+63quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:48 schreef gr8w8 het volgende:
Wat hebben ze eigenlijk een vet doelsaldo. Viel me net zo maar ineens op.:)
Inmiddels ook weer honderden minuten zonder tegendoelpuntquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:57 schreef Djekko het volgende:
[..]
+63Waar de concurrenten +30 (Ajax), +36 (AZ) en +40 (Feyenoord) hebben
655 minuten staat de teller nu opquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:00 schreef WooZ het volgende:
[..]
Inmiddels ook weer honderden minuten zonder tegendoelpunt
Ik ben hier al langer dan een jaar ( onder dit account dan nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Newbies hebben die rechten nog niet.
Je moet geloof ik een jaar (?) geregistreerd staan om de functie te kunnen gebruiken.
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:15 schreef merulez het volgende:
Ik geloof der geen zak van van die nieuwe wegstem optie
heb net zomaar ff wat door zitten lezen in 't topic..
..... zei ik ff met een username uit m'n puberjarenquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:15 schreef merulez het volgende:
Ik geloof der geen zak van van die nieuwe wegstem optie
heb net zomaar ff wat door zitten lezen in 't topic..
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:18 schreef WooZ het volgende:
[..]
..... zei ik ff met een username uit m'n puberjaren
maargoed
Vanavond kampioen
Ja, jammer dat van Bommel wel gewoon meedoet, k had v/d Schaaf wel weer es willen zienquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:26 schreef Djekko het volgende:
[..]Zelfs zonder Alex, Bouma, Cocu en Vennegoor. Zal dus betekenen dat Addo hoogstwaarschijnlijk als centrale verdediger begint
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Zoals Suijk zegt, op die knop drukken. Als je bent weggestemd kan je alleen nog maar reageren op berichten van mensen die je niet hebben weggestemd. Verder worden ook de usernames van die betreffende users gecensureerd, zodat het ondeuidelijk wordt over wie je praat.
Maar het staat allemaal in de FAQ, of Suijk kan er meer over vertellen, die is namelijk ooit door DutchGooner weggestemd. Gelukkig heeft die dat na 3 weken weer terugedraaid.
Tijd om je hart te trainenquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:55 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb dus ook geen kaartje....nou ja erg erg jammer.. ga toch maar eens lid worden zoals Eend zegt...
Maar dit is wel iets beter voor mijn hart
Nee dat ga ik zeker niet doenquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:15 schreef WooZ het volgende:
[..]
Tijd om je hart te trainen
tip: luister die wedstrijd op de radio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |