Dus dan grijp jij als tweede keus je kans?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:49 schreef bouncing het volgende:
ik ben verliefd
ze heeft het met een ander
die gozer rot binnenkort op naar buitenalnd voor wereldreis
ongeveerquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:57 schreef vbmot het volgende:
[..]
Dus dan grijp jij als tweede keus je kans?
En dan op iets slechts stuiten en glashard ontkennen dat je het gemerkt hebtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:23 schreef innovative het volgende:
Als ik...
...het idee heb dat hij totaal geen slechte karaktereigenschappen bezit
Oh ja, dat ook... Bedekken met de mantel der liefde... En zolang het slechts redelijk irritant is, ik er zelf mee kan leven (zo snel mogelijk kan vergeten) en andere het niet merken, bestaan die eigenschappen toch ook niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan op iets slechts stuiten en glashard ontkennen dat je het gemerkt hebt.
Tnx god ben niet de enige die dat doe....quote:Op zondag 15 mei 2005 11:04 schreef MaRySe het volgende:
Omdat m'n trui nog helemaal naar hem rook met die trui naast m'n kussen gaan slapen
Lief dat je nog wat hebt over gelatenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:35 schreef Myriam7 het volgende:
Als je zó zit te dagdromendat je zonder erbij na te denken een halve pot Häagen-Dazs ijs leeg lepelt
![]()
hear! hear!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:10 schreef akkien het volgende:
ik vind verliefd zijn helemaal niet zo leuk als iedereen hier. Pas als het wederzijds is, is het leuk. Anders geeft het alleen maar onzekerheid, of verdriet...
mjah idd, van die onzekerheid heb ik nu ook last, van haar kant dan want ik heb werkelijk geen idee wat ze nu wilt enzo, maar als het goed is gaan we laterop deze dag nog wat doen.. dus khoop op goed gelukquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:10 schreef akkien het volgende:
ik vind verliefd zijn helemaal niet zo leuk als iedereen hier. Pas als het wederzijds is, is het leuk. Anders geeft het alleen maar onzekerheid, of verdriet...
ik hoop het ook voor je, anders zal deze username je achtervolgen.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:44 schreef lovinglizzy het volgende:
[..]
mjah idd, van die onzekerheid heb ik nu ook last, van haar kant dan want ik heb werkelijk geen idee wat ze nu wilt enzo, maar als het goed is gaan we laterop deze dag nog wat doen.. dus khoop op goed geluk![]()
wat een onzin.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:10 schreef akkien het volgende:
Dan moet je niet verliefd worden. Daar ben je zelf bij.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:10 schreef akkien het volgende:
Daar heb je zelf uiteraard geen invloed op... Dat overkomt je.quote:Op zondag 22 mei 2005 03:02 schreef vbmot het volgende:
[..]
Dan moet je niet verliefd worden. Daar ben je zelf bij.
En daarom mag je hier weer terugkomenquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 15 mei 2005 11:04 schreef MaRySe het volgende:
Omdat m'n trui nog helemaal naar hem rook met die trui naast m'n kussen gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |