+63quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:48 schreef gr8w8 het volgende:
Wat hebben ze eigenlijk een vet doelsaldo. Viel me net zo maar ineens op.:)

Inmiddels ook weer honderden minuten zonder tegendoelpuntquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:57 schreef Djekko het volgende:
[..]
+63Waar de concurrenten +30 (Ajax), +36 (AZ) en +40 (Feyenoord) hebben

655 minuten staat de teller nu opquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:00 schreef WooZ het volgende:
[..]
Inmiddels ook weer honderden minuten zonder tegendoelpunt

Ik ben hier al langer dan een jaar ( onder dit account dan nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Newbies hebben die rechten nog niet.
Je moet geloof ik een jaar (?) geregistreerd staan om de functie te kunnen gebruiken.

Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:15 schreef merulez het volgende:
Ik geloof der geen zak van van die nieuwe wegstem optie
heb net zomaar ff wat door zitten lezen in 't topic..

..... zei ik ff met een username uit m'n puberjarenquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:15 schreef merulez het volgende:
Ik geloof der geen zak van van die nieuwe wegstem optie
heb net zomaar ff wat door zitten lezen in 't topic..

quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:18 schreef WooZ het volgende:
[..]
..... zei ik ff met een username uit m'n puberjaren
maargoed
Vanavond kampioen

Ja, jammer dat van Bommel wel gewoon meedoet, k had v/d Schaaf wel weer es willen zienquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:26 schreef Djekko het volgende:
[..]Zelfs zonder Alex, Bouma, Cocu en Vennegoor. Zal dus betekenen dat Addo hoogstwaarschijnlijk als centrale verdediger begint

quote:

quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Zoals Suijk zegt, op die knop drukken. Als je bent weggestemd kan je alleen nog maar reageren op berichten van mensen die je niet hebben weggestemd. Verder worden ook de usernames van die betreffende users gecensureerd, zodat het ondeuidelijk wordt over wie je praat.
Maar het staat allemaal in de FAQ, of Suijk kan er meer over vertellen, die is namelijk ooit door DutchGooner weggestemd. Gelukkig heeft die dat na 3 weken weer terugedraaid.

Tijd om je hart te trainenquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:55 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb dus ook geen kaartje....nou ja erg erg jammer.. ga toch maar eens lid worden zoals Eend zegt...
Maar dit is wel iets beter voor mijn hart

Nee dat ga ik zeker niet doenquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:15 schreef WooZ het volgende:
[..]
Tijd om je hart te trainen
tip: luister die wedstrijd op de radio

quote:Hiddink heeft Sepp de Roover en de pas 16-jarige Ismail Assatti opgeroepen.

Maar 1 was er toch ziek...quote:

quote:Vermoedelijke opstelling beide teams
Vermoedelijke opstelling PSV:
Gomes; Lucius, Addo, Ooijer, Bogelund; Park, Van Bommel, Vogel, Beasley; Robert en Sibon
Vermoedelijke opstelling Vitesse:
Wapenaar; Vreven, Van den Berg, Dingsdag, Jansen; Rankovic, Yakubu, Janssen, Fränkel; Amoah en Hersi

bogelund op linksquote:Gomes
Lucius Addo Ooijer Bogelund
Van Bommel Vogel
Park Robert Beasley
Sibon

hmm wie dan?quote:

quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:36 schreef WooZ het volgende:
vermoedelijke opstelling vanavond:
[..]
bogelund op linksaddo in de basis? waar is affelay? sibon moet eruit

En jij knipte en plakte die opstelling natuurlijk, ik was em over aant typen van 't EDquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:38 schreef Spideyman het volgende:
[..]
bogelund heeft toch wel eens vaker op links gespeeld? (niet vaak hoor). voor de rest had ik ook liever affelay en robert zien spelen.

Daar speelt hij wel vaker hoor. De ene wedstrijd die Lee niet speelde, stond Kasper op linksback.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:36 schreef WooZ het volgende:
vermoedelijke opstelling vanavond:
[..]
bogelund op linksaddo in de basis? waar is affelay? sibon moet eruit

weet niet... stond in de krant... maar ik zit nu op mijn werk...quote:

Lijkt me dus ook logischer. Nu speelt PSV met 4 spitsen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:39 schreef WooZ het volgende:
[..]
En jij knipte en plakte die opstelling natuurlijk, ik was em over aant typen van 't ED
Maar robert moet gewoon diepe spits, niet erachter, dat moet desnoods van Bommel dan maar, en Afellay op de plek van vB

Het zou kunnen zijn dat we nu nog meer scoren en met Sibon aan de bal... hij's erg balvast namelijk...quote:

Ik help je hopenquote:Op zaterdag 23 april 2005 13:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop weer dat Robert zich laat zien
Misschien kan Sibon hem dan eens een paar keer sturen

Stelletje debielen, als we nou tegen feyenoord of 020 moesten, kan ik het me nog voorstellen, maar dit is gewoon geldklopperij, een verplichte buscombiquote:Informatie Willem II - PSV (26/05/2005)
Competitie:
Amstel Cup, finale
Datum & aanvang:
Zondag 26 mei 2005, 18.00 uur
Verkoopvoorwaarden:
Voor deze wedstrijd zijn uitsluitend toegangskaarten in combinatie met een busreis beschikbaar. PSV Seizoen Club Card-houders, leden van de Supportersvereniging PSV en PSV Club Card-houders kunnen één toegangskaart kopen. Meer informatie nog niet bekend.

quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:21 schreef WooZ het volgende:
&(*#%&*%^#&*(^%# :
[..]
Stelletje debielen, als we nou tegen feyenoord of 020 moesten, kan ik het me nog voorstellen, maar dit is gewoon geldklopperij, een verplichte buscombi
Wordt me zo minimaal 20 euro aangenaaid terwijl gratis met de trein kan
Vraag me af of het iets met de rellen te maken heeft tussen die feyenoord supporters en 020 afgelopen zondag, en dat ze nu het zekere voor het onzekere willen nemen.
Toen psv in de finale stond tegen twente paar jaar terug kon je gewoon nog losse kaarten halen
maarja, ik wil der wel bij zijn, hoe gore naaistreek ik 't ook vind

Steeds op F5 drukken...quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Toch wel spannend voor vanavond.
IK zal wel naar teletekst blijven staren

quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan vertrek ik

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |