Het zijn zelfs mannenschoenenquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:45 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Leuk als je een zwangere 30ster bent, met roodgeverfd rattekopje, te dikke reet, sorbo's, wijde op-hoog-water-broek en deze schoenen.........
Iig niet het type schoen waarmee mijn vriendin moet komen aanzetten.....
In zake schoenen heb ik nogal een uitgesproken mening idd.....quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:47 schreef k_man het volgende:
Subtiel Solitarias...
Dank je! Het was iemand anders hoor, ik heb mijn schoenen nog nooit eerder gepost.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:44 schreef Avani het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik heb volgens mij al eerder gezegd dat ik je schoenen wel mooi vond. Ook zo'n soort model. Of ik vergis je met iemand anders.![]()
Wat zijn eigenlijk jouw favo schoenen op dit moment? Post je collectie hier eensquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:50 schreef Solitarias het volgende:
[..]
In zake schoenen heb ik nogal een uitgesproken mening idd.....
Hier krijg ik wel een harde piemel van.....quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:35 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk jouw favo schoenen op dit moment?
quote:
Wat een prachtige schoenen zegquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:10 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Hier krijg ik wel een harde piemel van.....
[afbeelding].
Berluti?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:10 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Hier krijg ik wel een harde piemel van.....
[afbeelding].
Die ferrari/puma schoenen zijn echt vetquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:33 schreef achla het volgende:
Mijn nieuwe aanwinsten:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
80 euro zijn ze, op www.thnx.nl zijn ze te koopquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:23 schreef Blu het volgende:
ik vind ze nog steeds wel leuk hoor.. en ik zie er niet veel mensen mee lopen.
zijn ze duur? en waar ergens gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |