in Groningen.. Lopen echt heerlijk:
[afbeelding]
Viking84 komt vast ook nog even haar nieuwe aankoop pimpen
Vette pattas jaquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:50 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Nu met zelfgemaakte foto
Mexico 66?quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:41 schreef Slofsky het volgende:
[afbeelding]
.
Mooie schoenen, Jack Purcells worden door converse een beetje gelanceert als de nieuwe all stars. Dus als de nieuwe goudmijn voor converse.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:32 schreef DerBolle het volgende:
[afbeelding]
converse jack purcells (limited edition volgens mij)
Net als alle andere sportschoentjes, klein. Heb normaal een 10,5 maar heb in deze een 11quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:53 schreef beschuit het volgende:
[..]
Mexico 66?
Hoe vallen die uit? (groter/kleiner/hetzelfde als 'normaal')
want bij mij in de buurt zijn ze nergens te bekennen en wil ze via internet bestellen en zit nog te dubben over de maat...
deze vind ik echt relax, al hebben wel veel mensen ze wil ik ze ook wel halen, waar haal je die krengen en wat kosten ze?quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:41 schreef Slofsky het volgende:
[afbeelding]
.
www.thnx.nlquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:57 schreef danos het volgende:
[..]
deze vind ik echt relax, al hebben wel veel mensen ze wil ik ze ook wel halen, waar haal je die krengen en wat kosten ze?
Je kan die krengen onder andere bij Skechers (?) en Frontrunner halen, ze kosten 79 euroquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:57 schreef danos het volgende:
[..]
deze vind ik echt relax, al hebben wel veel mensen ze wil ik ze ook wel halen, waar haal je die krengen en wat kosten ze?
Hieroquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:03 schreef Black-Death het volgende:
Heb afgelopen donderdag Levi's schoenen gekocht bij de Tom Tailor winkel in Maastricht voor 80 eurootjes. Blauw... zal vanavond ofzo wel even pic plaatsen
Por que? Er staan wel beroerdere modellen op deze pagina...quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:19 schreef Solitarias het volgende:
[..]
OMG!![]()
Geen blaren op je voeten dus, maar wel op m'n ogen!
Niemand een mening over mijn schoenen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:29 schreef el-Fenomeno het volgende:
Mijn nieuwe schoenen:
[[url=http://img219.echo.cx/img219/7042/foto10qy.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img219.echo.cx/img219/1080/foto34ws.jpg]afbeelding][/URL]
Wat een foeilelijke puma'squote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:33 schreef achla het volgende:
Mijn nieuwe aanwinsten:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jawel hoor, maar ik heb volgens mij al eerder gezegd dat ik je schoenen wel mooi vond. Ook zo'n soort model. Of ik vergis je met iemand anders.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:20 schreef el-Fenomeno het volgende:
[..]
Niemand een mening over mijn schoenen?
Leuk als je een zwangere 30ster bent, met roodgeverfd rattekopje, te dikke reet, sorbo's, wijde op-hoog-water-broek en deze schoenen.........quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Por que? Er staan wel beroerdere modellen op deze pagina...
Het zijn zelfs mannenschoenenquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:45 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Leuk als je een zwangere 30ster bent, met roodgeverfd rattekopje, te dikke reet, sorbo's, wijde op-hoog-water-broek en deze schoenen.........
Iig niet het type schoen waarmee mijn vriendin moet komen aanzetten.....
In zake schoenen heb ik nogal een uitgesproken mening idd.....quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:47 schreef k_man het volgende:
Subtiel Solitarias...
Dank je! Het was iemand anders hoor, ik heb mijn schoenen nog nooit eerder gepost.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:44 schreef Avani het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik heb volgens mij al eerder gezegd dat ik je schoenen wel mooi vond. Ook zo'n soort model. Of ik vergis je met iemand anders.![]()
Wat zijn eigenlijk jouw favo schoenen op dit moment? Post je collectie hier eensquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:50 schreef Solitarias het volgende:
[..]
In zake schoenen heb ik nogal een uitgesproken mening idd.....
Hier krijg ik wel een harde piemel van.....quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:35 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk jouw favo schoenen op dit moment?
quote:
Wat een prachtige schoenen zegquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:10 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Hier krijg ik wel een harde piemel van.....
[afbeelding].
Berluti?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:10 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Hier krijg ik wel een harde piemel van.....
[afbeelding].
Die ferrari/puma schoenen zijn echt vetquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:33 schreef achla het volgende:
Mijn nieuwe aanwinsten:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
80 euro zijn ze, op www.thnx.nl zijn ze te koopquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:23 schreef Blu het volgende:
ik vind ze nog steeds wel leuk hoor.. en ik zie er niet veel mensen mee lopen.
zijn ze duur? en waar ergens gekocht?
Vallen ze groot of klein die Onitsuka's?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:27 schreef JAY-T het volgende:
Ik zie al dat meer mensen deze hebben, maar ik heb ze uit ellende ook maar gehaald![]()
Kon dus echt geen schoenen vinden voor de zomer![]()
[afbeelding]
heb je ze online gekocht?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:09 schreef danos het volgende:
[..]
80 euro zijn ze, op www.thnx.nl zijn ze te koop
Heb je deze recentelijk gekocht?quote:
Aaaahh weer iemand met dezelfde schoenenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:27 schreef JAY-T het volgende:
Ik zie al dat meer mensen deze hebben, maar ik heb ze uit ellende ook maar gehaald![]()
Kon dus echt geen schoenen vinden voor de zomer![]()
[afbeelding]
welke winkel verkoop deze (geen online winkel)quote:
Die vallen behoorlijk klein...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:22 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Vallen ze groot of klein die Onitsuka's?
Fraai!quote:Op zondag 8 mei 2005 20:49 schreef Luca_Brasi het volgende:
[afbeelding]
Ik heb met die schoenen net een paar dagen door Parijs gebaggerd, dus ze zijn nogal smerig; moet ze eens poetsen...
![]()
Ik had het ook al eerder gepost, want ik ben ook op zoek naar die eersten... blijkbaar weet niemand hetquote:Op maandag 9 mei 2005 15:57 schreef Kokidoki het volgende:
Weet er iemand toevallig, waar deze schoenen te koop zijn? Via internet zou eventueel ook kunnen.
[afbeelding]
[afbeelding]
2e bij footlocker zover ik weet..quote:Op maandag 9 mei 2005 15:57 schreef Kokidoki het volgende:
Weet er iemand toevallig, waar deze schoenen te koop zijn? Via internet zou eventueel ook kunnen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice !quote:
sacha rotterdam, waren 100 euro.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:03 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Oooh wat mooi wat mooi! Vast belachelijk duur ook...waar heb je ze vandaan?![]()
mooie schoenen. Waar heb je ze gekocht als ik vragen magquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:10 schreef halleekes het volgende:
mijn zomerschoenen:
[[url=http://img166.echo.cx/img166/1065/zomerschoenen4cc.th.jpg]afbeelding][/URL]
dank je, ze zijn van Munich (spaans merk) en ze zijn onder andere te koop bij intersport als zaalvoetbalschoenenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:33 schreef kultivate het volgende:
[..]
mooie schoenen. Waar heb je ze gekocht als ik vragen mag
Yay, Reebok Classicsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:32 schreef Dutch_Courage het volgende:
De nieuwe schoenen voor aankomende zomer:
[afbeelding]
Nieuwe sportschoenen:
[afbeelding]
In het echt zijn ze mooier (slechte foto's).
Kloptquote:
Ik vind zulke schoenen echt te lelijk voor woorden, wat is het nut van de veters als je ze toch zo strak aantrekt?quote:
Dat je ze lelijk vind, prima. Smaken verschillen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:56 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
Ik vind zulke schoenen echt te lelijk voor woorden, wat is het nut van de veters als je ze toch zo strak aantrekt?
Strakker kan dus niet omdat dat leer al aan elkaar ziet.
Gewoon schoenen voor een bohemien, man vd wereld, wereldburger, savoir-vivre, zelfbewuste moderne goedgekeede man.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Mastrioiannni wat ben jij nou voor ene overbekakte nerd met zulks soort schoeisel?
Je kunt lastig met gympen onder je pak gaan lopen of iets dergelijks.. En ja onder een pak of een andere nette broek staan die wel heel mooi. Hij zal ze ook echt niet onder een korte broek aan hebben denk ik zo.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Mastrioiannni wat ben jij nou voor ene overbekakte nerd met zulks soort schoeisel?
Ik eet me kat nog liever levend op als die schoenen te moeten dragen.
De echte bikkel loopt niet in korte broekenquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:05 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Je kunt lastig met gympen onder je pak gaan lopen of iets dergelijks.. En ja onder een pak of een andere nette broek staan die wel heel mooi. Hij zal ze ook echt niet onder een korte broek aan hebben denk ik zo.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik eet me kat nog liever levend op als die schoenen te moeten dragen.
En met die kleine wijzigingen is het opeens een hele mooie schoen??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:35 schreef Tranceptor het volgende:
[afbeelding]
De kleurschakeringen wel heel anders, maar ik kon mijn exacte schoen nergens vinden...
Bij mij zit er minder blauw in en meer wit. De zool is ook wit bij mij...
Nah klein, hele kleurenschakering is gewoon anders, maakt hem wel een stuk mooier jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:07 schreef hoM3r het volgende:
[..]
En met die kleine wijzigingen is het opeens een hele mooie schoen??
Die waren laats ergens in een programma op tv. De nieuwe look van nu, bowlingschoenen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:57 schreef P.U.N.T het volgende:
Vanmiddag gekocht, nieuwe Floris van Bommeltjes![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ik ook... in het blauw wit dan!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:10 schreef halleekes het volgende:
mijn zomerschoenen:
[[url=http://img166.echo.cx/img166/1065/zomerschoenen4cc.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hier lopen ze met gestolen schoenen van de bowlingbaanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:40 schreef fok.bich het volgende:
[..]
Die waren laats ergens in een programma op tv. De nieuwe look van nu, bowlingschoenen.
Ik weet niet wat ik er van vind, mooi/niet mooi. Vind ze erg wennen![]()
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:57 schreef DarkElf het volgende:
loopt nou echt iedereen op sneakers en niet meer op gewone schoenen?
jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:57 schreef DarkElf het volgende:
loopt nou echt iedereen op sneakers en niet meer op gewone schoenen?
leuke schoentjes dit..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:45 schreef SietzeJBL het volgende:
[afbeelding]
Sinds vorige week!
Beetje gare foto, met telefoon genomen![]()
Post jij eens een keer wat van jezelf, sneu figuur.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:15 schreef mie_at_work het volgende:
dengaman dat zijn echt verschrikkelijk lelijke schoenen![]()
Sexy, beetje All-stars look-a-likequote:Op donderdag 19 mei 2005 22:33 schreef RoyVi het volgende:
Dit zijn mijn nieuwe Hugo Boss schoenen, ze zitten heerlijk
[afbeelding]
Die heb ik ook.quote:
Die heb ik in 1,5 maand helemaal kapot geskatequote:Op maandag 9 mei 2005 20:49 schreef saaw het volgende:
ik heb vrijdag deze gehaald
[afbeelding]
maar dan helemaal donkerblauw, witte binnenkant en witte veters
hm dat is niet chill, mijne doen het nog primaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:22 schreef ia het volgende:
[..]
Die heb ik in 1,5 maand helemaal kapot geskate![]()
De postbode doet je schoenen in de biobakquote:Op zondag 22 mei 2005 19:41 schreef Brendovic het volgende:
Me Airmaxen, vond ze vandaag in de biobak. De postbode had ze daarin gedaan omdat ik niet thuis was. Vond ze net pas. Echt mooi voor de zomer. Nee ik ben geen gabber en nee ook geen lonsdaler
[afbeelding]
Ik heb via internet besteld, kon ze hier niet vinden namelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:02 schreef tjAb het volgende:
[..]
leuke schoentjes dit..
waar heb je ze weg?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mijn nieuwe schoenen, die gaan ook weer een tijdje mee.
[afbeelding]
Ik vind die blauwe wel wat hebben...quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:17 schreef BobMan het volgende:
Vorige week lekker op de retro-tour gegaan en de volgende schoenen aangeschaft :
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand die ze nog kent van vroegah?Ze zijn weer terug!
quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:17 schreef BobMan het volgende:
Vorige week lekker op de retro-tour gegaan en de volgende schoenen aangeschaft :
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand die ze nog kent van vroegah?Ze zijn weer terug!
Dit meen je niet dat dit je zomerschoenen zijn. Zijn het precies dezen? Deze heb ik namelijk als futsal(zaalvoetbal)schoen! Er zijn wel vergelijkbare schoenen als deze, maar dat is de straatversie (met dikkere zool e.d.)quote:
Weet jij waar je zo of in het blauw kunt kopen wat ze kosten ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:33 schreef heinl het volgende:
[..]
Dit meen je niet dat dit je zomerschoenen zijn. Zijn het precies dezen? Deze heb ik namelijk als futsal(zaalvoetbal)schoen! Er zijn wel vergelijkbare schoenen als deze, maar dat is de straatversie (met dikkere zool e.d.)
Verder wel toffe schoenen, vooral in het blauw![]()
Die schoenen moet ik hebben, waar haal je ze en wat kosten ze??quote:
Hoi! Ik heb ze via E-Bay, een bedrijf in Duitsland bied ze aan voor 69 Euro (excl. verzendkosten). Simpelweg via PayPal of bankoverschrijving geld over maken en binnen 3 dagen heb je ze in huis. Hieronder de link :quote:Die schoenen moet ik hebben, waar haal je ze en wat kosten ze??
o.a. te koop bij Players (de schoenenwinkel van hun) in Utrecht..... in A'dam zal het ook wel op veel plekken te koop zijn....quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:57 schreef heinl het volgende:
[..]
Wat een toffe schoenen zeg! Als iemand ze heeft gekocht/gezien, vertel mij aub waar![]()
was jij niet ook alweer die kerel met die 'mooie' prada'squote:Op donderdag 26 mei 2005 15:46 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gelieve alleen nog ¤ 200+ schoenen te posten, want ik hier soms voor paupermateriaal voor bij zie komen is gewoon het ergste van het ergste. En er dan nog blij mee pimpen ook
Hoe duur waren ze?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:43 schreef FokLex het volgende:
[..]
o.a. te koop bij Players (de schoenenwinkel van hun) in Utrecht..... in A'dam zal het ook wel op veel plekken te koop zijn....
fijn, ik heb mijn kowalski's 2 jaar terug nog voor ¤89 gekocht bij P'leisure in Den Bosch, zo te zien heeft de vraag-aanbod-wet zijn ding weer gedaan :/quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:17 schreef FokLex het volgende:
[..]
ik geloof rond de 120-160 als ik het goed heb hoor...... (ik dacht 125 ofzo)
quote:
Da's een mes....quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:18 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
slechte foto, wat is dat voor hak?
![]()
Zit er geen hak onder? ik zie mezelf er al op lopenquote:
Zonder hak kan ook.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:26 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Zit er geen hak onder? ik zie mezelf er al op lopen![]()
*proest*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |