Die heb ik in 1,5 maand helemaal kapot geskatequote:Op maandag 9 mei 2005 20:49 schreef saaw het volgende:
ik heb vrijdag deze gehaald
[afbeelding]
maar dan helemaal donkerblauw, witte binnenkant en witte veters
hm dat is niet chill, mijne doen het nog primaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:22 schreef ia het volgende:
[..]
Die heb ik in 1,5 maand helemaal kapot geskate![]()
De postbode doet je schoenen in de biobakquote:Op zondag 22 mei 2005 19:41 schreef Brendovic het volgende:
Me Airmaxen, vond ze vandaag in de biobak. De postbode had ze daarin gedaan omdat ik niet thuis was. Vond ze net pas. Echt mooi voor de zomer. Nee ik ben geen gabber en nee ook geen lonsdaler
[afbeelding]
Ik heb via internet besteld, kon ze hier niet vinden namelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:02 schreef tjAb het volgende:
[..]
leuke schoentjes dit..
waar heb je ze weg?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mijn nieuwe schoenen, die gaan ook weer een tijdje mee.
[afbeelding]
Ik vind die blauwe wel wat hebben...quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:17 schreef BobMan het volgende:
Vorige week lekker op de retro-tour gegaan en de volgende schoenen aangeschaft :
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand die ze nog kent van vroegah?Ze zijn weer terug!
quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:17 schreef BobMan het volgende:
Vorige week lekker op de retro-tour gegaan en de volgende schoenen aangeschaft :
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand die ze nog kent van vroegah?Ze zijn weer terug!
Dit meen je niet dat dit je zomerschoenen zijn. Zijn het precies dezen? Deze heb ik namelijk als futsal(zaalvoetbal)schoen! Er zijn wel vergelijkbare schoenen als deze, maar dat is de straatversie (met dikkere zool e.d.)quote:
Weet jij waar je zo of in het blauw kunt kopen wat ze kosten ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:33 schreef heinl het volgende:
[..]
Dit meen je niet dat dit je zomerschoenen zijn. Zijn het precies dezen? Deze heb ik namelijk als futsal(zaalvoetbal)schoen! Er zijn wel vergelijkbare schoenen als deze, maar dat is de straatversie (met dikkere zool e.d.)
Verder wel toffe schoenen, vooral in het blauw![]()
Die schoenen moet ik hebben, waar haal je ze en wat kosten ze??quote:
Hoi! Ik heb ze via E-Bay, een bedrijf in Duitsland bied ze aan voor 69 Euro (excl. verzendkosten). Simpelweg via PayPal of bankoverschrijving geld over maken en binnen 3 dagen heb je ze in huis. Hieronder de link :quote:Die schoenen moet ik hebben, waar haal je ze en wat kosten ze??
o.a. te koop bij Players (de schoenenwinkel van hun) in Utrecht..... in A'dam zal het ook wel op veel plekken te koop zijn....quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:57 schreef heinl het volgende:
[..]
Wat een toffe schoenen zeg! Als iemand ze heeft gekocht/gezien, vertel mij aub waar![]()
was jij niet ook alweer die kerel met die 'mooie' prada'squote:Op donderdag 26 mei 2005 15:46 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gelieve alleen nog ¤ 200+ schoenen te posten, want ik hier soms voor paupermateriaal voor bij zie komen is gewoon het ergste van het ergste. En er dan nog blij mee pimpen ook
Hoe duur waren ze?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:43 schreef FokLex het volgende:
[..]
o.a. te koop bij Players (de schoenenwinkel van hun) in Utrecht..... in A'dam zal het ook wel op veel plekken te koop zijn....
fijn, ik heb mijn kowalski's 2 jaar terug nog voor ¤89 gekocht bij P'leisure in Den Bosch, zo te zien heeft de vraag-aanbod-wet zijn ding weer gedaan :/quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:17 schreef FokLex het volgende:
[..]
ik geloof rond de 120-160 als ik het goed heb hoor...... (ik dacht 125 ofzo)
quote:
Da's een mes....quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:18 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
slechte foto, wat is dat voor hak?
![]()
Zit er geen hak onder? ik zie mezelf er al op lopenquote:
Zonder hak kan ook.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:26 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Zit er geen hak onder? ik zie mezelf er al op lopen![]()
*proest*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |