Ik denk dat het ook niet gaat gebeuren....quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Yea right
Dat gaat denk ik niet gebeuren.
Verder vind ik het spijtig dat we de finale tegen Willem II moeten spelen.
Veel minder aansprekende wedstrijd.
Nee, Angelos was de Griekse halfgod die Ajax ff aan doelpunten ging helpen..quote:Op donderdag 21 april 2005 18:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee tegen Willem II was hij een geweldenaar, wat was ik onder de indruk. En hij schiet op de lat nou poe poe.. Ik heb ook wel eens op de lat geschoten
Ik dacht net zoiets.. 8 miljoen euro ofzo. Ik zou em best terug willen, maar wel voor de helft dan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:04 schreef Zapper het volgende:
Hij is toch voor meer verkocht?
Hoezo veel verloren tijd In Robinho. Als die eenmaal komt naar Eindhoven, gaan ze daar nog veel plezier aan beleven...quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:13 schreef twi het volgende:
Gelijk terughalen. Dan zou ik me daarna niet meer druk maken over het al dan niet kunnen doorverkopen. Beter 8 miljoen in Kezman steken dan 18 miljoen en ontzettend veel verloren tijd in Robinho.
mooi zoals ik al poste, vrijwel waarvoor we m verkochtenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:13 schreef VoreG het volgende:
Live mid-market rates as of: Friday, April 22, 2005 - 6:13:27 AM EST
5000000 GBP
Great Britain Pound
1 GBP = 1.4653 EUR
=
7326544.0692 EUR
EURO
1 EUR = 0.6824 GBP
Ziet er inderdaad heel strak uit.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:19 schreef Bobu het volgende:
Er is een werkelijk schitterend spandoek gemaakt voor Gomes!
[afbeelding]
De kans dat 'ie komt is erg klein, hij kost onnoemelijk veel geld (bedragen die zelfs topclubs tegenwoordig nauwelijks voor topspelers betalen - van Nistelrooij wordt nu op 18 a 20 miljoen gezet) en al die energie die je steekt in die mafiapraktijken die zich in Brazilie afspelen met al die figuren die belangen en eigendomsrechten hebben kun je dan beter steken in 't zoeken naar een goede opvolger van van Bommel. Die positie lijkt me belangrijker, aangezien zelfs een spits van het kaliber Lange Jan er 20 in legt in Eindhoven.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:14 schreef BZ het volgende:
Hoezo veel verloren tijd In Robinho. Als die eenmaal komt naar Eindhoven, gaan ze daar nog veel plezier aan beleven...
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:19 schreef Bobu het volgende:
[afbeelding]
Nee nee, iemand op het Netwerk die al eerder voor Kezman een ook schitterende banner wist te maken heeft deze gemaakt. Zie ook Spandoek voor Gomes Kan ook mooi het "productieproces" gevolgd worden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad heel straks uit.
Hebben jullie van de zuipsite dat spandoek gemaakt (laten maken)?
Gomesquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:19 schreef Bobu het volgende:
[afbeelding]
Ik geloof niet dat ik het eerder zo eens met je ben geweestquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:20 schreef twi het volgende:
De kans dat 'ie komt is erg klein, hij kost onnoemelijk veel geld (bedragen die zelfs topclubs tegenwoordig nauwelijks voor topspelers betalen - van Nistelrooij wordt nu op 18 a 20 miljoen gezet) en al die energie die je steekt in die mafiapraktijken die zich in Brazilie afspelen met al die figuren die belangen en eigendomsrechten hebben kun je dan beter steken in 't zoeken naar een goede opvolger van van Bommel. Die positie lijkt me belangrijker, aangezien zelfs een spits van het kaliber Lange Jan er 20 in legt in Eindhoven.
Je moet natuurlijk niet om 12 uur aan komen kakkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:59 schreef Zwansen het volgende:
Godver! PSV-Milaan is al uitverkocht!
Geen kaarten...
Idd, al dat gezeik dat we een scorende spits moeten hebben. We hebben in de afgelopen jaren een hoop spitsen gehad waarvan enkelen absolute wereldtop, Romario, Ronaldo, Nistelrooy, Kezman, Nilis maar nooit veel gepresteerd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:00 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik het eerder zo eens met je ben geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |