Kloptquote:
Ik vind zulke schoenen echt te lelijk voor woorden, wat is het nut van de veters als je ze toch zo strak aantrekt?quote:
Dat je ze lelijk vind, prima. Smaken verschillen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:56 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
Ik vind zulke schoenen echt te lelijk voor woorden, wat is het nut van de veters als je ze toch zo strak aantrekt?
Strakker kan dus niet omdat dat leer al aan elkaar ziet.
Gewoon schoenen voor een bohemien, man vd wereld, wereldburger, savoir-vivre, zelfbewuste moderne goedgekeede man.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Mastrioiannni wat ben jij nou voor ene overbekakte nerd met zulks soort schoeisel?
Je kunt lastig met gympen onder je pak gaan lopen of iets dergelijks.. En ja onder een pak of een andere nette broek staan die wel heel mooi. Hij zal ze ook echt niet onder een korte broek aan hebben denk ik zo.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Mastrioiannni wat ben jij nou voor ene overbekakte nerd met zulks soort schoeisel?
Ik eet me kat nog liever levend op als die schoenen te moeten dragen.
De echte bikkel loopt niet in korte broekenquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:05 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Je kunt lastig met gympen onder je pak gaan lopen of iets dergelijks.. En ja onder een pak of een andere nette broek staan die wel heel mooi. Hij zal ze ook echt niet onder een korte broek aan hebben denk ik zo.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik eet me kat nog liever levend op als die schoenen te moeten dragen.
En met die kleine wijzigingen is het opeens een hele mooie schoen??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:35 schreef Tranceptor het volgende:
[afbeelding]
De kleurschakeringen wel heel anders, maar ik kon mijn exacte schoen nergens vinden...
Bij mij zit er minder blauw in en meer wit. De zool is ook wit bij mij...
Nah klein, hele kleurenschakering is gewoon anders, maakt hem wel een stuk mooier jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:07 schreef hoM3r het volgende:
[..]
En met die kleine wijzigingen is het opeens een hele mooie schoen??
Die waren laats ergens in een programma op tv. De nieuwe look van nu, bowlingschoenen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:57 schreef P.U.N.T het volgende:
Vanmiddag gekocht, nieuwe Floris van Bommeltjes![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |