abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:50:44 #1
89715 kreeftje
Gekker kan niet..
pi_26359216
wanneer weet jij zeker dat je verliefd bent? wanneer je alleen maar aan hem/haar denkt of wanneer je hele dag over hem praat? of je hebt een soort kriebel in buik? je merkt het doordat je jezelf betrapt dat je fantasie alleen over haar/hem gaat?

Raar is zo gek nog niet.. Ik dus ook niet..
pi_26359253
waarom in SEX?
pi_26359262
ow, vanwege die laatste zin?
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:53:36 #4
89715 kreeftje
Gekker kan niet..
pi_26359299
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:52 schreef erikkll het volgende:
ow, vanwege die laatste zin?
ik denk dat sex en verliefdheid best wel samen gaat
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:58:10 #5
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_26359429
bovenstaande,, behalve kriebel in mn buik ..
pi_26359986
Ik ben ook wel verliefd op iemand, maar ik heb geen kriebels of vlinders ofzo dus.. nog nooit gehad eigenlijk
† The 3 Kings †
pi_26360253
Als je aan nix anders kan denken
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:26:44 #8
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_26360308
Kriebels heb ik als ik iemand nog niet zo goed ken, maar ook bij de voorpret van het elkaar weer gaan zien, dat ik een redelijke afstand van mijn meid woon heeft er misschien wel het een en ander mee te maken...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_26360363
Hele dag aan denken, zelfs zenuwwachtig zijn . (ws voor de date die we hadden ) en uhm... veel berichies sturen .
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:32:29 #10
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26360471
->R&P

pi_26360755
sex en liefde gaat zeker hand in hand
en om ff ontopic te blijven of het nog voor even buiten ONZ te houden:

Als ik merk dat ik verliefd ben dan hoeft dat niet te betekenen dat ik continu aan haar denk. Het is meer dat ze de hele tijd onbewust op de achtergrond is. Op de raarste momenten denk ik dan in een flits aan de gelukkige(of victim).
Het ergste is al ik me dan bij haar in de buurt bevind. Dan zou ik het liefst de hele tijd bij haar willen blijven en alles van haar willen weten en...
Seks komt dan toch meestal weer wat later (of 's avonds in m'n bedje )

En om als ik haar dan op sommige momenten een bepaalde (typische voor haar) beweging zie maken, of haar aankijk dan.. whooooeei dan gaat er zo'n brandend gevoel dwars door mijn onderbuik. Zo'n onvoorstelbaar niet te ontkennen waarlijk echte waarheid over de reden van mijn bestaan. Zo'n niet met superlatieven of capslocks te omschrijven gevoel van geluk. Zo ééntje waarvan je helemaal dubbel slaat van .. tja.. verliefdheid denk ik dan. Iets wat ik nog maar bij 2 mensen heb meegemaakt en dat maakt het zo exclusief dat je opeens begrijpt waarom mensen geloven dat er meer is tussen hemel en aarde. Een onbenoembare, niet te bevatten, onmogelijke in ons wereldbeeld passende, maar toch meest menselijke uitdrukking van leven.

Het vlees is zwak op zulke momenten. gelukkig zit er een brein boven die alles redelijk bestuurbaar houdt. Iets wat wederzijds respect en toekomstige samenwerking weer ten goede komt.
pi_26360931
Wanneer mijn hartslag² begint te worden als ik haar naam hoor, zie en ruik. En wanneer ik niet kan stoppen aan haar te denken of naar haar te staren. Dan ben ik verliefd. Maar ik kom niet vaak in deze fase.
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
pi_26361345
Als ik geen hap door mn keel krijg
Als ik de hele tijd aan diegene denk
Als ik nauwelijks met diegene durf te praten
enz enz enz
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 19 april 2005 @ 23:03:09 #14
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26361456
Wanneer ik een kriebel in mijn buik krijg als ik aan hem denk of aan iets wat met hem te maken heeft.......

...geloof ik
Het is al weer even geleden.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26361474
Als het beneden nat wordt (als ik een vrouw zou zijn)
pi_26361475
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:59 schreef Beach het volgende:

Als ik nauwelijks met diegene durf te praten
Vreemd is dat, ik kreeg juist een vermogen zelfvertrouwen waar je U tegen zegt . Maar nou ben ik over het algemeen ook niet zo verlegen.
  dinsdag 19 april 2005 @ 23:06:32 #17
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26361551
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 23:03 schreef Beach het volgende:
Als het beneden nat wordt (als ik een vrouw zou zijn)
Dat heet geil.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26361644
Als ik alle kriebels in mijn buik meetel ben ik wel veel verliefd.
En veel aan een meisje denken, ben ik momenteel op meerdere meisjes "verliefd".
Ik tel verliefd pas als verliefd als het voor een langere tijd is. Als ik al een paar maanden niet van dat gevoel af kom. Meestal is dat dan het geval bij meisjes die mij minder leuk vinden als ik hun. Swel lastig en enorm irritant dan .

Kriebels in buiken, veel denken aan meisjes, etc. valt meer onder "erg leuk".

[ Bericht 5% gewijzigd door blieblie op 19-04-2005 23:14:29 ]
pi_26361651
Ik heb het toevallig min of meer NU een beetje, en ik weet het nogal zeker omdat ik het helemaal niet zag aankomen. Had zaterdag met haar gezoent en nu kan al sindsdien nergens anders meer aan denken, word vrolijk als ik een smsje krijg van haar of ik haar spreek op msn. En uiteraard de ongelofelijke drang om haar weer te zien enzo.
I am the Alpha and the Omega
  dinsdag 19 april 2005 @ 23:14:28 #20
87044 MisterICE
The Superstar Bum
pi_26361778
Als ze de hele dag in mn hoofd zit
Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
pi_26362821
Goeie vraag , want ik weet het niet .
Ik zou zeggen 'ja, en wat als je seksueel aangetrokken tot iemand bent, idd zoals Beach misschien bijna zegt', maar dan wat netter, gewoon diegene willen zoenen, willen aanraken, etc. Genieten van elk contact, ben ik dan verliefd of word ik gewoon hopeloos geil van diegene .

Wat een ingewikkelde kwesties weer, naar een ander topic huppelt, ideale partner, misschien wordt het dan wat duidelijker of juist helemaal niet. Overigens kan je ook nog om meerdere mensen tegelijk geven, dat is helemaal feest . Maar niet voor anderen, en voor mezelf ook niet aangezien ik dan wel voor een open relatie zou pleiten, al was het alleen maar om rustig (naja, tis maar wat je onder rustig verstaat) te kunnen ontdekken of je met de ware te maken hebt.

Misschien bestaat de ware wel niet of komt ie in meerdere gedaantes tevoorschijn, voor jou op het juiste (of onjuiste ) moment. Of misschien zie ik het zelf niet. Dat kan ook nog. Verliefdheid, goeie vraag. Mij te ingewikkeld aan het worden (nu). Ja, je weet het als je verliefd bent, nou ik weet helemaal niks meer.

en als je constant rare woorden opeens gebruikt, vreemde taal (nee, geen spel) fouten maakt die je normaal niet zo maken, hopelijk ipv hopeloos, dat wijzigen en dan staat er nog hopelijs , telt dat ook, want wtf is dat nou weer, vreemde vorm van dyslectisch verliefd zijn ofzo

[ Bericht 5% gewijzigd door sweetgirly op 19-04-2005 23:55:17 ]
  woensdag 20 april 2005 @ 01:43:59 #22
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26365312
Ik ben niet verliefd, scheelt weer
Of ik ben het zoals gewoonlijk weer hopeloos aan het ontkennen
pi_26365415
Verliefd zijn is toch wanneer je een stijve piemel hebt?
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_26366898
Als je verliefdheid ademt dag in dag uit, niet als ik twijfel of ik verliefd bent....
Als je in elke zin aan die persoon denk veel te vaak op een dag...
Als mijn hart een sprongetje of honderd maakt als ik hem zie...
Als een seconde een dag kan duren...
Als ieder woord wat ze zegt me kan eindeloos kan raken...

Kortom: geen idee, nog nooit meegemaakt...

ok 1 keer ..grrrrr

[ Bericht 68% gewijzigd door Tranceptor op 20-04-2005 08:15:32 ]
pi_26368054
Tja, als je de sexuele klik voelt, en je hele lichaam hunkert ernaar om aangeraakt te worden/aan te raken.
Soms, als je je onderwerp van de verliefdheid "hebt", is het daarna snel gedaan.
Als het innerlijke ook meezit, kan je nadat de "verliefdheid" (hormonen) weg is/zijn, ook nog liefde voelen. Als het goed is wil je elkaar dan nog steeds aanraken, alleen voel je je niet meer desperaat als hij geen mailtje/smsje meer stuurt.
And the druids turn to stone...
pi_26370897
Ik ben nu een klein beetje verliefd
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  woensdag 20 april 2005 @ 12:18:33 #27
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_26371280
je vrienden je smeken om over dat meisje op te houden..
  woensdag 20 april 2005 @ 12:24:51 #28
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_26371412
quote:
Op woensdag 20 april 2005 07:44 schreef Tranceptor het volgende:
Als mijn hart een sprongetje of honderd maakt als ik hem zie...

Ontopic: een constant aanwezige, niet afnemende, kriebel in mijn buik vanaf het moment dat ik opsta tot ik weer ga slapen.
pi_26371850
Ik ben nu heel erg verliefd

Tranceptor kan het mooi verwoorden!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
  woensdag 20 april 2005 @ 14:22:43 #30
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26374817
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:50 schreef kreeftje het volgende:
wanneer weet jij zeker dat je verliefd bent? wanneer je alleen maar aan hem/haar denkt of wanneer je hele dag over hem praat? of je hebt een soort kriebel in buik? je merkt het doordat je jezelf betrapt dat je fantasie alleen over haar/hem gaat?

Wat jij zegt
daaraan merk je het
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26374854
Wanneer de ontkenning zelfs in mijn eigen ogen onzinnig lijkt....

damn dat is lang geleden
  woensdag 20 april 2005 @ 14:53:12 #32
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26375661
Wanneer je constant aan die persoon moet denken.
Je constant moet zuchten en dit een heerlijk gevoel is.
Wanneer je moet blozen wanneer hij naar je kijkt en een warm gevoel van binnen voelt.
Wanneer je maag op en neer blijft springen als iets je aan hem herinnert.
Wanneer je niet kunt slapen omdat je aan hem dnekt.
Wanneer de dag zo snel voorbij gaat en je niet meer weet wat je hebt gedaan, omdat dagdromen toch zoveel leuker is.
Wanneer je kippevel krijgt wanneer hij je aanraakt, of als zn adem je huid raakt.
Wanneer je hartje een salto maakt wanneer je een sms of telefoontje van hem krijgt wanneer je het niet verwacht.

Zoiets?
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  woensdag 20 april 2005 @ 15:11:36 #33
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26376146
Als de zon schijnt gaat het net wat makkelijk
  woensdag 20 april 2005 @ 15:23:19 #34
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_26376476
wat is verliefd
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_26378092
Hele dag aan diegene denken, kriebel in je buik als je aan diegene denkt, als ze je toevallig even aanraakt.. .

Ow ja: en niets anders willen dan bij diegene zijn. Zo werkt het bij mij ongeveer. Bijna vergeten: ik giechel ook de hele dag stom en moet steeds zuchten .
  woensdag 20 april 2005 @ 16:31:15 #36
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_26378417
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:20 schreef Foxxy het volgende:
Hele dag aan diegene denken, kriebel in je buik als je aan diegene denkt, als ze je toevallig even aanraakt.. .

Ow ja: en niets anders willen dan bij diegene zijn. Zo werkt het bij mij ongeveer. Bijna vergeten: ik giechel ook de hele dag stom en moet steeds zuchten .
Aanvullend: hele dagen aan de andere kant van de wereld zitten, in je gedachten, met haar erbij, blij worden als jullie samen zijn, zin om rare dingen te doen etc...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_26379556
Kriebels in me buik.. en toch veel aan haar denken..
pi_26379592
Als ik haar niet zonder te lachen in mijn hoofd helemaal verrot kan schelden over het algemeen...
  woensdag 20 april 2005 @ 17:21:17 #39
112316 Nagz
Wessss side!
pi_26379684
Verliefdheid
pi_26380718
Als ik diegene écht héél erg graag wil neuken.
pi_26380755
Ik overleg het altijd eerst even met mijn scrotum erectus, mocht die groen licht geven ga ik er voor.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_26380805
Als ik na het neuken niet meteen begin na te denken over hoe ik het snelst m'n kleren aan kan doen en maken dat ik weg kom.
Doe mij een Grolsch en Roses.
"And you...you can suck my ass!"
pi_26382505
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:31 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Aanvullend: hele dagen aan de andere kant van de wereld zitten, in je gedachten, met haar erbij, blij worden als jullie samen zijn, zin om rare dingen te doen etc...
Ow ja! Zin om rare dingen te doen! Vergeten..
  woensdag 20 april 2005 @ 20:08:33 #44
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26384058
Als ik veel aan haar moet denken, een megagrijns op mijn gezicht krijg als ik een mailtje van haar heb. Ik moeilijk kan slapen omdat ik aan haar denk. Niet echt kriebels in mijn buik, maar meer dat mijn hart onregelmatig gaat slaan, zo voelt het tenminste... zoals nu ongeveer
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 20 april 2005 @ 20:17:34 #45
54279 vanilla
in het huisje! \o/
pi_26384300
Als ik die persoon probeer te ontwijken... Maar dan wel dolgelukkig zijn als het zover is dat ik in contact ben met die persoon...

*zucht*

vrouwen, I know
He'd better be careful. It's dangerous to be a honest man.
pi_26384327
Als ik elke minuut aan haar denk.....
  woensdag 20 april 2005 @ 20:33:29 #47
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_26384742
als ik die persoon niet durf aan te spreken omdat ik bang ben afgewezen te worden, maar vervolgens dol gelukkig ben als ik m dan toch spreek. En als ik 's nachts niet kan slapen omdat ik aan m denk, en niet kan eten omdat er teveel vlinders rondvliegen in mn buik, etc...

Ben nu gelukkig niet verliefd, hoe leuk t ook is...BEn niet toe aan een relatie op dit moment, dus dan is verliefdheid zo hopeloos. Denk eigenlijk dat als jij echt even geen relatie aankunt je ook minder snel verliefd word...
imagination is more important than knowledge
  woensdag 20 april 2005 @ 20:41:33 #48
79638 Davidboaz
I want more.
pi_26384970
ik moet me eerst anderhalve week vreselijk kut en onzeker voelen en bijna alles willen verbreken wat is ontstaan, om te weten dat ik verliefd ben.
How could it hurt you when it looks so good...
pi_26385062
Ik raak gigantisch snel verliefd, binnen een fractie van seconden.
Je lichaam is er binnen een paar seconden al uit of het wat is of niet dus tjah
  woensdag 20 april 2005 @ 20:54:50 #50
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_26385340
quote:
Op woensdag 20 april 2005 20:45 schreef Dementor het volgende:
Ik raak gigantisch snel verliefd, binnen een fractie van seconden.
Je lichaam is er binnen een paar seconden al uit of het wat is of niet dus tjah
dat geldt voor mij ook, alleen word ik alleen maar verliefd als mn leven stabiel is
momenteel fluctueert het teveel tussen extreem goed gaan en slecht gaan
  woensdag 20 april 2005 @ 21:09:44 #51
44118 srblackbird
Google is handig!
pi_26385783
Als je tijdens je tentamen op je kladblaadje de hele tijd de naam van die persoon opschrijft...
Als je tijdens dat zelfde tentamen de hele tijd aan die persoon denkt en je niet goed kan concentreren, waardoor je het tentamen niet haalt
Jumps from perfectly good airplanes.
Dear aunt, let's set so double the killer delete select all
pi_26386027
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:50 schreef kreeftje het volgende:

Bij mij is het ook al een tijdje geleden Ik ben eigenlijk nog nooit heel heftig verliefd geweest eigenlijk Dat wil zeggen, fysiek ervaar ik het niet zo extreem als sommigen, ik kan nog wel normaal functioneren Maar ik denk inderdaad de hele tijd over die persoon na, ga soms ook fantaseren en kan me niet stil houden over hoe lief en aardig die jongen is Als mijn zusje smeekte of ik wilde kappen was dat een redelijk goede (maar niet geheel foutloze) indicatie dat ik verliefd was. Nu woon ik echter op mezelf, maar een nieuwe verliefdheid zit er niet echt aan te komen, denk ik. Ik heb al een jaar verkering

Oh, en nog iets.. Het schijnt dat verliefdheid eigenlijk slechts een teken van je hersenen is dat je seks wil hebben met iemand, maar geen enkele keer dat ik verliefd was ging dat gepaard met een bewust verlangen te vrijen met die persoon
  woensdag 20 april 2005 @ 21:37:28 #53
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_26386755
verliefdheid is bij mij nog nooit het verlangen naar sex met die persoon geweest. Wel het verlangen naar aanraking en geborgenheid.En het vertrouwen dat iemand je kan bieden enzo.
De sex komt wel nadat je samen een band hebt opgebouwd.
  woensdag 20 april 2005 @ 21:44:33 #54
54279 vanilla
in het huisje! \o/
pi_26386960
quote:
Op woensdag 20 april 2005 21:37 schreef akkien het volgende:
verliefdheid is bij mij nog nooit het verlangen naar sex met die persoon geweest. Wel het verlangen naar aanraking en geborgenheid.En het vertrouwen dat iemand je kan bieden enzo.
De sex komt wel nadat je samen een band hebt opgebouwd.
uhuh...

sorry je bent een vrouw dat maakt deze uitspraak wat waarschijnlijker
  woensdag 20 april 2005 @ 21:48:21 #55
81237 releaze
best of both worlds
pi_26387063
verliefd.

ik weet het niet meer.
ik denk dat ik altijd door een fase van verliefdheid ga bij mensen die mij aanspreken. een constant aan iemand denken, bij die persoon willen zijn (niet 24 uur per dag) die verliefdheid gaat ook niet gepaard met de wens naar seks...

echte verliefdheid, is voor mij nu nog, obsessie. en toch heb ik het idee dat dat ook niet verliefdheid is, of hoort te zijn. ja-ren-lang hunkeren naar iemand. altijd nog vaag van binnen voelen na een ontmoeting, een gesprek, een gedachte, een droom terwijl je die persoon al lang uit je "hoofd" hebt gezet. maw, ik ben pas 1 keer in mn leven verliefd geweest
pi_26387399
Als ik vlinders in mn buik voel bij het krijgen van mail, of bij het lezen van posts, of als ik niet kan slapen...als ik het zomaar warm krijg...tja dan kun je wel stellen dat......
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
  woensdag 20 april 2005 @ 21:58:09 #57
89715 kreeftje
Gekker kan niet..
pi_26387415
quote:
Op woensdag 20 april 2005 21:44 schreef vanilla het volgende:

[..]

uhuh...

sorry je bent een vrouw dat maakt deze uitspraak wat waarschijnlijker
ik denk niet dat met het geslacht te maken heeft maar dat het voor elk persoon anders is
pi_26387729
Ik ben niet zo snel verliefd geloof ik.
  woensdag 20 april 2005 @ 22:29:58 #59
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_26388450
Is mij al jaren niet meer gebeurt, aan de ene kant wel fijn (geef alleen maar gezeik), aan de andere kant ook een beetje jammer.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 april 2005 @ 01:09:58 #60
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_26393373
Ik ben momenteel verliefd, en t is zo erg dat als ik aan haar denk, ik zowat geen adem meer krijg. Verder voel ik me diep ongelukkig als ik dan 's avonds alleen in bed lig terwijl ik ZO graag bij haar wil zijn
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_26393503
Des te labieler ik was, des te verliefder ik werd.
pi_26393667
quote:
Op woensdag 20 april 2005 22:29 schreef Aaargh! het volgende:
Is mij al jaren niet meer gebeurt, aan de ene kant wel fijn (geef alleen maar gezeik), aan de andere kant ook een beetje jammer.
Ja helaas het is of coden of vrouwen.
  donderdag 21 april 2005 @ 01:36:51 #63
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_26393892
Als het volstrekte chaos is voor de daadwerkelijke afspraak, je schrikt als je hem ziet en daarna alleen nog maar denkt "wat is ie toch leuk" .

Ook als ie voor tien uur 's ochtends muziek aanzet en meezingt .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 21 april 2005 @ 01:37:54 #64
112316 Nagz
Wessss side!
pi_26393904
Ik word nooit meer verliefd
pi_26394509
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:37 schreef Nagz het volgende:
Neem ik me ook telkens voor .
Echt, verliefdheid is één van de meest nutteloze dingen ter wereld.

Maar goed, wanneer ik denk dat ik verliefd ben? Als ik onrustig word in zijn gezelschap, overblij of heel serieus ga doen, dat overbekende kriebeltje, en merk dat ik wel héél erg veel aan die persoon denk, enz. Oh en vriendinnen die roepen dat je verliefd bent willen ook nog wel 's een realitycheck zijn, hoewel ze ook fout kunnen zitten, en zie ze dan maar te overtuigen van het tegendeel .
pi_26396956
quote:
Same here, dikke onzin.

Ik en verliefdheid, die gaan niet samen of althans vaak één date in lichte vorm. De hevige vorm is tot nu toe maar bij één gebleven en dat was geen verliefdheid meer, dat was dwangmatig. En dat voor een nuchter persoontje zoals ik ...

[ Bericht 10% gewijzigd door Tranceptor op 21-04-2005 09:54:47 ]
  donderdag 21 april 2005 @ 09:48:43 #67
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_26397084
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:24 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Ja helaas het is of coden of vrouwen.
Inderdaad, en aangezien coden geld oplevert, vrouwen geld kosten en je toch ergens van moet eten...
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  donderdag 21 april 2005 @ 09:49:47 #68
35189 Troel
scherp en bot
pi_26397098
Als ik blij word als ik iemand zie of spreek en mijn buik dan raar gaat doen zonder dat ik last heb van mijn darmen of ongesteld ben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_26397467
Als ik verliefd ben zit ik overdag over haar te d’r dromen
Als ik verliefd ben wil ik constant bij d’r langs komen

Als ik het over niemand anders meer kan hebben
Constant de vraag of ik d’r niet nog een keer zou bellen

Als ik tijdens mijn werk telkens naar buiten zit te staaren
En haar het liefst meteen mijn liefde zou verklaren

Als mijn gedachten haar niet kunnen loslaten
En niet door heb dat mensen tegen mij praten

Als dagen helemaal langs me heen gaan
En het einde niet meer weet wat ik aan het begin heb gedaan

Het liefst dag en nacht met haar knuffelen en vrijen wil
Mijn hart soms snel gaat en soms ook heel weer stil
pi_26401437
quote:
Dat dacht ik elke keer voordat ik verliefd werd.. Nee, voorlopig geen vrouwen (niet op dat gebied ). En dan 1 of 2 maanden later kom je toch iemand tegen...

En verliefd zijn is constant over haar denken, haar missen wanneer je d'r nie zie enzo.
There is no such thing as perfection.. There never is, there never will be..
pi_26401662
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:06 schreef TDKa het volgende:

[..]

Dat dacht ik elke keer voordat ik verliefd werd.. Nee, voorlopig geen vrouwen (niet op dat gebied ). En dan 1 of 2 maanden later kom je toch iemand tegen...
Ik hoop haar nooit meer tegen te komen, zo'n kamikaze verliefdheid zoals ik die had vorig jaar wil ik kost wat kost ontwijken...

donderdag 21 april 2005 @ 21:53:02 #72
118002 PieDobbelJoe
Elk nadeel heeft een voordeel
pi_26415134
quote:
Verliefdheid voor mij en dat al bijna een jaar lang:

Vlinders in de buik die zch niet dresseren laten en dat terwijl ik 50 ben.
Tegen haar aan het praten ben, als ik alleen thuis ben.
Naar bed ga met haar en op sta met haar naam in mijn hoofd en gedachten bij haar.
Ontzettend de kriebels krijg als ik haar stem hoor of tekst van haar zie.
Soms geen woorden nodig ben om haar iets duidelijk te maken en andersom ook.
Mij onzettend leeg voel als ze wat langer uit zicht is en contact haast niet mogelijk is.
Wacht op haar sms'sje of telefoontje, kijken of ze online is.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Kortom ..ik ben tot over mijn oren verliefd.
  donderdag 21 april 2005 @ 22:00:38 #73
81237 releaze
best of both worlds
pi_26415373
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:14 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik hoop haar nooit meer tegen te komen, zo'n kamikaze verliefdheid zoals ik die had vorig jaar wil ik kost wat kost ontwijken...

die ken ik ook, kamikaze verliefdheid.
en toch,
nu dat ik weer een vriendje blijf maar het kamikaze gevoel uitblijft,
heb ik heel erg sterk het idee dat ik dus niet (meer) verliefd ben, en verlang ik dus toch weer naar die obsessie. die obsessie mag in een relatie wel aanwezig zijn denk ik, maar niet in onbeantwoorde liefde.
pi_26415448
Achteraf altijd :/
pi_26415737
als je overal haar naam post

(ik ben al verliefd dus het maakt nie uit)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
  donderdag 21 april 2005 @ 22:31:04 #76
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_26416417
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:14 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Been there, Done that, Got the t-shirt.

Gebeurt me niet weer.
  donderdag 21 april 2005 @ 23:27:57 #77
118565 bouncing
Come Together
pi_26418243
verliefd zijn zuigt gewoon hard:

ik ben zwaar verliefd op iemand, die geeft signalen terug alleen ze zit bij me in de klas
rechtstreeks erop af gaan zonder het echt cker te weten ( ze heeft het vaak over 2 andere jongens )
is kut aangezien ik ook goede vriendschap met haar heb en dat natuurlijk niet op wil geven.
Die onzekerheid is killing me

en proberen om niet verliefd te zijn kan natuulijk niet
Here come old flattop he come grooving up slowly
He got joo-joo eyeball he one holy roller
He got hair down to his knee
Got to be a joker he just do what he please...
pi_26418343
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:00 schreef releaze het volgende:

[..]

die ken ik ook, kamikaze verliefdheid.
en toch,
nu dat ik weer een vriendje blijf maar het kamikaze gevoel uitblijft,
heb ik heel erg sterk het idee dat ik dus niet (meer) verliefd ben, en verlang ik dus toch weer naar die obsessie. die obsessie mag in een relatie wel aanwezig zijn denk ik, maar niet in onbeantwoorde liefde.
Echte liefde is een dwangmatige neurose, obsessief, maar ook erg mooi...

En het stomme is dat je het blijft zoeken als je het eenmaal gevoeld hebt. Alles lijkt erbij te verbleken....

[ Bericht 3% gewijzigd door Tranceptor op 21-04-2005 23:42:43 ]
  donderdag 21 april 2005 @ 23:42:08 #79
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_26418718
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:27 schreef bouncing het volgende:
rechtstreeks erop af gaan zonder het echt cker te weten ( ze heeft het vaak over 2 andere jongens )
is kut aangezien ik ook goede vriendschap met haar heb en dat natuurlijk niet op wil geven.
Er zijn 3 opties:

1) je houdt het voor je, en je gaat er aan kapot, vriendschap werkt *niet*.
2) je zegt 't, het is niet wederzijds, einde vriendschap
3) je zegt 't, het is wel wederzijds.
  donderdag 21 april 2005 @ 23:48:18 #80
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_26419013
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:31 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Niet mooi, messy.
quote:
En het stomme is dat je het blijft zoeken als je het eenmaal gehad hebt.
Nee hoor, juist niet.
pi_26419054
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:48 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Niet mooi, messy.
[..]

Nee hoor, juist niet.
Dan is er maar 1 conclusie en die mag je zelf trekken.
  donderdag 21 april 2005 @ 23:58:19 #82
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26419288
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:31 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

En het stomme is dat je het blijft zoeken als je het eenmaal gevoeld hebt. Alles lijkt erbij te verbleken....
Het enge erna, wanneer je het hebt gevonden, is dat je nu bang bent om het te gaan verliezen
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_26420210
Als ik er wil neuken en ook lief voor d'r wil zijn.
Als ik haar ga verdedigen en dingen zeg in haar voordeel tegenover vrienden enzo.
Als ik elke dag aan haar denk.
Als ze in al m,n fantasien voorkomt.
Als ik een beeld van haar heb met 'die mooie lieve lach'
Als iedereen haar een nerd vind met brilletje en ik daar doorheen kijk.
Als ze grappig probeert te doen maar het is niet zo grappig, dat ik haar dan aandoenlijk vind en d'rwil vasthouden en knuffelen.
Als ik kleding in de winkels zie en denk "hey, dat zou 'er wel goed staan.."
Als ik de behoefte heb naast haar wakker te worden, een heel zomer lang.
pi_26420365
Hmm kriebels, altijd/vaak aan haar denken, dat soort dingen
pi_26420457
Als ik me echt overduidelijk verliefd voel.

Beach wat zijn we weer duidelijk
pi_26439174
als haar naam in mijn hoofd blijft hangen
als ik haar online zie

ik ben al verliefd (jaja, op LUCILLE)

[ Bericht 5% gewijzigd door Pinnenmutske op 23-04-2005 17:11:16 ]
Werewolf
pi_26443967
Als je jezelf voorbij loopt.
Als je van iemand droomt...en er dan de hele dag aan moet denken...enzo
pi_26444040
Kweenie... k werd verliefd op mijn 16e en het is niet meer overgegaan. Bij hem gelukkig ook niet.
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
pi_26444063
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 22:53 schreef Myriam7 het volgende:
Als je jezelf voorbij loopt.
Als je van iemand droomt...en er dan de hele dag aan moet denken...enzo
dat komt nu eens goed uit.

ik ben mezelf serieus voorbijgelopen
ik droom van haar en moet alle dagen aan haar denken

(zou ik een topic openen want ik zit ermee in de knoop)
Werewolf
  vrijdag 22 april 2005 @ 23:06:29 #90
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26444341
Als je, als ze er niet is, een kussen vastpakt om maar in slaap te kunnen komen
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  zaterdag 23 april 2005 @ 00:02:37 #91
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_26445700
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:06 schreef nixxx het volgende:
Als je, als ze er niet is, een kussen vastpakt om maar in slaap te kunnen komen
dat doe ik ook als ik niet verliefd ben
pi_26456111
De hele dag aan niks anders denken, en bij haar willen zijn.

Dus met je gedachten er niet bij zijn op school
pi_26517257
Bij de eerste vrouw waarvan ik het vertederend vind dat ze 'altijd' moe of ziek of een pijntje heeft, functioneer ik niet normaal en is er sprake van verliefdheid.
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:12:38 #94
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_26519346
Op dit moment

ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
  dinsdag 26 april 2005 @ 15:02:12 #95
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26520569
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 14:12 schreef Fisher het volgende:
Op dit moment

Ik ook, en het wordt steeds erger.. of liever gezegd mooier
pi_26523884
Ik word veel te snel verliefd.
Maar ik merk het aan mezelf aan kleine dingen. Heel de dag op msn kijken of ze er is, blij zijn als ze dan online komt. Alles leuk en mooi vinden, ookal slaat het nergens op. En het bijna nergens anders over kunnen hebben en bijna nergens anders aan kunnen denken.
pi_26537106
Ik ben verliefd als ik zenuwachtig of verlegen wordt, en dat werkt niet altijd in m'n voordeel.
...
  woensdag 27 april 2005 @ 08:11:43 #98
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_26537265
Als ik verliefd op iemand ben (slechts 2 keer gebeurd), dan wordt het meteen een vorm van erotomanie. Dus nee, ik ben er niet echt voor in de wieg gelegd en ik hoop nog steeds dat het nooit meer gebeurd.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  woensdag 27 april 2005 @ 08:34:39 #99
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_26537432
Als ik verliefd ben;

denk ik alleen maar aan hem, wil ik hem aanraken/aangeraakt worden, wil ik bij hem zijn en als ik dat niet ben.. ben ik het wel in m'n gedachtes, verlang ik naar hem, mis ik hem heel erg, wordt m'n humeur vaak door hem beïnvloed, kan ik me bijna niet meer concentreren als ik iets moet doen, heb ik vlinders in m'n buik en een warm gevoel in m'n buik heb wanneer hij me aankijkt en denk ''wat is ie toch zo lief en mooi'', word ik boos zodra iemand hem pijn doet, ben ik zenuwachtig als ik hem tegenkom/zie, loop ik dagen lang met een glimlach op m'n smoel rond, lukt het me niet om normaal in slaap te vallen, fantaseer ik over hem en loop ik veel te dagdromen, lijkt alles niet zo interessant naast hem, wil ik van alles met hem doen, krijg ik soms buikpijn als ik aan hem denk (dat is dan weer iets minder), is hij een van de mensen die me kan opbeuren als ik me een beetje minder fijn voel, voel ik me veilig bij hem en wil ik hem alleen maar vasthouden.

Etc, etc, ect.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  woensdag 27 april 2005 @ 08:47:58 #100
39682 Megter
Inderdation!
pi_26537561
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 17:44 schreef JeroenV het volgende:
Ik word veel te snel verliefd.
Maar ik merk het aan mezelf aan kleine dingen. Heel de dag op msn kijken of ze er is, blij zijn als ze dan online komt. Alles leuk en mooi vinden, ookal slaat het nergens op. En het bijna nergens anders over kunnen hebben en bijna nergens anders aan kunnen denken.
Idem, alleen vraag ik me af of ik dan echt verliefd ben of iemand gewoon heel leuk vind....
Echt verliefd, als in niet kunnen eten, heb ik slechts één keer meegemaakt, en dat was na een bijzondere nacht
Die van de stagiairs :')
pi_26537671
Nu ..op dit moment..

* en al mijmerend drinkt ze haar Senseo
  woensdag 27 april 2005 @ 10:03:36 #102
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26538904
Als je haar alles kan vertellen, als je 's ochtends naar de uni moet, maar nog een uur in bed aan haar ligt te denken. Als je geen koffie kan drinken zonder aan haar te denken... Nu dus
pi_26542822
quote:
Op woensdag 27 april 2005 08:58 schreef Myriam7 het volgende:

* en al mijmerend drinkt ze haar Senseo
Oeh... het is nét een literaire thriller.
Ga verder, ga verder...
  woensdag 27 april 2005 @ 17:43:28 #104
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_26548721
Verliefd zelden, maar wel gefrustreerd op dit moment!
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:14:03 #105
96937 Myriam7
En amor..
pi_26600092
Als je moet studeren...en alleen maar aan mail kunt denken..
Verdorie..
pi_26600661
Als je achter het stuurt zit en voelt dat ze naar je kijkt en daardoor per ongeluk met twee banden in de berm rijdt .
  vrijdag 29 april 2005 @ 17:42:15 #107
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26602437
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:36 schreef k_i_m het volgende:
Als het volstrekte chaos is voor de daadwerkelijke afspraak, je schrikt als je hem ziet en daarna alleen nog maar denkt "wat is ie toch leuk" .
jup.. paar uur geleden net megemaakt pffff

wat een dame
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  zaterdag 30 april 2005 @ 19:09:03 #108
119010 gecko18
I feel the Need for Speed
pi_26624938
Als je je vrienden zo gek maakt door de hele tijd over haar te praten dat je gewoon dwingen haar te bellen en wat af te gaan spreken
  zaterdag 30 april 2005 @ 21:52:41 #109
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26629520
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 19:09 schreef gecko18 het volgende:
Als je je vrienden zo gek maakt door de hele tijd over haar te praten dat je gewoon dwingen haar te bellen en wat af te gaan spreken
ik ken het wel een beetje
  zaterdag 30 april 2005 @ 22:16:36 #110
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26630242
Verliefd is niet kunnen slapen, en niet kunnen eten.

Al het andere is aandachtsgeilheid
  zondag 1 mei 2005 @ 11:38:16 #111
96937 Myriam7
En amor..
pi_26637012
Als je als een kip zonder kop Senseo koffie wil maken, maar de pads er vergeet in te doen..
Tja dan...denk je aan andere dingen
  zondag 1 mei 2005 @ 11:42:40 #112
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_26637108
quote:
Op zondag 1 mei 2005 11:38 schreef Myriam7 het volgende:
Als je als een kip zonder kop Senseo koffie wil maken, maar de pads er vergeet in te doen..
Tja dan...denk je aan andere dingen
Ja, waarschijnlijk teveel gezopen de avond ervoor
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  zondag 1 mei 2005 @ 12:22:28 #113
96937 Myriam7
En amor..
pi_26638030
Haha..nee hoor, ik ben geen drinker..ik ben een dromer..
  zondag 1 mei 2005 @ 12:28:23 #114
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26638169
quote:
Op zondag 1 mei 2005 12:22 schreef Myriam7 het volgende:
Haha..nee hoor, ik ben geen drinker..ik ben een dromer..
Wakker worden....
pi_26641923
op dit moment ben ik smoorverliefd
Werewolf
pi_26641950
quote:
Op zondag 1 mei 2005 15:38 schreef sararaats het volgende:
op dit moment ben ik smoorverliefd
Nog steeds op Y?

ont: ik een beetje
pi_26657861
Ik ben nu verliefd

Kan aan niks anders meer dan aan hem denken, wil de hele tijd bij hem zijn, krijg geen hap door me keel, vlinders in me buik, kan over niks anders meer praten, kan me totaal niet concentreren,, mis hem als ik niet bij hem ben, en ben helemaal vrolijk
pi_26657867
Als ik haar nog rustig slapend in bed zie
pi_26657869
Binnenkort hopelijk weer eens..er kriebelt wel iets..
underground forever baby
pi_26657894
quote:
Op maandag 2 mei 2005 07:53 schreef Laton het volgende:
Binnenkort hopelijk weer eens..er kriebelt wel iets..
Was je dan eens goed. Dan gaan de luizen wel weg.
pi_26657905
quote:
Op maandag 2 mei 2005 07:57 schreef Yosomite het volgende:

[..]

Was je dan eens goed. Dan gaan de luizen wel weg.
underground forever baby
  maandag 2 mei 2005 @ 08:03:43 #122
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_26657924
Kriebels in me buik, slecht kunnen eten, alleen maar aan die persoon kunnen denken. Mis er als ik niet bij haar ben. enz enz.
pi_26657962
quote:
Op maandag 2 mei 2005 07:59 schreef Laton het volgende:

[..]

pi_26657969
Als je bijna stikt wanneer je haar onverwachts tegenkomt.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_26658375
Euhm nu....

En nu nog

en nuhuuuu ook.
  maandag 2 mei 2005 @ 14:53:01 #126
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_26667929
Als je iedere reactie in dit topic herkenbaar vindt..

[ Bericht 0% gewijzigd door SynchroSteve op 02-05-2005 17:54:59 (Spelling Steve, Spelling) ]
  maandag 2 mei 2005 @ 22:37:59 #127
96937 Myriam7
En amor..
pi_26680232
Euhm..nu.. , als je 'bijna" een stoppelbaard kunt aaien..
pi_26680261
Nu ook , maar goed het is weer onmogelijk
pi_26680262
Als ik nergens anders meer aan kan denken, kriebels in me buik, ik op zure avonde in me 1ntje aan haar denk en emotioneel wor hehe
pi_26680562
Ik noem dit een sluimerend topic: Met regelmatige tussenpozen post iemand wat...
  dinsdag 3 mei 2005 @ 09:04:17 #131
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26686891
Als je zelfs de kleinste veranderingetjes opmerkt....
  dinsdag 3 mei 2005 @ 09:28:04 #132
98634 Lempicka
Back to Life
pi_26687266
Als ik heel vaak aan hem moet denken, wanneer ik steeds stom zit te grijnzen wanneer ik dat doe, en als ik bij hem ben. Wanneer alleen slapen ook echt "alleen' aanvoelt.
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:46:44 #133
96937 Myriam7
En amor..
pi_26707653
Als hij blij is..
pi_26708022
Als ze gek zit te doen als er een leuk liedje op de radio is .
pi_26708263
Als alles wat hij zegt en doet 'lief' is, ookal zijn het gewoon normale dingen.
Als elk liefdesliedje opeens heel herkenbaar wordt.
Als je elke dag terug denkt aan dingen die hij ooit tegen je gezegd heeft (zelfs dingen van een half jaar geleden bijvoorbeeld ).
Als je vanbinnen helemaal gek wordt als hij per ongeluk tegen je aan botst of iets tegen je zegt.

En dan natuurlijk nog alle dingen die al genoemd zijn

Owja, als je van hem een Southpark-poppetje maakt en die instelt als achtergrond op je pc

[ Bericht 13% gewijzigd door sinaasappelsapje op 03-05-2005 21:16:05 ]
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:51:01 #136
118565 bouncing
Come Together
pi_26712144
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 21:05 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Als je vanbinnen helemaal gek wordt als hij per ongeluk tegen je aan botst of iets tegen je zegt.
als je op school tegen muurtje staat gefocused op mp3, merkt niet dat ze naast je komt staan en je schrikt je de tering als ze haar hoofd op je schouder legt omdat ze moe was

kschrok met de tiefus:

-kwist niet dat er uberhaupt iemand kwam staan
-dat zij het was
-dat ze haar hoofd op men schouder legde

de tering nog nooit is mijn hartslag zo snel verhoogd
en nu is ze op vakantie
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:48:56 #137
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26714094
Als je bang bent dat je haar fijnknijpt als je haar ziet
pi_26714134
quote:
Op maandag 2 mei 2005 09:00 schreef Tranceptor het volgende:
Euhm nu....

En nu nog

en nuhuuuu ook.
Wat hij zegt
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
  woensdag 4 mei 2005 @ 11:53:56 #139
120089 Krekc_
listen to the hiss
pi_26722373
Ik ben een beetje verliefd als ik in de geile blik van een meisje kan lezen wat ze allemaal met me wil doen!

Of als ze met haar ogen mij uitkleed...

of is dat meer geilheid van verliefdheid?
  woensdag 4 mei 2005 @ 17:45:01 #140
96937 Myriam7
En amor..
pi_26732599
Als je met vrienden naar de pizzeria gaat, maar eigenlijk stiekum thuis wil blijven....
pi_26734590
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:51 schreef bouncing het volgende:

[..]

als je op school tegen muurtje staat gefocused op mp3, merkt niet dat ze naast je komt staan en je schrikt je de tering als ze haar hoofd op je schouder legt omdat ze moe was

kschrok met de tiefus:

-kwist niet dat er uberhaupt iemand kwam staan
-dat zij het was
-dat ze haar hoofd op men schouder legde

de tering nog nooit is mijn hartslag zo snel verhoogd
en nu is ze op vakantie
Dan schrik je nogal ja
  woensdag 4 mei 2005 @ 23:37:15 #142
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_26742432
Als ik verlegen wordt bij diegene
  donderdag 5 mei 2005 @ 07:10:02 #143
95608 Speth
Rorschach
pi_26747138
Ben het nog nooit geweest ei'k... Kan me er ook niks bij voorstellen.
  donderdag 5 mei 2005 @ 08:11:25 #144
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_26747247
mensen worden eerder verliefd op mij dan ik op hun
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  donderdag 5 mei 2005 @ 10:42:56 #145
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26748611
Ik ben slechts een paar keer écht verliefd geweest.
Niet kunnen eten, buikpijn, niet kunnen slapen... en ik huilde mezelf elke avond in slaap omdat hij niet hetzelfde voelde
Ik weet nog dat ik heb zitten huilen toen hij mij zijn trui leende omdat ik het koud had. Dat was bij een theatershow, en ik heb de hele voorstelling eraan zitten ruiken, omdat het naar hem rook
Jaren later heb ik nog wel eens met hem staan zoenen, maar de verliefdheid was toen al weg. En toen dacht ik nog: 't is een leuke knul, maar wat heb ik in hem gezien
pi_26751470
Na 8 uur slaap ingehaald te hebben, wakker worden en aan je deken ruiken of je haar toch nog ruikt, al is haar geur al uit je bed verdwenen
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:23:13 #147
33908 superpoedel
Niet zomaar een poedel
pi_26752154
Als hij zijn arm om heen slaat en me naar zich toe trekt, me een zoen geeft en zegt dat ik voor hem het leukste meisje van de hele wereld ben!
A workingclasshero is something to be
  donderdag 5 mei 2005 @ 20:24:37 #148
96937 Myriam7
En amor..
pi_26761757
Als je van slag raakt en verdrietig bent als iets "botst"...

[ Bericht 21% gewijzigd door Myriam7 op 05-05-2005 20:56:24 ]
pi_26817393
Als ik nergens meer behalve aan haar meer kan denken, en das niet vreemd denk ik
  zondag 8 mei 2005 @ 08:14:45 #150
116745 rocca
dammit
pi_26818185
Niet meer kunnen eten, hardkloppingen, niet meer anders kunnen denken, in sprookjes geloven, overal zijn naam op krassen, opeens puberaal doen, sukkeliger over komen, alles is opeens je lief...
niet zo vervelend doen, ja?
  zondag 8 mei 2005 @ 08:45:10 #151
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_26818240
Zijn t-shirt stiekem onder het bed leggen en vervolgens zeggen dat je ook niet weet waar hij is.
Als je gaat slapen dat t-shirt aantrekken en naar hem ruiken
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_26823217
Als je een uur na een ontzettend schattig msn-gesprek nog steeds met een grijns op je gezicht zit .
pi_26823507
als ik haar overal begin te zien
Werewolf
  zondag 8 mei 2005 @ 17:11:17 #154
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26828323
Als je tegen haar aan aan het kletsen bent op msn, ook al WEET je dat ze echt weg is
  FOK!Fotograaf zondag 8 mei 2005 @ 21:39:24 #155
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_26836012
Wat ik hier ook al last, iets in de trand van:
"als je verliefd bent twijfel je niet of je verliefd bent"

lijkt me een hele ware uitspraak.

momenteel ben ik single iig, met de bovenstaande spreuk draaiende
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 8 mei 2005 @ 22:03:58 #156
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_26836811
Als ik de hele tijd denk... Wat zou ze van me vinden?
En 10x op je telefoon kijken of je misschien een berichtje heb gehad dat je niet hebt gehoord...
hopen dat je IETS van haar hoort...
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
  zondag 8 mei 2005 @ 23:14:35 #157
96937 Myriam7
En amor..
pi_26839303
Als je eigenlijk je bed in wou duiken..maar wéét dat je niet kunt slapen..aargh de kriebels
  zondag 8 mei 2005 @ 23:15:06 #158
119905 Teringjakkie
Hiepelaktief!
pi_26839320
Ik ben pas verliefd als ik de ander kan krijgen.
Ik ben geen Chinees, ik ben Joods.
pi_26839363
Als ik aan lepeltje-lepeltje denk wanneer ik eenzaam naar mijn koffie/theekopje (uiteraard met lepeltje) staar
  zondag 8 mei 2005 @ 23:17:04 #160
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26839400
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:14 schreef Myriam7 het volgende:
Als je eigenlijk je bed in wou duiken..maar wéét dat je niet kunt slapen..aargh de kriebels
Ja... dan blijf je toch maar even fok!ken totdat je moe word...
  zondag 8 mei 2005 @ 23:19:52 #161
96937 Myriam7
En amor..
pi_26839485
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:17 schreef nixxx het volgende:

Ja... dan blijf je toch maar even fok!ken totdat je moe word...
Ik ben zóóóó moe..maar jah...stoppelbaarden en zo..lange haren...
pi_26841707
Op het moment dat je zowel mentale als fysieke pijn voelt wanneer je niet bij die andere persoon in de buurt bent weet je dat je het te pakken hebt...
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_26842355
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:40 schreef tudoros het volgende:
sex en liefde gaat zeker hand in hand
en om ff ontopic te blijven of het nog voor even buiten ONZ te houden:

Als ik merk dat ik verliefd ben dan hoeft dat niet te betekenen dat ik continu aan haar denk. Het is meer dat ze de hele tijd onbewust op de achtergrond is. Op de raarste momenten denk ik dan in een flits aan de gelukkige(of victim).
Het ergste is al ik me dan bij haar in de buurt bevind. Dan zou ik het liefst de hele tijd bij haar willen blijven en alles van haar willen weten en...[afbeelding]
Seks komt dan toch meestal weer wat later (of 's avonds in m'n bedje [afbeelding])

En om als ik haar dan op sommige momenten een bepaalde (typische voor haar) beweging zie maken, of haar aankijk dan.. whooooeei dan gaat er zo'n brandend gevoel dwars door mijn onderbuik. Zo'n onvoorstelbaar niet te ontkennen waarlijk echte waarheid over de reden van mijn bestaan. Zo'n niet met superlatieven of capslocks te omschrijven gevoel van geluk. Zo ééntje waarvan je helemaal dubbel slaat van .. tja.. verliefdheid denk ik dan. Iets wat ik nog maar bij 2 mensen heb meegemaakt en dat maakt het zo exclusief dat je opeens begrijpt waarom mensen geloven dat er meer is tussen hemel en aarde. Een onbenoembare, niet te bevatten, onmogelijke in ons wereldbeeld passende, maar toch meest menselijke uitdrukking van leven.

Het vlees is zwak op zulke momenten. gelukkig zit er een brein boven die alles redelijk bestuurbaar houdt. Iets wat wederzijds respect en toekomstige samenwerking weer ten goede komt.
Kan ik mij heel goed in vinden
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
pi_26842660
quote:
Op maandag 9 mei 2005 01:12 schreef pannaking_ het volgende:

[..]

Kan ik mij heel goed in vinden
Iemand die me begrijpt!
pi_26842843
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:03 schreef tommie_b het volgende:
En 10x op je telefoon kijken of je misschien een berichtje heb gehad dat je niet hebt gehoord...
Dan vind ik iemand leuk...
  maandag 9 mei 2005 @ 13:10:17 #166
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_26850268
aha, interessant topicske
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
pi_26851465
Als je zelf een verjaardagscadeau gaat knutselen!
pi_26852802
- als ik op het podium sta te dansen en mezelf wel erg opperbest vermaak met andere mensen, maar toch af en toe hem zoek met mijn ogen of hij er wel nog is en hem dan spot en zie dat die alleen staat en naar mij kijkt
- als ik ruzie met hem maak en hij boos reageert dat ik hem moet vertrouwen etc etc, zo boos en teleurgesteld dat ik bijna wel moet denken 'ok '. En vervolgens, eenmaal thuis, er een onwijze passie uitbreekt. Stoute meisjes moeten soms gestraft worden kennelijk .
- als hij kiwi's voor mij uitlepelt, ben zelf soms te lui om fruit te schillen etc en hij mij ermee voert , cute en handig (voor mijn toch dagelijkse portie vitamientjes en het smaakt nog veel beter en lekkerder ook)
- als hij gewichten gaat heffen terwijl ik achter de pc voor mijn studie bezig ben, ik stiekem kijk, hij zich betrapt voelt omdat hij er soms niet zo goed tegen kan als anderen kijken, maar ik daarna wel aan zijn spierballen mag zitten of keuren * jam en of toch stiekem blijf kijken en als hij de split voor mij doet
- als hij naakt door zijn woonkamer loopt, de luxaflex naar beneden doet en zegt: 'alleen jij mag mij naakt zien'. Ok, dude, dat is je geraden ook .
- als ik op Koninginnedag wordt aangesproken door 2 meiden en een jongeman die een ketting aan mij willen verkopen met korting, eind van de dag, omdat dat zo perfect bij mijn outfit zou staan, de jongeman zegt en/of zij brabbelen, 'je ziet er goed uit etc' en hij ietwat gechargeerd 'ja, ze ziet er inderdaad goed uit!' ofzo. En de jongeman vriendelijk en glimlachend op zijn borst klopt van 'goed zo'. Waarschijnlijk vond de jongeman het erg lief dat hij dat zo over mij zei, en ik ook . Hij had een slokje op, maar ik werd er verlegen van even, van hun. Wegwezen dus
- als hij er op de juiste momenten is als ik hem nodig heb, ok ik kan er weer soms een soap van maken, grote fantasie, terwijl hij dus waarschijnlijk echt lief is, en dat terwijl hij eruit ziet, als juist, vind ik, mister Bink himself
- als hij dus ook goed te kennen geeft dat hij niet met zich laat sollen en staat waarvoor hij staat, ben zelf soms een beetje koppig en hou dat ook wel, vind ik slimmer soms. Maar vind het wel mooi dat hij over behoorlijk wat karakter beschikt en zich door mij niet van zijn stuk laat brengen, integendeel. You go boy, vind ik dan in mezelf
- als hij om mijn rariteiten moet lachen, kan soms halve zinnen zeggen, zoals heb ik trek in chips en zeg ik 'euhm, chipjes', ja, ben erg kinderachtig soms, en dan moet hij lachen. En soms voelt hij van te voren aan dat ik weer wat wil en/of trek in heb, maar wacht hij rustig af hoe ik het ga zeggen en/of brengen en vaak komt er dan weer zo'n halve slagzin van mij en moet hij weer lachen en zegt: 'ik wist het'.

ja, ik spoor soms niet helemaal, maar lief en lekker vind ik hem wel
pi_26853268
Nu, tot over mijn oren. Ik heb daar geen enkele reden voor nodig, behalve dat zij zij is en ze helemaal geweldig is.
  maandag 9 mei 2005 @ 22:06:57 #170
73888 DIA
die ja .....
pi_26866893
nu niet
  maandag 9 mei 2005 @ 22:29:25 #171
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_26867644
Volgens mij ben ik een beetje...
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_26873393
Nog immer...
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:10:24 #173
116520 Do_1980
Gizl Gifts
pi_26877300
Als ik 3 keer zoveel kan doen als normaal en dan nog steeds energie overheb. En als een paar nachtjes slaap missen ineens niet erg is.
Op zoek naar een orgineel en persoonlijk cadeau? http://www.gizl.nl
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:41:57 #174
60539 Blinky
Au feu!
pi_26878155
Als ik zenuwachtig word en mezelf stomme dingen hoor zeggen, dan heb ik het zwaar te pakken.

Maar ik denk dat er meerdere 'gradaties' zijn in het verliefd zijn. Ik kan ook heel graag gewoon bij iemand willen zijn en iemand heel graag zien en het fijn vinden om die om me heen te hebben.

In het geval van de eerstgenoemde word ik onzeker en verpest ik het omdat ik dan domme dingen doe. In het tweede geval voel ik me juist een beetje sterker en veilig.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_26878234
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:41 schreef Blinky het volgende:
Als ik zenuwachtig word en mezelf stomme dingen hoor zeggen, dan heb ik het zwaar te pakken.

Maar ik denk dat er meerdere 'gradaties' zijn in het verliefd zijn. Ik kan ook heel graag gewoon bij iemand willen zijn en iemand heel graag zien en het fijn vinden om die om me heen te hebben.

In het geval van de eerstgenoemde word ik onzeker en verpest ik het omdat ik dan domme dingen doe. In het tweede geval voel ik me juist een beetje sterker en veilig.
Ik heb beiden in overvloed.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:48:28 #176
60539 Blinky
Au feu!
pi_26878341
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:44 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik heb beiden in overvloed.
Ik ben blij voor je! Ik hoop dat het dit keer goed gaat voor je.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:42:47 #177
96937 Myriam7
En amor..
pi_26879828
Nu..!! ik heb zojuist een stukje spaanse tekst omgezet in ned..een makkie..
Zó mooi...
pi_26879856
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:48 schreef Blinky het volgende:

[..]

Ik ben blij voor je! Ik hoop dat het dit keer goed gaat voor je.
Ik ook.

Als ik mezelf eens niet zo dwars zou zitten.
pi_26880621
nu, op dit moment

I'm in love !!
Werewolf
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:11:11 #180
60539 Blinky
Au feu!
pi_26880660
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:43 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik ook.

Als ik mezelf eens niet zo dwars zou zitten.
Geniet ervan zou ik zeggen. Maar blijf aan jezelf werken.
pi_26880722
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:11 schreef Blinky het volgende:

[..]

Geniet ervan zou ik zeggen. Maar blijf aan jezelf werken.
Dat eerste vooral en wat betreft dat tweede moet ik het verleden gewoon laten rusten en '
fris' en 'onbevangen' naar iets gaan kijken.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 08:56:59 #182
90273 merdeka
pi_26966201
Ik ben erg slecht in verliefd zijn. Ik ben het nu al een tijdje, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat het toch hopeloos fout gaat aflopen, hoe wederzijds het ook is.
En ik word er verlegen van, als hij naar me kijkt terwijl ik met iets bezig ben bijvoorbeeld. Dat is zo helemaal niets voor mij...
pi_26966476
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 08:56 schreef merdeka het volgende:
Ik ben erg slecht in verliefd zijn. Ik ben het nu al een tijdje, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat het toch hopeloos fout gaat aflopen, hoe wederzijds het ook is.
En ik word er verlegen van, als hij naar me kijkt terwijl ik met iets bezig ben bijvoorbeeld. Dat is zo helemaal niets voor mij...
Helemaal hetzelfde gevoel.
pi_26966582
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:03 schreef tommie_b het volgende:
Amen... en sjagerijnig/onzeker worden als je niets hoort... en als je wat hoort (maakt niet uit wat) is je hele dag goed!
  vrijdag 13 mei 2005 @ 09:23:38 #185
96937 Myriam7
En amor..
pi_26966678
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 09:19 schreef Toon74 het volgende:

Amen... en sjagerijnig/onzeker worden als je niets hoort... en als je wat hoort (maakt niet uit wat) is je hele dag goed!
Ja dat klopt wel zo ongeveer..en achter de pc zitten met verhitte wangen, dat heb ik dan weer!!
pi_26966721
als je al een week voordat je een date met haar hebt, je al zenuwachtig bent , ohhh, en als je voor de 1e x gaat zoenen, je er 5 minuten over doet om het uiteindelijk te doen
jaja..tis allemaal wat
pi_26966751
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 09:25 schreef fffan het volgende:
als je al een week voordat je een date met haar hebt, je al zenuwachtig bent , ohhh, en als je voor de 1e x gaat zoenen, je er 5 minuten over doet om het uiteindelijk te doen
5 minuten...

pi_26966848
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 09:27 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

5 minuten...

kheb niet precies de tijd bijgehouden..
jaja..tis allemaal wat
pi_26966906
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 09:31 schreef fffan het volgende:

[..]

kheb niet precies de tijd bijgehouden..
Bij mij duurde het aanzienlijk langer al had ik na 5 minuten al de neiging...

vrijdag 13 mei 2005 @ 09:33:51 #190
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26966912
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 09:25 schreef fffan het volgende:
Dat moet echt leuk geweest zijn voor de andere mensen die keken... Ik zie het al voor me .. neuzen recht tegen elkaar, dan allebei naar links.. neuzen weer tegen elkaar en zo 5 minuten

nofi fffan, maar ik heb gewoon een levendige fantasie
pi_26966986
quote:
wanneer ben jij verliefd ?
Uhm.. nu?
pi_26967006
haha! nee we waren helemaal alleen..(hoop ik) , en we zaten elkaar gewoon 5 minuten aan te staren..(zal idd wel een leuk gezicht zijn
jaja..tis allemaal wat
pi_26981459
Ik niet ik niet ik niet ik niet ik niet!!!

Ik zeg het gewoon net zolang tot ik mezelf overtuigd heb
pi_26994946
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 16:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik niet ik niet ik niet ik niet ik niet!!!

Ik zeg het gewoon net zolang tot ik mezelf overtuigd heb
Dat werkt juist averechts kan ik uit eigen ervaring vertellen...

[ Bericht 2% gewijzigd door -Jay-20- op 14-05-2005 00:51:06 ]
  zaterdag 14 mei 2005 @ 01:35:25 #195
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_26995974
Als ik verliefd ben, ben ik voortdurend op zoek naar een spiegel om dat arme slachtoffer van mijn waanzinnige verlangen weer te kunnen aanschouwen
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  zaterdag 14 mei 2005 @ 11:49:38 #196
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27000513
Is er geen test voor ofzo, om er achter te komen of t zo is?
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_27000873
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 11:49 schreef melismay het volgende:
Is er geen test voor ofzo, om er achter te komen of t zo is?
http://www.benikverliefdofniet.nl
pi_27000895
Tranceptor!
Ik dacht dat jij hier niet meer zou posten?
pi_27000896
ah kut R&P

Je hebt gelijk
Ik had het niet eens door
pi_27000912
en 't was nu juist zo leuk zonder hem
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  zaterdag 14 mei 2005 @ 12:12:03 #201
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_27000913
Verliefdheid is het verlangen om hand in hand met diegene door de stad te lopen, op je gemak zijn, lachen, haar haren aanraken. Knuffelend op de bank "Lost in Translation" kijken, stralen in haar nabijheid. Bij verliefdheid is diegene alles en alle andere vrouwen hebben wat dat alles betreft het nakijken. Wakker worden naast diegene en denken: "Wat is ze mooi..", denken aan diegene: "Wat is ze leuk..." en "Wat zou ze op dit moment doen...?". Helaas is het ook zo dat verliefdheid onzekerheid met zich mee brengt: "Hoe zou ze over me denken?" Simpele dingen krijgen zoveel meerwaarde omdat zij ze met je doet...

Zucht, verliefd zijn is leuk en zwaar tegelijk
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
  zaterdag 14 mei 2005 @ 12:49:22 #202
118565 bouncing
Come Together
pi_27001773
ik ben verliefd

ze heeft het met een ander

die gozer rot binnenkort op naar buitenalnd voor wereldreis
  zaterdag 14 mei 2005 @ 12:57:56 #203
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_27001981
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 12:49 schreef bouncing het volgende:
ik ben verliefd

ze heeft het met een ander

die gozer rot binnenkort op naar buitenalnd voor wereldreis
Dus dan grijp jij als tweede keus je kans?
  zaterdag 14 mei 2005 @ 14:48:36 #204
118565 bouncing
Come Together
pi_27004209
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 12:57 schreef vbmot het volgende:

[..]

Dus dan grijp jij als tweede keus je kans?
ongeveer
  zaterdag 14 mei 2005 @ 15:34:27 #205
96937 Myriam7
En amor..
pi_27004900
Als je gaat mailen omdat je hem mist
pi_27005706
Als ik...
...stuiterend het huis door ga
...over niemand anders meer kan praten dan over hem
...het idee heb dat hij totaal geen slechte karaktereigenschappen bezit
...de hele dag met mijn telefoon in handen loop in de hoop dat hij belt
...me helemaal op tut om even naar het winkelcentrum te gaan, in de hoop dat ik hem daar zie
...ontzettend ga snoepen op het ene moment, maar vervolgens geen hap door mijn keel krijg omdat ik hem ga zien
...begin te fantaseren over onze toekomst samen
pi_27006538
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 16:23 schreef innovative het volgende:
Als ik...
...het idee heb dat hij totaal geen slechte karaktereigenschappen bezit
En dan op iets slechts stuiten en glashard ontkennen dat je het gemerkt hebt .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2005 17:12:13 ]
pi_27008896
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En dan op iets slechts stuiten en glashard ontkennen dat je het gemerkt hebt .
Oh ja, dat ook... Bedekken met de mantel der liefde... En zolang het slechts redelijk irritant is, ik er zelf mee kan leven (zo snel mogelijk kan vergeten) en andere het niet merken, bestaan die eigenschappen toch ook niet?

Zodoende heb ik dus een vriendje dat nooit chagerijnig, nooit boos, nooit koppig en nooit niet-knuffelig is...
pi_27009152
Helemaal chagrijnig zijn: geen berichtje
Net kijken op je telefoon en 1 van vanochtend is aangekomen
en ik helemaal blij
pi_27020062
pi_27020958
Omdat m'n trui nog helemaal naar hem rook met die trui naast m'n kussen gaan slapen
  maandag 16 mei 2005 @ 21:50:36 #212
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_27065925
Als je al die dingetjes gaat doen waar je je als single ontzettend aan ergert bij stelletjes..
bv het niet kunnen ophangen van telefoongesprekken of chats..
*doeii
% ja doeii
*je bent er nog
%ja jij ook..
enz enz...
Het is GEWELDIG!!!!!!
  maandag 16 mei 2005 @ 22:36:40 #213
96937 Myriam7
En amor..
pi_27067857
Als het niet meer belangrijk is wat op de tv is (CSI dus..) want je zit zo fijn te chatten..
  woensdag 18 mei 2005 @ 09:43:45 #214
90273 merdeka
pi_27108110
Ik werd wakker, hoorde iemand gruwelijk vals zingen in de douche, en toen ik me bedacht dat ik bij mijn lief had geslapen en dat hij dat was, vond ik het ineens geweldig

En ff for the record: verder zingt ´ie noooooit vals. Zelfs niet als hij straalbezopen is.
Volgens eigen zeggen is verliefd zijn erg slecht voor z´n stem. I totally take responsability

[ Bericht 38% gewijzigd door merdeka op 18-05-2005 10:56:25 ]
  woensdag 18 mei 2005 @ 10:51:24 #215
96937 Myriam7
En amor..
pi_27109978
Als je je gaat voornemen om te leren uitslapen...lekker loom blijven liggen
pi_27131968
hmm op dit moment best hevig verliefd.
Ik heb gelukkig geen last van slapeloze nachten of dat ik er niet van kan eten, maar ze zit wel serieus echt bijna 24 uur per dag in me hoofd, alleen niet als ik moet trainen. Als ik de hele dag op stage zit, denk ik bijna aan niks anders als haar :p .. behalve als ik echt druk aan het werk ben. En dan ook dat gevoel onder in je buik, dat heb ik ook heel veel :p. Het is best wel erg want het is dus ook zo als we met de vriendengroep onder elkaar zijn dat ze dus me ook gewoon gek maakt.

Ik ken der best wel goed, en khoop ook dat het wederzijds is van haar kant, we gaan ook heel snel wat samen wat doen, dus dat maakt me ook nog is gek.
Maarja soms word ik er echt gek van, maar valt niet zoveel aan te doen want haar beeld springt toch elke keer terug voor in me gedachten ..

Ach ja .. ik kan niet wachten
pi_27165904
quote:
Op zondag 15 mei 2005 11:04 schreef MaRySe het volgende:
Omdat m'n trui nog helemaal naar hem rook met die trui naast m'n kussen gaan slapen
Tnx god ben niet de enige die dat doe....

Verliefd zijn is geweldig als hij ook verliefd is op jou.. Zo niet dan is verliefd zijn echt klote ... Beetje last van op het moment...

En dan proberen hem uit je hoofd te zetten... forget it!!!
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:01:24 #218
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_27166188
Ik weet niet meer hoe het voelt.
pi_27220085
ik weet wel dat je er helemaal gek van kan worden :p
  zaterdag 21 mei 2005 @ 17:35:02 #220
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_27220190
zal ik alleen maar aan haar kan denken zoals nu
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
  zaterdag 21 mei 2005 @ 17:54:31 #221
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_27220755
als je haar naam googled...
Widening the bell curve.. one step at a time
  zaterdag 21 mei 2005 @ 19:35:17 #222
96937 Myriam7
En amor..
pi_27223759
Als je zó zit te dagdromen dat je zonder erbij na te denken een halve pot Häagen-Dazs ijs leeg lepelt
  zaterdag 21 mei 2005 @ 19:41:01 #223
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27223960
Als RTL FM lovesongs je niet kan irriteren.
Je struikelt over je schoenveters en in lachen uitbarst..
Etc
pi_27225835
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 17:54 schreef Quickbeam het volgende:
als je haar naam googled...
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
pi_27225929
Dit topic is zó herkenbaar
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:03:50 #226
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_27226554
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 19:35 schreef Myriam7 het volgende:
Als je zó zit te dagdromen dat je zonder erbij na te denken een halve pot Häagen-Dazs ijs leeg lepelt
Lief dat je nog wat hebt over gelaten
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:10:55 #227
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27226804
ik vind verliefd zijn helemaal niet zo leuk als iedereen hier. Pas als het wederzijds is, is het leuk. Anders geeft het alleen maar onzekerheid, of verdriet...
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:11:28 #228
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_27226831
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 21:10 schreef akkien het volgende:
ik vind verliefd zijn helemaal niet zo leuk als iedereen hier. Pas als het wederzijds is, is het leuk. Anders geeft het alleen maar onzekerheid, of verdriet...
hear! hear!
Widening the bell curve.. one step at a time
pi_27227752
nu.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_27235975
quote:
mjah idd, van die onzekerheid heb ik nu ook last, van haar kant dan want ik heb werkelijk geen idee wat ze nu wilt enzo, maar als het goed is gaan we laterop deze dag nog wat doen.. dus khoop op goed geluk
pi_27236135
quote:
Op zondag 22 mei 2005 01:44 schreef lovinglizzy het volgende:

[..]

mjah idd, van die onzekerheid heb ik nu ook last, van haar kant dan want ik heb werkelijk geen idee wat ze nu wilt enzo, maar als het goed is gaan we laterop deze dag nog wat doen.. dus khoop op goed geluk
ik hoop het ook voor je, anders zal deze username je achtervolgen.
...
dude.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_27236173
quote:
wat een onzin.
vooral het prille begin, als je haar nog niet zo goed kent, is geweldig.
en als je wat gaat daten ben ik ook 24/7 loco.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  zondag 22 mei 2005 @ 03:02:24 #233
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_27237030
quote:
Dan moet je niet verliefd worden. Daar ben je zelf bij.
pi_27237119
quote:
Op zondag 22 mei 2005 03:02 schreef vbmot het volgende:

[..]

Dan moet je niet verliefd worden. Daar ben je zelf bij.
Daar heb je zelf uiteraard geen invloed op... Dat overkomt je.
pi_27237195
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 20:45 schreef Avani het volgende:
Dit topic is zó herkenbaar
Ja
pi_27248535
ach ja, die onzekerheid word ik ook gek van. Het maakt me ook beetje agressief om zo maar even te omschrijven. Ik wil het liefst zo snel mogelijk wat met haar gaan doen, want ze maakt me echt gek om het ook zo maar te zeggen .

Maar ik heb het gevoel dat het moeilijk is om bij haar binnen te komen laat maar zeggen. Het is echt een mooi en lief meisje maar het duurt zo lang voordat er wat gebeurt heb ik het gevoel. Want had haar net opgebelt of ze vanavond wat wou gaan doen, maarja drukke schooltijd die laatste weken dus ze moest vanavond leren.

Het is ook zo dat ik voor de rest laat maar zeggen geen contact heb met haar vriendengroep en zij met die van mij ( op 1 andere jonge na ). Dus we leven gescheiden laat maar zeggen. Ik kom haar wel vaak tegen enzo, en gistere hele dag met haar opgetrokken ( beide voetbaltoernooi op zelfde vereniging) maar als ik op vrijdagavond wat ga doen met me vrienden doet zij dat ook, terwijl er dus geen contacten zijn tussen deze 2 groepen.
En dat maakt het ook nog wat moeilijker voor mijn gevoel. Achja .. ik wacht wel weer .. maar het is om gek van te worden
  zondag 22 mei 2005 @ 18:15:02 #237
83893 waterbed-o-loog
live fast, die young
pi_27249942

[ Bericht 100% gewijzigd door waterbed-o-loog op 23-05-2005 22:03:12 ]
pi_27250070
haha wat een idee .. mrjah het is denk wel duidelijk dat ik wel interesse in haar heb, denk ik .. het is nog maar afwachten, en dat haat ik dus.. Dus als ik haar spreek vanavond dan prik ik gewoon een datum dat we wat gaan doen, staat dat in ieder geval vast
pi_27250171
Als ik me kut en onzeker voel!
pi_27251697
ik geloof dat ik nu verliefd aant worden ben
  zondag 22 mei 2005 @ 21:48:36 #241
96937 Myriam7
En amor..
pi_27256778
Nu..!! en ik kan mijn ei niet kwijt.........
  maandag 23 mei 2005 @ 09:34:49 #242
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_27265709
Als ze al je snaren op de juiste manier kan beroeren, zelfs zonder dat ze in de buurt is
pi_27267216
Ze suizen weer door mijn lichaam, de vlinders! Net een top weekendje Texel achter de rug en nu wil ik alweer terug.
Vakantie
  maandag 23 mei 2005 @ 10:57:29 #244
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_27267843
Hmm.. verliefd of zelfs maar een beetje verliefd... dat is lang geleden.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_27268147
Ik ben nou vreselijk verliefd... en dat weet ik omdat:

Ik alleen aan haar denk, constant.
Alles me aan haar doet denken...
Bij alles wat ik doe me afvraag hoe zij het vind
Bij alles wat ik eet me afvraag hoe zij het vind
Al die dingen met haar wil doen wat ik vreselijk vind... openbaar klef zijn etc
Ongerust ben als ik niet weet waar ze is of wat ze doet
En nog zoveel meer dingen die hier al allemaal genoemd zijn.

Verliefd zijn (wederzijds dan)... heerlijk!!
pi_27282529
niet meer
  maandag 23 mei 2005 @ 18:29:17 #247
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_27282904
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:15 schreef Tranceptor het volgende:
niet meer
En daarom mag je hier weer terugkomen
pi_27282927
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:29 schreef nixxx het volgende:

[..]

En daarom mag je hier weer terugkomen
Psies
pi_27283027
quote:
Op zondag 15 mei 2005 11:04 schreef MaRySe het volgende:
Herkenbaar !
  dinsdag 24 mei 2005 @ 14:56:42 #250
94713 rulethemall.com
-Magic the gathering Fan-
pi_27309456
verliefdheid is dikke shit, ik ben zondag een meisje tegengekomen, hartstikke leuk en aardig maar zit me nu de godganse dag op te vreten. ik vind er werkelijk geen ene reet aan, kutgevoel.

heb gewoon zo'n zin in vrijdag, als ik haar weer zie op onze date ben alleen ontzettend onzeker en dat is absoluut niet fijn
Magic the Gathering: www.rulethemall.com
pi_27310313
Ik ben verliefd als:

- Ik de hele dag aan hem denk;
- Niet kan wachten tot ik hem weer zie (2 dagen kunnen lang duren...);
- De tijd vliegt als ik bij hem ben;
- Alle andere mannen wat mij betreft de pot op kunnen, ze halen het toch niet bij hem;
- Mijn hart een sprongetje maakt als ik zie dat ie me belt/smst of als hij online komt op msn;
- Enz, enz.

Zucht...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 24 mei 2005 @ 15:37:49 #252
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27310891
nu

ik voel me fantastisch, loop te stralen, ben ontzettend vrolijk, kijk naar hem uit, controlleer continu mijn meel, hele avonden als we elkaar niet zien achter msn...

jah ik weet t ikke is
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_27319138
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:19 schreef Chickje het volgende:
Ik ben verliefd als:

- Alle andere mannen wat mij betreft de pot op kunnen, ze halen het toch niet bij hem;
- Mijn hart een sprongetje maakt als ik zie dat ie me belt/smst of als hij online komt op msn;
- Enz, enz.

Zucht...
x2 alleen dan voor dames
pi_27319224
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:19 schreef Chickje het volgende:
Ik ben verliefd als:

- Enz, enz.

Zucht...
Ja als je hem dan een uur niet hebt gesmst dan lijkt het net alsof je hem al de hele week niet hebt gesproken...
De telefoon gaat en baalt omdat hij het niet is...
irritante eigenschap..? Nee echt niet!!!

pi_27341064
Kan iemand mij misschien een tip geven hoe ik er achter kan komen of dat meisje interesse in mij heeft? Ze heeft wel tegen een vriend van mij gezegt dat ze me erg lief en aardig vond maar ik wil nu toch wel is weten of zij iets ziet gebeuren tussen ons 2'tjes .. maar heb geen idee hoe ik dat subtiel kan vragen zonder dat je de directe reden erachter ziet .. iemand misschien een idee?
pi_27345945
Vragen of ze je leuk vindt...
pi_27346360
jah maar dat is zo direct he, en dat is niet echt de bedoeling
pi_27347016
Nu!

En zoenen is heeeeel fijn!
pi_27347553
Als je rijles ineens ontzettend bagger gaat omdat zij achterin zit, en je ineens je gas intrapt terwijl je moest remmen.
Of wil schakelen terwijl je de koppeling niet intrapt.
Of alleen maar in je achteruitkijkspiegel kijkt.

Blech. Ik mag haar niet meer naar huis brengen
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:47:52 #260
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_27361822
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:58 schreef lovinglizzy het volgende:
Kan iemand mij misschien een tip geven hoe ik er achter kan komen of dat meisje interesse in mij heeft? Ze heeft wel tegen een vriend van mij gezegt dat ze me erg lief en aardig vond maar ik wil nu toch wel is weten of zij iets ziet gebeuren tussen ons 2'tjes ..
Ik geef je weinig kans
pi_27362215
Nu iig niet
pi_27422874
Als ik een jaar na haar voor het laatst gezien te hebben nog altijd aan haar denk.
  zondag 29 mei 2005 @ 16:05:04 #263
96937 Myriam7
En amor..
pi_27454736
Nu iig...héél erg. Ik drink koffie en denk aan hem...
  zondag 29 mei 2005 @ 16:08:21 #264
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_27454842
Als je je niet kan concentreren op een film omdat je haar net een smsje hebt gestuurd en je er 1 terug verwacht? Je wordt onrustig, begint te zappen, pakt om de 2 minuten je telefoon om te kijken en je hart maakt een klein sprongetje als je dan EINDELIJK het bekende 'er is een nieuw smsje'-geluid hoort. Om vervolgens weer precies hetzelfde mee te maken als je haar weer terug gesmsed hebt
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_27461664
quote:
Op zondag 29 mei 2005 16:08 schreef Roa het volgende:
Als je je niet kan concentreren op een film omdat je haar net een smsje hebt gestuurd en je er 1 terug verwacht? Je wordt onrustig, begint te zappen, pakt om de 2 minuten je telefoon om te kijken en je hart maakt een klein sprongetje als je dan EINDELIJK het bekende 'er is een nieuw smsje'-geluid hoort.
Het wordt pas echt leuk als het dan een ander is die gesmsd heeft .
pi_27466832
- als hij wakker wordt en met een glimlach naar me kijkt
- als hij verlegen wegkijkt als ik verliefd naar hem kijk
- als hij zijn pruillip in de strijd gooit
- als heel erg gemeend zegt "jij bent stom"

and so on
pi_27472520
Als ze al je collega's aan het lachen maakt .
pi_27476189
Als ze ondeugend naar me lacht
Vakantie
pi_27476206
Verliefd zijn is zwaar klote!

Helemaal gek op een vrouwtje, veel sms'en, samen op stap, en zo door.
Zit de hele dag met m'n hoofd bij haar.

Telkens steeds weer een beetje verder proberen om te kijken of de gevoelens wederzijds zijn.

En dan krijg je via je maten te horen dat ze maatjes wil zijn????

Zucht!
Verwacht nooit teveel, het valt altijd tegen!
pi_27506545
Ik weet het even ook niet meer.. Ik word er best wel gek van ..
Als het goed is gaan we dit weekend wat samen doen, maar ik wil gewoon weten of ze iets ziet gebeuren tussen ons.. onzekerheid maakt je echt kapot. Maar niemand van men vriendengroep kent haar dus .. en om het nou zo direct te vragen vanuit mezelf zie ik niet echt zitten .. En k kan nu al niet wachten tot het weekend is ..

Meisjes....
pi_27509280
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 11:05 schreef lovinglizzy het volgende:
Ik weet het even ook niet meer.. Ik word er best wel gek van ..
Als het goed is gaan we dit weekend wat samen doen, maar ik wil gewoon weten of ze iets ziet gebeuren tussen ons.. onzekerheid maakt je echt kapot. Maar niemand van men vriendengroep kent haar dus .. en om het nou zo direct te vragen vanuit mezelf zie ik niet echt zitten .. En k kan nu al niet wachten tot het weekend is ..

Meisjes....
Geloof me! vraag het aan haar. ik heb daar ook mee zitten dubben en das zwaar klote.
Ondanks dat ik er achter ben gekomen via mijn maten, heb ik het haar toch nog met haar over
gehad. met z'n tweeen uitgepraat en ondanks dat het niet het nieuws was wat ik wilde horen, heb ik er toch al een beetje rust in gevonden.

Liefde kan goed zeer doen! maar we gaan gewoon door!! haha
Verwacht nooit teveel, het valt altijd tegen!
pi_27510028
Hmm oke, ik denk sowieso dat ze het al weet, want 1 iemand uit de vriendegroep kent haar wel, alleen die aap vroeg het verkeerd, niet zo als ik het had gezegt.

Hij: hoe gaat het met de jongens bij jou?
Hij: maakt sandertje kans ( ik dus ) .. en dat was dus niet echt de bedoeling, dit was vorige week.
Zij: Haha, don't know ..

Desondanks zegt ze wel dat ze wilt afspreken .. dus ik zie het wel
pi_27510086
als iets boven de CUP B80 komt!
dan ik in love!...
  dinsdag 31 mei 2005 @ 13:31:38 #274
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_27511233
Als je de telefoon niet op durft te nemen omdat hij het kan zijn, maar stiekem toch wel wilt weten of hij het is.
Als je merkt dat hij naar je ligt te kijken als je doet alsof je slaapt.
Als hij op de douchekabine in spiegelbeeld I love en dan je naam schrijft.
Als hij verlegen wordt als je naar hem kijkt en vervolgens zelf ook verlegen wordt.
Als je 100x per dag op zijn CU2 kijkt. Ook al is die al 2 jaar oud.
Als je telefoonrekening 150 euro is.
Als ze thuis vinden dat je zo vrolijk bent de laatste tijd.
Niks moet, niksen mag.
pi_27513082
ik ben bang dat ik het nu weer ben
  dinsdag 31 mei 2005 @ 17:16:18 #276
96937 Myriam7
En amor..
pi_27518765
Als je blij wordt van een paar regeltjes...
pi_27533255
nu.
pi_27546288
als ik de hele dag aan heb denk
als ik begin te glimlachen als ik aan hem denk
als ik hem gewoon echt serieus geweldig vind en geen echte nadelen kan verzinnen
pi_27551375
als je hart bonkt en je bloed door je aderen suist, als alle vezels in je lijf nog maar 1 ding willen...
verdrinkt in haar ogen, en vreselijk geil wordt
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:01:16 #280
96937 Myriam7
En amor..
pi_27558494
Nu..! En ik wil een hoop en kan nu nix... Bléh!!
pi_27559067
Ik merk dat ik verliefd ben wanneer ik een intense hekel aan hem heb omdat hij niet terugmailt, en omdat ik weet en ik denk dat hij het ook weet dat we beiden in andere posities zitten waardoor het niets zal kunnen worden. Maar dat elke keer wanneer ik hem aan kijk en wanneer hij tegen mij lacht ik alles vergeet om er daarna telkens opnieuw aan herinnerd te worden.
pi_27595010
en nu voelt het weer goed

[ Bericht 18% gewijzigd door CybErik op 03-06-2005 22:07:42 ]
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:02:32 #283
54279 vanilla
in het huisje! \o/
pi_27617937
kut.

Ik geloof nu
pi_27617981
Warm van binnen en de hele dag aan dr denken
  vrijdag 3 juni 2005 @ 21:18:57 #285
100226 sweex