Nee, Angelos was de Griekse halfgod die Ajax ff aan doelpunten ging helpen..quote:Op donderdag 21 april 2005 18:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee tegen Willem II was hij een geweldenaar, wat was ik onder de indruk. En hij schiet op de lat nou poe poe.. Ik heb ook wel eens op de lat geschoten
Ik dacht net zoiets.. 8 miljoen euro ofzo. Ik zou em best terug willen, maar wel voor de helft dan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:04 schreef Zapper het volgende:
Hij is toch voor meer verkocht?
Hoezo veel verloren tijd In Robinho. Als die eenmaal komt naar Eindhoven, gaan ze daar nog veel plezier aan beleven...quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:13 schreef twi het volgende:
Gelijk terughalen. Dan zou ik me daarna niet meer druk maken over het al dan niet kunnen doorverkopen. Beter 8 miljoen in Kezman steken dan 18 miljoen en ontzettend veel verloren tijd in Robinho.
mooi zoals ik al poste, vrijwel waarvoor we m verkochtenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:13 schreef VoreG het volgende:
Live mid-market rates as of: Friday, April 22, 2005 - 6:13:27 AM EST
5000000 GBP
Great Britain Pound
1 GBP = 1.4653 EUR
=
7326544.0692 EUR
EURO
1 EUR = 0.6824 GBP
Ziet er inderdaad heel strak uit.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:19 schreef Bobu het volgende:
Er is een werkelijk schitterend spandoek gemaakt voor Gomes!
[afbeelding]
De kans dat 'ie komt is erg klein, hij kost onnoemelijk veel geld (bedragen die zelfs topclubs tegenwoordig nauwelijks voor topspelers betalen - van Nistelrooij wordt nu op 18 a 20 miljoen gezet) en al die energie die je steekt in die mafiapraktijken die zich in Brazilie afspelen met al die figuren die belangen en eigendomsrechten hebben kun je dan beter steken in 't zoeken naar een goede opvolger van van Bommel. Die positie lijkt me belangrijker, aangezien zelfs een spits van het kaliber Lange Jan er 20 in legt in Eindhoven.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:14 schreef BZ het volgende:
Hoezo veel verloren tijd In Robinho. Als die eenmaal komt naar Eindhoven, gaan ze daar nog veel plezier aan beleven...
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:19 schreef Bobu het volgende:
[afbeelding]
Nee nee, iemand op het Netwerk die al eerder voor Kezman een ook schitterende banner wist te maken heeft deze gemaakt. Zie ook Spandoek voor Gomes Kan ook mooi het "productieproces" gevolgd worden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad heel straks uit.
Hebben jullie van de zuipsite dat spandoek gemaakt (laten maken)?
Gomesquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:19 schreef Bobu het volgende:
[afbeelding]
Ik geloof niet dat ik het eerder zo eens met je ben geweestquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:20 schreef twi het volgende:
De kans dat 'ie komt is erg klein, hij kost onnoemelijk veel geld (bedragen die zelfs topclubs tegenwoordig nauwelijks voor topspelers betalen - van Nistelrooij wordt nu op 18 a 20 miljoen gezet) en al die energie die je steekt in die mafiapraktijken die zich in Brazilie afspelen met al die figuren die belangen en eigendomsrechten hebben kun je dan beter steken in 't zoeken naar een goede opvolger van van Bommel. Die positie lijkt me belangrijker, aangezien zelfs een spits van het kaliber Lange Jan er 20 in legt in Eindhoven.
Je moet natuurlijk niet om 12 uur aan komen kakkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:59 schreef Zwansen het volgende:
Godver! PSV-Milaan is al uitverkocht!
Geen kaarten...
Idd, al dat gezeik dat we een scorende spits moeten hebben. We hebben in de afgelopen jaren een hoop spitsen gehad waarvan enkelen absolute wereldtop, Romario, Ronaldo, Nistelrooy, Kezman, Nilis maar nooit veel gepresteerd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:00 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik het eerder zo eens met je ben geweest
Ik dacht dat morgenvroeg vroeg genoeg was....quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet om 12 uur aan komen kakken
foute inschatting dus,had je misschien ook kunnen vermoeden toch?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik dacht dat morgenvroeg vroeg genoeg was....
Jij hebt zeker wel een kaartje?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
foute inschatting dus,had je misschien ook kunnen vermoeden toch?
Ik denk dat ik een verkeerde inschatting heb gemaakt van het aantal clubcard houders...quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
foute inschatting dus,had je misschien ook kunnen vermoeden toch?
en ach,mocht PSV goed verliezen in Milaan zijn er kaartjes in overschotquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:16 schreef Zwansen het volgende:
Ik bekijk het maar van de positieve kant, het is juist een luxe-probleem dat ik geen kaarten heb kunnen krijgen voor de halve finale CL PSV-AC Milaan.
Ik vind alleen die 1e goedquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:10 schreef twi het volgende:
Wat een geweldige fotosoeps bij de VI over Alex vandaag![]()
Die 1e en 3equote:Op vrijdag 22 april 2005 14:10 schreef twi het volgende:
Wat een geweldige fotosoeps bij de VI over Alex vandaag![]()
Jank niet, zij hebben kaartjes en jij niet.quote:hoop dat PSV ze hard aan gaan pakken
Jij bent met afstand de meest vriendelijke fokkerquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jank niet, zij hebben kaartjes en jij niet.
Levert het vragen om een ban nog steeds een ban op?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jank niet, zij hebben kaartjes en jij niet.
schaart zich voorzichtig achter zapperquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:08 schreef Zapper het volgende:
[..]
Levert het vragen om een ban nog steeds een ban op?
Als dat niet het geval is, zie ik deze teringhond graag verdwijnen namelijk
Mag ik ook?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
schaart zich voorzichtig achter zapper
Unaniemquote:
scc en de leden van de supportersvereniging die hebben de kaartjes want wij komende donderdag nog gewoon een kaartje voor Oost boven kopen dus dr is gisteren ook nog een hoop weggegaan. Maar wordt dan gewoon lid van de supportersvereniging dan heb je altijd voorrang op gewone PSV clubcardhoudersquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:04 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
omdat die een scc hebben waarschijnlijk?! en ik om 9.01 te laat was volgens de ticketbox.. maar daar gaat het me niet om ... alleen eerst een kaartje kopen met je scc met de gedachten van "kan ik voor groot geld doorverkopen" da gaat er bij mij niet in
ligt er ook aan waar je graag zit t n stadion, k sta zelf graag op Oost, daar hebben we dus t/m monaco kunnen staanquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:11 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
uhu hebk ook een tijdje geleden overwogen, maar die keren dat het stadion bom-vol zit gebeurt niet zo heeeell vaak.. alleen als ik over een tijdje weer meer mee naar uitwedstrijden ga zou ik ut er uit hebben waarschijnlijk..
Gewoon op die knop drukken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:02 schreef johannes1986 het volgende:
Hm....hoe gaat dat wegstemmen eigenlijk? Ik kan t vast ergens vinden in een faq ofzo, maar concreet? Hoeveel personen, wat voor redenen? En wat kan je niet meer als je weggestemd wordt allemaal?
De tank Alexquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:16 schreef Zapper het volgende:
Het is deze week wel érg goed inderdaad
VI kan die site wel mooi "beveiligen", maar niet goed genoeg
Deze is toch wel het leukst
[afbeelding]
Die aan de rechterkant geloof ik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:13 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
op welke knop moet er gedrukt worden :| ??
Heej!quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:54 schreef methodmich het volgende:
Voor de lach en de traan moet je hem niet wegstemmen, maar ik doe mee met de PSV-mannen.
Doe eens een analyse. Speel voor Guus!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:17 schreef johannes1986 het volgende:
hm...ik heb verder niej zoveel tegen m....dus ik doe nix als jullie t niej erg vinden![]()
tenzijn hij echt heel irritant wordt...
wat was de reden voor jullie dan?
Newbies hebben die rechten nog niet.quote:
wow, ehm, stoerquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:02 schreef johannes1986 het volgende:
Hm...ik dacht tot écht dat ik me vorige week zaterdag had aangemeld...maar in mn profiel staat september 2004....nog een paar maanden t leven wordt móói![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:57 schreef ASSpirine het volgende:
geen kaartjes bemachtigd...
Ik wist dat ik lid had moeten worden van de supportersvereniging
Ah, kan ik nog stemmen of ben ik te laat?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Newbies hebben die rechten nog niet.
Je moet geloof ik een jaar (?) geregistreerd staan om de functie te kunnen gebruiken.
+63quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:48 schreef gr8w8 het volgende:
Wat hebben ze eigenlijk een vet doelsaldo. Viel me net zo maar ineens op.:)
Inmiddels ook weer honderden minuten zonder tegendoelpuntquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:57 schreef Djekko het volgende:
[..]
+63Waar de concurrenten +30 (Ajax), +36 (AZ) en +40 (Feyenoord) hebben
655 minuten staat de teller nu opquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:00 schreef WooZ het volgende:
[..]
Inmiddels ook weer honderden minuten zonder tegendoelpunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |