Vallen ze groot of klein die Onitsuka's?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:27 schreef JAY-T het volgende:
Ik zie al dat meer mensen deze hebben, maar ik heb ze uit ellende ook maar gehaald![]()
Kon dus echt geen schoenen vinden voor de zomer![]()
[afbeelding]
heb je ze online gekocht?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:09 schreef danos het volgende:
[..]
80 euro zijn ze, op www.thnx.nl zijn ze te koop
Heb je deze recentelijk gekocht?quote:
Aaaahh weer iemand met dezelfde schoenenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:27 schreef JAY-T het volgende:
Ik zie al dat meer mensen deze hebben, maar ik heb ze uit ellende ook maar gehaald![]()
Kon dus echt geen schoenen vinden voor de zomer![]()
[afbeelding]
welke winkel verkoop deze (geen online winkel)quote:
Die vallen behoorlijk klein...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:22 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Vallen ze groot of klein die Onitsuka's?
Fraai!quote:Op zondag 8 mei 2005 20:49 schreef Luca_Brasi het volgende:
[afbeelding]
Ik heb met die schoenen net een paar dagen door Parijs gebaggerd, dus ze zijn nogal smerig; moet ze eens poetsen...
![]()
Ik had het ook al eerder gepost, want ik ben ook op zoek naar die eersten... blijkbaar weet niemand hetquote:Op maandag 9 mei 2005 15:57 schreef Kokidoki het volgende:
Weet er iemand toevallig, waar deze schoenen te koop zijn? Via internet zou eventueel ook kunnen.
[afbeelding]
[afbeelding]
2e bij footlocker zover ik weet..quote:Op maandag 9 mei 2005 15:57 schreef Kokidoki het volgende:
Weet er iemand toevallig, waar deze schoenen te koop zijn? Via internet zou eventueel ook kunnen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice !quote:
sacha rotterdam, waren 100 euro.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:03 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Oooh wat mooi wat mooi! Vast belachelijk duur ook...waar heb je ze vandaan?![]()
mooie schoenen. Waar heb je ze gekocht als ik vragen magquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:10 schreef halleekes het volgende:
mijn zomerschoenen:
[[url=http://img166.echo.cx/img166/1065/zomerschoenen4cc.th.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |