SportXtra in amsterdam opde haarlemmerdijk 119 euroquote:Op donderdag 28 april 2005 16:32 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
waar heb je die gehaald en hoe duur.. ik zoek de blauwe versie
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:21 schreef Mastroianni het volgende:
Ziet er op zich wel leuk uit alleen ben ik nooit zo gek op klitteband.
iddquote:Op zondag 1 mei 2005 20:55 schreef AnnekeM het volgende:
deze vandaag gekocht bij Intersport Megastore in Groningen.. Lopen echt heerlijk:
[afbeelding]
Viking84 komt vast ook nog even haar nieuwe aankoop pimpen
Vette pattas jaquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:50 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Nu met zelfgemaakte foto
Mexico 66?quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:41 schreef Slofsky het volgende:
[afbeelding]
Bedankt JaWi. Leuke aanvulling op de collectie
.
Mooie schoenen, Jack Purcells worden door converse een beetje gelanceert als de nieuwe all stars. Dus als de nieuwe goudmijn voor converse.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:32 schreef DerBolle het volgende:
[afbeelding]
converse jack purcells (limited edition volgens mij)
Net als alle andere sportschoentjes, klein. Heb normaal een 10,5 maar heb in deze een 11quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:53 schreef beschuit het volgende:
[..]
Mexico 66?
Hoe vallen die uit? (groter/kleiner/hetzelfde als 'normaal')
want bij mij in de buurt zijn ze nergens te bekennen en wil ze via internet bestellen en zit nog te dubben over de maat...
deze vind ik echt relax, al hebben wel veel mensen ze wil ik ze ook wel halen, waar haal je die krengen en wat kosten ze?quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:41 schreef Slofsky het volgende:
[afbeelding]
Bedankt JaWi. Leuke aanvulling op de collectie
.
www.thnx.nlquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:57 schreef danos het volgende:
[..]
deze vind ik echt relax, al hebben wel veel mensen ze wil ik ze ook wel halen, waar haal je die krengen en wat kosten ze?
Je kan die krengen onder andere bij Skechers (?) en Frontrunner halen, ze kosten 79 euroquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:57 schreef danos het volgende:
[..]
deze vind ik echt relax, al hebben wel veel mensen ze wil ik ze ook wel halen, waar haal je die krengen en wat kosten ze?
Hieroquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:03 schreef Black-Death het volgende:
Heb afgelopen donderdag Levi's schoenen gekocht bij de Tom Tailor winkel in Maastricht voor 80 eurootjes. Blauw... zal vanavond ofzo wel even pic plaatsen
Por que? Er staan wel beroerdere modellen op deze pagina...quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:19 schreef Solitarias het volgende:
[..]
OMG!![]()
Geen blaren op je voeten dus, maar wel op m'n ogen!
Niemand een mening over mijn schoenen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:29 schreef el-Fenomeno het volgende:
Mijn nieuwe schoenen:
[[url=http://img219.echo.cx/img219/7042/foto10qy.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img219.echo.cx/img219/1080/foto34ws.jpg]afbeelding][/URL]
Wat een foeilelijke puma'squote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:33 schreef achla het volgende:
Mijn nieuwe aanwinsten:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jawel hoor, maar ik heb volgens mij al eerder gezegd dat ik je schoenen wel mooi vond. Ook zo'n soort model. Of ik vergis je met iemand anders.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:20 schreef el-Fenomeno het volgende:
[..]
Niemand een mening over mijn schoenen?
Leuk als je een zwangere 30ster bent, met roodgeverfd rattekopje, te dikke reet, sorbo's, wijde op-hoog-water-broek en deze schoenen.........quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Por que? Er staan wel beroerdere modellen op deze pagina...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |