Ik dacht dat morgenvroeg vroeg genoeg was....quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet om 12 uur aan komen kakken
foute inschatting dus,had je misschien ook kunnen vermoeden toch?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik dacht dat morgenvroeg vroeg genoeg was....
Jij hebt zeker wel een kaartje?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
foute inschatting dus,had je misschien ook kunnen vermoeden toch?
Ik denk dat ik een verkeerde inschatting heb gemaakt van het aantal clubcard houders...quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
foute inschatting dus,had je misschien ook kunnen vermoeden toch?
en ach,mocht PSV goed verliezen in Milaan zijn er kaartjes in overschotquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:16 schreef Zwansen het volgende:
Ik bekijk het maar van de positieve kant, het is juist een luxe-probleem dat ik geen kaarten heb kunnen krijgen voor de halve finale CL PSV-AC Milaan.
Ik vind alleen die 1e goedquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:10 schreef twi het volgende:
Wat een geweldige fotosoeps bij de VI over Alex vandaag![]()
Die 1e en 3equote:Op vrijdag 22 april 2005 14:10 schreef twi het volgende:
Wat een geweldige fotosoeps bij de VI over Alex vandaag![]()
Jank niet, zij hebben kaartjes en jij niet.quote:hoop dat PSV ze hard aan gaan pakken
Jij bent met afstand de meest vriendelijke fokkerquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jank niet, zij hebben kaartjes en jij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |