Gewoon op die knop drukken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:02 schreef johannes1986 het volgende:
Hm....hoe gaat dat wegstemmen eigenlijk? Ik kan t vast ergens vinden in een faq ofzo, maar concreet? Hoeveel personen, wat voor redenen? En wat kan je niet meer als je weggestemd wordt allemaal?

De tank Alexquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:16 schreef Zapper het volgende:
Het is deze week wel érg goed inderdaad
VI kan die site wel mooi "beveiligen", maar niet goed genoeg
Deze is toch wel het leukst
[afbeelding]

Die aan de rechterkant geloof ik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:13 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
op welke knop moet er gedrukt worden :| ??

Heej!quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:54 schreef methodmich het volgende:
Voor de lach en de traan moet je hem niet wegstemmen, maar ik doe mee met de PSV-mannen.

Doe eens een analyse. Speel voor Guus!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:17 schreef johannes1986 het volgende:
hm...ik heb verder niej zoveel tegen m....dus ik doe nix als jullie t niej erg vinden![]()
tenzijn hij echt heel irritant wordt...
wat was de reden voor jullie dan?

Newbies hebben die rechten nog niet.quote:

wow, ehm, stoerquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:02 schreef johannes1986 het volgende:
Hm...ik dacht tot écht dat ik me vorige week zaterdag had aangemeld...maar in mn profiel staat september 2004....nog een paar maanden t leven wordt móói![]()

quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:57 schreef ASSpirine het volgende:
geen kaartjes bemachtigd...
Ik wist dat ik lid had moeten worden van de supportersvereniging

Ah, kan ik nog stemmen of ben ik te laat?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Newbies hebben die rechten nog niet.
Je moet geloof ik een jaar (?) geregistreerd staan om de functie te kunnen gebruiken.

+63quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:48 schreef gr8w8 het volgende:
Wat hebben ze eigenlijk een vet doelsaldo. Viel me net zo maar ineens op.:)

Inmiddels ook weer honderden minuten zonder tegendoelpuntquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:57 schreef Djekko het volgende:
[..]
+63Waar de concurrenten +30 (Ajax), +36 (AZ) en +40 (Feyenoord) hebben

655 minuten staat de teller nu opquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:00 schreef WooZ het volgende:
[..]
Inmiddels ook weer honderden minuten zonder tegendoelpunt

Ik ben hier al langer dan een jaar ( onder dit account dan nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Newbies hebben die rechten nog niet.
Je moet geloof ik een jaar (?) geregistreerd staan om de functie te kunnen gebruiken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |