ik denk dat sex en verliefdheid best wel samen gaatquote:
Vreemd is dat, ik kreeg juist een vermogen zelfvertrouwen waar je U tegen zegtquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:59 schreef Beach het volgende:
Als ik nauwelijks met diegene durf te praten
Dat heet geil.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:03 schreef Beach het volgende:
Als het beneden nat wordt(als ik een vrouw zou zijn)
quote:Op woensdag 20 april 2005 07:44 schreef Tranceptor het volgende:
Als mijn hart een sprongetje of honderd maakt als ik hem zie...
Wat jij zegtquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:50 schreef kreeftje het volgende:
wanneer weet jij zeker dat je verliefd bent? wanneer je alleen maar aan hem/haar denkt of wanneer je hele dag over hem praat? of je hebt een soort kriebel in buik? je merkt het doordat je jezelf betrapt dat je fantasie alleen over haar/hem gaat?![]()
![]()
Aanvullend: hele dagen aan de andere kant van de wereld zitten, in je gedachten, met haar erbij, blij worden als jullie samen zijn, zin om rare dingen te doen etc...quote:Op woensdag 20 april 2005 16:20 schreef Foxxy het volgende:
Hele dag aan diegene denken, kriebel in je buik als je aan diegene denkt, als ze je toevallig even aanraakt..![]()
.
Ow ja: en niets anders willen dan bij diegene zijn. Zo werkt het bij mij ongeveer. Bijna vergeten: ik giechel ook de hele dag stom en moet steeds zuchten.
Ow ja! Zin om rare dingen te doen! Vergeten..quote:Op woensdag 20 april 2005 16:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Aanvullend: hele dagen aan de andere kant van de wereld zitten, in je gedachten, met haar erbij, blij worden als jullie samen zijn, zin om rare dingen te doen etc...
dat geldt voor mij ook, alleen word ik alleen maar verliefd als mn leven stabiel isquote:Op woensdag 20 april 2005 20:45 schreef Dementor het volgende:
Ik raak gigantisch snel verliefd, binnen een fractie van seconden.
Je lichaam is er binnen een paar seconden al uit of het wat is of niet dus tjah
Bij mij is het ook al een tijdje geledenquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:50 schreef kreeftje het volgende:
wanneer weet jij zeker dat je verliefd bent? wanneer je alleen maar aan hem/haar denkt of wanneer je hele dag over hem praat? of je hebt een soort kriebel in buik? je merkt het doordat je jezelf betrapt dat je fantasie alleen over haar/hem gaat?![]()
![]()
uhuh...quote:Op woensdag 20 april 2005 21:37 schreef akkien het volgende:
verliefdheid is bij mij nog nooit het verlangen naar sex met die persoon geweest. Wel het verlangen naar aanraking en geborgenheid.En het vertrouwen dat iemand je kan bieden enzo.
De sex komt wel nadat je samen een band hebt opgebouwd.
ik denk niet dat met het geslacht te maken heeft maar dat het voor elk persoon anders isquote:Op woensdag 20 april 2005 21:44 schreef vanilla het volgende:
[..]
uhuh...
sorry je bent een vrouw dat maakt deze uitspraak wat waarschijnlijker
Ja helaas het is of coden of vrouwen.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:29 schreef Aaargh! het volgende:
Is mij al jaren niet meer gebeurt, aan de ene kant wel fijn (geef alleen maar gezeik), aan de andere kant ook een beetje jammer.
Neem ik me ook telkens voorquote:
Same here, dikke onzin.quote:
Inderdaad, en aangezien coden geld oplevert, vrouwen geld kosten en je toch ergens van moet eten...quote:Op donderdag 21 april 2005 01:24 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ja helaas het is of coden of vrouwen.
Dat dacht ik elke keer voordat ik verliefd werd.. Nee, voorlopig geen vrouwen (niet op dat gebiedquote:
Ik hoop haar nooit meer tegen te komen, zo'n kamikaze verliefdheid zoals ik die had vorig jaar wil ik kost wat kost ontwijken...quote:Op donderdag 21 april 2005 13:06 schreef TDKa het volgende:
[..]
Dat dacht ik elke keer voordat ik verliefd werd.. Nee, voorlopig geen vrouwen (niet op dat gebied). En dan 1 of 2 maanden later kom je toch iemand tegen...
![]()
Verliefdheid voor mij en dat al bijna een jaar lang:quote:
die ken ik ook, kamikaze verliefdheid.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik hoop haar nooit meer tegen te komen, zo'n kamikaze verliefdheid zoals ik die had vorig jaar wil ik kost wat kost ontwijken...
![]()
Been there, Done that, Got the t-shirt.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik hoop haar nooit meer tegen te komen, zo'n kamikaze verliefdheid zoals ik die had vorig jaar wil ik kost wat kost ontwijken...
Echte liefde is een dwangmatige neurose, obsessief, maar ook erg mooi...quote:Op donderdag 21 april 2005 22:00 schreef releaze het volgende:
[..]
die ken ik ook, kamikaze verliefdheid.
en toch,
nu dat ik weer een vriendje blijf maar het kamikaze gevoel uitblijft,
heb ik heel erg sterk het idee dat ik dus niet (meer) verliefd ben, en verlang ik dus toch weer naar die obsessie. die obsessie mag in een relatie wel aanwezig zijn denk ik, maar niet in onbeantwoorde liefde.
Er zijn 3 opties:quote:Op donderdag 21 april 2005 23:27 schreef bouncing het volgende:
rechtstreeks erop af gaan zonder het echt cker te weten ( ze heeft het vaak over 2 andere jongens )
is kut aangezien ik ook goede vriendschap met haar heb en dat natuurlijk niet op wil geven.
Niet mooi, messy.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Echte liefde is een dwangmatige neurose, obsessief, maar ook erg mooi...![]()
Nee hoor, juist niet.quote:En het stomme is dat je het blijft zoeken als je het eenmaal gehad hebt.
Dan is er maar 1 conclusie en die mag je zelf trekken.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:48 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Niet mooi, messy.
[..]
Nee hoor, juist niet.
Het enge erna, wanneer je het hebt gevonden, is dat je nu bang bent om het te gaan verliezenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Echte liefde is een dwangmatige neurose, obsessief, maar ook erg mooi...![]()
En het stomme is dat je het blijft zoeken als je het eenmaal gevoeld hebt. Alles lijkt erbij te verbleken....
dat komt nu eens goed uit.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:53 schreef Myriam7 het volgende:
Als je jezelf voorbij loopt.
Als je van iemand droomt...en er dan de hele dag aan moet denken...enzo![]()
dat doe ik ook als ik niet verliefd benquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:06 schreef nixxx het volgende:
Als je, als ze er niet is, een kussen vastpakt om maar in slaap te kunnen komen
Ik ook, en het wordt steeds erger.. of liever gezegd mooierquote:
Idem, alleen vraag ik me af of ik dan echt verliefd ben of iemand gewoon heel leuk vind....quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:44 schreef JeroenV het volgende:
Ik word veel te snel verliefd.
Maar ik merk het aan mezelf aan kleine dingen. Heel de dag op msn kijken of ze er is, blij zijn als ze dan online komt. Alles leuk en mooi vinden, ookal slaat het nergens op. En het bijna nergens anders over kunnen hebben en bijna nergens anders aan kunnen denken.
Oeh... het is nét een literaire thriller.quote:Op woensdag 27 april 2005 08:58 schreef Myriam7 het volgende:
* en al mijmerend drinkt ze haar Senseo
jup.. paar uur geleden net megemaakt pffffquote:Op donderdag 21 april 2005 01:36 schreef k_i_m het volgende:
Als het volstrekte chaos is voor de daadwerkelijke afspraak, je schrikt als je hem ziet en daarna alleen nog maar denkt "wat is ie toch leuk".
quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:09 schreef gecko18 het volgende:
Als je je vrienden zo gek maakt door de hele tijd over haar te praten dat je gewoon dwingen haar te bellen en wat af te gaan spreken
Ja, waarschijnlijk teveel gezopen de avond ervoorquote:Op zondag 1 mei 2005 11:38 schreef Myriam7 het volgende:
Als je als een kip zonder kop Senseo koffie wil maken, maar de pads er vergeet in te doen..
Tja dan...denk je aan andere dingen![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 12:22 schreef Myriam7 het volgende:
Haha..nee hoor, ik ben geen drinker..ik ben een dromer..
![]()
Nog steeds op Y?quote:Op zondag 1 mei 2005 15:38 schreef sararaats het volgende:
op dit moment ben ik smoorverliefd
Was je dan eens goed. Dan gaan de luizen wel weg.quote:Op maandag 2 mei 2005 07:53 schreef Laton het volgende:
Binnenkort hopelijk weer eens..er kriebelt wel iets..
quote:Op maandag 2 mei 2005 07:57 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Was je dan eens goed. Dan gaan de luizen wel weg.![]()
als je op school tegen muurtje staat gefocused op mp3, merkt niet dat ze naast je komt staan en je schrikt je de tering als ze haar hoofd op je schouder legt omdat ze moe wasquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:05 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Als je vanbinnen helemaal gek wordt als hij per ongeluk tegen je aan botst of iets tegen je zegt.
Dan schrik je nogal jaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:51 schreef bouncing het volgende:
[..]
als je op school tegen muurtje staat gefocused op mp3, merkt niet dat ze naast je komt staan en je schrikt je de tering als ze haar hoofd op je schouder legt omdat ze moe was![]()
kschrok met de tiefus:
-kwist niet dat er uberhaupt iemand kwam staan
-dat zij het was
-dat ze haar hoofd op men schouder legde
de tering nog nooit is mijn hartslag zo snel verhoogd![]()
en nu is ze op vakantie![]()
Ja... dan blijf je toch maar even fok!ken totdat je moe word...quote:Op zondag 8 mei 2005 23:14 schreef Myriam7 het volgende:
Als je eigenlijk je bed in wou duiken..maar wéét dat je niet kunt slapen..aargh de kriebels![]()
Ik ben zóóóó moe..maar jah...stoppelbaarden en zo..lange haren...quote:Op zondag 8 mei 2005 23:17 schreef nixxx het volgende:
Ja... dan blijf je toch maar even fok!ken totdat je moe word...
Kan ik mij heel goed in vindenquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:40 schreef tudoros het volgende:
sex en liefde gaat zeker hand in hand![]()
en om ff ontopic te blijven of het nog voor even buiten ONZ te houden:
Als ik merk dat ik verliefd ben dan hoeft dat niet te betekenen dat ik continu aan haar denk. Het is meer dat ze de hele tijd onbewust op de achtergrond is. Op de raarste momenten denk ik dan in een flits aan de gelukkige(of victim).
Het ergste is al ik me dan bij haar in de buurt bevind. Dan zou ik het liefst de hele tijd bij haar willen blijven en alles van haar willen weten en...[afbeelding]
Seks komt dan toch meestal weer wat later (of 's avonds in m'n bedje [afbeelding])
En om als ik haar dan op sommige momenten een bepaalde (typische voor haar) beweging zie maken, of haar aankijk dan.. whooooeei dan gaat er zo'n brandend gevoel dwars door mijn onderbuik. Zo'n onvoorstelbaar niet te ontkennen waarlijk echte waarheid over de reden van mijn bestaan. Zo'n niet met superlatieven of capslocks te omschrijven gevoel van geluk. Zo ééntje waarvan je helemaal dubbel slaat van .. tja.. verliefdheid denk ik dan. Iets wat ik nog maar bij 2 mensen heb meegemaakt en dat maakt het zo exclusief dat je opeens begrijpt waarom mensen geloven dat er meer is tussen hemel en aarde. Een onbenoembare, niet te bevatten, onmogelijke in ons wereldbeeld passende, maar toch meest menselijke uitdrukking van leven.
Het vlees is zwak op zulke momenten. gelukkig zit er een brein boven die alles redelijk bestuurbaar houdt. Iets wat wederzijds respect en toekomstige samenwerking weer ten goede komt.![]()
Dan vind ik iemand leuk...quote:Op zondag 8 mei 2005 22:03 schreef tommie_b het volgende:
Als ik de hele tijd denk... Wat zou ze van me vinden?
En 10x op je telefoon kijken of je misschien een berichtje heb gehad dat je niet hebt gehoord...
hopen dat je IETS van haar hoort...
Ik heb beiden in overvloed.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:41 schreef Blinky het volgende:
Als ik zenuwachtig word en mezelf stomme dingen hoor zeggen, dan heb ik het zwaar te pakken.
Maar ik denk dat er meerdere 'gradaties' zijn in het verliefd zijn. Ik kan ook heel graag gewoon bij iemand willen zijn en iemand heel graag zien en het fijn vinden om die om me heen te hebben.
In het geval van de eerstgenoemde word ik onzeker en verpest ik het omdat ik dan domme dingen doe. In het tweede geval voel ik me juist een beetje sterker en veilig.
Ik ben blij voor je! Ik hoop dat het dit keer goed gaat voor je.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:48 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je! Ik hoop dat het dit keer goed gaat voor je.
Geniet ervan zou ik zeggen. Maar blijf aan jezelf werken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Als ik mezelf eens niet zo dwars zou zitten.
Dat eerste vooral en wat betreft dat tweede moet ik het verleden gewoon laten rusten en 'quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:11 schreef Blinky het volgende:
[..]
Geniet ervan zou ik zeggen. Maar blijf aan jezelf werken.
Helemaal hetzelfde gevoel.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:56 schreef merdeka het volgende:
Ik ben erg slecht in verliefd zijn. Ik ben het nu al een tijdje, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat het toch hopeloos fout gaat aflopen, hoe wederzijds het ook is.
En ik word er verlegen van, als hij naar me kijkt terwijl ik met iets bezig ben bijvoorbeeld. Dat is zo helemaal niets voor mij...
Amen... en sjagerijnig/onzeker worden als je niets hoort... en als je wat hoort (maakt niet uit wat) is je hele dag goed!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:03 schreef tommie_b het volgende:
Als ik de hele tijd denk... Wat zou ze van me vinden?
En 10x op je telefoon kijken of je misschien een berichtje heb gehad dat je niet hebt gehoord...
hopen dat je IETS van haar hoort...
Ja dat klopt wel zo ongeveer..en achter de pc zitten met verhitte wangen, dat heb ik dan weer!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:19 schreef Toon74 het volgende:
Amen... en sjagerijnig/onzeker worden als je niets hoort... en als je wat hoort (maakt niet uit wat) is je hele dag goed!
5 minuten...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:25 schreef fffan het volgende:
als je al een week voordat je een date met haar hebt, je al zenuwachtig bent, ohhh, en als je voor de 1e x gaat zoenen, je er 5 minuten over doet om het uiteindelijk te doen
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:25 schreef fffan het volgende:
als je al een week voordat je een date met haar hebt, je al zenuwachtig bent, ohhh, en als je voor de 1e x gaat zoenen, je er 5 minuten over doet om het uiteindelijk te doen
![]()
Dat werkt juist averechts kan ik uit eigen ervaring vertellen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik niet ik niet ik niet ik niet ik niet!!!
Ik zeg het gewoon net zolang tot ik mezelf overtuigd heb
http://www.benikverliefdofniet.nlquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:49 schreef melismay het volgende:
Is er geen test voor ofzo, om er achter te komen of t zo is?
Dus dan grijp jij als tweede keus je kans?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:49 schreef bouncing het volgende:
ik ben verliefd
ze heeft het met een ander
die gozer rot binnenkort op naar buitenalnd voor wereldreis
ongeveerquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:57 schreef vbmot het volgende:
[..]
Dus dan grijp jij als tweede keus je kans?
En dan op iets slechts stuiten en glashard ontkennen dat je het gemerkt hebtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:23 schreef innovative het volgende:
Als ik...
...het idee heb dat hij totaal geen slechte karaktereigenschappen bezit
Oh ja, dat ook... Bedekken met de mantel der liefde... En zolang het slechts redelijk irritant is, ik er zelf mee kan leven (zo snel mogelijk kan vergeten) en andere het niet merken, bestaan die eigenschappen toch ook niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan op iets slechts stuiten en glashard ontkennen dat je het gemerkt hebt.
Tnx god ben niet de enige die dat doe....quote:Op zondag 15 mei 2005 11:04 schreef MaRySe het volgende:
Omdat m'n trui nog helemaal naar hem rook met die trui naast m'n kussen gaan slapen
Lief dat je nog wat hebt over gelatenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:35 schreef Myriam7 het volgende:
Als je zó zit te dagdromendat je zonder erbij na te denken een halve pot Häagen-Dazs ijs leeg lepelt
![]()
hear! hear!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:10 schreef akkien het volgende:
ik vind verliefd zijn helemaal niet zo leuk als iedereen hier. Pas als het wederzijds is, is het leuk. Anders geeft het alleen maar onzekerheid, of verdriet...
mjah idd, van die onzekerheid heb ik nu ook last, van haar kant dan want ik heb werkelijk geen idee wat ze nu wilt enzo, maar als het goed is gaan we laterop deze dag nog wat doen.. dus khoop op goed gelukquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:10 schreef akkien het volgende:
ik vind verliefd zijn helemaal niet zo leuk als iedereen hier. Pas als het wederzijds is, is het leuk. Anders geeft het alleen maar onzekerheid, of verdriet...
ik hoop het ook voor je, anders zal deze username je achtervolgen.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:44 schreef lovinglizzy het volgende:
[..]
mjah idd, van die onzekerheid heb ik nu ook last, van haar kant dan want ik heb werkelijk geen idee wat ze nu wilt enzo, maar als het goed is gaan we laterop deze dag nog wat doen.. dus khoop op goed geluk![]()
wat een onzin.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:10 schreef akkien het volgende:
Dan moet je niet verliefd worden. Daar ben je zelf bij.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:10 schreef akkien het volgende:
Daar heb je zelf uiteraard geen invloed op... Dat overkomt je.quote:Op zondag 22 mei 2005 03:02 schreef vbmot het volgende:
[..]
Dan moet je niet verliefd worden. Daar ben je zelf bij.
En daarom mag je hier weer terugkomenquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 15 mei 2005 11:04 schreef MaRySe het volgende:
Omdat m'n trui nog helemaal naar hem rook met die trui naast m'n kussen gaan slapen
x2 alleen dan voor damesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:19 schreef Chickje het volgende:
Ik ben verliefd als:
- Ik de hele dag aan hem denk;
- Niet kan wachten tot ik hem weer zie (2 dagen kunnen lang duren...);
- De tijd vliegt als ik bij hem ben;
- Alle andere mannen wat mij betreft de pot op kunnen, ze halen het toch niet bij hem;
- Mijn hart een sprongetje maakt als ik zie dat ie me belt/smst of als hij online komt op msn;
- Enz, enz.
Zucht...![]()
Ja als je hem dan een uur niet hebt gesmst dan lijkt het net alsof je hem al de hele week niet hebt gesproken...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:19 schreef Chickje het volgende:
Ik ben verliefd als:
- Ik de hele dag aan hem denk;
- Niet kan wachten tot ik hem weer zie (2 dagen kunnen lang duren...);
- De tijd vliegt als ik bij hem ben;
- Alle andere mannen wat mij betreft de pot op kunnen, ze halen het toch niet bij hem;
- Mijn hart een sprongetje maakt als ik zie dat ie me belt/smst of als hij online komt op msn;
- Enz, enz.
Zucht...![]()
Ik geef je weinig kansquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:58 schreef lovinglizzy het volgende:
Kan iemand mij misschien een tip geven hoe ik er achter kan komen of dat meisje interesse in mij heeft? Ze heeft wel tegen een vriend van mij gezegt dat ze me erg lief en aardig vond maar ik wil nu toch wel is weten of zij iets ziet gebeuren tussen ons 2'tjes ..
Het wordt pas echt leuk als het dan een ander is die gesmsd heeftquote:Op zondag 29 mei 2005 16:08 schreef Roa het volgende:
Als je je niet kan concentreren op een film omdat je haar net een smsje hebt gestuurd en je er 1 terug verwacht? Je wordt onrustig, begint te zappen, pakt om de 2 minuten je telefoon om te kijken en je hart maakt een klein sprongetje als je dan EINDELIJK het bekende 'er is een nieuw smsje'-geluid hoort.
Geloof me! vraag het aan haar. ik heb daar ook mee zitten dubben en das zwaar klote.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:05 schreef lovinglizzy het volgende:
Ik weet het even ook niet meer.. Ik word er best wel gek van ..
Als het goed is gaan we dit weekend wat samen doen, maar ik wil gewoon weten of ze iets ziet gebeuren tussen ons.. onzekerheid maakt je echt kapot. Maar niemand van men vriendengroep kent haar dus .. en om het nou zo direct te vragen vanuit mezelf zie ik niet echt zitten .. En k kan nu al niet wachten tot het weekend is ..
Meisjes....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |